Jump to content

Ivan_Ch

Фен
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Ivan_Ch

Contact Methods

  • Skype
    I.chernev

Profile Information

  • Кара
    Акорд 2006. AT. К24А3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

619 profile views
  1. Това поне значи, че не е обичайна практика а само където мине номера. Пак казвам вината си е моя. Хората ми предложиха а аз приех. Познавам и други доволни, но и недоволни от тях. Просто мохабеди от сорта "Брат, на моята кола газовата е същата и върви на гръм" ме подтикнаха да избера този сбирщайн уредба а не някои от доказалите се брандове. Здраве да е коли се правят...
  2. "може ли малко инфо каксе случват нещата с оправянето на провисналата предна броня. Благодаря предварително" https://youtu.be/N3cqMk0VLnQ
  3. Благодаря на всички взели отношение по моя проблем. За сега няма да предприемам смяна на компонентите, но определено ще направя консултация с човек от форума запознат с газифицирането на хонда и след това ще му мисля. Лошото в случая е, че тази конфигурация ми беше препоръчана (без дюзите, тях ги смениха в последствие) от човек фен на Хонда и каращ такава, чойто семеен бизнес е монтаж на газови уредби. Както и да е, газовата може и да я сменя и колата може да сменя, но за себе си знам, че при тези хора не бих се върнал. Мисля , че и други колеги са ги споменавали с добро във форума Идната седмица ще се разходя до София пък да видим.
  4. Здравей. 1. За увисналата броня има инфо в туба. Пример... https://youtu.be/N3cqMk0VLnQ 2. Моята е фейс и не знам префейса имат ли +12v при пуснат габарит, но колега беше описал процедурата по пускането на допълнителен кабел през свободните пинове на лентовия кабел на волана. 3. Също има теми за монтаж на оригинална навигация на кола без. На кратко сложно е, но не невъзможно. Трябва ти навито, DVDто, усилвателя панела с малкия дисплей и може би други неща и най-важно да са от фейслифт. Ако колата ти е дизел търсиш от дизел, че управлението на климатика е различен. Поразтърси се из форума инфо има много а колегите са отзивчиви. 4. Нямам идея, но сигурно и за това е писано и някой ще ти отговори.
  5. Успях да снимам редуктора Tomasetto AT13 LPG a рейката е синя. За нея мисля че е само един модел със син цвят.
  6. 😀 Не сим сигурен дали жълтия цвят на халогена е разрешен от закона. Аз лично предпочитам бялото а третия цвят китаеца го е добавил да има. Просто тези ледове съвместяват визията (бяло) и функционалността (жълто).
  7. Все си мисля, че жълтия цвят за мъгла ще помага повече, може и да греша. Снощи карах на мокър асфалт и ги пуснах за проба. Белият цвят някакси бледнее на мокро а жълтото се виждаше по-изразено. Или пък си внушавам...😀
  8. Колеги, благодаря на всички отзовали се на проблема. Да за избора си дъм виновен сам. Убедителен търговец, нищо не разбиращ клиент и резултата е на лице. За жълтите дюзи на БРЦ пише че са от 48 до 56 к.с. Изпарителя е наврян на много добро място така, че да не успявам да го огледам добре а от документацията не става ясно какъв е. Тези дни ще пробвам да махна кутията с бушоните за да видя поне модела.
  9. Аз от сервиза за газовата засега получих само главоболия и загуба на пари за нещо, което се оказва напълно неподходящо за този автомобил. При всички положения ще се търси един от двамата, които всички във форума споменавате с уважение, но ме притиска финансовата срана на проблема ми. Началото на годината ми е критично с каско, гражданска, данък и т. н. На по-късен етап нещата ще се случат, но ми се щеше да се сменят по-малко компоненти по уредбата.
  10. Благодаря Ви за отговорите ще обмисля какво да правя по-нататък. Не ми се щеше да обиколя половин България за газова уредба, но ако това е най-сигурния вариант май ще се спра на него. Най-вероятно ще отложа решението с 1, 2 месеца а и доколкото знам нещата се случват с предварителна уговорка.
  11. В серизните документи на колата като я купих имаше от швейцарски сервиз документ за регулиране на фаровете за мъгла, та ако успея тези дни да сравня с оригиналната крушка как е ще преценявам на момента. Иначе заслепяваш не заслепяваш халогените са само за време с намалена видимост. Аз също съм сурвакан за това а и идеята ми не е да преча на отсрещадвижешете се а да подобря моето виждане на пътя.
  12. Здравейте. Моля за мнението на запознати и препатили колеги относно компонентите по газифицирането на Акорд 2.4. По една или друга причина се наиграх със сбирщайн газова, която работеше близо година съмнително. В един момент светна чека и колата заби муцуна. След посещение при газаджията и смяна на рейка гаранционно (беше се прецакала) колата спря да върви и повиши разхода значително (от 15 до 18-19 градско нормалко каране). При новото посещение и убеждаване, че 2.4 така си горят реших повече колата ми да не ходи при тези хора и намерих човек, който да позакрепи положението с настройка. Вчера сменях филтри при препоръчан газаджия в града и го помолих да погледне газовата и да я настрои наново. Човека изказа мнение за много приличен монтаж и крайно неподходящо избрани компоненти. ПВЦ тръба ф6 и може би неподходящ редуктор, но като видя дюзите (херкулес), каза че нищо повече не може да направи. Препоръката му е да сложим жълти BRC и да се види дали редуктора ще ги храни. Та въпроса ми е да инвестирам ли една сума от 450-500 лв за дюзи при положение, че не е сигурен резултата или да изчакам да свърши ресурса на тези. Това е инфо за компонентите. Дюзите гаранционно са подменени от Валтек на Херкулес. Чел съм повечето теми за газифицирането и знам за колеги с безупречна репутация от форума но разстоянието ме възпрепядства. Моля за съвети какво ще е на-добре да предприема.
  13. На мой пиятел с Ауди му се получи такъв ефект и се наложи да сложи изправителен филтър или нещо такова. Пробвай само на контакт без да палиш, при него смущението идваше от алтернатора май. Другия вариант е да се допират кабелите в буксата някъде или да си обърнал позицията на видео сигнала на буксата. Той е на 5ти пин. Камерата можеш да я пробваш на телевизор каква картина вади, но трябва да се захрани с 12v.
  14. Зравейте на всички. Вчера смених и двата газови филтъра. Единият беше на 15К а дтугият на близо 40К. Мнението на газаджията беше, че този на изпарителя спокойно кара по 50, но понеже за сефте го сменям, настоях да го сменим. Резултата и в двата филтъра беше минимално количесто замърсявания. Иначе на въпроса на колегата, миризма на газ усещам само когато съм на колонката а с моята газова се наиграх много...
  15. Ще пробвам да си сложа едната стара крушка за сравнение тези дни ако имам възможност да я закарам на канал, че броня пак не ми се сваля. Иначе от нивото на шофьора все си мисля че свети ниско, осонено на бялото. VID_20200211_064006_576x324.mp4
×
×
  • Create New...