Jump to content

Ivan_Ch

Фен
  • Content Count

    441
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Ivan_Ch last won the day on November 1 2020

Ivan_Ch had the most liked content!

Community Reputation

137 Good

About Ivan_Ch

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Акорд 2006. AT. К24А3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    I.chernev

Recent Profile Visitors

1675 profile views
  1. Или може да коригираш от потенциомеръра чувствителността на сензора до степен да не пали по сенчестите места.
  2. Здравей колега. Аз съм с турер фейс и по номера излиза това: 45022-SEA-E01 -Предни. 43022-SED-E60 -Задни. Задни не съм сменял, но предните съм ги взимал по този номер и са с пластини.
  3. @Terje Не, радара не съм го сменял, понеже няма от къде да взема за тест. Няма кой да се навие да му разглобя колата а в БГ такава за части не съм намерил. Мога да поръчам от Полша но ако се потвърди, че той е проблема. В една тема за грешка АСС за радара, колегата беше споделил, че общо взето или работи или не работи. При мен радара функционира всеки път след запалване и реагира адекватно на колите, които настигам. Така, че ме съмнява той да е проблема. @jijane Тези дни като се поосвободя ще пробвам да я закачат на HDS да видим и с него какво напрежение ще даде. Същия комп да намеря, почти никакъв шанс, но... Мислих си дали да не пробвам при пичовете, които флашват, поне са по-запознати с компютрите. Колкото до схемата, колега от феиса ми я прати. Сайта пише Акорд 7. http://honda.automotive-manuals.com/accord-2002-2007/manuals/000000000004954.HTML
  4. Тестовете от вчера показват, че на 16-ти пин на OBD буксата напрежението е в рамките на нормалното и китайчето в запалката не мери с много голямо отклонение. В движение в градски условия ситуацията е сходна. При пускане на фарове или климатроника, системата регистрира пад на напрежението. Това не знам до каква степен влияе на Адаптивния круиз, но със сигурност не е нормално. Идеята за проверка на всички грешки по системата е много добра, но ще ми отнеме доста време и нерви, но май друго не ми остава. Някой запознат ако може да даде съвет възможно ли е да тествам с друг компютър дори и без адаптивния круиз, колкото да се провери напрежението, което чете диагностиката през, него, за да се локализира проблема в окабеляването ли е или в компа ( по моя има следи от наводняване). .
  5. Номера можеш да го провериш с VIN на този сайт. https://japancars.ru/catalogs Ето и линк, но при китайците е проба-грешка. Някои колеги не са доволни от качеството. Има сходни теми, потърси ги. https://a.aliexpress.com/_mKNOHuz
  6. Не съм 100% сигурен, но колега ми прати един за тест и при мен нещата се получиха а той е с дизел аз с бензин. Можеш да свериш материалния номер. За бензина е 37971-RBB-003, но това е на цялото тяло не само на потенциометъра.
  7. Това АСС 2 е зад жабкатаТам са 6 еднакви и ги размених. Резултат -нула. Честно казано не знам дали ми светкат стоповете, когато автопилота намалява скоростта. Логично е да е така, но не съм проверявал физически дали се случва. Другите грешки са за нестабилна вълна на радара, което си мисля, че е провокирано от първата. При проблем с радара, грешката не изчезва след гасене на колата. Коментирали сме го в друга тема. При мен при, запалване системата функционира коректно, до момента в, който нещо се случва и излиза АСС CHECK SYSTEM. Утре ще пробвам да замеря напрежението на терминалите на реле 2 и на пин 16 на ОБД-то.
  8. Все си мисля, че проблема ми с круиза е провокиран от ниското бордово напрежение, което чете компа. Възможно е и да няма нищо общо, но няма как да го разбера. Понеже всеки втори има по един ЕЛМ в колата си, ще съм благодарен ако някой сподели, какво напрежение регистрирате по време на диагностика и какво е разликата с измереното с мултиметър. @Terje Не ти отговорих за времевия диапазон. В долната част на снимката е разграфено на по 5 сек. Пада е за секунда, но мисля, че е достатъчно системата да го регистрира като проблем и да светне грешката АСС.
  9. @Terje Отражението, което си мисля е изключване на Адаптивния круиз контрол. Проблем, с който се боря вече забравих от кога. Грешката, която забива е за не работещо реле на автопилота. След търсене на ел схема на адаптивния круиз открих една, но тя май не е моята понеже цветово кабелите са различни а и 5 пиново реле не откривам. Пробвах да подменя целия модул, но грешката се появава отново, непровокирано и след загасяне на колата изчезва. Та за това реших да си сложа волт метъра в запалката за да следя, кога излиза грешката. Нищо чудно ако компа отчита ниско напрежение да изключва маловажните системи в автомобила, какъвто е круиза. Защо обаче има толкова голяма разлика в измерванията?
  10. Да. Не го написах, но към запалката съм вързал дигитален волт метър и показанията са му сходни с тези на мултиметъра. Също благодарение на него установих, че двустепеното зареждане функционира правилно.
  11. Здравейте. Моля за съвет. Колата е Акорд 2,4 фейс АТ. Някой наясно ли е, от къде диагностиката чете бордовото напрежение на автомобила. Проблема е следния. Когато закача някаква диагностика (пробвах с 3 различни ЕЛМ-чета и една професионална в сервиз) системата отчита напрежение от 12.8 до 13.3V. Пускайки климатика или фаровете, напрежението кляка за момент до 11.6V. Веднага набедих алтернатора, но по мултиметър напрежението му държи 14-14.3V както и на акумулатора. Включвайки климатик и фарове пада на напрежението е до 0.2V. Почистих масите и ги дублирах с 16кв. многожилен меден проводник, но без резултат. Разкачах буксите към компа и ги пръсках с контактен спрей. Зачистих и болтовете, с които е фиксиран към купето и пак нищо. Изключил съм всяко добавено допълнително оборудване от мен, като DRL и други. Мисля да пробвам със смяна на четки на алтернатора, но ще съм благодарен за всяко предложение, което получа. Просто ми е странно, защо ми се губи 0.7-1V.
  12. Може, ако сложиш подходящия модул. Някои са конструирани така, че следят дали са ползвани фаровете и според това активират или дезактивитат функцията изпрати ме до/посрещни ме от вкъщи. 50-60 лв е самият модул а за монтажа е относително. Свързават се доста точки.
  13. Провери си бобините, както колегата ти е писал. Изключвй и включвай буксите им една по една и там където не се промени работата на мотора, там е проблема. Като намериш това място, можеш да размениш бобината със съседната и да повториш теста за да си сигурен дали не е свещ.
×
×
  • Create New...