Jump to content

Ivan_Ch

Фен
  • Content Count

    334
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Ivan_Ch last won the day on August 10

Ivan_Ch had the most liked content!

Community Reputation

79 Neutral

About Ivan_Ch

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Акорд 2006. AT. К24А3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    I.chernev

Recent Profile Visitors

1174 profile views
  1. Колега, ако си с оригинален ксенон баласта ти е под фара а кабелите на запалката само са вътре. Като гледам движението май е от механизма за регулировката на фара. Провери него. За автърмаркет ксенон, не знам как са вкарали баласта вътре. Май няма много място. Може би има нещо счупено.
  2. Дано този клип да помогне. Някъде бях гледал и как се разглобява фара. Ако го открия ще кача и него. Успех.
  3. Здравей. Моторчетата за регулиране са под седалката. Там трябва да гледаш. Само не съм сигурен има ли начин за ревизиране без сваляне на седалката. https://youtu.be/fRfND7ool8s
  4. Като махнеш крушката погледни от долната страна на фара, ще видиш буксата на запалката включена в баласта.Покрита е от гумен маншон. Ако са ти много колеми ръцете ползвай дълги клещи.
  5. Здравей. 90% от проблемите с фаровете на Акорд 7 с фабричен ксенон са в запалките. Има колеги, който продавят втора употреба, но аз лично не бих взел поради факта, че са слабо място и не е всно колко ще изкара. Пробвай да размениш крушките за да локализираш проблема, но ти това си го направил с новата. Запалките можеш да ги размениш без да сваляш фара за да разбереш от кое от двете е. Има автърмаркет, които вършат работа. Имам свободен автърмаркет баласт, ако се окаже от него.
  6. Втората обява на фейслифтовата на първо четене е с префейсови фарове. Едва ли са сменяни просто така. Огледай я хубаво за следи от удар отпред.
  7. Колега, едва ли някой има на български. Масово са на руски и английски. Ползвай преводач.
  8. Не би трябвало да е проблем този цокъл колега. Аз в момента съм с такива. Пратиха ми ги подарък с едни ледове, които поръчвах за халогрните. На мой приятел с крушките от твоя пост му се бяха разпоили чиповете. Още се чуди как да ги извади от габарита. Може да е била кофти бройка, знам ли.
  9. Моя грешка. Това Турер съм го проспал.
  10. Здравей колега. Да ти спестя малко време, прочети тази тема. Почти съм сигурен, че това е вече описван проблем. Успех.
  11. Пръскалките на фаровете работят на включени светлини и над 50% пълно казанче. Ако едно от двете не е изпълнено не работят. Аз лично не харесвам да ми пръскат винаги, когато мия стъклото, затова съм махнал бушона. Не вижфам смисъл да ми цапат капака лятот. Зимата обаче си връщам бушона, защото когато фара се замаже едно, че ти нищо невиждаш а другото, е че заслепява ужасно.
  12. За блутута, модула трябва да е под централните духалки. Често дефектират и бутат акумулатора и масово ги изключват.
  13. Преси близо година и половина слагах на мой приятел с 2.0 Sport преди фейса и при него изчезна температурата. Иначе за други проблеми не е споделил.
  14. За радара сме писали по други теми. Той или работи или не. В момента на пускане на автопилота радара мисля се включва веднага. Него не съм го свалял понеже, когато работи си хваща коректно тези пред мен без да се влияе от колите, с които се разминавам. Единствено буксата съм я пръскал с контактен спрей. По принцип не са чупливи. В една друга тема колега беше си разглобил радара и го беше умъртвил а проблема му се оказал в емблемата. Карал съм без предна решетка, ефект няма. Фолио нямам. Ако открия някой с радар, който да се навие да му пробвам модула, той е на букса в таблото, ще мога да отхвърля и това. Засега нямам такув познат, а този модул не го намирам. Борбата продължава.
  15. Днес отхвърлих и лентовия кабел. Разглобих капаците покрай волана и изключих буксата на лентовия кабел, като се надявах да светне грешката веднага, понеже липсва някакъв сигнал. Уви не. Минах 4-5 км и тогава светна грешката, което изключва лентовия кабел май.
×
×
  • Create New...