Jump to content

blajko

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно blajko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer 2.4 Automatic 2007 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    b_matanov

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Оригинален филтър от Бултрако. Около 90 лв.
  2. Здравейте, Предстои ми опресняване на маслото на автомата. От форума зная, че са необходими 3 литра за опресняване, но днес от бултрако ми казаха, че са необходими само 2 литра. Между другото в момента там маслата с 20% надолу. Та споделете 2 или 3 литра са необходими за опресняване.
  3. Познат в магазин за части ми предложи 555 за 45 лв. за брой. Тази марка Ок ли е?
  4. Здравейте, колеги. Днес бях на реглаж на клапани. В смукателните са били Ок, но изпускателните са били натегнати. Но майстора ми каза, че е гледал и ходовата част и двата долни шарнири са за смяна. Можете ли да ми кажете марка, какво да търся да е читаво.
  5. Здравейте колеги, изгоря ми задния габарит на комбито. Този който е на вратата на багажника от дясно. Свалих капачето, което е там, но този габарит е в края и едвам едвам го стигам. Изключих кабела с клемата, ама от там нататък не знам как да сваля крушката. Ако може да помогнете.
  6. Още един въпрос към тези, които карат с равенол. На колко километра го сменяте? В калкулатора на сайта им за моя двигател FO 5w-30 го дават 20 хил. или 1 година за нормално каране или 10хил. или 6 месеца за тежки условия. Моето каране е 50 на 50 градско с умерен трафик и магистрала със скорост между 120 и 150 км/ч.
  7. Здравейте, на Акорд 7, фейслифт, 2.4 с газ съм с масло RAVENOL FO 5W-30, като за 9000 км не е мръднало от щеката. Предното ми беше Castol Edge и съм доливал общо 700 мл. Имам въпрос, можете ли да погледнете характеристиките на още две масла Ravenol и да ми кажете дали са подходящи за този двигател? Колебая се дали да експериментирам с друго масло на Равенол или да си остана с това, с което карам в момента. RAVENOL DXG 5W-30 RAVENOL HDX SAE 5W-30 RAVENOL_DXG_SAE_5W-30.pdfRAVENOL_FO_SAE_5W-30.pdfRAVENOL_HDX_SAE_5W-30.pdf
  8. Благодаря на @CCord за насоките. Перката е отремонтирана и вече работи. Четките бяха заминали. Тези, които намерих бяха малко по-големи, но със ситна шкурка ги оправих. Дължината трябва да е около 12 mm. За сега не загрява. Ще следя следващите дни как е температурата. Между другото да знаете добър майстор за климатици в Пловдив?
  9. Update на случая. Днес изчаках място около 5 минути и колата започна да загрява и погледнах перките. Оказа се,че дясната перка от към акумулатора не работи. Благодаря на @jijane за насоката. Ще видя на буксата дали идва ток и после ще му мисля.
  10. Значи, вчера в пека карах Пловдив - София по магистралата със 140, в София карах в нормален трафик, с няколко светофара за по минута на червено и нямаше никакъв проблем. Сега като се замисля май предните пъти, като ми прегряваше работеше на място на климатик за по 10-ина минути и след като се дигнеше температурата и по време на движение се вдигаше нагоре, а аз я смъкваш надолу с парно и после пак тръгваше нагоре.
  11. Колата работи постоянно на климатик. А температурата започва да се покачва и в движение, и на място. Май няма значение. В един момент стрелката тръгва нагоре. Пррката се включва и работи, но не мога да разбера дали включва на втора степен.
  12. Добре де, ама защо в края на май, когато беше горещо прегряване, послецял месец нямаше проблеми, а сега като се вдигнаха температурите навън отново, пак започна да прегрява. преди малко се прибирах и навън вече беше станало около 22 градуса и отново нямах проблем. Само като се качи над 30 градуса, тогава започват проблемите.
  13. Здравейте, колеги. Автомобила е акорд 2.4 автомат фейслифт. От известно време имам проблем с температурата на двигателя. обикновенно стрелката стои точно в началото на вълничката, но когато външната температура е над 30 градуса, т.е. навън стане горещо стрелката започва да се покачва като преминава целия знак за температура. След като пусна парното веднага започва да пада и отново си слиза до началото на вълничката. В началото на май в жегите бях при майстор и той ми каза, че при това положение не може да е термостат или помпа, защото ако е термостат той в един момент ще спре да работи не зависимо от времето навън. Според него би могло да е от радиатора на климатика, ако не пропуска дебит въздух, за да охлажда водния радиатор. Прочисти водния радиатор и е почистил радиатора на климатика отвън с въздух. Целия май до сега нямаше проблем в по-хладните дни. Днес отново стана горещо и пак започна да прегрява. Маркучите са меки ако това има знамение. ако някой има идея да споделя, че в жегата с парно не се търпи.
  14. Може ли да ми пратиш и на мен линк към устройството? Благодаря.
  15. Здравей, колега. Колата ми е същата като твоята. При мен също има точно това тресене между 30 - 40 км. Днес ходих в Nice car пловдив и там след като я покара един майстор каза, че според него било от кутията. Ти успя ли да я диагностицираш? Иначе и аз взех колата на скоро и от 80 нагоре при ускорение беше страшно. В сервиза ми смениха и двете карета и се оправи. Какви ми сложиха не зная. Но тресенето от каретата беше различно от това в ниската скорост. В ниската скорост се усеща странично. След като се подмине 40 спира.
×
×
  • Създай нов...