Jump to content

Pavel_Pavlov

Модератор
  • Content Count

    1613
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

Pavel_Pavlov last won the day on January 11

Pavel_Pavlov had the most liked content!

Community Reputation

698 Excellent

1 Follower

About Pavel_Pavlov

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Accord 2003 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

2033 profile views
  1. Ами при мен гасне почти веднага след палене като съм понапълнил филтъра колкото мога без да разлея масло.
  2. Проблем може да има и в лош контакт на моторчетата, които регулират самия фар. Но тест е нужен, за да си сигурен. Само ще добавя, че трябва да си на достатъчно разстояние от стената, че да забележиш достатъчно добре повдигането на светлинния лъч и евентуалното му връщане надолу.
  3. Тъй като при първо палене разликата в налягането от двете страни на филтъра е достатъчно голяма да отвори байпас клапана, не знам практически колко голяма полза има от предварителното пълнене, още повече като е хоризонтално разположен. Но вреда не виждам каква може да има. Има майстори, които го практикуват и препоръчват. Бих предположил, че дори минимална, ще има някаква полза. Дали си заслужава...
  4. И двамата имате право. Не трябва всички да се поставят под общ знаменател. Но и не вярвам, че „джамбазите“ правят услуги. По-скоро предоставят услугата срещу заплащането, което преценят.
  5. Разбирам съображенията, но най-различни източници пишат, че маслата могат да изкарат до 5 години на рафта неотваряни. Не съм сигурен дали е наистина повод за притеснение. Да бяха гуми със стар дот, да имаш съмнение как са съхранявани, но масло...
  6. Колега lupo007, не считам, че didipov се държи арогантно. Не целя да провокирам спор или напрежение, но двата му поста в темата са напълно в рамките на приемливия тон. Дори се опитва да помогне с полезна информация. Докато „не понасям хора с арогантно държание“ е по моя преценка по-нападателно в този контекст. Аз единствено мога да добавя (ако случайно не сте се сетили да го вземете предвид, макар че се съмнявам), че ако вдигате предницата на колата на крик или стойки, тя няма да е хоризонтална и ще изтече различно количество отколкото на подемник например където би била хоризонтална. Аз лично така сменям маслото (с крик и стойки), за да ползвам гравитацията да изтече повече. Та ще бъде чудесно да споделите количеството, което е изтекло, и условията, при които сте сменили маслото. Сигурно ще е полезно на друг, който намери тази тема.
  7. Да осигурява добра видимост и да не нарушава същата на околните могат да са субективни понятия. Затова обективният баланс между двете е заложен от производителя и е единствената „правилна“ настройка. И наклонът на светлинния сноп е един и същ за левия и десния фар. Но предлагам да приключим темата без да навлизаме в полемики. Всеки, който реши, може да проучи сам или да чете във форума и да стигне до своите изводи. 👍
  8. Да вдигнеш единия фар означава, че или с единия фар заслепяваш в повече ситуации отколкото трябва, или с другия си си намалил видимостта. Но излязохме от темата. Исках само да обърна внимание на невярната информация . ПП: в други теми е описано как се регулират фарове. Не е трудно.
  9. Това не е вярно. Двата фара трябва да са настроени да светят на еднаква височина и право напред (т.е. не вляво или вдясно). Наклонът на светлинния лъч е трябва да е показан близо до винтовете за ръчен реглаж.
  10. Като написа обувки помислих, че говориш за гуми на колата, и чак в последствие загрях
×
×
  • Create New...