Jump to content

Pavel_Pavlov

Модератор
  • Content Count

    1724
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Pavel_Pavlov last won the day on April 26

Pavel_Pavlov had the most liked content!

Community Reputation

782 Excellent

1 Follower

About Pavel_Pavlov

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Accord 2003 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

2513 profile views
  1. Потърди ли съвместимостта със съпорта им преди да поръчаш? Иначе да, коментирано е, че някои части ги пишат съвместими, но не са.
  2. Целта е хубава. Осъществяването е типично за нашата управа, но се върви в добра посока според мен. Макар и баавно. Относно цената на стикерите от 20лв, както е описана в един от оставените линкове… Стикерите струват по 5лв – за справка – сайтът на СБА. Ако някой пункт е решил да се възползва и да си увеличи печалбата, това е негова работа.
  3. Най-коментираният тук вариант е Боби от HPP в София. Телефонът му също беше някъде из страниците.
  4. Човекът каза, че и двете се въвеждат и каквото покажела системата, това пишат като Еко категория. ПП: писаха ми 3та категория.
  5. Факт е, че днес в пункт на СБА ми мериха емисиите и на двете горива. Човекът каза, че така се правело. Каза също, че към момента резултатите се въвеждат ръчно в системата и контрол над фалшиви резултати практически няма. Но от нова година натам се планира измерването да се случва с подаване на данни в реално време и тогава нямало как да се мине метър. Другото по-интересно е, че изискванията за минаване на ГТП не са променени, а именно: няма как да минеш гтп със Екокатегория 1 или 2, ако колата ти е Евро 4. Ако не покриеш Евро 4 изискванията, не минаваш прегледа. А покриеш ли ги, покриваш и изискванията за Екокатегория 3.
  6. Не, трябва да мерят и на газ, и на бензин и трябва и двете да покриват изискванията. А и не винаги на газ емисиите ще са в норма (например при липсващ кат и/или недобре настроена газова).
  7. Не, K24A3 не е 201 коня, а 140 kw ≈ 190 коня. По въпросът ти за гтп без катализатор – минавало се е през пунктове където не мерят реално газовете. За днешно време не знам, сигурно пак така. За софтуера няма какво да те притеснява, стига да е от доказано място. Ако визираш рефлаша на украинеца, в цял свят карат с него, няма драми. Но тази тема е само за силов тунинг. Нека тук остане дискусия по темата, а не за гтп пунктове и съвети за масло. Ако не можеш да намериш отговор на въпросите ти във вече съществуващи теми, можеш да пуснеш нова такава.
  8. Толкова му е бил ресурса. Относно клапана за картерна вентилация – предполагам е идентичен с клапана от 2.4 мотора. Пазя стария ми – в напълно работещо състояние. Мога да ти го дам да тестваш, ако искаш. Поне да не вкарваш пари за нещо, което по всяка вероятност няма да ти е решението.
  9. И имай все пак предвид, че не са много скъпи втора ръка.
  10. Грубо казано най-икономична е скоростта, при която на най-високата предавка си на възможно най-ниските обороти, които ти позволяват да поддържаш скорост без натискане на педала додолу. При равен път това е примерно около 80 км/ч +/– 10. Не точно скорост, подходяща за магистрала. Но към 110–120км/ч моторът трябва да е прилично икономичен.
  11. С мивки не трябва да има ядове. От разлепяне има опасност само при лож монтаж. Имах предвид, че не си прав с това, че е недостатък. Защото сравнено с липса на защитно фолио, след 2-3 месеца при всяко положение фарът ще е с по-добра повърхност при наличие на фолио и ще има по-добър светлинен поток. За другото си прав, естествено.
  12. Но не си прав. Дори да има минимално намаляване (а то е незабележимо), то ще се компенсира още първите месеци от иначе пожълтяващите или матиращи се незащитени фарове.
  13. Не, няма странични ефекти 🤔. Поне не мога да се сетя за нищо.
  14. Каквото ти пише като вискозитет и изисквания в ръководството, това сипвай. Заложи на сигурен изночник. Тук във форума може да намериш темата на Фена – там имаш гаранция за истинско масло. Ако пък не ти е спешно и поръчваш по-отрано, виж общите поръчки – сайтът, от който се поръчва е доказан и досега не е имало доклади за ментета. Като избор на марка – ако не ти се навлиза дълбоко в материята, просто заложи на по-известно име, което покрива изискванията от ръководството и не му мисли толкова. Тук дискусиите в тая тема са повече за любопитни и ентусиасти, на които това им е повече интерес/хоби отколкото нещо наистина практически важно. Практичен съвет би бил: вместо да инвестираш часове в ровене в темите и четене, просто купуваш нещо по зададената спецификация и, ако имаш съмнения дали е най-най-доброто, смени го с 1000км по-рано и ще стане по-най от най-най .
  15. По всяка вероятност е по-добре да започнеш със заводската спецификация и след първата смяна евентуално да мислиш дали има нужда от промяна. Имаш ли сервизна книжка? Как е поддържана досега – като интервали на смяна и какво масло?
×
×
  • Create New...