Jump to content

Pavel_Pavlov

Модератор
  • Content Count

    1660
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Pavel_Pavlov last won the day on January 30

Pavel_Pavlov had the most liked content!

Community Reputation

741 Excellent

1 Follower

About Pavel_Pavlov

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Accord 2003 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

2289 profile views
  1. Какво общо с темата има сега нуждата или не от основен ремонт? В сравнението има толкова променливи, че заключение няма как да се направи. Най-малкото настройката на газовите.
  2. Ако сервизът е Мотобокс, на Акорд 7 предлагат шарнири Moog. Аз също нямам оплаквания от същите – сменил съм двата горни с такива досега.
  3. Може да е от добавка от предния собственик. Може да е от самото масло – да си му приключил ресурса преди смяната и това да е предпоставка за увеличаването на общия разход. Не даваш много информация с какво конкретно масло си карал преди, като си бил с по-малкия разход, и сега. Също така сам виждаш, че от 5-30 до 5-30 може да има съществена разлика във вискозитетите, което може да се отрази на разхода.
  4. Ако не греша, Максис са по-бюджетни гуми, които се представят доста прилично за цената си по тестове. Очаквано е това да е за сметка на износоустойчивост.
  5. Интересно и полезно. Все пак не мисля, че някой от тези тук, които наливат Петро, са „натискали“ толкова двигателя продъджително време. И все пак Петро и Амс сигурно клонят към двете крайности на ценовия диапазон на масла. Със сигурност има и масла с добър баланс качество/цена по средата. Петрото си е добро масло, но като за парите си.
  6. Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html Вид и количество: Ravenol FEL 5w-30 3×5L Стойност на поръчката: 3 × €35 × 1.9675 = 207лв. Начин на плащане: Револют. Начин на получаване: лично в кв. Малинова Долина
  7. Владо, ти си засеганат защото след безкрайно дълга безмислена дискусия с теб се наложи да ти припомня съответната точка – в контекста на неспирното оспорване на наказанията, които получаваш. Конкретният случай с минуса, който получих по-горе, няма общо с тази точка (нито е спорене, нито обиждане и т.н.). той е пример за личното отношение и използване на системата. Колегата, който ме „удари“ с минусче, беше един от наказаните и това ми изказване не му е харесало. Това изобщо не е повод за решението да се махнат отрицателните реакции. Стига спекулации.
  8. Аз също не съм ползвал минуса не за друго, а защото виждам, че хората го приемат лично. А то и много често е лично.
  9. Мерки са взети. Двама колеги поеха инициативата да си раздават минуси един на друг и сега почиват.
  10. На комбито ръчната е на отделен механизъм от крачната и не ползва накладките.
  11. Може да пробваш да коригираш баланса на бялото в последствие на двете снимки и да видим по една пила след това?
  12. Не заемам страни, но данъка не отразява само замърсяването. А кое е по-замърсяващо няма как да се каже обективно без конкретни измерители. Такива общи изказвания са безполезни.
×
×
  • Create New...