Jump to content

Pavel_Pavlov

Фен
  • Content Count

    540
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Pavel_Pavlov last won the day on April 2

Pavel_Pavlov had the most liked content!

Community Reputation

185 Good

About Pavel_Pavlov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2003 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

610 profile views
  1. Здравей, Чавдаре, https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и к-во: Petro-Canada SS 5W-30 1×1L Стойност на поръчката: 6.95 * 1.9675 * 0.95 = 13лв Парите са пуснати по сметка. Начин на получаване: лично в ТЦ Боила
  2. Не съм запознат с кутията, но поведениете, което описвате, обикновено е с надписи на режимите: 1, 2, D3 и т.н. Т.е. 1ва и 2ра се фиксират с лоста на 1 и 2. Отново – не знам каква е кутията, но би било подвеждащо да пише D2, ако работи само на 2ра
  3. Колега, чувал съм за оплаквания за оставени следи по таблото и мръсотия в Бултрако (не помня дали Пловдив), но не мога да си представя как не би подменил компонентите – това е безопастността ти и тази на пасажерите. А и Бултрако не е гаражен сервиз, ако осерат нещо, ще си го оправят:
  4. ACEA A5/B5 само по себе си (без ILSAC / API) доколко е подходящо за Accord 7 K24A3? И по-конкретно Ravenol WIV 0W-30? Виждам, че пише, че е насочено към VW двигатели, така че не очаквам, но е ACEA A5/B5 и е доста намалено, та реших да питам. Та въпросът е както конкретно за маслото, така и по принцип за сертификата при отсъствие на други. Като цяло досега сипвам по-евтинко 5W-30 (като Ravenol FO, Petro SS), но ми се пробва 0W-30 и тъй като последно време не виждам Petro 0-30 в Ato24, се чудя дали като му дойде времето края на август да не пробвам този равенол или другия вариант Shell Helix Ultra 0W-30 A5/B5. Shell-ът има също и API SL (който е по-старичък от последния SN/SN+). Това намерих като характеристики: data sheet PDF link и изглежда добре на хартия, а и мисля, че четох положителни мнения за Shell Helix Ultra.
  5. Проблемите са добре описани в темата „Всичко за Акорд 7“ (или нещо подобно беше). Като цяло според мен малкият двигател е по-вероятно да е бил каран повече градско, така че би могъл да имаш по-голям шанс за ремонти (говоря по принцип, не за конкретните обяви) – но това е в сферата на вероятностите. По-важна е конкретната кола и огледът. Едното нещо специфично за 2.0, а не за 2.4, за което се сещам, е по-изявено износване на единият разпределителен вал и това, че е малко по-капризен откъм двигателното масло. Но колко по-чести са тези проблеми на практика не мога да кажа. А и не е нещо, което лесно би се видяло на оглед.
  6. Pavel_Pavlov

    Ускорение...

    Ако е въртял гуми, скоростомерът може да стои на 60, но колата да продължава да ускорява. По принцип ако е въртяла гуми до прекъсвача на 1ва, то по-добре би било да се подава по-малко газ, за да има по-малко приплъзване на гумите с асфалта. Така трябва да има повече сцепление и съответно ускорение.
  7. Мое мнение е, че на автомат комби малкия мотор малко ще малее на извънградско. Автоматът си взима своето и 190коня не се усещат като 190. Аз не бих гледал първата, но това е лично мнение. Плюс това афтърмаркет радиото никак не ми е по вкуса. Юсб/блуутуут могат да се пуснат нескъпо и по-елегантно без да се нарушава визията. На втората малко ѝ личи луфт между капака и бронята – сигурно е провиснала. Което не е драма, те май на всички им провисват рано или късно.
  8. Аз не съм имал проблеми с отварянето от дистанционното, така че не мисля, че е нормално.
  9. Ами 193лв пише на листа
  10. Препоръка за масло за Акорд 1.8 F18A3 от 1997-ма? Нямам книжката, за да видя какво пише вътре. В таблицата в първата тема е показано само 5W-30 за зимата или 10W-40 за целогодишна употреба, без друго инфо. Колата надали ще прави 10хил км на година и сигурно повечето ще е извън града.
  11. Pavel_Pavlov

    Honda Odyssey 2005-2008

    За такъв тип кола бих разбрал по-малкото километри. Все пак е по-насочена за семейни пътувания отколкото ходене на работа например. За 2007ма година може и да са реални. А и да не са, най-вероятно доста от тях са извънградски. И в крайна сметка поддръжката е по-важна, така че е голям плюс това, че собственикът е фен и се е грижил за нея.
  12. Мерси за уточнението. Първоначално помислих, че намекваш, че моточасовете се мерят по различен начин при другите масла, затова останах объркан. Вече е ясно, мерси. Явно 1 моточас си е 1 моточас за нашите дискусии и препоръки.
  13. @emod, мерси за пояснението за моточас. Не знаех тези немаловажни детайли. От твоят пост от темата (предполагам него визираш?) разбирам само твоят режим на каране, не нещо друго? Пост 407 е просто кратък отговор на emod към предходен пост. Любопитството ми беше породено от конкретното 5w-30 ilsac gf-5, но зададох въпрос генерално. @dandilov, би ли споделил в какво се изразява разликата? ПС: @emod, предполагам в последния параграф имаше предвид 250 м.ч. * 25 км/ч, не 200? Ако е така, разбирам, че моточасовете (с дефиницията, която използваме тук, в тази тема) могат да се приемат като цяло за еднакви без значение от средната скорост?
  14. Не виждам как по-непостоянните обороти ще окажат влияние на маслото? То е ясно, че се води „натоварен режим“ или „сурови условия“, но съм го виждал само в контекста на мерене на интервала за смяна в километри. Там няма спор. Мерси, изключих за студените стартове в града. Това със сигурност би оказало влияние. В крайна сметка ок ли е да се приеме, че даден брой моточасове, без значение от режима градско/магистрала (при еднакво спокойно каране), би имал сравнително еднакво влияние върху живота на маслото? Т.е. например сменям маслото и слагам три таймера: 8000км, 1 година и 200 моточаса и когато чукна едно от трите маслото е за смяна? И да, километрите (също и времето, според книжката на колата) зависят от градско/магистрала, но моточасовете – не?
  15. Ако говорим за час, а не километър, мисля, че съм прав? Ако не съм, ще се радвам някой да ми обясни защо. Логиката ми е, че факторите за изчерпване на ресурса на маслото в това сравнение са оборотите на двигателя (да го наречем брой обороти за 1 моточас), натоварването на самия двигател (или колко е натиснат педала на газта) и разхода на гориво. Ако приемем, че и градско, и магистрално, стилът на шофиране е еднакво „спокоен“, то очаквам, че в града оборотите ще са средно по-ниски от на магистрала, и педалът ще е средно по-малко натиснат за еднакъв интервал от време. Също така изгореното количество гориво за час със сигурност ще е по-малко в града.
×