Jump to content

Pavel_Pavlov

Модератор
  • Content Count

    1366
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Pavel_Pavlov last won the day on July 14

Pavel_Pavlov had the most liked content!

Community Reputation

488 Excellent

1 Follower

About Pavel_Pavlov

Profile Information

  • Кара
    Accord 2003 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1540 profile views
  1. Има го. Или Ато не са си ъпдейтнали снимката и описанието, или не са пуснали новото, за да продадат старото. https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-dxg-sae-5w-30/
  2. Ами комбинацията от неща, които казваш – единствена грешка p0420, скоро купена кола, бързо сменящо се напрежение на втората сонда звучат като да е проблема в катализатора. Според мен говори с някой майстор, запознат с тези неща и ако е от катализатора, го сменяй. Възможно е да е счупена втората пита и някое парче да тръгне назад към гърнетата. Относно как трябва да изглежда графиката на втората сонда, ето един клип от youtube:
  3. SAE надписът може и да го има, и да го няма – въпрос на изказ, няма повод да те притеснява. То е просто абревиатурата на асоциацията, която определя методите за тестване на вискозитета на маслата. Доколкото знам рецептата на някои от маслата се промени с обявяването на USVO. Снимката на тубите без USVO надпис (ако настоящото масло е USVO) са просто остарели. Сега – дали в сайтовете продават наистина залежали стари туби или просто не са актуализирали снимките, но пращат нови туби... Може да звъннеш и да ги питаш. Може и след питането ти да ти пратят нова туба, а за останалите, които не питат – старото... Знаеш ли.
  4. Това ми звучи като обичайна работа на компресора? От това, което съм чувал за Цецо, вероятно ще ти помогне, ако има проблем. Ако ще му звъниш, давай по-отрано, че е резервиран за доста напред във времето.
  5. Не казваш какви кодове е записало като е светнал чека – това е съществено важно.
  6. Благодаря за инфото. Наскоро купих от голям български магазин Osram Xenarc и според линка ти при проверка на кодовете излиза, че опаковката и лампите са оригинални. Но последните три символа от етикета на опаковката не са светлоотразителни. Така че е възможно това да не е задължително? Ето кратко видео на опаковката под изкуствена светлина: https://photos.app.goo.gl/ecAxjT3BK3uffwRb6 На него се вижда и доколко е гланцирана или матова повърхността. По-скоро бих казал, че е гланцирана?
  7. Здравейте на всички, Поредната среща ще се проведе на 16-ти август (неделя) от 18:00 на улицата пред НИМ. Всеки, който желае да присъства, е повече от добре дошъл. Локация: 42.656072, 23.274396 https://goo.gl/maps/bFUBnHz9c6NHBQAt6
  8. Поредната среща на Акордите в София ще се проведе на 16-ти август (неделя) от 18:00 на улицата пред НИМ. Всеки, който желае да присъства, е повече от добре дошъл. Локация: 42.656072, 23.274396 https://goo.gl/maps/bFUBnHz9c6NHBQAt6
  9. Връзваш диагностика, която може да гледа живи данни от втората ламбда сонда. Ако графиката на напрежението се качва и слиза бързо (с голяма честота), значи катализатора вече не върши достатъчно добре работата. Но колата следи тези неща и, ако това е случаят, ще ти светне чек лампа с описаната горе грешка.
  10. Темата много се отплесна. Нека се върнем към въпроса на автора.
  11. Няма никакъв смисъл от спорове. Всеки може да си каже мнението, а авторът да прецени. Аз също мисля, че автоматът е по-добре комбиниран с малко по-мощен двигател особено за по-начинаещ (но разумен) шофьор. За Акорд бих избрал автомат 2.4. За Сивик – не съм карал автомати и не мога да съветвам. И няма смисъл изхвърляне в крайности – нито говорим за 4 литрови двигатели, нито за 50 коньови.
  12. Спираш в тъмно срещу стена достатъчно далеч, че да е лесно да видиш малко движение (вертикално) на лъча светлина от фаровете. Двигателят трябва да е запален. Отваряш багажника и двама човка си отпускат тежестта на багажника така че лъчът на стената да се вдигне нагоре. Ако работи нивелирането, трябва след това да слезе сам до първоначалното ниво. Ако си с ксенон, трябва фабрично да имаш автоматично нивелиране. Проблеми с него може да бъдат биалетките на окачването или моторчетата да са спекли и да трябва да се почистят.
  13. Neuralink е интерфейс между човек и машина – устройство. Аз поне не съм чувал Мъск да е правил твърдения, че хората ще се свързват директно с интернет. Това е просто едно от предположенията на автора.
  14. Не знам колко е интересен. Развива конспирации, прикрити с думите „нека оставим конспирациите на страна“. Казва някои факти и ги украсява с негови заключения и непотвърдени връзки. После казва, че това е обективно. Човекът просто е набарал рецепта за популярност – очевидно е, че това се харесва.
×
×
  • Create New...