Jump to content

Pavel_Pavlov

Фен
  • Мнения

    224
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

Pavel_Pavlov last won the day on Януари 14

Pavel_Pavlov had the most liked content!

Обществена Репутация

98 Neutral

Относно Pavel_Pavlov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2003 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

287 профилни разглеждания
  1. Кофтито е, че ако сменяш с друго старо, не знаеш колко време ще изкара. Иначе идеята като ходиш на оглед, да си носиш диск с теб, не е никак лоша – за такива точно случаи.
  2. Не мисля, че той говори за навигация за България (да, това няма как с диск само да стане). Да, диск ти трябва, за да влезнеш в настройките за регулиране на часовника, скрийнсейвъра и други. И да, така купен ръчно записван диск може и да работи, но може и да не работи. Мисля, че е по-добре да опиташ да си запишеш сам или да се срещнеш с някой от форума, да ползваш неговия, за да си настройш настройките. Но това ще важи до следващото откачане на акумулатора.
  3. Ами не ми каза, не го попитах за точния код и детайли. Каза да покарам така и да се върна пак, да видят грешката и какво може да се направи. Може би това и ще направя и след второто посещение ще пиша с подробности.
  4. Колеги, един въпрос: След малко ръчкане по предпазителите в купето (слагахме видеорегистратор, да ползва ток оттам), като запалих колата ми цъфна чек енджин лампата. Предпазителите са си по местата, проверих. В сервиза ми казаха, че показва проблем с ламбда сондата. Изчистихме грешката, но светна пак след запалване. Според човека е просто съвпадение с ръчкането по предпазителите и или ламбда сондата е за смяна, или причината е в газовата уредба. Нея съм я сложил преди ~4000км и с газаджията я настройвахме в движение след монтажа и после отново след 1000км (по негова препоръка). Никакви ядове не съм имал с нея. Има писано по темата, но не знам дали случаят ми е като някои от описаните, затова ще се радвам да чуя мнение.
  5. Автоматичното изгасяне на екрана мисля, че се настройваше.
  6. Също така много полезна би ти било да потърсиш в carspending.com модела и да видиш какво са сменяли хората и за какви пари.
  7. Pavel_Pavlov

    Антифриз за CRV 2.2i-cdti

    На фона на това, че се сменя на маса време или км, да спестиш 20–30лв според мен не е кой знае какво. Както каза колегата, въпрос на избор. Но съм съгласен, че не е едно от нещата, които Трябва да са „Хонда“.
  8. Бъди постоянен и ще намериш. Месец не е чак толкова много време. Абонирай се за нови обяви по критерии и си следи имейла. Относно обявата, цената не е висока, а обявата е старичка. Бих предположил, че сигурно има причина за това, но със сигурност не пречи да се свържеш с продавача и да отидеш на оглед. Най-малкото ще имаш повече опит при следващи огледи. ПС: Обявата е явно свалена и качена отново защото съм я виждал миналата година, 99% съм сигурен.
  9. Скромното ми мнение, ако говорите за финансовата гледна точка: всеки може да си сметне икономията от газта като основно гориво спрямо бензина. Ако кажем, че разхода е 15 на 100 газ (не знам реалния разход) и 0.1 на 100 бензин (от палене, довпръскване при високи обороти), сметката показва, че за 10 000 км ще изразходи 1500л газ. Ако допуснем, че газта е два пъти по-евтина от бензина, и е, да кажем 1лв/литър, това са си към 1500лв икономия на 10к км. Ако ремонта на двигателя е 8000лв, то икономията от гориво ще го избие за ок. 8000лв/1500лв ×10000км ~= 53 000 км. Плюс още малко, ако включим цената на монтажа на газовата. Карайки на газ има и други разлики в разходите, като по-честото регулиране на клапаните (минус), но и по-дългия живот на маслото и следователно малко по-редките смени (с ок. 15-25% по-дълъг живот според разни източници като Маркони тук, както и други от постовете в темата). Сравнено с горивото, не са голям фактор. Мисля, че в дългосрочен план, сметка откъм икономия със сигурност има, дори и при тази доста песимистична прогноза за основен ремонт след 80к км. Най-важното е добрата настройка на газовата.
  10. Ако беше, най-вероятно щяха да го напишат така, че да се вижда. Сигурно не е, но не е болка за умиране, ако си имаш друго зарядно с 2А за когато ти трябва. И, в случай че имаш само една запалка (но ти май имаш 2), да си склонен или да зареждаш бавно, или да слушаш радио.
  11. Според моя опит всички са еднакви – вършат работа, качеството е горе долу като музиката от радиото, има смущения в места с повече радиостанции. Като за 30–40лв, всички са супер. Взимай най-евтия с поне едно юсб за зареждане. А ако и юсб-то е 2А – супер. Единственото допълнително нещо би било ако намериш някой с допълнителни функции – например да показва температурата или волтажа, но не съм виждал такива. ПС: най-големия бонус, за който не се бях замислял, е ако е по-компактно и можеш след като го сложиш в запалката, да затвориш (поне донякъде) капака.
  12. Ами миналата година като следях за бензин-комбита, имаше нерядко пре-фейсови за около 7000лв. Няколко обяви си седяха по-дълго, но често виждах как се появява обява за тия пари и за ден изчезва. Така изчезна и колата от подписа – видях обявата, отидох, запазих и на другия ден я взех. Седаните, разбираемо са по-скъпи, но не очаквам да са чак толкова по-скъпи. Ако гледаш пре-фейс, от първите години на производство, мисля, че ще намериш. Просто следи активно и бъди в готовност да звъниш и да тичаш за оглед.
  13. Не съм много вещ, но 1. конденза говори за това, че в купето има влага. Виж дали ще се оправи след обслужването (смяна на филтъра на купето). 3. Ако пушекът няра мирис, а прилича на водна пара, е много вероятно да е точно това – изпарена вода от конденз. Става при студено време. Явно за мен всяка причина е свързана с вода
  14. Да, даже в ръководството е описано по същия начин – при сняг и хлъзгаво, минаваш на ръчен режим и тръгваш от 2ра. Иначе относно кутиите преди и след фейса, от това, което съм чел от постовете на Цецо, със сигурност има разлика в това как софтуера управлява кутията. За хардуерни не знам.
  15. Увеличавам поръчката на 2 бутилки за 11 лв. Парите – предадени лично. Получаването – в Боила.
×