Jump to content

Pavel_Pavlov

Фен
  • Content Count

    1236
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Pavel_Pavlov last won the day on May 14

Pavel_Pavlov had the most liked content!

Community Reputation

388 Excellent

1 Follower

About Pavel_Pavlov

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Accord 2003 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1348 profile views
  1. Това е Бултрако все пак – дори и да са некомпетентни или невнимателни не са лъжци.
  2. Прочети раздела със сервизите и обърни внимание на датите на постовете. Някои не са много актуални вече.
  3. Автоматите не са страшни. Ако може да се тества как работи и студен, и загрят, и няма необичайности; ако маслото е на ниво (на щеката) и е сравнително бистро и не мирише на изгоряло, аз не бих се притеснявал. Това – при положение, че искаш автомат. За мен изборът автомат/ръчка е горе долу като комфорт срещу динамика. Пс: моят автомат се държеше добре като го купувах, но маслото беше по-кафяво отколкото ми се искаше и бих казал, че имаше мирис. След две опреснявания на малко километри се избистри и сега се държи отлично. Тя и преди това се държеше добре. Колата е в момента по километраж на 214 хиляди, а според мои предположения, базирани на последните записи в сервизната книжка (истинска е) реалните са 25–35 хиляди нагоре. Но и аз говоря за Акорд 7
  4. Да, дори от Мотобокс ми казаха, че ибейските работели колкото да не свети чека за известно време и почти нямали живот, което може и да е вярно, но ме посъветваха направо да го махам, щото К24 минавал емисии и без катализатор… На въпроса какво решение ми препоръчват, ако искам да запазя катализатора, нямаха отговор освен че оригинален е 1700–1800лв. Към момента мисля да пробвам почистване/рециклиране в някоя от тези фирми и, ако няма ефект, може би ще пробвам някое ибейско. Ако издържи 2 години, ще съм доволен.
  5. Няма да нарушиш правилата – реклама, пусната от търговеца, е друго нещо. Ти не печелиш от това. Така че, ако искаш, ще е полезно да споделиш при кого си монтирал.
  6. Човекът си харесва чистачките и търси втори чифт за резервни. Какво странно има – няма проблем, че да се търси решение или да му се предлагат други варианти. А от Митьо-и-Тойо има и оплаквания във форума. То за 5лв добра, добра, ама колко да е.
  7. Ама каквато и да е, надали ще е с 0лв поддръжка
  8. Да се знае и това, че на комбито задната е значително по-малка от тази на седана и предната. Биалетката от али-то, която е два поста по-нагоре, е твърде дълга дори натегната докрай. Тези от линка на Zlatozator може и да станат, но не съм ѝ мерил точния размер. Скоро ако се хвана да сменя моята, че веднъж зимата запече и почна да скърца, (и намеря съответно друга подходяща), ще измеря и пиша.
  9. Може и да не са променили, ако старата покрива новите изисквания? ПС: Чакаме сега Петрото с GF-6 и щурмуваме! Добронамерена шега, разбира се – във връзка с дългите дискусии относно марката
  10. По принцип не е нужно, но, ако усещаш разлика в поведението, защо да не отидеш да провериш.
  11. Един от по-главните проблеми за мен е, че всеки гледа в паницата на другия – „защо за мен не може, а за тях може?“
  12. За скоростната кутия най-много се препоръчва оригинално на хонда, това бих направил и аз. За антифриза, не мога да ти кажа със сигурност, но с оглед на това колко рядко се сменя, аз налях оригинален. Не мисля, че е задължитенно, но някой друг ще трябва да каже по-конкретно какво е съвместимо. За масло – най-важното е да не е менте и гледай да е с вискозитета и сертификатите, препоръчвани в ръководството. Ако се препоръчват няколко, тогава имаш избор сред тях. Ако нямаш физическо ръководство, гледай това, което намериш онлайн, да е от Европа, а не американско. Препоръките често се различават.
×
×
  • Create New...