Jump to content

Pavel_Pavlov

Фен
  • Content Count

    773
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Pavel_Pavlov last won the day on September 9

Pavel_Pavlov had the most liked content!

Community Reputation

247 Excellent

1 Follower

About Pavel_Pavlov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2003 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

873 profile views
  1. Две неща: не, карай и отпред, и отзад с еднакви по размер гуми. Силно непрепоръчително е да са различни размери. Но още по-силно непрепоръчително е да караш със смеска от зимни и летни. Представи си, че трябва да спираш малко по-интензивно на заснежен път – къде ще ти отиде задницата? Или в завой?
  2. Перката на радиатора върти ли като си на място и колата е загряла?
  3. По 15тина лв са единия. Звънни в Бултрако, да питаш дали имат на склад, и взимай оттам.
  4. Затова може да поръчваш от чужди сайтове или общите поръчки. Има и магазини/сервизи, които не работят с ментета. Аз не бих се доверил да купя масло от магазин, в който не съм доста сигурен. А и някои от обсъжданите марки тук далеч не са популярни в България, така че ментета – трудно.
  5. Очевидно аз бях в грешка – че така изглежда конзолата само ако е с навигация
  6. Забравих да го напиша, но и на мен ми направиха впечатление някои неточности в описанието. За сензор за светлина не знам. Борд компютър няма да има защото много неща си личи, че е модел преди фейса и всичко, което нейния „компютър“ владее е да показва температурата навън и изминатите километри на два брояча. Огледалото изглежда като стандартното (не афтърмаркет) и ако е такова, не мисля, че има автоматично затъмняване.
  7. Има тема за въпроси за обяви за акорд 7. Занапред разглеждай преди да постваш. Да, зад капака, където по принцип би стоял двд ром-а, ще е дупка най-вероятно. Което за мен си е доста грозно и нефункционално, но би могло да се измисли нещо или просто да се замени с панел от друга кола. Тези мисля, че не се търсят чак толкова и няма да е толкова трудно да се намери. Определено си е повод да искаш да свалят от цената, все пак от обявата човек не остава с реално впечатление. 2.0 има с кожа, просто не са често срещани. Салонът си е оригинален според мен. Кожата на волана не се е разпърдяла както на почти всички от тези години, което говори за вероятно реален пробег (но не е гаранция). Малко са ми странни черните пластмаси на двигателя. При мен на 2.4 изглежда различно, та не знам дали там е сменяно нещо. Вероятно е просто да не съм гледал под капака на 2.0 и затова. Ако двигателят работи ок, не е повод за притеснение за мен. Ауспухът ми се вижда черничък, сигурно ще доливаш масло.
  8. Относно екологичността на електричките, безспорно не е 0 емисии, както някои си мислят (или по-точно не се замислят), защото има замърсяване при производството на колата, батериите и самата електроенергия. И въпреки това в почти всички случаи е по-еко електричка от двг. Но разликата не е колосална.
  9. То фолиото не променя как изглеждат, а запазва как изглеждат след полирането .
  10. Румба, ако ще стоиш до 2-3 минути, не мести от Д, няма смисъл, че и е по-лошо за кутията дори. Ако ще имаш дълъг престой, по-добре направо изгаси двигателя – ще спестиш малко вредни газове на околната среда, а и някоя капка гориво. N ползвам в следните ситуации: – при паркиране: от D или R минавам на N –> дърпам ръчната -> пускам крачната -> местя на P -> гася двигателя. Така напрежението пада върху ръчната спирачка, а не върху палеца на скоростната кутия. – като искам колата леко да се придвижи под собственото си тегло, ако съм под наклон. Например докато паркирам под наклон, мога да ползвам само D и N или R и N. – ако спирам двигателя за кратко и знам, че до няколко минути ще потегля – просто я държа на N и така паля след това. Не че има много смисъл, но след като няма да вадя ключовете и съм на ръчна, не местя излишно лоста. Това можеш и да го пропуснеш като съвет, просто го пиша, за да съм пълен. – теглене – не ми се е случвало, но е възможно приложение за N – ако по някаква причина искаш да въртиш предните колела докато си я вдигнал на крик, можеш да го правиш на N.
  11. Автоматът си е муден в сравнение с ръчката, няма как да не е. 2.0, 2.4, все е по-муден от ръчката със същия мотор. Ако сравняваш 2.0 ръчка с 2.4 автомат, да, но е хубаво да сме обективни.
  12. В Гърция са доста по-строги с прилагането на правилата, но обстановката на пътя (поне извън градовете) е много по-зле от България. Там масово се кара с над ограничението и изпреварва се незаконно и неочаквано. Поне с такова впечатление останах след почивката там това лято (и ок. 2000км минати)
  13. Каква би била логиката „по-гъстото“ масло да дава повече мощност при ниски обороти спрямо „по-тънкото“? За намаляването на положителния ефект от по-тънкото в ниските обороти виждам логика, но чак да се обърне в полза на по-гъстото ми е необяснимо. (Говоря от гледна точка на ефективна мощност) Ако говорехме за много голям товар (натиснат додолу педал на газта) при ниски обороти може би по-гъстото би помогнало за намаляване на blow by газовете, знам ли, но ти говориш за спокойно круузване на ниски обороти? Интересно ми е на какво би го отдал ти?
×
×
  • Create New...