Jump to content

Pavel_Pavlov

Фен
  • Мнения

    380
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    11

Pavel_Pavlov last won the day on Март 13

Pavel_Pavlov had the most liked content!

Обществена Репутация

148 Good

Относно Pavel_Pavlov

Profile Information

  • Кара
    Accord 2003 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

432 профилни разглеждания
  1. Pavel_Pavlov

    K24A3 и ГИ

    Имах предвид изминати км градско към извънградско Но мерси
  2. Pavel_Pavlov

    K24A3 и ГИ

    Благодаря ви. Бихте ли споделили горе долу какво отношение градско/извънградско имате? Просто за ориентир.
  3. Pavel_Pavlov

    K24A3 и ГИ

    Предстои ми да врътна първите 10к км откакто сложих газовата BRC (без омаслител) и регулирах клапаните. Препоръчвате ли да ги проверя на 10к и според състоянието евенвуално да удължавам периода в бъдеще или да почакам още?
  4. Старото го разглобих доколкото мога, но не успях да стигна до окото, за да го почистя. Новото не съм го разглабял.
  5. Сравнение м/у ръчка и автомат на 2.4 със стандартни 16ки колела (предполагам, че по-малкия двигател е със същата кутия и предавателни числа, но не съм проверил) Ръчната ск. кутия: gear км/ч@2000RPM км/ч@7000 RPM 1st 15 54 2nd 29 101 3rd 40 140 4th 53 185 5th 66 230 6th 82 288 Ооборти при 100км/ч: 3та: 4988, 4та: 3783, 5та: 3039, 6та: 2472 Автомат: gear км/ч@2000RPM км/ч@7000 RPM 1st 20 71 2nd 35 124 3rd 50 174 4th 70 243 5th 95 332 Ооборти при 100км/ч: 3та: 4027, 4та: 2876, 5та: 2108
  6. Благодаря, колега. Ако някой може да посъветва и за типа ДВД, което да купя, ще се радвам. Иначе ще е проба–грешка. Иначе дисплея си работи – климатик, радио, няма ядове. Проблемът ми е сверяването на часовника основно
  7. Pavel_Pavlov

    Проблем Автоматик

    Оп, съжалявам, грешка. Ето го АТФ филтъра. Модераторите могат да изтрият предния ми пост или поне снимката, да не се бърка някой.
  8. Здравейте, Имам оригинален диск, който изгдежда понадраскан и двд-то не го чете ("DVD disk is reading an error" мисля, че даваше). На стария РОМ и на новия е същото. Може ли някой да ми прати линк за сваляне на ISO-то на оригиналния диск, да изпека едно двд на ниска скорост и да пробвам да си влезна в настройките? Поразрових се във форума, но не намерих.
  9. Ами аз не мисля, че го усложнява особено. Като гледаш поредицата от проби на живота на едно масло гледаш за тенденцията и какво се случва горе долу в какви километри. Ако са по-малко пробите, имаш по-малко информация. Не вярвам синхронизираните проби да бъдат особено по-полезни, дори изключвайки факта, че не всеки има възможност да взима пробли по всяко време, по което поиска.
  10. Здравейте, Моторът е с механизма си, но една от ябълките е малко разбита и има луфт. Моторът работи без проблеми до днес. Оригинален, пише "Mitsuba, made in Japan". Сигурно става и за други модели Хонда, но не знам кои. От ляв волан е Цена 20лв, може да се срещнем на живо в София или пращам с еконт за ваша сметка. За контакти – лично съобщение или по мейл: p.pavlov90@gmail.com . Предпочитам да не оставям телефон във форума, надявам се модераторите ме разберат.
  11. @5 GTT в друга тема попита, но ти отговарям тук. Въпросът ти: „Някой може ли да сподели за Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp) нещо повече за еластичността на двигателя?! Например на 6-ск. каква минимална скорост може да поддържа на равно, за колко сек. ускорява от 60 до 120 км/ч на 3-та и на 6-та, от 120 до 180 км/ч на 6-та ...?!“ Нямам личен опит, а и не знам дали някой ще се наеме скоро да ти тества реално, но мога да ти споделя теоретично (от излисления, базирани на официални данни от Хонда). Считам че питаш за седан, тъй като не си споменал. 6та скорост със 205/60R16: 1000 rpm: 39 km/h 2000 rpm: 78 km/h Ускорение: 60–100 на 2ра: 4.7 сек 60–100 на 3та: 7.2 60–100 на 4та: 9.7 80–120 макс. ускорение (2ра+3та): 6.5 80–120 на 4та: 9.8 80–120 на 5та: 13.9 80–120 на 6та: 18.3 60–120 макс. ускорение (2ра+3та): 8.7 60–120 на 3та: 10.6 100–180 макс. ускорение (3та+4та): 24.9 120–180 макс. ускорение (3та+4та): 21.2 120–180 на 6та: 44.5 За изчислението съм ползвал: и данни от този сайт: www.automobile-catalog.com
  12. Проблемът се оказа релето. Смяна и всичко е тип топ. Относно предишния ми въпрос за това какво се вижда на екрана на навигацията в различни ситуации, ще отговоря сам, в случай, че някой го намери за полезно. Няколко специфики на управлението на климатика, които не са очевидни на пръв поглед: 1. Когато климатикът е изключен (цъкнато е ръчно A/C Off), и се натисне копчето за обдухване на предното стъкло, компресорът се включва, но на екрана остава маркирано копчето A/C Off. 2. Когато климатикът работи на Auto, нито едно от двете копчета A/C On и Off не е маркирано/натиснато. Когато в тази ситуация се цъкне копчето за рециркулация на въздуха (което е за спиране на външния въздух) веднъж или повече пъти, копчето Auto спира да свети и на екрана оставва „натиснато“ последното активно копче A/C On или Off. Обаче, без значение кое е показано като натиснато, климатикът продължава сам да упралява компресора като на Ауто. Т.е. дори да показва A/C Off, което би означавало, че компресорът не трябва да се използва, при нужда той ще бъде включен. Това е така до момента, в който някой от двата бутона не бъде натиснат ръчно и тогава вече вие управлявате компресора.
  13. При някои седани (не акорди) като свалиш подлакътника има опция за отвор там за дълги тънки предмети като ски. Мисля, че това имаше предвид. Аз също не съм сигурен колегата, който пита, дали това имаше предвид, но мисля, че му отговорихте добре.
  14. Маслото под минимума е честно казано си е сериозна червена точка за мен. Щом не се е постарал да долее масло за огледа на колата, какво остава за ежедневната му грижа. А и щом има за доливане, значи си харчи масло и въпросът е колко… Как го измери, да не е там грешката?
  15. Благодаря, при тях ходя по принцип, но се чака по две седмици за час.
×