Jump to content

Pavel_Pavlov

Модератор
  • Content Count

    1467
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

Pavel_Pavlov last won the day on September 29

Pavel_Pavlov had the most liked content!

Community Reputation

590 Excellent

1 Follower

Profile Information

  • Кара
    Accord 2003 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1775 profile views
  1. За кутията трябват около 3 литра и малко, така че може и да не стигнат 3л. За интервалите на смяна – прочети си ръководството, това е много важна част от поддръжката на колата. За маслото на двигателя пише между 5 и 10хил км според експлоатационните условия. 8-9 хиляди е приличен пробег, ако маслото е качествено и ако не караш предимно в града. За маслото на кутията – между 40 и 80 хил км (отново според експлоатацията, но факторите са по-различни). Кутията има също външен филтър, който се сменя на ~120хил или всяка втора смяна на маслото на кутията. За избор на масло – много препоръки може да намериш. Моето мнение: 5w-30 вискозитет не е лош избор. Гледай сертификатите на тубата на маслото – да има ILSAC GF-5 или още по-добре 6 или ACEA C2 или A5/B5. C2 е по-подходящо, ако имаш катализатор или ако не знаеш дали имаш . Най-важното е да не попаднеш на менте. Почети из форума има отговори на много от въпросите.
  2. Съжалявам, че нямаше повече предложения за конкретно място. Имам опит само с фолиране на стъкла фарове и не мога да препоръчам момчето с чиста съвест. Евтино работи, с прилично фолио, но ми тръкна бронята с машината като полираше фаровете (аз бях там) и нищо не каза – все едно не се беше случило.
  3. Точно със същите съм аз, но 205/55 R16. Досега имат малко над 30хил км за година и 3 месеца. Започнали са леко да се отчупват малки парченца на места, грайферът е на ~4мм и лятото вече сцеплението е лошо. Като падне сняг ще видя, но съм сигурен, че са за смяна. След първите 10-15 хил км станаха по-шумни.
  4. Марката е важна дотолкова колкото това, че някои марки правят по-добри гуми от други. В тестовете си личи. Нексените, с които карам в момента за 30хил км им свърши живота и нямат добро сцепление. С горните три марки със сигурност няма да е така. И тестовете го показват
  5. За мен вариантите за всесезонни са на Continental, Goodyear и Michelin. Погледни сайта и youtube канала на TyreReviews. Доста полезна информация можеш да намериш там.
  6. Също така и двете нямат щора на багажника, която е доста търсена по моргите и освен че си струва някакви немалко пари за щора, може да се намери трудно.
  7. Ако приемаш съвет, и е удачно и некъсно, можеш да позволиш някои от въпросите да имат възможност за няколко отговора, не само един
  8. Ако е мръсна степените ще са по-неосезаеми. При мен се върнаха отчетливо след смазване. И моля, не пускай последователни постове. Знаеш правилата
  9. Не, по-скоро е темата, зададена от автора. С цел потенциалните нови хондаджии да направят по-информиран избор.
  10. В Бултрако продават по 1л, ако ти трябва.
  11. 7–цата е с 280 само ако е с 2.0 двигател. 2.4 и 2.2 са с 300мм дискове дори и с 16" джанти. Но пространството между апарата и джантата е малко и е възможно с афтърмаркет 16-ки да не паснат.
  12. Нищо лично към колегите, но относно разхода, най-добре не слушай от постове тук, а погледни леснодостъпна информация в сайт за следене на разходите като carspending.com. Всеки кара с различен стил, в различни условия и т.н. Относно километрите – наистина може би по-трудно ще намериш на под 200хил, но не се фиксирай върху числото. То пренебрегва поддръжката, а и градски и извънградски километри доста различно влияят на колата. По-скоро опитай да намериш добре поддържана кола. Сервизните книжки на нов внос коли понякога могат да се потвърдят със позвъняване в сервизите. А и не са толкова фалшиви, колкото хората го изкарват. Винаги имаш и опция да се свържеш и с човек, който вкарва коли от чужбина. Но преди да избереш модел, покарай го малко. Да не се окаже че след дизела този 2.0 на осмицата ще те остави с незадоволено очакване.
×
×
  • Create New...