Jump to content

Pavel_Pavlov

Почетен член
  • Content Count

    1892
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

Pavel_Pavlov last won the day on May 14

Pavel_Pavlov had the most liked content!

Community Reputation

915 Excellent

2 Followers

About Pavel_Pavlov

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Accord 2003 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

3135 profile views
  1. С една от „врътките“ на таблото можеш да регулираш честотата на радиото без автоматичното сканиране.
  2. Относно първото – нали знаеш, че можеш ръчно да настройваш честотата? На всяка кола трябва да е възможно, а на Хондите поне със сигурност. 2-рото е неудобно, да.
  3. Същите Нексен при мен изкараха 40к. Ако бях по-стриктен, може би още след 35 трябваше да ги сменя. Може би ~40% от километрите са магистрални. Гумите бяха 205/55/16 на Акорд 7 комби.
  4. Корелацията висок threadwear към ниска износоустойчивост е налице, но все по-слаба като говорим за най-висок клас гуми като Мишелин. Но и threadwear не е характеристика, която може да се ползва надеждно за сравнение между различни марки – по-скоро е груб ориентир. По-точно е когато гледаш различни модели от една марка. Според мен много по-добър индикатор за износоустойчивост са независимите тестове, каквито можеш да намериш агрегирани на tyrereviews.co.uk
  5. Бриджстоун често са много добър баланс на качество / цена. Карал съм с по-стари Праймъси и то на години и километри и имам много високо мнение за тях. Сега карам пак с Мишелин, но CrossClimate2 и съм отново впечатлен. Не помагам много, но ако цената му е добра на Бриджа, може да е добро / разумно решение. Но щом включваш Мишелин и Конти в избора, може би сред тях е обективният победител.
  6. Задни биалети съм сменил с Мейле преди 70хил км и още нямат проблем. Преди това ми бяха сложили Джапан Партс, които не издържаха и година. Шарнир горен на Мууг издържа 40хил км, сега сложих ЦРТ, че не намерих 555. Отдолу на Акорда сложих оригинални, че понякога се късат без предупреждение. Мисля, че има афтърмаркет марки, които предлагат доста добро качество, но със сигурност не са всички и трябва да се порови човек.
  7. Само разхищение на ресурси е нов пожарогасител всяка година. Заверка за 6–8лв и си готов. Само където трябва да се разкарваш, ако са ти по-далеч.
  8. Не казваш с каква грешка „светва“ отново, но допускам, че си проверил и е същата. Датчикът има голямо значение дали е качествен и дали е стегнат с въртящият момент по спецификация. Пробвай на първо време да провериш с динамометричен ключ дали е на правилните нютони.
  9. При комбито със сигурност са различен размер. За седана не знам.
  10. Не мога да ти кажа. Аз просто разсъждавах за тампоните, но като се замислям, е малко вероятно да са причината за периодично почукване на свободна. Може би ще да е нещо в кутията. Но както казах, не са чак толкова скъпи, а и не дефектират често, така че в краен случай смяна с друга втора ръка е ок вариант.
  11. Относно тракането на кутията, как са ти тампоните? Щом на D и R не се чува, се чудя дали не може да е свързано с тръгнали тампони. Иначе за кутия втора ръка надали ще дадеш 1000лв. Един приятел беше продал няколко такива на цена под половината.
  12. Не знам как са на CR-V, но ако са подобни като тези на Акорд (сигурно са) могат да се насочат, но е занимавка. Аз ползвам малка тънка отвертка и натискам външната част на пластмасовата издатинка, която формира мъглата. Ако бъркаш в средата, може да се прецака пръскалката. Може да помогне да ползваш втора отвертка от обратната страна, за да уцелиш по-прецизно позицията, а и да не прекалиш и да го избуташ до края на хода в ябълката. Имай предвид, че е възможно и с неоригиналните чистачки да не можеш да го настройш добре – да пръска прекалено ниско / високо и в крайна сметка най-добрият избор да е да смениш чистачките.
  13. Според мен зависи колко иска да си обгрижва колата. Ако е спокоен шофьор, не кара в обороти, прави малко километри, но и не само в града, може да си налива и по-евтино, но не всяко по-евтино масло. Това масло Ато мисля, че не блестеше с нищо особено (но може и да бъркам). Ако човекът няма проблем с това да даде 40–50лв повече за масло на година, няма лошо да сипва по-хубаво масло. Дали Кастролът е най-добрият избор за парите си за неговият двигател – нямам представа, но може би не. Но дали си заслужава да инвестира време в проучване, да търси нещо друго… Сигурно също не :). Поне за повечето хора това важи.
  14. Ами… ако не е менте Кастрола, няма място за сравнение, да.
  15. Как ще няма проблем като ти свети лампата? Нали като се случи проблем, няма да имаш лампа, която да ти сигнализира.
×
×
  • Create New...