Jump to content

nedyalkov

Фен
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About nedyalkov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CL9 2.4 type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

747 profile views
  1. Грешката беше точно 84-01 нещо за позицията на волана, но при мен не можах да направя калибриране с връзка между пин 9 и маса. Просто при натискане на копчето VSA off нищо не се случи. Не съм опитвал комбинацията с кламер в пинове 4 и 9 и натискане на копчето. В крайна сметка вчера отидох при един добър диагностик и веднага проблема беше отстранен.
  2. Да продължа по темата. След като изпробвах описания по-горе метод при мен нещата не се получават да си калибрирам сам VSA системата. Може би аз не правя нещо като трябва, не знам. Няма да откажа още малко разяснение ако някой може да ми помогне.
  3. Всъщност преди малко след час ровене открих темата, но не ми става ясно, сега при мен след като е светнала индикацията за VSA трябва ли да направя все пак процедурата по изтриване на грешката или мога да мина директно към процедурата по калибриране на VSA?
  4. Здравейте колеги, След като миналата седмица на таблото ми светнаха грешки за VSA, ABS и /!\ и след 2 дни изгаснаха без да светнат повече, вчера след второто ходене до най-близкия сервиз за диагностика ми изтриха записаните грешки, но за съжаление ми светнаха /!\ + VSA. Дали има начин да се направи обучение на VSA системата без да се включва колата пак към диагностика, защото тези от сервиза, така и не можаха да ми направят обучение, поради липса на такава функция в програмата им? П.с. Иначе в сервиза се имат за много разбиращи и като ги питаш преди това всичко могат да оправят.
  5. Здравей, Izanagi,

    Както се уточнихме ще искам да ми поръчаш стоп машинка за моя Акорд.

    OEM номер: 36750-SMA-013, който би трябвало да заменя 36750-S5A-J01 и 36750-SDA-A01

     

  6. Здравей Чавдаре, Аз бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Petro-Canada Supreme Synthetic 5W30 1x4L + 1x1L €18.95 + €4.95 * 0.95 * 1.9675 = 44.67 лева Парите ще бъдат преведени по сметката в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин па получаване - Лично предаване в ТЦ Боила
  7. Да завърша темата. Оказа, се че проблема не е в дренажа на климатика а имаше запушване от листа и кал по отводнителната система отпред, под кората на чистачките и по някаква причина водата си е намерила път и затова течеше от показаното от мен място.
  8. Колега на следващата страница във форума има същата тема за криви дискове от друг колега с Акорд само че бензинов, пусната е през Септември миналата година. Там е написано и евентуално какъв е и как може да бъде решен проблема. Не мога да разбера щом проблема ти е с криви дискове, защо не прочете малко по темата ами пускаш пак същата отново.
  9. Да и при мен излизат много ситни тези снимки, затова и бях питал колегата aleksandur дали това е под жабката.
  10. Мисля, че го намерих къде е маркуча, но той е доста по в страни и по-надолу от там, където ми се стича вода на мен (на първата снимка). Това което съм качил на снимката предполагам, че е вентилатора и около него са пътищата за въздуха в купето, така че едва ли може от там да се стича от климатика конденза.
  11. Това под жабката отдолу ли е, че не ми става много ясно, какво трябва да откача за да стигна до този дренажен маркуч!
  12. Добре де какво ще се случи като заливам с вода, при положение, че виждам от къде избива водата а не знам от къде влиза! Така или иначе тук в София вали обилно почти всеки ден през последните 2 седмици. Само, че при мен теча го имаше и вчера след работа, когато не беше валяло цял ден а на вън беше 30 градуса. Не ми се вярва да се задържа някъде толкова много вода, затова помолих за повече яснота за конденза на климатика, евентуално как се отвежда, да не би да има нещо счупено или притиснато и водата да влиза в купето!
  13. Не съм попаднал на тази тема. Дали може малко повече яснота. Аз също се чудех за конденза на климатика, но този теч си го има постоянно от няколко дни, независимо дали съм пуснал или не климатик. Сутрин се стича и капе най-много въпреки, че климатик не пускам!
  14. Здравейте, колеги. От два дни ми се появи лек теч на вода в купето отпред в краката на пасажерското място. Колата не я бях карал близо 2 седмици, стоеше в гараж. Освен теча като тръгвам и докато карам бавно по неравности се чува и някакъв странен звук, между гъгнене и мачкане на пластмасова бутилка. Ходих днес да си запиша час при Омбре и от там ме предупредиха, че ще направят проверка другата седмица и ще ми вземат парите, но най-вероятно съм за презалепване на челно стъкло. Въпроса ми е възможно ли е силикона на челното стъкло да се е напукал токова бързо при положение, че стъклото е сменено миналата година през Април месец? Водата се стича точно около болта, който съм показал на снимката.
  15. Здравейте. Да довърша темата. Вчера успях да сваля огледалото най-сетне. Оказа се, че се изважда нагоре към тавана, обаче "хубавците" в сервиза, където ми сменяха предното стъкло последния път явно са спукали пластмасата при захващането (вижда се и на снимката) и за най-лесно са сложили черен силикон. Добре, че поне новото огледало си заспа на мястото.
×
×
  • Create New...