Jump to content

nedyalkov

Фен
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About nedyalkov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CL9 2.4 type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

849 profile views
  1. Здравейте, колеги. Да се върна пак на темата. Вчера отново започна вече познатия проблем описан от мен в началото. Някой може ли да ми каже къде се намира клапата с моторчето, която контролира управлението на температурата от страната на пасажера? Намерих схемата, как изглежда, но не ми става ясно вътре в купето ли се намира или отпред в двигателния отсег! https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3079&nplgrp=3&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2003&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.4 TYPE S&nplblk=B__1720
  2. На мен майстора ми сложи главина на Meyle. Нещо за NTN каза, че не е добре, заради лагера, въпреки, че като цена беше малко по-евтина. Нека да вметна, че при мен майстора ми я плати главината за негова сметка. Аз не можах да разбера NTN и SNR една марка ли са или едното е лагера а пък другото производителя на главината. Знам, че SNR са Френски бранд, но къде ги правят и колко са качествени не знам.
  3. Не, за съжаление задните главини са цели с лагер, на който е и магнитния диск. На предните главини се сменя само лагера. Датчика на ABS-а стои отгоре, захванат е за алуминиевия шенкел (ако не се лъжа за наименованието) и се чупи почти винаги при смяна датчика, защото алуминия се окислява и с времето дупката се стеснява от натрупания окис. Има клипове в мрежата можеш да видиш.
  4. Благодаря за поясненията. През Юли правих реглаж на преден и заден мост, не че имаше нужда както се оказа, затова сега не мисля да правя пак ако не е наложително.
  5. Да продължа по темата. Оказа, се че наистина е наранен магнитния диск и днес ще се взима и постави нова Афтър маркет главина. Искам да попитам необходим ли е реглаж на задния мост след смяна на главината?
  6. След като прочете един приятел преди ден записаните грешки, излезе, че освен грешка 18-1 има и грешка 24-01 - left rear pulsar failure, което ще рече че най-вероятно е наранен магнитния диск. Чакам днес майстора да свали главината за да се види със сигурност. Тъй като едва ли се сменя магнитния диск бих искал да попитам мога ли търся от някоя морга да сложа втора употреба главина или по-добре да е нова и ако е нова за какви марки да се оглеждам и какво да избягвам?
  7. И аз от това се притеснявам, защото със сигурност с бормашина е изкаран стария и главината не е сваляна. Ще стане ясно след няколко дни като отворят главината. Има ли някаква вероятност да са попаднали само стружки и боклук в главината и от това да ми прави тези номера?
  8. Здравейте колеги. Тъй като никой не ми отговори нищо на питането, което бях поместил към друга тема, реших да пусна нова тема за конкретния проблем с молба за помощ. Преди 2 месеца сменях заден десен датчик за оборотите на колелото. Преди 2 седмици се наложи и смених и заден ляв. Проблемът е, че след смяната му след 200-300 м със скорст 15-20 км/ч и натискане на спирачката дори и леко, започва да се включва ABS. Натисна ли малко по-силно педала, започва постоянно да чегърта ABS-а, все едно съм стъпил на лед и след малко светват ABS, /!\ и VSA. Излезнаха грешки 17-01, 18-01 и 84-01. След няколко дни в сервиза ми смениха с друг нов датчик ABE, тъй като мислехме, че първият просто е дефектен. Изтрихме грешките. След тръгване и 200-300 метра пак същото, пак ритане и стържене от ABS-а и пак светват ABS, /!\ и VSA. Този път обаче записаната грешка е само 18-01 за късо съединение на заден ляв скоростен (ABS) сензор. Въпроса ми е къде да търся проблема? Може ли да е в кабела от колелото до ABS модула или може да е наранено нещо вътре по магнитния ринг, или пък да има попопаднали боклуци вътре при свалянето на стария сензор? Някой ако е минал вече през тази процедура, нека да сподели опит. п.с. Ще съм благодарен ако някой може да ми даде схема (упътване) за кабела, който отива от задното ляво колело до ABS модула за да го проверим дали е здрав.
  9. Здравейте колеги. За да не пускам нова тема ще продължа по тази. Тъй като ми светнаха отново преди 2 седмици ABS, /!\ и VSA символите и реших, че не мога за пореден път да ходя да давам пари за диагностика, сам прочетох грешките със замостване на пин 4 и 9, по описаната процедура. Грешките, които прочетох бяха 17-01, 18-01 и 84-01. След като потърсих в нета намерих, че грешки 17-01 и 18-01 са за отворена връзка и късо съединение на заден ляв скоростен (ABS) сензор, грешка 84-01 е ясна. Сензорът бях го сменил преди няколко дни. Смениха го още веднъж с нов, тъй като в сервиза решиха, че просто първия е дефектен. Обаче и с новия след около 200-300 метра пак светна, но само грешка 18-01. Въпроса ми е къде да търся проблема? Може ли да е в окабеляването от колето до ABS модула или може да е наранено нещо вътре по лентата (магнитна или зъбна не знам), при свалянето на стария ми сензор? Изтрих грешките и пак пробвах да покарам, но след като тръгна с 15-20 км/ч и натисна спирачката дори и леко, започва да се включва ABS. А щом натисна малко по-силно педала, започва постоянно да чегърта ABS-а, все едно съм стъпил на лед и след малко пак светват ABS, /!\ и VSA. Ще съм благодарен ако някой може да ми помогне със схема (упътване) за кабела, който отива от задното ляво колело до ABS модула. п.с. Преди 2 месеца в същия сервиз ми смениха заден десен сензор същата марка ABE и с него нямам проблеми.
  10. Да продължа по темата. Вчера ходих в сервиз, където ми направиха машинно почистване на радиаторите. Човека закачи машината, така че потока да минава първо през радиатора на парното. След 1 час процедура по почистване, нямаше признаци за каквото и да е запушване на радиатора на парното. Накрая във филтъра на машината, боклука от отлаганията, който се беше събрал нямаше и чаена лъжичка. Човека ми каза, че най-вероятно проблемът е от нещо друго, но не и от запушен радиатор на парното.
  11. Здравей, колега. Би ли могъл да пишеш как си реши проблема с парното (топло от едната страна, студено от другата), защото не си писал за завършек на темата, която си пуснал тогава, а и при мен се появи същия проблем и не знам как да процедирам?

  12. Благодаря за препратката към темата, но от там така и не можах да разбера дали да търся проблема само в запушено радиаторче на парното или може да е някакъв механичен проблем. Ще трябва да пиша на borko_st89 да каже в крайна сметка как е решил проблема, защото никъде няма завършек с оправянето му!
  13. Здравейте, Появи ми се някакъв проблем през последните дни, или поне сега ми направи впечатление, тъй като от пролетта почти не съм пипал температурата от 24°C. Сутрин като пусна да духа топло тези дни от едната страна въздуховодите към мен (шофьора) духа топло, от другите два към пасажера, обаче духа студено. Отдолу на краката духа топло и от двете страни. Въпросът ми е може ли нещо да е блокирало вътре по механизма и да не превключва или да търся проблема от електронното управление от климатроника? Някой ако е минал през подобен проблем, моля да сподели мнение и вариант за оправяне!
  14. Явно са вдигнали цените. Аз преди 5 години го сменях с ОЕМ и беше 78 лева от Бултрако
  15. Грешката беше точно 84-01 нещо за позицията на волана, но при мен не можах да направя калибриране с връзка между пин 9 и маса. Просто при натискане на копчето VSA off нищо не се случи. Не съм опитвал комбинацията с кламер в пинове 4 и 9 и натискане на копчето. В крайна сметка вчера отидох при един добър диагностик и веднага проблема беше отстранен.
×
×
  • Create New...