Jump to content

nedyalkov

Фен
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Neutral

About nedyalkov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.4 Executive 2006
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1220 profile views
  1. Само се откача ЕКУ-то ли, понеже не ми се е налагало досега такава процедура да правя? Как да разбера дали е наводнявано след това ЕКУ-то, има ли нещо, което да ме насочи?
  2. Здравейте, колеги. Продължава да се задълбочава проблема. Днес сутринта не можах да запаля колата изобщо. Явно нещо ключа не е разпознат, защото като дам на контакт и започва да мига ключе зелено на таблото, но не загасва след няколко премигвания както правеше преди. Това значи ли, че трябва да търся проблем в компютъра на колата или пък имобилайзера? Моля, за някакви предложения и идеи.
  3. @I_Yordanov както писах по-нагоре в темата, ходих да проверят акумулатора а и освен това беше проверено и зареждането на алтернатора, което си беше абсолютно в норми. Нужен ми е наистина добър сервиз разбираш от Хонда, който да работи с по-разумно цени от тези на Бултрако.
  4. VSA не ми светеше преди да отида в Бултрако @martinhristov . Светна, тъй като не е калибрирана след изтриване на грешките, които описах и приложих. Имам АГУ на колата от по-малко от месец. Проблема с постоянната поява и изчезване на грешките си го има и при изключен компютър на АГУ-то. Заключването и отключването на колата си работи от дистанционното на ключа. Свети си и диодчето. За това отидох и във втори сервиз, защото просто не работи и не може да се открие проблема. Губи се сигнала някъде по пътя от компютъра до ключалката. Тъй като обаче има и други записани грешки, които ту се появяват ту изчезват в паметта на компютъра на колата, се стигна до извода, че има проблем, чието решение ще доведе до разрешаване и на двата проблема. Колата е седан.
  5. Акумулаторът беше паднал един Понеделник и не можах да запаля, затова ходих да го проверят. Оказа се, че имам утечка от Bluetooth-а, но акумулаторът може да изкара още. Просто трябваше да се зареди. Все пак е Varta на 3 години, 60 Ah (слаган е по-мощен в Германия). Вероятно ще го сменя в някакъв момент все пак, просто изчаквах. VSA и аз бих могъл да го калибрирам по начина с кабелче в пиновете, но ми стана много тъпо, че от Бултрако си тръгнах с неработеща VSA система. Иначе техникът беше свалил от неговата кола (пак Акорд) заключващия механизъм да се пробва и пак при мен не работи, а при него с този от моята кола си работи. Моята кола не е флашвана, но имаше поставена автономна бенз. печка, от което би могло да е тръгнал проблема. Може да има нещо, което по веригите или дори в компютъра да дава лоша връзка, но трябва да се занимава някой, който е много на ясно и има подходящата техника. Затова питам за друг сервиз в София, където биха могли да открият проблема срещу по-разумно заплащане.
  6. Здравейте, колеги. Поредната "нова" кола на старо и нови проблеми, с които не съм се сблъсквал. Колата е Хонда Акорд 2.4 екзекютив, 2006. Преди време бях писал за неработещо отваряне на багажника от дистанционното на ключа. Тъй като не можах да получа конкретен отговор тук във форума, отидох в Омбре сервиз. Там се бориха цял ден, но така и не можаха да открият как да отстранят проблема. Дадоха предположения, но тъй като не бяха напълно конкретни, ми предложиха все пак ако искам да отида в Бултрако, там дали няма да знаят повече. Вчера успях да отида в Бултрако и след няколко часа там, така и не можаха също да конкретизират от къде е проблема. Взеха ми една хубава сума пари и ми предложиха да ме запишат за друг ден, защото времето беше напреднало и те не бяха убедени, че в конкретния ден ще успеят да открият проблема. Лошото е че се появиха записани временни грешки, които са обвързани най-вероятно и с неработещото дистанционно отваряне на багажника. Изтриха грешките, но започнаха да се случват странни работи. При включена диагностика ту има грешки, ту няма на компютъра. И това се повтаря през няколко секунди. Поради тази причина в момента съм с неработеща VSA система, защото програмата им в Бултрако не позволява да се нулира VSA при записани грешка. Казаха ми, че другаде с не оригинална програма биха могли да ми нулират поне VSA, за да си работи. Предвид факта, че на час в Бултрако взимат по 90 лв и не се знае колко часа ще са необходими да се локализира проблема, някой дали би могъл да ме насочи, къде в София бих могъл да отида за да открият, от къде идва проблемът и не да ми вземат 500 или 1000 лв само за тази процедура. Ще съм благодарен за всякакви препоръки и предложения.
  7. Всеки вариант @Zlatozatorще е по-добре от нищо. В момента така или иначе имам само диск със стара карта на Западна Европа.
  8. Здравейте, Търсих, но не можах да намеря и бих искал да попитам ако някой може да да помогне, от къде бих могъл да си сваля за да запиша на DVD диск последна версия на картите за България (източна Европа) за навигация на фейслифт Акорд 7, 2.4 бензин? Разбрах, че за някои по-стари модели Хонда имало приложими карти за Андроид, но нямам идея какво трябва да се направи за да се пуснат и дали за моя Акорд има такъв вариант и на диск ли се качват! Някой дали е попадал на такова нещо?
  9. Здравейте, Бих искал да запитам всички направили този вариант на дневни светлини от темата, къде прибрахте или скрихте извадените оригинални букси на крушките за мигачите, защото при мен останаха да висят и въпреки, че съм ги захванал със свински опашки към кабелите на другите светлини, все пак остават незащитени от пръски вода и боклуци и се чудя в какво да ги вкарам за да ги предпазя?
  10. Ходих в доказан сервиз на Хонда в София и там се мъчиха цял ден и така и не можаха да го оправят проблема с отваряне на багажника от дистанционното. Имало си верига на всякъде, но въпреки това не сработва. Трябва да чакам да се появи такава кола донор за да се свали от нея и да се пробва. В Бултрако се чудя дали да ходя, защото сигурно ще ми вземат парите за диагностика и ще ме карат кой знае какво да сменям с ново. Явно ще трябва да си карам така за съжаление.
  11. Въпросът ми беше поставен не защото не знам как се работи с дистанционното (имал съм 7 години префейслифт Акорд 7 Type S), а защото колкото и да задържам копчето, на което и да е от двете дистанционни багажникът не се отваря.
  12. @docevКога да натисна и да задържа бутона на дистанционното за багажника за 2-3 секунди? Докато правя обучението ли?
  13. Направих процедурата по обучение на ключовете и сега и двете дистанционни на ключовете заключват и отключват колата. Явно е било изгубено обучението. Не ми работи обаче дистанционното отваряне на багажника. Има бутон ключе вътре в багажника, с което може да се забрани отваряне от вън, превключих го и пак не сработва дистанционното отваряне на багажника. Някакви идеи къде да търся проблема?
  14. Благодаря за информацията. Батерията @sashua смених веднага, но нямаше резултат. Ще търся първо бушони, защото не ми се вярва и двата ключа да са загубили обучението си.
  15. Здравейте. Имам някакъв странен проблем с дистанционното заключване на колата - Хонда Акорд Екзекютив 2.4, 2006. Колата я взех преди 3 седмици, след което изкара над 10 дни в сервиз за пребоядисване на външни детайли. След това мина през сервиз на Хонда за обслужване и оправяне на проблеми с неработещи дисплеи. Не съм я карал много колата, но дистанционното заключване си работеше и с двата ключа. След като отидох да я взема колата от последния сервиз, от дистанционното колата въобще не реагира. С ключа в ключалката мога да отключвам и заключвам и колата си влиза в охранителен режим. От сервиза се разбрахме да отида да я видят при първа възможност, но тъй като са ми малко далеч, някой дали може да даде идея къде да търся проблема? Дали не бих могъл аз да го оправя ако знам какво да проверя?
×
×
  • Create New...