Jump to content

bobx3m

Фен
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About bobx3m

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    b.o.b.x.3.m.

Profile Information

  • Кара
    accord 7 2.4i-vtec, civic 7 1.6 i-vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.nshonda.com/blog/2017/june/2/checking-transmission-fluid.htm "Put the vehicle in “neutral” or “park” and make sure that the parking brake is on. Let the engine run—you want to make sure that the engine is warm when you pull out the dipstick, so don’t turn off the engine!"
  2. Маслото на автомата се проверява на загрята, запалена кола. Провери си маслото така и ще видиш, че ти е в норма. Ако и тогава е над максимума, може да източиш внимателно малко количество.
  3. Благодаря на всички! И аз пробвах с въртене и натиск, като е показано на клипчето но не ставаше. ( на всики клипчета буталото беше нарязано на +, докато при мен имаше две дупки : ) Незнам дали това е причината, но си трябваше инструмент, както JHM каза :) Вече всичко е точно !
  4. Имам следния въпрос, как се прибира буталото на задния спирачен апарат? Само с въртене ли? Защото при мен се върти но не иска да се прибира. Има ли нещо друго, което не правя?
  5. Да, колега. Това са симптоми на заминала бубина, по този път минах и аз преди една година. Имаш ли миризма на неизгорял бензин от ауспуха? Може да я закараш до майстора, не се притеснявай, просто ще ти харчи повече и няма да е приятно усещането по светофарите. Ако имаш газ, мини на бензин, по-малко ще е тресенето От бубините на пазара ме посъветваха ако не е NGK, да взема на MOBILETRON.
  6. Здравей Чавдар, искам да се включа със следното: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L Линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-sfe-super-fuel-economy-5w-20.html Вид и количество: RAVENOL SFE SAE 5W-20 1x5L Стойност на поръчката: (50.95 + 25.96)*0,95*1,9675 = 143.76 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
  7. bobx3m

    Липсващи кори

    Предполагам при дизелите се слагат с цел обезшумяване, затова на гърба им има изолация. Първият път като сменях филтър на купето се замислих, има ли тук липсваща част или не ?
  8. bobx3m

    Липсващи кори

    И при мен ги е хванала липсата на 2.4 "Екзекютив"
  9. И на мен разхода на Accord-а (2.4i, АТ), се припокрива с този на gmarinov. Газ - 14-15 градско, 10-11 извънградско, 11-12 магистрално (140-160).
  10. И при сивика беше от гарнитурата на капака на клапанит.
  11. Първа проба · Toyota SN GF-5 5W20 · Honda accord-K24А3 2006г. · Общ пробег на автомобила-160000 · Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 3500км. · Цикъл(извънградско/градско) 30/70% · Средна скорост,около 50 км/ч. · Сезон на експлоатация 27.07.2018г.-10.10.18г. · Мото часове, около 60 · Изразходвано гориво-около 400 л. пропан бутан и 20л. бензин А-98. · Доливане: няма,разход на масло · Маслен филтър: mahle · Въздушен: mahle · Режим на използване: предимно градско · Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. · Сушена е 24 ч. на стайна температура. · Сканирана е на скенер KONICA MINOLTA C754SeriesPCL 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,0 см. височина.
  12. Здравей Чавдар,

    днес направих поръчка и съм ти пуснал платежното на лични.

  13. Здравей Чавдар, искам да се включа със следното: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vpd-5w-40-pumpe-duese.html Вид и количество: RAVENOL VPD 5W-40 Pumpe-Duse 1x5L Стойност на поръчката: (25.96 + 32.95)*0,95*1,9675 = 110.12 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
  14. Преди пет години си бягх взел Мазда 6 136ph 2004, защото Акорда беше двойно по скъп, а Сивика ми отесня. Минал съм 60К с нея км и единственото което съм и сменял освен консумативите, е дуфтунги на дюзите. Проблем при тях е, че ако се обади демфер и не се смени навреме, се стига до скъпи ремонти (чупи вал). Окачването е здраво! За ръждата се знае, дори има екземпляри от 2-ра генерация( след 2008)които са изгнили. Бензина на Мазда 6 първа генерация е доста по проблемен. Той е разработка с Форд и ако си вземеш такава 100% трябва да и сменяш мин. сегменти. Започват да горят масало и ако не се следи и остане суха нещата стават още по-зле. В момента Маздата ми се кара от баща ми, а аз си се наслаждавам на Акорда ми 2006г. Освен музиката (Bose) с нищо друго Mазда не е по-добра.
×