Jump to content

jimi

Фен
  • Мнения

    260
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    10

Обществена Репутация

228 Excellent

Относно jimi

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    d15 allMotor (rip) B16/c4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас(bs)
  1. На дълго работи по-добре, защото охлажда по-добре фреона. Обаче имам съмнения , че климатика работи със 625гр фреон, а не 550гр, защото миналата година беше с 625 + 25 и таблото замръзваше доста. В ауто Дата пише 625+25, обаче машинката казва 550гр.
  2. Искам да споделя още някой детайли , които често се повреждат (на англичанка). 1. Крана в коша на мотора , който го дърпа жилото за топло и студено понякога не е напълно затворен, аз го бутнах с ръка и се подобри духането. 2. В центъра на таблото, най отдолу, има една жълта пластмаса , която също прави някво движение при топло/студено , тя също не отиваше до края, та аз дори я счупих, но успях да я врътна на студено.
  3. Само плюсове ще има от колектора, няма минуси. Англичанката е супер, но ако има някой по силен мотор , щото си е спряла хонда попринцип, но пък е комфортна и климатика й охлажда добре (ако не са й забили клапите и за топло-студено). Лошото на Д14 , че е мудна, и , че в салона й няма подлакъдник но с един салон и един мотор ще е комфорт, ще си духа климатика и ще се подпираш на подлакъдника И няма да плащаш голям данък. Аз си взех D16Y3 супер спряла, с някви дълги кутии, спрялааа... спряла.... и с данък 140лв (в Бургас)
  4. Интересувам се как се поправя този проблем с разкрачената задница ? Колата има газ и може би това е причината, но това е мое предположение. Моля някой да сподели.
  5. D15B7 към D16Z6

    Слагай каквото ти казват колегите, глава всмукател и дросел на 60мм може и един китайски изпускател д серийте 10 коня вдигат от изпускател с генерация това и ск.кутия най ги засилва. Д15б7 е и със по лека ролка на вала и ще е добре ако всичко се направи от хондаджия кабел за датчика на маслото не трябва там се прави нещо в компа но не се сещам какво точно бях го гледал на моето мини-ме. Трябва п28 и точно един кабел за втек и това е Но колектор генерация и дросел на 60мм със сигурност колата ще вдигне поне 10коня ако е vtec
  6. Здравейте, искам да споделя за моя проблем от няколко месеца ме тормози и да питам има ли решение. Колата е с газов инжекцион BRC много стар модел явно от преди много години слаган и бяха заминали дюзи и изпарител и ги смених, оправиха се до някъде нещата колата върви както на бензин и гори и ускорява нормално. Дюзите не ги знам какви са, изпарителя е shark 1200. Единия проблем е, че когато запаля колата моментално обръща на газ без да загрее въобще. Майстора ми каза след като смени изпарителя да я изчаквам да свали до 1000 оборота и тогава да я обръщам на газ , защото нещо във компютъра е изгоряло. И наистина това се случи , след , като бях измил мотора един път с водоструйка и компа на газта нямаше капаче и явно тогава... решение така и не мамерихме. Другия проблем е , като си карам и освободя оборотите падат до 200 за момент и пак се вдигат. За този проблем ми каза някъква вакум машинка си е заминала и за това е така показа ми на комп за диагностика че вакума не е в норми а датчика който обръща при определени градуси на газ показва температура -113 градуса но откри нещо изгоряло в компа. Въпроса ми е имали някакво решение на някой от двата проблема или нов газов компютър е решението? Майстора мисля че доста си разбира от работата понеже открива проблема и е хондаджия и ми казва а примерно в brc в софия, като бях казаха че не знаят какво й е което е странно.
  7. http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=125 тези би трябвало да са
  8. Ясно колега благодаря за отговора. А къде се продават тези кабели ?
  9. Колеги искам да питам кабелите които вдигат пластината в лупата от къси да стане на дълги , къде точно да ги свържа ? Става въпрос за лупи h4 англичанка
  10. Колеги някой знае ли къде ги продават комплект лупи с ксенон? От 3 сайта поръчах и в трите няммат H4
  11. Малко тунинг! :)

    И аз мисля да живна малко мойта англичанка не е лоша за всекидневна дори мисля че е лека за тая возия която дава. Ама 113hp си е опасна направо за нашите пътища особено ако се кара малко по така... варианта е или някое двигател или едно турбо също ще я събуди ☺ колата е добра салона става и спирачки си има ☺ едни 200hp са реални на тва моторче според мене
  12. Смених гарнитурата и всичко се оправи . Направо комплект гарнитури.
  13. Хонда загрява

    Да като я пробваш без термостат
  14. Преди да запалиш отвори капачката и запали колата да работи докато си загрее и се включи перката и ако излизат мехурчета и пяна от отвора на радиатора е ясна... поне при мен е така след продължително извънградско каране надува заради гарнитурата и градско като влезеш няма вода в радиатора и почва да загрява
  15. Хонда загрява

    колега имам още една хонда беше д15 сега е б16 гледам по нея не приказвам измишлици, при продължително каране след 2000оборота почва да вади водата от системата и като вляза градско е без вода и тръгва да загрява. и на газ и на бензин. Другата и тя вдига водата като дам газ но не вади мехури, като д16ката, и съм я карал зверси по 10-15мин 6-8000 оборота и антифриза не мърда. Смених термостат, капачката на радиатора и тва е никва промяна, ако ще сменям и водната помпа направо да си обслужа мотора с комплект гарнитури мисля , че ще е най добре. Няма да ходя при майстори за двигателя, щото съм си сглобил 2 мотора и двата са вървели супер и са държали. Англичанката просто си иска гарнитури съединители и такива консумативи защото са износени , добре е , че колата не бара маслото хем 5w40. Тези дни трябва да взема гарнитури за навсякъде естествено ако няма сцепен блок или глава.... Ще споделя , като стане
×