Jump to content

jimi

Фен
  • Content Count

    288
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

jimi last won the day on June 17

jimi had the most liked content!

Community Reputation

248 Excellent

About jimi

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    d15 allMotor (rip) B16/c4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас(bs)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. От софия на влизане в бургас до Бова Кар навътре от автомивката има едно момче Янислав много адекватен, правил ми е сбирщайн газови за да спестя пари , слагал ми е фобос (където не става уж) на сивиците ми съм врътнал към 200 000км и с негови газови системи настроени от него и никви проблеми естествено колите не са имали проблеми на бензин. Винаги съм им сменял кабели, свещи, реглаж на клапани винаги разход са давали от 6 до 10 газ зависи от маршрута и карането. Скоро тунинговах леко акорд 7 2.4 газаджии от други градове ме убеждаваха, че трябва да сменям изпарител и дюзи (понеже работих извън бургас я правих в движение) Прибрах се в бургас без да сменя нищо човека я настрои и върви идеално и гори между 9-13 газ (автомат) Със 150км на автопилот дава 10/100газ Предлага всичките марки и модели газови !
  2. Дизела не е лош но нафтата в нашата държава е пълен боклук , особено с тва Био , освен ако не намериш по някъв начин дизел Е5. И тогава икономията от 1-2 л на 100км се изпарява в обслужвания и ремонти. И не е по удобен щото няма автомат, дизела на акорд 7.
  3. Аз имам опит с led H4 на сивик 6 Супер доволен съм, проблема е, че ден и нощ се кара на фарове и живота им намаля 3 пъти по бързо а не знам може ли модул % от дългите на Н4 На акордеона не съм сменял все още е с оригинален ксенон но е със модул % от дългите , което е супер. Разликата между тия S&D и евтините китайски е във позицията на самите лед лампи но пак казвам нямам опит с лед на фарове с лупи но със сигурност ще е по добре от халогенни обикновенна. Не ти ли свети фара добре със халогенни и с ксенони и с ледове 100% рефлектора е изгорял и иска рециклиране в тва съм сигурен. Конкретно за тези давам гаранция че светят много добре и фокусират идеално във дъжд също !
  4. Ако няма да е някой супер скъп LED то трябва да е марка S&D за да няма проблеми. Това е хубава китайска марка вече 3ти комплект сменям за 3г. На сивик 6 със рефлекторни фарове. Леда е точно там където трябва на тези крушки и фокусира 1 към 1 със халогенни крушки но свети доста по силно. И ако са регулирани фаровете направо рай. Доста фарове халогенни, ледове, ксенони съм сменил докато разбера, че един фар за да свети трябва да му е нов рефлектора без значение със или без лупа. Обгорял ли е 1000w да сложиш нищо не става. S https://a.aliexpress.com/_mqWnBRK
  5. Изпускателя е 4-2-1 правен от едно момче до пловдив и дава 12-13 коня във почти целия диапазон от обороти това е частта със най голям и осъзаем ефект, не е перфектен може и по добре да е но е много по добре от заводския.
  6. Акорд 7 cl9 k24 автомат С тръбен изпускател без катализатор Всмукател RSP от к20 и всмукателен вал + ролката + панелен k&n филтър Колата не е мерена със катализатор в заводски вид, измерена е след като е сложен изпускателя и филтъра и другия рън е след всмукателен вал и колектор и настройване на компа Долната графика е разлика между заводски 4-1 И тръбен 4-2-1 изпускател Колата стана съвсем по друга и след тръбния колектор и по отговаряща на желанията след настройването заради комбинацията от части и настройки
  7. Рециклиране при Аутофрен. В 9 часа закарах колата в 11:30 бяха готови 4 апарата. Имат и човек който ги сваля те ги правят нови и е добре и супортите, за да не пипаш скоро там. 60 000км вече нямам проблеми . Новите са с условие да върнеш старите защото не са нови а са рециклирани 😆 А чисто нови идват поне по х2 като цифра. Процедурата е песакоструене, боядисване, нови бутала и уплътнения. Супортите ако хлопат нови, с нови легла. И накрая нова течност и си ок. Доволен ще останеш от сервиза без ангажименти си при точните хора и ти показват какво точно правят за нула време и с кеф да оставиш 400-500лв за тази процедура. (Това за 2 апарата) . Другия вариант е ако можеш сам ги сваляш , разглобяваш, чистиш, сменяш, слагаш и ше ти дойде 100-150лв. Но задните са трудни трябва да си го правил щото може да го объркаш. И после пак при майстори , и ще загубиш 2 дена поне. Минах и по двата пътя за тва споделям кво те чака.
  8. Кутията след 2-3 дни каране пак е със същия проблем от 1ва на 2ра и от 3та на втора, закъснява с предавките и трябва да пусна газта за да не изрита точно преди смяна вече се нагаждам по нея. Тя заводски здрава си е дърво, с проблем е направо голямо дърво 😀 Мисля да сменя тези електромагнитни клапани на снимката Доста рових за тия клапани и има няква логика бубините им да са свършили след 20г работа и просто ще ги сменя на проба грешка принцип. Дано по скоро почнат да монтират от модерните ск.кутии на хонда, като DSG и ZF ск.кутия. има някакви единични случаи но още е мътна вода, аз лично с кеф бих си сложил такава , тя ще се избие само от към разход според мен.
  9. Главната трябва да се измери. Ако е крива и сложиш прав диск върху крива главина е логично да се криви диска. А за задържането: Имал съм проблем със задържане на всички апарати след рециклиране и на 4те апарата с нови надкладки и дискове. Оказа се от спирачната помпа от нередовна смяна на течност уплътненията се съсипват и издават багажа. При мен задържаше след спиране докато загреят и след това не се връщаха смених помпата и течността и се оправи. Тва на сивик 6 ама мисля че тва няма значение .
  10. Да от Хонда вземам. Благодаря за съвета , може и от маслото да се е оправила може и от клапаните не знам точно.
  11. Така да споделя кво се случи след, като ходих при някъв майстор и ми обяви 3-4 000 лв за ремонт на ск.кутия , реших, че каквото и да барна и да счупя няма да стигне тия цифри😀 След като разгледах видеота из Ютуб, защо се получава това тряскане от 1ва към 2ра реших да разглобя тези клапани от снимката, да ги накисна със вд40 след това да ги изплакна със спрей обезмаслител за спирачки. На кутията има 2 клапана в едно тяло, които единия отговаря за 1ва и 2ра а другия за другите предавки. А другия клапан не разбрах за кво е но понеже гарнитурата беше скъсана на тоя, който разглобих я нямам налична реших да не барам нищо друго докато не дойдат гарнитурите. Това, което пропуснах но ще направя другия път при свалянето е да подам 12в ток на клапана докато е свален да видя дали движи. Това е обикновен електромагнитен клапан, нищо кой знае кво. След като го сложих пуснах маслото около 3 л налях новото и колата се оправи. Информацията, която не открих е на колко NM се стягат болтовете към ск.кутия. След, като дойдат гарнитурите ще разглобя и двата клапана , ще ги измия на ново и ще сменя пак 3л понеже тва "опресняване" явно се прави 2-3 пъти през 500км пробег понеже кутията събира около 7л а ние сменяме 3л. Смених и филтъра. Извода ми е, че масово майсторите са неадекватни и гледат на тебе не като на клиент , а като на касичка която да ограбят. Много са малко истинските. И случайно ако ги намерите платете им дори повече от колкото искат за да са всички доволни!
  12. сложих заводските копчета на китайската пластмаса защото само със смяна на платката не стана при мен. Китайските копчета са с по къси крачета. Трудна операция като цяло. С тънка здрава проверка става. Намалих разстоянието между платката и пластмасата защото крачетата на копчетата идва съвсем леко по къси от колкото трябва. И ги наслоих с лепило и ги изпилих след това. Всичко работи и ауто също работи.
  13. Днес се захванах с модула от АлиЕкспрес и директно го сложих. Първо го разглобих да видя в кво точно е и гледам че е платка доста по постна от оригинала. Слагам, работи всичко точно , но колата не се заключва. С ключ въртя чуват се всички машинки но не се заключва. Почвам да обучавам поне 20 пъти както описват - не става. По едно време забелязвам, че след като тръгна модула заключва автоматично колата след като тръгна на D а като спра на Р се отключва но така и не можах да го запозная със модула. На оригинала го нямаше тва. Пак обучавам тръгнах да карам на фарове забелязвам че силата на светлината на таблото премигва през около 10 сек. Пълен ужас, забелязвам че при тръгване спря да се заключва. Свалих го разглобих ги двата очаквах да отворя модулите и от 2 да направя 1 но се оказва че не става просто ей така, ами трябва да се вадят копчетата. Мисля да потърся специалист да видим ще стане ли тоя китаец или трябва да вадя копчетата от пластмасовата понеже са с по дълги крачета и тия на китаеца не допират точна там където трябва. Пълен кошмар. Ако знаете някой специалист където и да е в българия бих отишъл за тва копче.
  14. не бях карал колата 1 седмица покарах я 30-40 км всичко нормално и пак влезна в някъв спортен режим все едно ... на драг ще караш. Трябва някой сериозен майстор да види частите които трябва външно смяна на масло и филтър ако има.
  15. Бензин 2.4 2004г Искам не искам ще си я правя, проблема е, че не знам адекватни майстори за тези неща а тия от Хонда не ми се струват много надеждни на база на мненията и опита на други колеги. Но и до някъде разбираемо е да прави проблеми все пак е на 220000км най вероятно нищо не е ремонтирано по ск.кутия все още. Мисля и веригата също да сменя голям ремонт ще е.
×
×
  • Create New...