Jump to content

jimi

Фен
  • Мнения

    331
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

jimi last won the day on Януари 26

jimi had the most liked content!

Обществена Репутация

284 Good

Относно jimi

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    d15 allMotor (rip) B16/c4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас(bs)

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Може и самото управление (навигацията да е проблема, не е изключено) В пловдив до завода Ангел Стоилов след като го подмините веднага в дясно, преминаваш през бариерата и търсиш Желязко, майстор на климатици и ги разбира доста. И не просто зарежда а и ремонтира климатични системи. Не се лъжете от лъскавите гаражи, гледайте хората да имат качества. 0877771828 - Желязко (Пловдив)
  2. Тия хонди са много претенциозни, от към оригинални части, и си искат оригинален маркуч! И аз правих помпи 2 пъти, сменях масла и накрая като махнах маркуча правен тука и сложих тоя правен в япония всички звуци от ролките изчезнаха, и вибрации и твърд волан! Оригинала е правилната част и няма проблем. Скъпо евтино това е, някой работи не стават афтърмаркет.
  3. Вече трябва да се радваш че въобще са ги сменили, тва че ти вземат повече от колкото очакваш и са свършили работа без да правяят бели тва е най хубавото което може да ти се случи. 800 ми дойде на мен със реглажи на клапани, гарнитури масло Yacco 0w40 Масла и филтър на хонда в ск.кутия , смяна на маркуча на хидравликата и маслото там. (И да споделя че ако ви вие хидравликата дори след ремонт, оригинален маркуч от хонда срещу 600лв решава всички шумове вибрации).
  4. Не си купувай китайски раздвижни носачи щото не издържат за една година се разтропаха, и взех тия и нещата заспаха https://www.hardrace-europe.com/rear-camber-kit-6379.html
  5. При пълна газ изключва но после пак си включва при подържане на скорост, дори и с 200км Колега имаш ли снимка на частта която смени ?
  6. Виеше ли със стария лагер ? Мойта я забелязвам че вие като е студена и като загрее спира да вие. Тия 50-60 000км къде ги препоръчват да смениш 1/3 от маслото е абсурд според мен. На 20-30 000 го сменям (силно казано смяна)
  7. Отвори го виж вътре ако и е влизало вода и окислява платката, още от вън ще си проличи ако има ръжда някъде.
  8. Пловдив FullTrothleMotorSport ск кутии не правят но те смениха хидросъединителя, и всичко което съм правил по колата, за други майстори неща и да чуя. Диагнозата си я дадох аз и се молих тва да е, щото тая част е 2000лв и явно уцелих 😄🫣 Така е кутии на хонда нещат, защото е много труд а са евтини части и съответно нямат печалба от частите, въпреки, че какъв е проблема да си кажат цената за труд не знам. Разправят че имало човек на име Калоян от Перник, който ги прави но аз не съм му звънял, и не знам подробности. От 1 г. търся майстор за тия кутии и няма и няма в България. Pascualle Нищо не съм сменял само се пуска маслото маха се кутията, смяна на съединителя, монтаж, ново масло и филтър (задължително оригинален) и това е.
  9. От няколко японски сайта се продава хидросъединителя. Пишеш му номера/кода и излиза от цял свят само от България не 😄 отиваш да го търсиш цената х3 🫣 Сменен е, няма тресене няма проблеми със смените, всичко работи нормално.
  10. Тия акорди ядат акумулаторите като вафли Бошче 45ампера 2 години кара Оем 48ампера 1 година изкара 😁 Няма отечки, нов алтернатор яде ги и тва е
  11. Като цяло голям проблем с тия ск.кутии или по точно с майсторите, който ги правят. Чуят ли хонда - отказват. Чудих се доста защо е така и намерих едно видео как защо какво се прави и си отговорих на въпроса -защо не искат. Аз смених кутия заедно със хидротрансформатор заради ритания и резки смени на предавките , след 1 година каране почнаха симптоми на хидротрансформатор, вибрации между 1000-2000 оборота, на място като спра трепери все едно ще гасне докато съм на Д , на N нещата се оправят. Майсторите отказват и кутия и хидро на хонда да ремонтират. Аз обаче ще се захванах сериозно да си намеря сервиз за тая кутия която ми седи и то явно ще е извън България. На видеото се вижда, че си е работа да почистиш и сглобиш кутията, и че всичко е вътре, а не като на немските всичко да е вънка и само зъбите вътре, а майсторите напоследък искат само с компютър да барнат нещо и да вземат пари, на никой не му се труди явно. Поръчах си чисто нов съединител/маховик/хидротрансформатор и ще споделя кво се случва след смяната, щото може и да се окаже, че самото хидро здава багажа а кутията е здрава. И другото нещо - не карайте с компромисни алтернативни филтри на ск. Кутия щото при мене почнаха ядовете като смених филтъра с такъв не ОЕМ, може и съвпадение да е, но може и да е причина да се счупи.
  12. Не бързай със изводите за двигателя, то и при мене така тресе на ниски обороти ама като премина на N се оправя и изглажда работата на мотора. Увери се в мотора ли е проблема или в кутията
  13. Струва си ако въртиш по 40-50 000км на година , със газ е изгодна от към разход. От към части много претенциозни от към оригинални части и нормално докато я приведеш във идеален вид ще струва поне половинта от колата. Мойта от 10 стана на 20 но мисля, че съм я докарал в по добър вид от заводския и колата се държи на пътя, като коли с доста по голям мотор. Ако караш по малко, за тия пари можеш да получиш доста по добра кола и по луксозна с риск обаче да има доста по скъпа подръжка. Подръжката, като на старите преди 2000г хондички никога няма да я видим отново.
  14. 1000км минах вече ги натиснаах леко 200-100 и ми прави впечатление, че не се измарят както обикновенните, първите 3-5 секунди добре и после все по слаби стават, при новите дискове и надкладки го няма тва. Няма шумове, дори по тихи ми се струват от старите, но вибрации пак има и те са между 80-140 км на 200км няма вибрации много добре намаля. Имам криви джанти не знам тва възможно ли е да вибрира от тях... Старите дискове прави, окачването здраво, апарати супорти водачи пълен основен ремонт и тресе 😁 но поне не дърпа вече на една страна. От гумите се чува виене като на лагер но не е лагер. Новите маркучи със метални оплетки объркани и се чудя въобще дали да ги сменям Профилактично щото все пак са доста стари.
  15. В момента ги монтират до 1-2 дена ще станат и ще дам отзиви. Оказа се, че колата тресе не от криви дискове или главини, а от забили водачи и апарати, правя пълно обслужване на апарати, супорти, водачи, маркучи, дискове, надкладки, течност. Скоро ще споделя как е положението. Оказа се, че заводски контакната площ на надкладките си е такава, както казва колегата това може да е причина да не спират толкова добре като немските коли например.
×
×
  • Създай нов...