Jump to content

jimi

Фен
  • Content Count

    306
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

jimi last won the day on January 26

jimi had the most liked content!

Community Reputation

260 Good

About jimi

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    d15 allMotor (rip) B16/c4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас(bs)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Да най вероятно е кутията но идеята е да се проверят първо дали всичко е ок с управлението й. При мене беше така тряскане от 1ва на 2ра за да превключи по добре трябваше да отпусна газта, и накрая вече на 4та като подам газ все едно превърта съединителя и послушах колегата Jijane и я смених със втора ръка, просто щото нема майстори или поне аз не открих. Много е важно при кой майстор ходиш, защото могат да те вкарат във страшни филми с тяхната некомпетентност, аз се вдъхнових от колегата Jijane ЗА сервиза Full trothlle Motorsports във Пловдив първо за тунинга от който много разбират и второ за обслужването което правят. Тва са специалисти със съвест и с кеф им карам колата от Бургас до Пловдив да я правят разбират много от електроника и механика. Ако си от София знам, че Боби HPP е също много компетентен за хондите специално. Другия вариант е да обиколиш няколко сервиза за ск.кутии за да видиш кво ще кажат и да си направиш изводите кво да предприемеш. Щото втора ръка ти е най евтиния вариант ще дойде около 1500лв но дали ще е добре .... божа работа. Скоро един приятел прави кутия ZF на Ауди във МидАвто Варна и остана доволен направиха я срещу 3500лв, но с хондовите кутии не знам...
  2. Предполагам, че тука хората които са правили тунинг, решлафи/ремапи/настройки и по сериозни тунинги карат на газ, за това реших да питам горе долу какви разходи като литри/газ на 100км постигате или по точно хората с автоматиците? Питам понеже скоро сменях някви части и се оказа, че ЕКУ-ТО на газовата се рестартира и автоматично се обогатява и то доста. Колата почна да гори 15-17/100 газ. Намерих човек който настрои сместа 1 към 1 със тая на бензин, карах колата във всякави режими и ми направи двете графики (тая на бензин и газ) да са точно една върху друга и да се препокриват докато карам. Има огромна разлика във вървенето и горенето върви повече и гори между 9 и 12л газ (това е засечено само извън градско със скорост 110-180 км/ч Та въпроса ми е правилно ли е газовата смес да е еднаква като бензиновата и тва не е ли опасно бедна смес и да счупи мотора?
  3. Така е смених кутията с втора ръка, както ми даде съвет, не за друго а просто защото не намерих човек който да направи моята, щото тая може да я последва същата съдба. Кофти е да вземеш кола на 20г за 10 000 + лв с идеята,че е безпроблемна и евтина подръжка но накрая почваш мега ремонти , кутии, двигатели... истината е, че въобще не е евтина подръжката понеже повечето части трябва да са ОЕМ ( оригинални от Хонда ) за да работи без проблем. Кутия без да усещаш как сменя и с много предавки май хонда не слагат такива. От към кутия си е дърво голямо. Годините не са оправдание понеже помня 2004г излезе Голф5 GTI със DSG ск.кутия и беше революция в скоростните кутии. Цялата работа е 10к+ лв за един хубав двигател аз така ги виждам нещата. Иначе тия дни покарах доста 3000км за 2 дена магистрали само колата се държи добре със скорост 150-200 подържа без проблем, и ск. Кутия в извън градско с дългите предавки не е толкова лоша. Колегата с проблема-свали компютъра на колата и го дай на някой където разбира да види дали всичко работи както трябва може от там да идва проблема ти със ск.кутия
  4. Къде ги рециклират и какво точно представлява тази операция колега ?
  5. За момент се оправи но може да не се дължи на това не знам и аз. Отвори компютъра ЕКУ на колата и виж има ли корозия и ръжда по платката , това също може да е причина да рита и да не включва когато трябва. Аз лично смених кутията с втора ръка понеже не открих майстор с опит, който ги е правил точно тия.
  6. Да споделя кво се случва ако може да съм от полза на други колеги. След дълго ровене се оказа, че има и други колеги с тоя проблем и дори тема. Проблема ми е същия като първия пост, при отпускане на газта колата взе едно нещо й реже тока и забива. 2ма колеги са решили тоя проблем единия със реглаж на клапани, другия със смяна на акумулатора. Смених клеми и акумулатор и колата се оправи за няколко дни и пак почна. Проблема е че не дава грешка за тоя проблем а дава р0606 (Пише,че няма комуникация с ecm/dtc) ту излиза ту се скрива грешката. Прегледани са всички букси всички маси, нов акумулатор от хонда ОЕМ! нови клеми, нов ОЕМ APP сензор (TPS) общо взето всичко по колата, и тия дни ми звъни майстора (full trothlle Motorsports-Пловдив) и ми показва еку/компютъра на колата наводнено клеасало корозирало и общо взето за боклука. Проблема е, някой мърляч преди мен не е сменял филтър купе, или ако е сменял не е пускал парното при махането на филтъра да изкара боклуците от там прелива, от там точно върху ЕКУ и вътре в него, и колата не знае къде се намира. Нестабилни обороти, от време на време прекъсваше, по трудно стартира, напоследък и по висок разход на гориво, общо взето много странна ту има проблем ту няма. Майстора почиства окисляването, преглежда добре компа и колата почти стана перфектна. (Почти защото стрива във оборотите е от време на време сега, но сега доста по плавно включва автомата, разхода се стабилизира (10-12газ). Според мене трябва нов компютър не наводняван и ще стане всичко както трябва. Но за сега така ще я покарам. Надявам се да съм от полза на други колеги.
  7. 74лв е филтъра днес го взех от бултрако пловдив. По 40 лв/л е ако имаш -20% Днес пазарих. Ако пазариш над 500лв също имаш -20% 3л ти трябват
  8. Компютри, глави, делка, кабели за Втек, настройване , накрая 2000лв за 15 коня , при това ако го направят както трябва, ако не го направят само главоболия. И накрая ще разбереш, че с един изпускател с генерация и по голям дросел със някой хубав интейк и една къса кутия колата ще е с 15 коня отгоре ама доста по жива срещу 1000лв примерно. Ако пък правиш коли и имаш частите за в-тек и си я правиш сам тогава ДА. Тоя мотор е хубав и ще живне само от ск.кутия щото неговата е много дълга и не се набира много. Но пък ако караш повече извън града ще съжаляваш от много късата кутия. Минал съм по тия пътища и с тоя мотор и с други Д и Б серии. Истината е, че ще живне леко от Тия неща но за да върви приятно със тази му ск.кутия с турбо е най добрия вариант , само не знам турбо на газ дали става и колко ще държи. (Ако караш на газ де)
  9. Благодаря на колегите за съветите , свършиха работа! Оказа се проблема във клеасали кабели от мотора към купето и във клемите, които така с някви (ако ще и златни) подлагания , планки и видии като на москвича и ладата не става. Смених нови бронзови клеми, зашкурих всички маси по коша и сложих нов ОЕМ акумулатор и нещата си дойдоха на място, чека изгасна колата заработи добре без проблеми. Но abs и VSA и /!\ останаха да светят. Между другото в Бултрако около коледа имат 20% намаление ако някой ще пазари сега е момента
  10. Някой има ли идея на фабричен фар с ксенон как ще понесе китайски ксенон и системата ще отчита ли някви грешки?
  11. Това е твоя акумулатор вчера го взех за 250лв от бултрако Уасата е 215лв според мен за 35 лв няма смисъл да правиш компромис. И другото важно нещо - клемите ! Такива видии, предходници, и разни планки както едно време на москвича се слагаха ще доведат само проблеми.
  12. Иска ли питане?! Естествено, че да мотора диша по добре. Иска дистанционно втулка или софтуерно изключване на втората ланда сонда.
  13. Днес проверих клемите, зачистих ги обаче не стягаха добре и подложих медни пластини, общо взето си иска нови бронзови клеми според мен. Акумулатора е нов от лятото. Алтернатора скоро подновено всичко вътре зарежда и работи. Днес прегледах всички букси, няма ефект. Забелязвам, че с леко натиснат педала на газта колата е колеблива и се чуди да ускори ли или не. Четох из форума, че тва са симптоми на TPS сензорна, който си бил консуматив за тия коли (имам хонда сивик 6 врътнах й 150 000км и на предишни хонди на една не й изпуши TPS, тия акорди.... то модули то датчици то цифри). Ако се наложи да сменям само оригинален ли е най надежния вариант? Нямам търпение да я карам на сервиза, че свети като елхичка 😁 И друго да питам колеги: Акорд 7 к24 префейс има ли опция да се сложи по къс пистов ремък или само на дизела се прави ? Питам, понеже има някво виене от към ремъка , а скоро правих алтернатора и хидравлична помпа и знам, че не е от тях само обтегача не съм пипал. Мисля да отида във Full trothlle Motorsports Пловдив останах с впечатление че разбират доста и барат внимателно проблема, е че много хора имат и колата може и да стане след нова година ☹
  14. Здравейте, след престой около 20дни без да е барана колата качвам се паля светва чека, триъгълника и след, като тръгна светва VSA. Ходих при човек с HDS каза, че не може да се свърже със DTC ECM (или нещо такова) Ходих при колега от форума с HDS не стана , с любителска диагностика със блутут и програма на телефона излезе грешка p0606 Симптомите са: не стабилни обороти на празен ход, колебание на автоматичната кутия кога да превключи по горна предавка, при леко ускорение градско до 30-40км/ч като пусна газта оборотите падат до 1000 и после пак се връщат на 1500-2000. При по високи обороти на извънградско каране няма проблеми. Дал съм заявка за сервиз в, който разбират но проблема е, че трябва да чакам около 20дни поне, понеже имат доста работа. Въпроса ми е има ли колеги сблъскали се с подобен проблем или въпросната грешка. Дали мога да карам така колата да не стане по голяма беля накрая?
  15. Full Trothlle Motorsports Не са правили една или две хонди разбират ги доста нещата и нямам съмнение в тях но имам съмнение в дросела защото оборотите и на празен ход играят и не знам ако го изчистя заедно със степ моторчето как да го адаптирам после.
×
×
  • Create New...