-
Мнения
340 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
4
jimi last won the day on Януари 26 2024
jimi had the most liked content!
Обществена Репутация
291 GoodОтносно jimi
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
d15 allMotor (rip) B16/c4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас(bs)
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Ако са криви индикаторния часовник ще ги хване най вероятно, а и ще тресе във педала при всяко спиране а не един път да , един път не, явно нещо някъде се размества и после се намества , така излиза , мисля да кача колата на тресачка която тресе гума по гума да видя окачването. Пак казвам в жегите доста повече тресе. Много странен проблем, не знам кой ще го открие докато не се счупи на цяло.
-
Карета, полуоски всичко е здраво, при изгасено положение ляво-дясно има леко почукване, мисля да рискувам да сменя кормилните накрайници (всичките 4) на принципа проба/грешка вече ще действам
-
Здравейте, проблема е следния: Колата при спиране тресе, но понякога не тресе. Сменени са доста неща и както беше преди смяната така и след ту тресе, ту не тресе, при по топло повече тресе. Сменени са. 4бр дискове и надкладки ebc висок клас спирачки, измерени, измерени главини с индикаторен часовник, всичко здраво. Рециклирани са 4те апарата + супорти и нови водачи Биалетки и тампони ОЕМ на предна щанга Долни шарнири 555 Горни носачи със шарнири 555 Колата не хлопа, не тропа и пак си тресе но когато си иска. Нова спирачна течност 2 пъти за 1 месец сменена. Само маркучи не са сменяни. Закарах я на валяците на ГТП да видя равномерно ли спират лява и дясна страна , всичко е напълно наред както трябва. Пробвано с други гуми, джанти, оригинални и не оригинални промяна няма. Тва което ми прави впечатление че след престой няколко дни при тръгване колата има лека вибрация във волана все едно липсва баланс на джантите, до като натисна 1път спирачката , вибрацията изчезва и почва леко да тресе във волана, правим 2-3 завоя колата спира гладко все едно няма проблеми никакви. Ходил съм по кви ли не майстори, специалисти по спирачки, окачване, тунинг , излиза че всичко е здраво и е нормално. Тресенето е само във волана. Някой имал ли е подобен проблем с акорд 7 ? 3та година се търси този проблем и няма решение. Във кормилен накрайник мога ли да се съмнявам след като няма никакви луфтове?
-
Филтъра на кутията заводски от хонда ли е купен ? Смени първо него че е доказано че със афтърмаркет филтри не е ок. Аз съм намерил човек който твърди че е правил на няколко хонди автоматични ск.кутии обаче няма мнения дали е така или не. С 2 думи мога да ти кажа къде да експерементираш ако ти се рискува, но кутията трябва да се свали. И първо се увери че филтъра ти е оригинален, ако не си сигурен купи филтър и да го сменят пред теб, че тия майстори.... Тия хонди са със някакви уникални части явно които не могат да бъдат изкопирани и алтернативните марки нямат такова качество, понеже доста неща има които докато не смениш с оригинални няма да стане. Скъпи са ама щом държат по 20години има защо....
-
Ако мога и аз да бъда полезен с човек който открих и каза че е ремонтирал успешно автомати на хонда, на акорд 6, на акорд 8 и 6 степенна автоматична кутия на ЦРВ Каза че проблема идва от запушване по каналите на мехатроника иначе казано - не се сменя редовно маслото. Каза че може и с части на клиента и той да ги добави към ремонта който е между 600-1000лв труд без части. Човека е във Перник казва се Калоян. Мога да дам и тел.номер за който има интерес.
-
Закарай я да я чипосат/настроят/тунинговат, и колата си е наред, обиколи 2, 3 пункта обясни им ситуацията и ще стане, кви са тия тапи(катализатори) къде ще слагаш, сонди, още излишни електроники.
-
Имаш проблем с майстора. Тия клапани и датчици не са проблемни, ако датчика казва че няма масло значи няма, той за това е там. В тек гарнитура с цедката, и цедката на VTC (i vtec/ванос или там кво се води) се водят филтри на тези коли и се сменят като консуматив. Удари по картера/вдлъбнатини също е възможно да намалят дебита на маслото което се качва нагоре. За това тия двигатели трябва да се карат с тънки масла и да ги пипат хора където знаят как работи тоя модел двигател и тогава няма да имаш главоболия а само ще сменяш масло и ще караш.
-
"Запушване по хидравличната система" са искали да кажат ама тва е щото толко могат и толко знаят и дори не знаят кво да лъжат, и приказват. Виж като въртиш волана ако вие още повече и с оборотите се усилва звука от помпата е, която я тормози не оригиналния маркуч. Помпи ли не правих, маркучи ли не сменях и накрая оригинален маркуч и край, спряха всякви шумове и волана се върти по гладко. Получава се теч на хидравличната тръба по някое време, понеже са си на години вече тия коли, и тръбата изгнива външно и почва да тече.
-
Може и самото управление (навигацията да е проблема, не е изключено) В пловдив до завода Ангел Стоилов след като го подмините веднага в дясно, преминаваш през бариерата и търсиш Желязко, майстор на климатици и ги разбира доста. И не просто зарежда а и ремонтира климатични системи. Не се лъжете от лъскавите гаражи, гледайте хората да имат качества. 0877771828 - Желязко (Пловдив)
-
Тия хонди са много претенциозни, от към оригинални части, и си искат оригинален маркуч! И аз правих помпи 2 пъти, сменях масла и накрая като махнах маркуча правен тука и сложих тоя правен в япония всички звуци от ролките изчезнаха, и вибрации и твърд волан! Оригинала е правилната част и няма проблем. Скъпо евтино това е, някой работи не стават афтърмаркет.
-
Вече трябва да се радваш че въобще са ги сменили, тва че ти вземат повече от колкото очакваш и са свършили работа без да правяят бели тва е най хубавото което може да ти се случи. 800 ми дойде на мен със реглажи на клапани, гарнитури масло Yacco 0w40 Масла и филтър на хонда в ск.кутия , смяна на маркуча на хидравликата и маслото там. (И да споделя че ако ви вие хидравликата дори след ремонт, оригинален маркуч от хонда срещу 600лв решава всички шумове вибрации).
-
При пълна газ изключва но после пак си включва при подържане на скорост, дори и с 200км Колега имаш ли снимка на частта която смени ?