Jump to content

Excalibur991

Фен
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About Excalibur991

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 12/26/2000

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 4 gen / Accord 6 gen
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    beetle369

Recent Profile Visitors

1435 profile views
  1. Здравейте ! Искам да улесня много от хората който могат да се припознаят в това нещо което ще разкажа и да спестя финанси който дадох и аз , от 2 години страдам от един проблем и след доста време, нерви, пари открих малкия проблем който ме е бутал през цялото време, та започвам от самото начало . Преди година имах проблем с автомата ми колата е акорд 7 2.4 фейслифт автомат “ седя си на светофара и когато трябваше да потегля автомата си изгуби скоростите и боквално седях на полу съединител и не можех да тръгна , даде ми грешка в автомата и нямаше какво да направя освен да я оглася и да запаля на ново, от което изведнъж грешката за автомата изчезна, но чека продължи да свети от което скоростите ми си дойдоха на мястото и реших да не я мъча и я закарах на първия паркинг и от там на репатрак . Няма да казвам имена на сервизи и тнт всеки ги знае . Казаха ми че пробелма е механичен и една торба пари за отваряне на кутията и диагностика, но реших да рискувам и за тези пари да взема друг автомат втора употреба с надеждата да е здрав. Смених автомата, половин година никакви проблеми, до момента в който не се случи същото нещо…Вариант да купя пак автомат ми се струва абсурден а да продам колата след наливане преди това, още повече … изчетох много форуми и тнт докато стигна до решението че пробелма може да се окаже в компютъра , още повече кой компютри стават и направо към съществената част смених компютъра с друг номер на моя съвпадат само чиповете (управелението на автомата ) моята е седан фейслифт тази от която взех беше комби фейслифт . В последствие разбрах че всички компютри от фейслифт стават за фейсови и всички компютри преди фейса стават от преди фейса, не се гледат номерата ! Колата заспа и всичко е наред , обучението на имобилайзера става с обикновен лънч за точно 2 мин !
  2. Здравейте ! Извинявам се ако някой друг е писал точно за този проблем или решение, но не намирам точно същия ! Та правя един проект Сивик 4 ген който Сток е д13б на тоя етап искам да посвикна малко с този двигател и реших да го бутна малко понеже стоково е с единичен карбуратор и вакумна бензинова помпа, тръгнах от там да намеря пълна игла с всичките му чаркове и успях, инстанцията и обд 0 от д16а6 пасна всичко по нея работи , пробелма идва от там че не съм сменял нищо по двигателя на д13, когато запаля колата пали, но не работи равномерно или работи на няколко цилиндъра, първа варянт който четох е че клапаните на д13 ката са по малки от д16 ката и може да обогатява и да не го изгаря правилно?! Пробвах с всичко, центровка , излозлвам външни бензинови помпи пробвах няколко не става , реглаж на клапани все същото, в момента в като извадя инжекцията и сложа единичния карб колата заработва като песен , та въпроса ми е трябва ли да се смени главата от такава от 1.6 или да търся другаде пробелм ?
×
×
  • Create New...