Jump to content

galin_k

Фен
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

galin_k last won the day on November 17 2018

galin_k had the most liked content!

Community Reputation

17 Neutral

About galin_k

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Hrv 1.6 vtec / Prelude 5th gen 2.0 (Караше)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

  1. Сега слязох до колата и забелязох, че капачката на казанчето е счупена точно където се върти по винтовете, но не виждам връзка с повишаването на температурата?! Иначе в града съм забелязвам температурата около 90-93 градуса, лятото по светофарите.
  2. Направо ще я свържа с ELM да погледна точната температура и ще пиша. Преди имах и Прелюд, пак с китайски сменен радиатор и нямаше ядове, въпреки че съм забелязвал много рядко, но все пак през лятото по-магистралата към Пловдив да се покачва към средата температурата. Веднъж, от Италия към Германия карайки по хубава магистрала в планината през зимата, бях очуден че температурата е над средата, но след малко каране спадна, явно беше много високо надморско равнище и колата се измъчваше. За марката антифриз не съм сигурен, знам че е червен. Съмняваме да е термостатът, защото иначе и при каране в града пак по горещо, трябва да има промяна, а такава не забелязвам. Ще проуча и пиша пак.
  3. Пружините издръжат много км, трябва наистина да се проверят дали те са проблема. Като цяло Хрв има по твърда возия и си подскача яко. От опит мога да кажа, че при нестабилност в завои, трябва да се погледнат дали тампоните на реактивната щанга са ок. Ако те са заминали оттам идва и играенето на задницата. Аз си поръчах директно от Япония оригинални такива, хубаво е с такива да се сменят.
  4. При по-висока температура навън ( лято като пример) и скорост от над 120км/ч съм забелязъл че при смяна на радиатор по един и същ маршрут има разлика в температурата на двигателя. Може би новият радиатор идва малък или тънък, в сравнение с оригиналния японски Нисин. Нивото на антифриз е ок, термостата не съм го гледал, но мисля че е ок. Какво мислите колеги и има ли проблем да се кара примерно на дълъг път 200лм със стрелка на температурата малко над средата?
  5. Аз затова писах, че предпочитам шибидах, ама досега не съм виждал и май не съществува като екстра. Панорамата няма никаква опция за отваряне нали така? Питам, защото при Субару Форестър има мега екстрата - панарама, която се вдига и отваря!!! Какво означава АCC - климатроник?? А LKAS - вече съвсем ме изгуби?? 🤪 За автоматът, не знаех че има опция с пера на волана. Иначе съм карал 10на пъти нов Аурис автомат със спорт режим и честно казано не беше зле. Засега съм решил да търся с ръчни скорости, ако стане трудно, сигурно ще размисля.
  6. Бих се съгласил напълно с твоята логика ако търсех дизел, защото там наистина разходите са в хиляди след определен пробег примерно от 200-250К. Но за бензин дори да е на 200к, няма да е толкова голяма разликата. Може би тотал 2-3К лв, но не толкова големи че да оправдаят разлика от 10К лв в цената. 50 - 100к бензин, ръчка е много трудно да се открие, може би около 120к да, но като цяло тази комбинация е трудна за намиране, защото на Запад 80% от колите които идват са дизел, останалите 15 % са бензин автомат.. За съжаление Хонда не предлагат в тези години модел който да е Сув освен Црв, а ми се иска да гледам малко по-отвисоко, въпреки че клиарънсът на колата не е голям де
  7. Съгласен съм с теб, за мен тъй като двулитровия двигател е здрав може би по добре от Северна Италия, че Швейцария е рискована отдолу. За Испания нямам много наблюдения, може би е оптимален вариант, от 2 такива видях че са с фул екстри 😁
  8. Добре, тогава ако е автомат вариант е да се търси и Канадка, там вече отиваме на по-добър въртящ момент и 2.4л и 180кс. Естествено трябва да се гледа да е читава и с история. Какво мислиш?
  9. Благодаря за отговора колега. Абсолютно съгласен съм с теб, особено за историята, километрите и панорамата - най яката екстра за мен лично (след като няма шибидах). Така като гледам по-скоро трябва да е от човек регистрирана , а не нов внос. Само за автомата не разбрах, защо го предпочиташ? Ще ти кажа аз защо търся ръчка: - имах 2 Хонди ръчка, кеф и безпроблемни - харесва ми да имам повече контрол над двигателя - по-пъргава е - по-малък разход, ако се кара на бензин особено се усеща. Поздрави
  10. Колеги, от последно време наблюдавам, че при наличие на бензин, ръчка и фейс (след 2010) първо има 3-4 обяви, второ хубавите са от 20К лв нагоре. Бях се приготвил за 15К лв + 2К лв обслужване + регистрация. За мен гореспоменатите суми са доста високи за кола с 2лт мотор - 8-10годишна, дори и Хонда. Тези, които имат такива, мислите ли че си заслужават първоначални 20Клв? Благодаря
  11. Обслужвали са ми колата в Омега газ на ул. А. Разцветников, работят с Брц, което е супер за мен лично и аз съм с такава и много доволен. Чувал съм и други добри мнения за тях. Може да ги проучиш. Иначе така или иначе като ходиш във Варна, сервиза на Дидо е безспорен специалист 👌
  12. Здравейте колеги, не намерих точна тема, затова отварям тази. При смяна на рейка БРЦ монтирана в Италия, майсторът ми каза, системата е настроена на постоянен разход от 10% бензин. Това, може би е направено, за да по-добра работа на двигателя и неговото запазване, при минимален допълнителен разход. Честно казано, аз не бях забелязал да имам съществен разход на бензин, на другата ми кола, имаше впръскване на процент бензин след 4500 оборота. Така и направихме с Харвито сега, именно 20% бензин след 4500 оборота. В интересна на истината, може и да си въобразявам, но преди колата ми харесваше повече как върви и тъй като ще ходя за настройка, обмислям да върна отново първоначалната насторойка за 10% впръскване на бензин. Може би и да е по-добре и за самият двигател. Вие какво мислите? Споделете опит моля. Благодаря Поздрави
  13. Не си писал кой двигател е, но и двата не са евтини, ако е втек цената е почти двойна и нямаш гаранция какво ще вземеш. За кола 2000г не знам колко си заслужава, виж какво се предлага и прецени сам. Фена ти е казал да търсиш вал само, така че явно това е офертата 😎
  14. Благодаря колега, супер изчерпателен отговор! Мисля че стана добро сравнение между двата свята Црв и МДХ 😁. Поздрави
  15. Добре изглежда да, кефи че е висока, за разлика от Црв, която ми идва крайно ниска. Кажи как се оправяш с частите, намират ли се в Бг от дилъри или директно от Щатите? Мен ме е спирало това че ако нещо се счупи, оставаш без кола за минимум 3 седмици. Примерно ако радиаторът се спука имаш ли спасение? Сподели опит моля. Благодаря
×
×
  • Create New...