Jump to content

galin_k

Фен
  • Мнения

    536
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

galin_k last won the day on Юли 18

galin_k had the most liked content!

Обществена Репутация

148 Good

Относно galin_k

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    C-rv 4th 2lt MT. Караше: Accord VIII Tourer. Pilot 1st gen/ Hrv 1.6 vtec / Prelude 5th gen 2lt
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

3148 профилни разглеждания
  1. Най-добре да се направи тест драив и прецени, 1лт турбо все пак има повече тяга в ниските от подобен атмосферен, дори и по-голям. Но за дълъг път 1,5лт ще е по-добър вариант.
  2. @nidoychi Хора със Сивик 1лт турбо 3 цилиндъра са ми казвали ,че върви учудващо добре за размера. Иначе според мен Тойотата е по-доброто тук, иначе е доста ниска и скосена, Сивикът ми изглежда по-широк и комфортен. Но Тойота си е Тойота, спор няма мисля. Ние имаме Аурис 2016, 1.6лт атмосферен CVT, малка и лека е, върви много приятно, има ряз, ускорява много адекватно. Аз карам споменатото Цр-в с 2лт бензин, главно за извънградско. Двигателят е много надежден и безпроблемен, икономичен, иначе на натоварена кола и климатик си е определено муден. Вземи го под въпрос. Багажникът е огромен! Имах и Акорд 8ма със същият двигател и равносметката ми е, че ако ще ползваш колата за извънграда - магистрала/шосеен път, Акордът е по-добрият избор. Залепва добре за пътя, има по-добра динамика от Цр-вето. Повече км с пълен резервоар. Ако ще си главно в града, Црвето, защото е по-вдигнато и удобно за разбити пътища и тротоари. Ако купуваш от автокъща, винаги има скрито покрито, плащаш на Бултрако да направят пълен оглед и диагностика или добър сервиз за Хонда.
  3. Едно важно уточнение не за пренебрегване, Одисеята е 5,15м и бая трудно влиза в нормален гараж за нашите ширини 😁
  4. Алфата е брутална, тук въобще спор няма, но това вече е друга категория
  5. Е ВАГ е, не съм имал друго освен Хонда, но специално Шкодите от ВАГ групата, Октавия и най-вече Супърб много ми харесват и много съм се блазнил да взема такава. Просто вървежа при Хонда изостава. Да, надежни коли са, но не всичко опира до надежност. Части бол, ако я платиш повече, мисля ще изкара дълго. При ВАГ много ми харесва и Артеон, както при Супърб, имат бензинов 2лт с турбина, 280кс 4х4, с 7 степененен автомат. Ами това си е кеф, който японките не предлагат масово поне.
  6. Здрасти, аз имам някакъв опит с търсенето на голям багажник и повече от 5 места, тъй като съм с три деца 3 столчета. Не знам как е при теб положението. Иначе имах Пилот но 1ва генерация - супер кола, много сила, обем, огромен багажник. Тогава бях с едно дете и я продадох, после с второто и третото съжалявах Но имаше си и филми с намирането на най-баналните части, като примерно предни дискове. Няколко пъти ми даваха грешни дискове от БГ магазини. Сега мисля положението е доста по-добре. Тази година гледах и тествах Пилот, МДХ и Одисей в подобни години и по-стари, но накрая се отказах и взех Црв IV защото с три деца реших като имам нещо за смяна просто да я оставя на майстора и да я взема бързо, без да се нагърбвам с търсене на части, чакане и прочие. Друг клас кола, но багажникът е също огромен, побира лесно 3 столчета на втория ред, но липсата на V6 също не е за пренебрегване. За тези коли внос от САЩ/Канада, задължително искаш снимки за щетата и инфо, защото всички са с щети. За 9 степенната кутия на ZF (и при трите модела я има според нивото на оборудване) прочети и се информирай добре, че филма не е малък ако има проблем. Най-вече в първите години 2016-2017 мисля. И трите са с директно впръскване, та няма газ. Акурата за мен е най-яката, това си е самолет Има колеги и с МДХ и с Пилот във форума, говори с тях най-добре.
  7. Съгласен съм, моята логика е, че ако вземам целогишни ще са Премиум клас и то с най-добрите оценки и отзиви. Винаги може да има ситуация и със зимни гуми, особено с бюджетен или среден клас. Иначе няма спор, че зимата със зимна гума Премум клас, ще си по- сигурен от целогодишна Премиум клас.
  8. Нали си до Русе, потърси контактите на Маркони от Русе, има ги във форума. Обади му се, той ще знае.
  9. И аз имам същата дилема, летните са май към последно лято, трябва да проверя пак, но се оглеждам за зимни или всесезонни. От целогодишните гледах ревюта и най ми харесаха BRIDGESTONE TURANZA 6 ALL SEASON. Иначе зимните премиум са бая скъпи за едното Црв, сякаш не намирам нещо на добра оферта. И говоря за 225/65/17, 18ките още нагоре сигурно. @AzSum Ти с два комплекта джанти ли си или сваляш и качваш?
  10. Гледах ревюто на Бричка за Cupra Formentor 310 или 390 кс с двигател от RS3. Доста интересна машинка, определено потече лигата Има живец, количката. Има и опция с Акрапович, звукът е песен за сърцето и ушите. Също ме кефи варианта на Шкода Кодиак VRS - бензинов 2лт турбо с 250кс мисля. И това много яко ще върви! Отвъд океана има алтернатива от Акура - RDX & MDX с турбини, също изглежда мега точилките Какво ще кажете?!
  11. Благодаря за съвета на колегата, ЕБЦ дисковете които се продаваха във форума за 3та стават и за 4та, но вече не се продават, човекът наскоро си взел друго Црв и ще ги слага. Цената беше топ! Иначе моята е закарах на майстор за смяна консумативи, и ме посъветва да заложа на ОЕМ, въпреки по-високата цена. В онлайн магазина на ЕБЦ БГ намерих преден комплект дискове и накладки за около 500-600лв, но човекът все пак каза да заложа на ОЕМ - там сметката е по-дебела, отива към 900-950лв
  12. Смених маслото на Црв-то с Равенол DFE 0-20, беше ми останало от Акорда. Също и смяна на всички течности/масла, скоростна кутия, диф, спирачки и съеднител с ОЕМ такива Надявам се да служи вярно!
  13. Здрасти, погледна ли за други подобни теми, сещам се че наскоро имаше. Най-добре се обади на някой от известните сервизи на Хонда за съвет, да ти кажат какво да очакваш. Точно 1.6 дизел имаха проблеми с главата, но може би това се отнася за първите години и после е изчистено. Питай и за 9 степенния автомат, доста интерестна кутия, дали е надежна.
  14. Е странно е след лампа и още ~ 80км, да ти дава бонус още 80км ?! Айде да има още 20-30 км след като достигнеш нулата, но повече?! Вътре е просторна, огромен багажник (аз съм с три столчета и се побираме перфектно), та 500-600км пробег по комп е много малък за модела. Иначе калкулацията на оставащият пробег го прави на база на моментният разход показващ в А, не на Б. Забелязва се как варира на определени км, компът си я преизчистлява според разхода.
  15. Благодаря за отговора, ще погледна пак. Това е 5та ми Хонда, за първи път виждам такова нещо! След 0км по борд да имаш още 8лт втора резерва...но защо толкова много??! Като цяло наблюдението ми е, че резервоарът на този модел малее. Явно наистина Акорда е мислен повече за извънградско, Црвето повече за града.
×
×
  • Създай нов...