Jump to content

galin_k

Фен
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

galin_k last won the day on November 17 2018

galin_k had the most liked content!

Community Reputation

18 Neutral

About galin_k

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Hrv 1.6 vtec / Prelude 5th gen 2.0 (Караше)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

1499 profile views
  1. Ако не търсиш 4х4 и не дълга база тази изглежда читава, от човек и с история. Фейслифт е. В София. Иначе другият съвет за харви е як цвят. Трудно се намират, даже преди фейс, двуврати има яко оранжево, жълто, но и с 4 врати много яко зелено и синьо съм виждал. Все пак това е бил един от основните плюсове като са ги пускали 🙂 https://m.mobile.bg/details/21591712026375551 Аз казах че предпочитам 105 заради по-добрия вървеж в ниските обороти, може би колата е и тормозена по-малко щото няма втек във високите. Не знам дали разликата в конете се усеща в данъка.
  2. А да, съжелявам че за парите които платих харвито, не си взех Црв 😁. Малко по голямо а и 2лт двигател друго казва. Пак без втек 😉
  3. Добър съвет лично според мен:вземи си 105кс, върви добре, има повече сила в ниските обороти от големия който трябва да се вкарва във високи обороти за да тръгне,а тази кола не е правена за такъв тормоз, а и похапва повече масло. Имал съм и двете и го казвам от опит. Също така ще ти излезе по евтин вариант и за обслужването. Погледни ауспуха да не е силно омаслен. Според мен кола за 4к лв и ремонт за 1-2к лв не си заслужава и е нелогично. Гледай да е от човек с някаква история, че от автокъща си е голям риск.
  4. Най-добре на майстор да се плати и закара. Че понякога има замаскирани фатални щети. Според мен си заслужава 50лв.
  5. Радиатора е на боклука. Снимай твоя и ще ти кажа.
  6. Не мога да намеря толкова детайлна снимка. Ако твоя е оригинален, погледни го и ще разбереш за какво говоря със сигурност. На китайския ламелите бяха на правоъгълни дупчици, на Нисин JDM са на вълнички.
  7. Потвърждавам за радиатора боклук китайски. След като го смених с Нисенс нямам никакви проблеми, направих Варна-София с претъпкана кола + куфар и 4 човека и нямаше покачване на температурата по живи данни нито по стрелката. Поуката е че евтиното излиза скъпо. Ако мога да помогна, като сменяте радиатора, задължително гледайте ламелите да са на вълнички (елипси), а не на дупчици.
  8. Това е проблемът, калпавият радиатор така се познава, иначе ламелите трябва да са на вълнички. Аз купих Нисенс, датски е и майсторът каза че е слагал доста такива и са ок. 153лв от Тех Ко. Мисля че цената е добра. Ще дам отзиви след това.
  9. Е да и аз мисля така и съм го написал, като цяло с оригиналното окачване колата си скача здраво,не знам как е с някакво афтермаркет. Тази кола определено не е за високи скорости, може би макс 120 ще е ок, нагоре вече е много шумна, по нестабилна, харчи масло, а и двигателят не е за такива скорости. Честно казано, не разбирам защо са направили втек двигател, отдавам го на маркетинг трик.
  10. Оригиналният Нисен, мисля е 26мм
  11. Сега слязох до колата и забелязох, че капачката на казанчето е счупена точно където се върти по винтовете, но не виждам връзка с повишаването на температурата?! Иначе в града съм забелязвам температурата около 90-93 градуса, лятото по светофарите.
  12. Направо ще я свържа с ELM да погледна точната температура и ще пиша. Преди имах и Прелюд, пак с китайски сменен радиатор и нямаше ядове, въпреки че съм забелязвал много рядко, но все пак през лятото по-магистралата към Пловдив да се покачва към средата температурата. Веднъж, от Италия към Германия карайки по хубава магистрала в планината през зимата, бях очуден че температурата е над средата, но след малко каране спадна, явно беше много високо надморско равнище и колата се измъчваше. За марката антифриз не съм сигурен, знам че е червен. Съмняваме да е термостатът, защото иначе и при каране в града пак по горещо, трябва да има промяна, а такава не забелязвам. Ще проуча и пиша пак.
  13. Пружините издръжат много км, трябва наистина да се проверят дали те са проблема. Като цяло Хрв има по твърда возия и си подскача яко. От опит мога да кажа, че при нестабилност в завои, трябва да се погледнат дали тампоните на реактивната щанга са ок. Ако те са заминали оттам идва и играенето на задницата. Аз си поръчах директно от Япония оригинални такива, хубаво е с такива да се сменят.
  14. При по-висока температура навън ( лято като пример) и скорост от над 120км/ч съм забелязъл че при смяна на радиатор по един и същ маршрут има разлика в температурата на двигателя. Може би новият радиатор идва малък или тънък, в сравнение с оригиналния японски Нисин. Нивото на антифриз е ок, термостата не съм го гледал, но мисля че е ок. Какво мислите колеги и има ли проблем да се кара примерно на дълъг път 200лм със стрелка на температурата малко над средата?
  15. Аз затова писах, че предпочитам шибидах, ама досега не съм виждал и май не съществува като екстра. Панорамата няма никаква опция за отваряне нали така? Питам, защото при Субару Форестър има мега екстрата - панарама, която се вдига и отваря!!! Какво означава АCC - климатроник?? А LKAS - вече съвсем ме изгуби?? 🤪 За автоматът, не знаех че има опция с пера на волана. Иначе съм карал 10на пъти нов Аурис автомат със спорт режим и честно казано не беше зле. Засега съм решил да търся с ръчни скорости, ако стане трудно, сигурно ще размисля.
×
×
  • Create New...