Jump to content

galin_k

Фен
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

galin_k last won the day on November 17 2018

galin_k had the most liked content!

Community Reputation

29 Neutral

About galin_k

Profile Information

  • Кара
    Accord VIII tourer 2lt MT. Караше: Pilot 1st gen/ Hrv 1.6 vtec / Prelude 5th gen 2lt
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

1800 profile views
  1. Благодаря за информацията и горния пост, не го бях намерил. Ако мина на 16" ще пиша как е ситуацията. Поздрави
  2. Смени само гарнитурата на главата или допълнително и гумички на клапаните + гарнитури изходящ и входящ колектор? Какви пари излезе ремонта ако може да споделиш и дали си доволен? Благодаря
  3. Супер, благодаря за инфото. За екзекютив ли става въпрос? Питам защото още не ми е ясно но предполагам разликата с другите версии при 2лт бензин е че при екзекютив ще има датчици за налягане на гумите и 16-ките може да не са съвместими. Не знам..
  4. Добро утро, благодаря за отговора. И аз бих пробвал с 16", оглеждам се за алуминиеви джанти. И аз намерих точните размери по каталог на 16", но това което ми изпрати, последният текст написан със звездичка не го разбирам?! И кои са моделите S и Light?
  5. Благодаря колега за темата, освен че и ти си с Акорд 2лт и 16", не видях друго инфо за 16" :D. Интересува ме дали въобще има такива за акорд 8 екзекютив (комби), защото и датчика за налягане може да се окаже проблем? Иначе не ми е проблем да карам и с 17, но зимата няма ли да е по комфортно с 16-ката и по-икономично от към разход?
  6. Здравейте, На комби екзекютив 2.0 ръчк, с летни 225/50/17, дали ще станат зимни 205/60/16, че четох някъде че може да опира спирачният диск? Благодаря
  7. Честито колега, много е красива! Предполагам е минала технотест преди регистрация, може ли да споделиш каква евро категория ти дадоха? И дали си изисквал документи от Хонда/Акура Канада или на база на стикера и номерата под предния капак директно те си я намериха? А какъв среден разход ти дава за тези 3 х. км. ? Извънградско? Благодаря и поздрави
  8. Пръскалките работят заедно с чистачките като натиснеш по диагонал! Едва ли е така проектирано, но е някакво решение.
  9. То, аз се замислих, че 4та излиза по-евтино от 3та, ако сметнеш години, км и амортизация + че ще дътжи по-добра цена след 5г като ще я пуснеш. Въпросът е да скочиш в началото 😁
  10. Да, явно няма да е лесно, хубавите фейс отиват до 21к, няма лошо, ама как се преглъщат толкова пари за 10г Црв все пак.
  11. Не бях забелязал че е до Горубляне...напълно съгласен. Като цяло бензина държи много стабилни цени и обявите са по-малко от на дизела. Като търсиш само ръчка и то не остана нищо..
  12. Здравейте, главно в София се оглеждам се за Црв 3-та, бензин (без газ), ръчка. Втори вариант ми е дизел, пак ръчка, но там клоня повече към фейса, тъй като предполагам на парите на бензиновата, ще се намери фейс 2010-2012. Някой гледал ли е тази обява? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21619631972487875&slink=l5b0rg Особени съвети и препоръки? Благодаря
  13. Не съм пробвал втора генерация Харви, ни имам първа и смятам че това не е кола за извънградско, по-скоро за града и вилни зони. Така че си помислете добре, Црв не е кой знае колко голяма, мисля че е по-добър вариант за магистрала и извънградско, откъм комфорт и по-голям потенциал на двигателя.
  14. Да, забравих че е с чарджър, значи ще гори малко повечко, но пък вървежът ще е супер як! Снощи видях една такава Канадка само че 3.2л, доста ми хареса!
×
×
  • Create New...