Jump to content

galin_k

Фен
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

galin_k last won the day on November 17 2018

galin_k had the most liked content!

Community Reputation

10 Neutral

About galin_k

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Prelude 5th gen h22a
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Varna/Padua,Italy

Recent Profile Visitors

1162 profile views
  1. Ремонтът е скъп и като цяло като си направиш сметките спрямо цената на цялата кола е малко неразумно. Иначе малкия двигател се намира по-лесно и доста по-евтино, но няма гаранция за разхода на масло.
  2. @emulsia сега видях че си с 15" джанти, затова така изглежда. Аз съм с фейсовите 16". Иначе размерът на гумите при мен на вратата е написан 195/70/15 или 205/60/16. А задните барабани си ги чистил само или ревизирал изцяло? Питам че на моите не съм правил интервенция откакто съм купил колата.
  3. @emulsia отпред си с по-големи дискове или така изглежда?
  4. Колеги, някой от вас ползва ли мястото между резервната гума и пласмасовата кора отдолу? Някой дали е пробвал да сложи газова бутилка или резервната гума тип патерица? Интересувам се защото багажника е уникално малък ако си носиш патерицата. Благодаря
  5. Смених ги и при мен положението беше трагично като при колегата Sky. Мисля че се подобри парното
  6. galin_k

    D16W5 Vtec Мудно върви

    Хахаха викаш да не ме заболи главата още като ми съобщи че даже много върви за годините си хахаха
  7. galin_k

    D16W5 Vtec Мудно върви

    Хаха, абе сигурно ми се иска повече да върви, ама чак толкова мудна не вярвам да е. Маслото го сменям на 8к. Да, карам я нс газ, но колата е поддържам както трябва, не щадя парите. Хубаво е да се погледне, май ще трябва да ходи при фена в Дупница
  8. galin_k

    D16W5 Vtec Мудно върви

    Който е навит на тест драйв да ми пише, почерпката е от мен Най-лесно ще е в Сф.
  9. Здравейте отново, пиша ви защото ме човърка яко следното. Двигателят ми се струва муден, дори че му идва в повече това шаси и деференциала. Втек почти не се усеща, понякога не включва, а да не говорим че направо ме боли да го мъча над 5к, а и с едно наум за горене на масло. Баща ми преди години имаше същата само че 105кс същото шаси и по спомен вървеше задоволително, сякаш много по леко от тази. Двигател д16в5 втек 124кс, сменян че старият се е счупил при предишния собственик. Направен е реглаж на клапаните. Карам на газ, монтирана в Италия БРЦ. Колата е 5вр 4х4, шаси 2005 запазена. Някакви идеи или кой майстор дето разбира може да я погледне?! София/Варна
  10. Благодаря за интереса и отзовалите се. При мен проблемът мисля че са точно водачите, защото траекторията на стъклото след половината видимо се променя и понякога дори като стигне до горе автоматично слиза до долу, явно някъде се блъска и дава грешка. Ще трябва да се отваря, много досадно но няма как. А някой разрешавал ли е проблема с незаключващата се задна врата? Да се сещате за някой майстор?
  11. Здравейте, имам два малки проблема но доста досадни, четох че има други колеги с такива та може да споделим опит: 1. Ел. Стъклото на шофьорскота врата при вдигане излиза от рамката си и не затваря плътно и при скорост нагоре от 50км/ч шуми и духа непроятно. Всеки път го приплъзвам с ръка за по плътно затваряне. За да сваля кората на врата трябва ли да се сваля пласмасовата капачка на огледалото? 2. Задна дясна врата не се заключва с централното освен ручно всеки път. Опитах се да раздвижвам бутона но без успех. Някакви идеи? Знаете ли читав майстор който може да я погледне? Колата е в София, няколко пъти в годината и във Варна. Благодаря
  12. Здравейте колеги, Продавам глава + блок Д16В5. Главата е Втек, и е ок. Трябва да се шлайфа и сменят гумичките на клапаните. Блокът е със заминал биелен лагер, предполагам и коляновия вал не става. Година производство 2005. 215.000км истински. Всичко цена 300лв. Само главата 250лв. 0 897 07439 едно
  13. Ако е на 100к км е добра цената. Още 450лв работа и си ти.
×