Jump to content

Deodriver

Фен
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Neutral

About Deodriver

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2.2 cdti 140
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Recent Profile Visitors

777 profile views
  1. Проблема е решен.Оказа се обърнато лостче на потенциометъра.
  2. Затова съм го сменил,за да няма втори рунд.Реално не е проблема,че ще се сваля пак,а че колата е в сервиза и се създава неудобство.
  3. Защото нямаше никакви симптоми,никакви вибрации,шумове или дрънкане.Реално можеше да изкара още 10-20хил. сигурно,но държа всичко да е наред,а и цената въобще не е страшна на комплекта.
  4. Здравейте,колеги.След като оправихме парното,споменах,че ми пребуксува съединителя.Реших да отстраня и този проблем и я вкарахме през изминалата седмица за смяната.Мислех,че може да се размине само с съединител,но уви и маховика беше за смяна.Който е правил тази процедура знае,че се сваля целия мост на тая японска хлупка и още куп работи.След като всичко се събра и колата вече е в движение,се оказва,че фаровете са забити ниско долу.При ремонта колата беше на вдигащата се естакада,която в средата си има крик,който вдигаше само предната част на автомобила.Проблема си мисля,че идва от начина по който е стояла при ремонта колата(с вдигната предница) и по-точно от датчите за нивото на фаровете,които са отпред и отзад от дясната страна.Някой имал ли е продобен проблем и как го е решил?Дали на диагностика ще излезе нещо или просто трябва някаква калибрация на датчиците?
  5. При мен също го има това придърпване,ама си кара така.Имам съмнения да не е дюза.
  6. Край на сагата с парното.След седмица на промивки,днес най-накрая вързахме питата и напълнихме системата с антифриз.Всичко си дойде на място и колата има чудесно парно и то от двете страни.Нещата за сега са ОК,но да видим зимата как ще е.Разбира се,си имаме и ново двайсе,съединителя почна леко да пребуксува на висока предавака
  7. И при мен ги има тези вибрации на кутията.След смяната на тампоните,които я държат,резултата беше нулев.Какво се оказа?Проблема от чуващият се звук на дрънчене е от самия въздушен филтър.Той уплътнява двете части на кутията(долна и горна),за да не дрънкат.Оригиналния филтър може и да няма проблем,но заменките на Kavo са така.Реших проблема с уплътнение за прозорци отвътре на кутията по външните ръбове.
  8. Отново сме в играта с прочутата пита парно.Днес оставих колата да се смени питата и няма да ви казвам каква гняс излиза от системата.Общо взето никой не си е правил труда да смени антифриза през годините,ОЕМ от завода е.Питата е запушена почти изцяло,не иска да тече от единия изход.Не знам как имаше парно въобще.Едната тръбичка беше изгнила вътре в маркуча,направо се струши. И така,проблема се оказва в питата на парното,за да знаят всички,които имат подобни симптоми.В момента сме изолирали новата пита от системата и карам с препарат за почистване на котлен камък и вода,за да прочисти добре всичко и да не стига до запушване на новата.Запушена един път пита,оправия няма,освен смяна.Няма как да стане,особено,ако е запушена сериозно. Сега да споделя и интересния момент как я сменихме без да се сваля таблото.Просто се режат тръбичките и се прави на бързи връзки с маркучи и скобички.Определено е по-добър и лесен вариант.Ето и малко снимки как се получи:
  9. Малко развитие по-темата.След дълго търсене на радиаторче за парно най-накрая намерих.Оказа се и това не лесна задача въпреки,че има доста обяви за коли на части.Всеки ти казва,че няма,защото не им се занимава да ги свалят или директно ти казват,че няма да я свалят сега "много работа е".Все пак един колега се нави и ми я прати за 150лв.Питата изглежда доста добре,не излезнаха никакви боклуци от нея,а само чист антифриз.Сега остава тегавата работа по сваляне на таблото,но това може и да е есента.
  10. Малко развитие по темата.След като се спука маркуча,случайно намерих втора ръка заедно с рейката.Нея я смених,защото сълзеше отгоре където влиза кормилния прът,а и малко насичаше.Смених ги,като през това време пратих моя маркуч да го рециклират в HansaFlex в Стамболийски(там са най-добрите,проверено.Има още една фирма също там Тодико-Котеви.)Веднага обясниха,че са правили такива маркучи от Хонда и че трябва да е трипластов текстилен маркуч(3ТЕ се води).Разните карантии от вътре се прехвърлят от стария. Всичко беше ОК за около 3 седмици и вчера отново същия проблем с маркуча втора ръка.Спука се на точно същото място(кербовката).Сложих вече рециклирания маркуч и за сега няма никави шумове от към хидравликата или някакви други проблеми.Ще видим по-нататък как ще е,но силно мога да препоръчам рециклирането,хората си разбират от работата. П.п Забравих да кажа,че съм слагал само оригинална хидравлична течност.
  11. Преди колко време си го правил там,колега? Говорих днес с тях и с Тодико-Котеви,всички казват,че могат.
  12. Ще тегля късата клечка май.Чудя се какво толкова специфично има в този маркуч,че не може да се изработи като оригиналния.Имало успокоител,сприла и т.н.,но не е извънземна работа.Как японеца го прави,а тук да не се получава.
  13. Продължаваме с мъките на Хонда.Днес ми протече хидравличния маркуч,който по темите тук е ясно,че е калпав.Някой може ли да даде информация къде могат да го изработят кадърно без да имам проблеми после.Четох,че се появяват някакви шумове.Нов е краен вариант,защото е много скъп,а и отделно се чака свят време и я дойде,я не(както питата на парното).Втора ръка няма никъде.Друго,което се питам е дали става от Акорд или Сивик?
×
×
  • Create New...