Jump to content

Deodriver

Фен
  • Content Count

    146
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Neutral

About Deodriver

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2.2 cdti 140
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Recent Profile Visitors

458 profile views
  1. Малко развитие по темата.След като се спука маркуча,случайно намерих втора ръка заедно с рейката.Нея я смених,защото сълзеше отгоре където влиза кормилния прът,а и малко насичаше.Смених ги,като през това време пратих моя маркуч да го рециклират в HansaFlex в Стамболийски(там са най-добрите,проверено.Има още една фирма също там Тодико-Котеви.)Веднага обясниха,че са правили такива маркучи от Хонда и че трябва да е трипластов текстилен маркуч(3ТЕ се води).Разните карантии от вътре се прехвърлят от стария. Всичко беше ОК за около 3 седмици и вчера отново същия проблем с маркуча втора ръка.Спука се на точно същото място(кербовката).Сложих вече рециклирания маркуч и за сега няма никави шумове от към хидравликата или някакви други проблеми.Ще видим по-нататък как ще е,но силно мога да препоръчам рециклирането,хората си разбират от работата. П.п Забравих да кажа,че съм слагал само оригинална хидравлична течност.
  2. Преди колко време си го правил там,колега? Говорих днес с тях и с Тодико-Котеви,всички казват,че могат.
  3. Ще тегля късата клечка май.Чудя се какво толкова специфично има в този маркуч,че не може да се изработи като оригиналния.Имало успокоител,сприла и т.н.,но не е извънземна работа.Как японеца го прави,а тук да не се получава.
  4. Продължаваме с мъките на Хонда.Днес ми протече хидравличния маркуч,който по темите тук е ясно,че е калпав.Някой може ли да даде информация къде могат да го изработят кадърно без да имам проблеми после.Четох,че се появяват някакви шумове.Нов е краен вариант,защото е много скъп,а и отделно се чака свят време и я дойде,я не(както питата на парното).Втора ръка няма никъде.Друго,което се питам е дали става от Акорд или Сивик?
  5. Deodriver

    Проблем с парно

    Не се знае дали и от там ще дойде,каквото трябва.Китаеца е марка BNR и мисля,че беше около 100-150лв.,не помня точно.Ама знаеш ли го и него дали ще кара.
  6. Deodriver

    Проблем с парно

    Възможно е и чуждо тяло да е причината,мислил съм го.Но,пак се стига до разглобяване и ако се окаже,че не е това,а аз нямам резервна пита ще стане кофти.
  7. Deodriver

    Проблем с парно

    Колега,аз работя с професионални препарати за автомивки.Знам какво може да стане с обезмаслител и то със всеки един от тях,а те имат разлики.Препарата за котлен камък също съм го пробвал преди всичко друго и резултата е нулев.Антифриза при Хонда не циркулира постоянно през питата,а само когато е на топло.Има кранче,което го затваря.Клапите за ен-ти път казвам,че работят повече от перфектно.Силата на струята на въздуха и то само от дясно на топло е слаба,а на студено си е както трябва.Без разглобяване явно няма да станат нещата.
  8. Deodriver

    Проблем с парно

    Пробата с разпушването е играх отдавна.Обезмаслител,препарат котлен камък и маркуч под налягане.Дебит има,влиза водата и излиза,но резултат никакъв.Между другото,на една Тойота ЛендКруизер му пробихме питата така.Напълнихме я с обезмаслител за 5-6часа и директно протече в краката.Стана мазало,а и цената беше 1080лв. за нова с незнайно време за доставка.Колегата автомонтьор купува втора ръка за негова сметка За доставка за нова няма кой да чака отново.Я дойде,я не.Японската хлупка няма да види нови ОЕМ части повече.
  9. Deodriver

    Проблем с парно

    Малко ще съживя темата,макар и след 2г. Проблема с парното си стой.За съжаление се оказа,че два доставчика не могат да доставят оригинална пита парно за Хонда ЦРВ-3.Поръчката беше направена в магазин ЕлитКар,които от своя страна я прехвърлят към Хонда Гърция.След 6 месечно чакане и готовност да се заплатят 600лв. за продукта,от Гърция отговарят,че няма да се направи доставка,защото въобще няма произведени бройки в завода. Пичовете от ЕлитКар пробваха и друг доставчик на ОЕМ части,който в тридневен срок отговори,че също е невъзможно да се достави такава пита.Съответно дори и в Бултрако да поръчате,а те искат повече пари даже,няма как да ви я доставят. И така,аз реших да купувам втора ръка или китайка.Може само да благодарим на майките на жълтурковците произвеждащи марката,за "перфектната" организация на производство и доставка на ОЕМ части(къде ги има,къде не). Поздрави на колегите и ще пиша при равитие и евентуално решение на проблема.
  10. Определено,не.
  11. Определено оригиналният ще е най-добре,но имам съмниния за загуба и не искам да набивам пари за скъп.Но в крайна сметка може и той.Алтернативите какви са ми е интересно?
  12. Понеже ми предстой смяна на пита парно заради проблем с топлото от дясната страна(вече имам тема за това,но стара),искам да попитам какъв антифриз мога да сложа.Оригиналния е ясен,но аз питам за алтернативи.На някои места дават червен,а на други лилав.Има ли някой представа точно какъв трябва да е?Гледам марка HEPU и SWAG.
  13. За приспособяването не знам,но D1,D2 и D3 се използват при спускане,като ти избираш на коя скорост да стане това,1,2 или 3-та.Просто кутията включва до тази предавка,която избрал.
  14. Някой може ли да ми каже къде се намира този допълнителен подгревател на дизелите,за който пише в ръководството на колата?
  15. Имах една Ц-класа,чист дизел.Направо им скриваше шапките на всички.Паля и тръгвам,като карам само по надолнище и точно на 3мин. вече почваше да духа топло.А загрее ли до 90 градуса,нямаше човек,който да издържи вътре,ако врътките са максимално топло,колкото и да обясняваха,че са зиморничеви.С тази кола не помня нито един път да съм пътувал с яке,просто ще пукнеш.Колата пак беше италианка,но явно немеца си беше свършил работата.Иначе и новите CDi-та също са бавни за загряване,ама ЦРВ-то води класацията(за мен трагедия пълна). Японците от Хонда ту ме изумяват с нещо хитро измислено в колата,ту ме разочароват с някоя недомислица,която е главно от пестене.
×