Jump to content

Deodriver

Фен
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Neutral

About Deodriver

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2.2 cdti 140
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Recent Profile Visitors

828 profile views
  1. ДПФ-а съм го махнал,да.Няма разлика в шума на мотора,катализатора си е там и за това.Дюзите още не съм ги гледал,ама почти съм сигурен,че са те.Други марки и те така чукат в ниските,като имат дюза.
  2. Верно си е фуражомелка Хондата.При мен го има същото чукане на аванс още когато купих колата.Тогава разговарях с бивш механик от Бултрако Пловдив и той ми каза,че това е нормално при този мотор.Според мен,обаче това си е тръгнала дюза и лека,полека ще се правят накрая.Разни добвки може да оправят положението,но не е работа да се кара постоянно с тях.Между другото и аз смених бензиностанцията и скоро не съм го чувал това чукане,но зимата го има повече ми се струва.
  3. При Хонда идва един момент в който трябва регенерацията да се направи с компютър,иначе не иска с каране.Не питай от къде знам,кенефа светна в Гърция и от там с авариен режим до там и обратно.Не направи регенерация и това е.След прибиране с комп. принудително регенерация и стана работата.Обаче флекса реши проблема кардинално,защото няма кой да се тресе кога пак ще карам зорлем с 70км./ч и кога ще напълни маслото с нафта.
  4. Проблема е решен.Оказа се обърнато лостче на потенциометъра.
  5. Затова съм го сменил,за да няма втори рунд.Реално не е проблема,че ще се сваля пак,а че колата е в сервиза и се създава неудобство.
  6. Защото нямаше никакви симптоми,никакви вибрации,шумове или дрънкане.Реално можеше да изкара още 10-20хил. сигурно,но държа всичко да е наред,а и цената въобще не е страшна на комплекта.
  7. Здравейте,колеги.След като оправихме парното,споменах,че ми пребуксува съединителя.Реших да отстраня и този проблем и я вкарахме през изминалата седмица за смяната.Мислех,че може да се размине само с съединител,но уви и маховика беше за смяна.Който е правил тази процедура знае,че се сваля целия мост на тая японска хлупка и още куп работи.След като всичко се събра и колата вече е в движение,се оказва,че фаровете са забити ниско долу.При ремонта колата беше на вдигащата се естакада,която в средата си има крик,който вдигаше само предната част на автомобила.Проблема си мисля,че идва от начина по който е стояла при ремонта колата(с вдигната предница) и по-точно от датчите за нивото на фаровете,които са отпред и отзад от дясната страна.Някой имал ли е продобен проблем и как го е решил?Дали на диагностика ще излезе нещо или просто трябва някаква калибрация на датчиците?
  8. При мен също го има това придърпване,ама си кара така.Имам съмнения да не е дюза.
  9. Край на сагата с парното.След седмица на промивки,днес най-накрая вързахме питата и напълнихме системата с антифриз.Всичко си дойде на място и колата има чудесно парно и то от двете страни.Нещата за сега са ОК,но да видим зимата как ще е.Разбира се,си имаме и ново двайсе,съединителя почна леко да пребуксува на висока предавака
  10. И при мен ги има тези вибрации на кутията.След смяната на тампоните,които я държат,резултата беше нулев.Какво се оказа?Проблема от чуващият се звук на дрънчене е от самия въздушен филтър.Той уплътнява двете части на кутията(долна и горна),за да не дрънкат.Оригиналния филтър може и да няма проблем,но заменките на Kavo са така.Реших проблема с уплътнение за прозорци отвътре на кутията по външните ръбове.
  11. Отново сме в играта с прочутата пита парно.Днес оставих колата да се смени питата и няма да ви казвам каква гняс излиза от системата.Общо взето никой не си е правил труда да смени антифриза през годините,ОЕМ от завода е.Питата е запушена почти изцяло,не иска да тече от единия изход.Не знам как имаше парно въобще.Едната тръбичка беше изгнила вътре в маркуча,направо се струши. И така,проблема се оказва в питата на парното,за да знаят всички,които имат подобни симптоми.В момента сме изолирали новата пита от системата и карам с препарат за почистване на котлен камък и вода,за да прочисти добре всичко и да не стига до запушване на новата.Запушена един път пита,оправия няма,освен смяна.Няма как да стане,особено,ако е запушена сериозно. Сега да споделя и интересния момент как я сменихме без да се сваля таблото.Просто се режат тръбичките и се прави на бързи връзки с маркучи и скобички.Определено е по-добър и лесен вариант.Ето и малко снимки как се получи:
  12. Малко развитие по-темата.След дълго търсене на радиаторче за парно най-накрая намерих.Оказа се и това не лесна задача въпреки,че има доста обяви за коли на части.Всеки ти казва,че няма,защото не им се занимава да ги свалят или директно ти казват,че няма да я свалят сега "много работа е".Все пак един колега се нави и ми я прати за 150лв.Питата изглежда доста добре,не излезнаха никакви боклуци от нея,а само чист антифриз.Сега остава тегавата работа по сваляне на таблото,но това може и да е есента.
  13. Малко развитие по темата.След като се спука маркуча,случайно намерих втора ръка заедно с рейката.Нея я смених,защото сълзеше отгоре където влиза кормилния прът,а и малко насичаше.Смених ги,като през това време пратих моя маркуч да го рециклират в HansaFlex в Стамболийски(там са най-добрите,проверено.Има още една фирма също там Тодико-Котеви.)Веднага обясниха,че са правили такива маркучи от Хонда и че трябва да е трипластов текстилен маркуч(3ТЕ се води).Разните карантии от вътре се прехвърлят от стария. Всичко беше ОК за около 3 седмици и вчера отново същия проблем с маркуча втора ръка.Спука се на точно същото място(кербовката).Сложих вече рециклирания маркуч и за сега няма никави шумове от към хидравликата или някакви други проблеми.Ще видим по-нататък как ще е,но силно мога да препоръчам рециклирането,хората си разбират от работата. П.п Забравих да кажа,че съм слагал само оригинална хидравлична течност.
×
×
  • Create New...