Jump to content

MLK

Фен
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно MLK

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V RD_ K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Така изглеждаше старата. Странно защо са сложили тоя успокоител на бензина, ама кво да правиш... Сменихме и семеринга при интервенцията.
  2. "Виене" отзад на CRV-то

    И аз залагам на шумни гуми, щом изчезва при по-висока скорост.
  3. Благодаря! Ще взема по една за резерва.
  4. Днес й видях напуканата гума и поръчах нова.
  5. Не ми прави сметка, кое колко време би ми отнело. Нямам желание да разглабям нещо, което работи. Ако не можеш или не искаш да помогнеш, поне си мълчи, не трупай излишни мнения, такива има достатъчно. Извинявам се на всички останали за оф топика!
  6. Колеги, шайбата на коляновия вал при K20A4 (2.0 ivtec) демпферна ли е? Вижда ми се, че мята малко...
  7. Ако исках да разглабям без причина, нямаше да пиша във форума. Идеята е, ако на някой му се е налагало и знае да каже.
  8. Полезна информация. И аз мисля, че не върши нищо. В противен случай, защо автоматиците го нямат? Някой друг, сблъскал се с този тампон?
  9. Колеги, за да не отварям нова тема ще питам тук. Знаете ли какъв стандарт са крушките на CR-V преди фейслифта? Фаровете са ясни - 9003/H4, но мигачи (предни) и всички останали отзад не са ми ясни. Гледах из интернет, но на различни места различни крушки ми излизат. Ще съм благодарен ако някой внесе яснота, а предполагам и други колеги, които карат модела.
  10. Здравейте, колеги! Някой сменял ли е въпросния демпферен тампон за задния диференциал? До колкото знам, само с ръчните скоростни кутии имат такъв. След оглед на ходовата част видях, че тампоните, които дъжат шафта са заминали и в момента се върти на където си иска. До колкото видях смяната е елементарна, освен ако не е някоя раждива германка. Въпросът е какво точно върши въпросният и струва ли си да се дадат 70-80 лева (минимум) за него? Не съм забелязал шум от там. До колкото четох в чуждите форуми е масов пробле. Самият тампон е супер нежен и е съвсем логично да се скъса. Четох, че някои го лепят. Вариант да се намести и да се напълни с полиуретан, как ви изглежда? Лесно ще купя нов и ще го сменя, но като гледам какво представлява, ако се скъса след 10-20 хиляди, ще се изям от яд.
  11. дросел клапа

    За високите обороти по инерция и при мен е така. До колкото разбрах, това е нормално за модела. Ако не бъркам, дросела се самообучава, но нека компетентните по въпроса да кажат.
  12. Честита Коледа, колеги! Да ви кажа какво свърших... След голямо забавяне с боята, най-после е готова. Регулирахме клапаните, сложихме и нова гарнитура. Смених антифриза с Hepu green. Сложихме добавка за смяна на масло, източихме и изчистихме vtec-а и vtc. Двигателят отвътре изглежда много добре. Меден цвят и не видях да има износване по валовете. По капака нямаше кой знае какви налепи, но го изчистихме. Наляхме Eneos 5W30 4 литра (имам още един, но не се наложи). Направихме реглаж на ръчната, но от колелетата, не от жилото в купето. Сега държи. Смених и свещите с NGK, пистов ремък, въздушен филтър и лагер на обтегача. Сменихме маслото в диференциала и кутията. Няма грешки от диагностиката. Остава работа по ходовата част. Имам два скъсани предни тампона на носачите, тампони на стабилизиращите щанги, задни биалетки и демпферния тампон на задния диференциал.
  13. Огледай радиатора на парното. Възможно е да има теч от някоя връзка.
  14. Покупка

    И моят е твърд. До колкото съм чел е за смяна. Нещо може ли да прецака ако се кара така на първо време?
  15. Колеги, освен филтъра за гориво, който е в горивната помпа, има ли друг? Необходима ли е подмяната му?
×