Jump to content

ico76

Фен
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ico76

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    skyper7610
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Civic D15Z6 ; CR-V N22A2 - 2006г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора
  • Интереси
    Honda

Recent Profile Visitors

2589 profile views
  1. Тампоните са продадени ! Моля за ключ на темата.
  2. Смених въпросният клапан и започна да си пали нормално колата. Дали след цяла вечер покой ще запали нормално, предстои да разбера. Започна леко да ми писва от тез ремонти......😞
  3. Така е, колега, но нямам време да чакам толкова. Колата се ползва всеки ден и гледам да се реши проблема по най-бързия начин.
  4. https://megacar.bg/klapan-marka-bosch-code-1110010018.html?gclid=Cj0KCQjwh6XmBRDRARIsAKNInDEjdW7wuqpGUXs5n-B_ogdnF_H8iT_fLycA4uH49xbs-ac44_rT9P4aAud5EALw_ Това е цената на нов клапан. Иначе от Китай и ebay са по-евтини.
  5. На диагностиката излезе, че дюзите са добре. В крайна сметка се оказа, че проблема е в регулиращия клапан, който се намира до хидравличната помпа. При въртене пропуска гориво и не може да направи налягане. Колата пали, но с доста въртене. Обаче цената му нов е около 200лв. и мисля да потърся пак употребяван. Ето за това става въпрос:
  6. Относно новият( втора ръка) клапан, аз сам го свалих от една кола в автоморгата. Мисля, че е читав или поне така ми изглежда 🤔. Благодаря ви за съветите, колеги. Още първият работен ден отивам да я закачат на диагностика.
  7. Да продължа сагата. Днес взех друг датчик за високото налягане( втора ръка), смених го, няма промяна. Все си пали с много въртене и работата намирисва на дюзи май. Мога ли да разбера дали има проблемна дюза без да се демонтират? Иначе двигателят си работи нормално, не пуши, не трака.... Приемам мнения и съвети на колеги минали по този път.
  8. Колега, има ли развитие по темата? Успя ли да смениш съединителя, че на доста колеги им предстои този филм ?
  9. И отново проблем с паленето. На загрял мотор, качвам се и искам да паля, но само върти и толкова. Бутнаха ме и запали и после право в сервиза. Майсторът каза, че клапана за високото налягане на горивото е виновен и подмяната струва 350-400лв. с една седмица престой в сервиза. Та, чуденката ми е дали ако намеря втора ръка ще стане и ще работи? Има ли философия при смяната му на тоз клапан?
  10. Колега, и аз съм с български филтър, произведен в Русе. Няма проблем, върви си колата.
  11. Да раздвижа малко темата, колеги. Днес сложих оригинални лагерчета на макферсъна и оригинални опори( може да бъркам наименованието) , кръглата ламарина под лагера , върху пружината. Ииии пак си припуква и прещраква мамка му. Явно проблемът е другаде. Сложих 5мм. подложки от гума на тампоните, дали това променя нещо, та от него да е това пукане?! Става така, че много пари пръснахме и никакъв не го о..........! ☺
  12. Точно релето се оказа. Днес го смених с друго втора употреба и светнаха мигачите. Ето и снимки на релето, за да не се чудят колегите на които се наложи да търсят реле.
  13. Продавам 2 бр. нови, оригинални тампони за макферсъна на Хонда Сивик 7 ген. и ЦРВ 2 ген. Цена 160лв тел: 0898231025
  14. Няма нужда да се сваля педала. Само махаш щифта който свързва педала с вилката на помпата и готово. Но, това едва ли ще ти разреши проблема със скърцането. Поне според мен де. Нека и по-компетентни колеги да споделят.
×