Jump to content

ico76

Фен
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ico76

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    skyper7610

Profile Information

  • Кара
    Civic D15Z6 ; CR-V N22A2 - 2006г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора
  • Интереси
    Honda

Последни посетители

2458 профилни разглеждания
  1. Здравейте, колеги. Да раздвижа малко темата. Вчера намерих време да си сменя горивния филтър. Старият беше АМС, а сега сложих от тези произведени в Русе. На първо четене- колата пали с доста по- малко въртене и и една идея по- добре е при ускорение. Но, май ще се наложи скоро и нов акумулатор....
  2. Не съм забелязал странни пушеци и миризми при палене...Мисля, че всичко си е в норма.
  3. Между другото при първият проблем с паленето пробвах с един wifi ELM и ми изписа грешка Р1704 ( Ford). След като я изтрих , повече не се появи. Дали има отношение с въпросното непалене сутрин? И колко може да се вярва на въпросната джобна джаджа? И благодаря на всички колеги за съветите и насоките! Когато има развитие по темата, ще пиша.
  4. Да, четох за проблемите на колегата, но както казах при мен само сутрин са ядовете. И почвам да се замислям, дали да не извадя свещите да ги видя как ,, светят''.
  5. Здравейте, колеги. От преди няколко дни започнаха ядовете с паленето сутрин. Става въпрос за CRV 2006г. N22A2. Голямо въртене пада докато запали, почти се изтощава акумулатора. Веднъж като запали, няма проблем после. Подгревните свещи са проверени- греят си. Гумената помпичка за подкачване е твърда преди палене, нафтата само от Петрол+ добавка. Горивният филтър не съм сменял скоро,но колата си върви без проблем.Четох, че колеги са сменяли регулатора за високо налягане на горивото, но не би ли трябвало и при топъл двигател да пали трудно ако там е причината? Диагностиката дали ще покаже къде се крие проблема?
  6. Джип е силно казано за CRV, колега. Аз карам дизелова такава. При дизеловите е малко по- скъпо обслужването. Иначе си върви добре и е икономична колата( ако не ти тежи крака). За година и половина експлоатация само масла и филтри съм сменял. Доволен съм от колицата.
  7. Колега, въпроса с твърдия съединител го разреших със смазване. Свалих маншончето на вилката на съединителя, и със спрей течна грес напръсках вътре. За известно време се решава проблема с трудното натискане на педала.
  8. Колега, това с неприбирането на огледалата е масов проблем, но доколкото чета никой не е намерил решение. Или поне не е споделил във форума.
  9. Тунинг стопове за Хонда Сивик, 6ген., хеч. Цена 80лв. Цената подлежи на договаряне. За контакт: 0898231025- Христо.
  10. Стопове за Сивик 6ген , хеч-60 лв. Единият стоп е счупен в долната си част. Цената подлежи на коментар. За контакт: 0898231025 - Христо
  11. Благодаря за съветите, колеги. Явно нещата отиват към смяна на съединителя, но дано поне маховика да е читав. Че, иначе цената загрубява.
  12. Здравейте, колеги. Става въпрос за CRV 2006 , 2.2 iCDTI. Преди време смених горната помпа на съединителя.След около два месеца започнаха проблемите. Педалът на съединителя започна да отделя почти в долно положение, на моменти става твърд и се налага два, три пъти да се напомпи за да се включи скорост. Днес сложих друга помпа, почти няма разлика. Спирачната течност бе подменена с нова, но на дъното на казанчето забелязах черни утайки. Пак промих и нова течност. Дайте идеи какъв може да е проблема. Съединителят не буксува, няма вибрации от маховика... Следващото което мисля да сменя е гумения маркуч между двете помпи и долната помпа. Дали има вероятност въпросния маркуч да се е разложил и да затруднява преминаването на спир.течност? Или това са симптоми на заминаващ си съединител?!
×