Jump to content

D-D

Фен
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Neutral

About D-D

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CRV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Recent Profile Visitors

727 profile views
  1. При почистване на ЕГР и особено на пътищата му се сменят и две гарнитури, като особено важна е тази на колектора. Да не сложат старата, че после неможете да оправите тихите обороти. Нещо важно, два пъти хвърлям свещи френско нжк на 5хил. км. докато не сложих оригинални японско нжк . Козата сака пръч.
  2. Регулиране на клапани-задължително, щом си с ГИ няма да е фатално, не прочетох да сте почистили ЕГР и пътищата му. Ебаси майсторите.
  3. Така си помислих и аз, идете при Андон(Доко-дъвката)
  4. Че кой е тоя майстор в Ямбол, дето прави хонди.
  5. При нас проблема е рядкосрещан, но вече са много стари. Руснаците набиват полиамидни втулки без разглабяне, но не е добро решение заради неравномерното износване.
  6. Износване на дясната водеща втулка на гребена, проблема е често срещан при Акорд. Качествена оправия май няма, рециклиране е временно решение.
  7. СВТ- кутия, безстепенен автомат или вариятор. Много сполучлив и безпроблемен автомат. Моя джаз е с СВТ и е кеф да го караш.
  8. Почистване и проверка на ЕГР-клапан и пътища. Дросел също. Маслото на СВТ-кутията трябва да се смени.
  9. Това си е за рекламация, моя 50 к не се напасна. Ако комплекта е от сервиза, искай смяна на лагера.
  10. Лагера нещо, при мен друга марка свири като влак вече 50 хил.
  11. Здравейте, добър екземпляр се намира трудно, ако се търси след фейса. Нашата ( подарък за жената) я търсих 4месеца. Масово са с челни удари и ръжда, добре маскирани. Намерете някоя и я покарайте, нямам никаква представа как вози шибаното пежо, но и джаза е твърд. Моята е супер тиха и приятна до 120. И да, колата е удобна за пътуване. Успех.
  12. Моята я проверих в бултрако Пловдив, услугата тогава се заплащаше.
×
×
  • Create New...