Jump to content

D-D

Фен
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Neutral

About D-D

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CRV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Recent Profile Visitors

1116 profile views
  1. Подай директен плюс от акумулатора, ако е здрав стартера, трябва да завърти. Незнам как е при автомата, ама при ръчката, ако ти тече масло от тапата на разпр. вал, маслото отива там. Моя съм го почиствал няколко пъти при същите симптоми.
  2. Френското NJK го изхвърлих на 6000км.
  3. Явно си чел, разбирасе и аз имам ръководството и съм го чел. За да го напиша категорично, значи съм сигурен. А сега рестартирай компютъра или откачи акумулатора и виж пак момента на запалване. Няма да пиша повече.
  4. За това писах в темата ти, при мен беше същото. А това за делкото, не е вярно. Няма значение положението, компа сам си променя момента на запалване, ако него прави значи има проблем.
  5. Госпожа, това е хонда, с тия болежки ще мине не 700 а 7000 без никакви проблеми. Прави си нещата едно по едно според бюджета. Главата ти е най-голямото перо, но може да се отложи за догодина. Ремонта и може да се извърши по няколко начина, според Вашето желание и възможности.
  6. За информация, до сега съм износил 3 комплекта гуми А/Т. Първи бяха ласа компетос(старата, вече не се произвежда) добра гума-държеше на всичко. После гудиър вранглер, по-скоро за асвалт, от колкото А/Т. Сега съм с генерал грабер АТ3, пълен ташак, само на кал е горе долу добре. Това е моят опит с А/Т гуми, постоянно съм по нивите.
  7. Това с размерите на Елринг и В Рейнц го бях написал някъде. От ментаците само В. Рейнц са със правилния размер. Забравил съм размера, но мисля че на В. Рейнц бяха 6.3 вътрешно. Майстора ми поръча всички възможни гумички в наличност и ги наниза една по една, само на В. Рейнц паснаха.
  8. Кубрат, извинявам се. Даже 6 месеца гаранция имаше, която непризнатха
  9. Това горе все едно аз съм го писал, само да допълня, че В. Рейнц изкарват около 50 хил. Слагайте от тях само на всмукателния, на изпускателните NOK
  10. Моят опит, в Кардам си оставиха ръцете. Втория опит беше в Сливен-много съм доволен. За съжаление съм загубил телефона.
  11. При мен тоя боклук несработи, при студен двигател отиде на средата. Не само, ами и резбата му не е правилната и повлече тая на главата. После много трудно монтирах оригиналния. Съвет от мен, сложи само буксата и го опри на главата, на студен двигател стрелката трябва да е долу. Ако отчита коректно, тогава наложи двата датчика и провери резбите, ако са еднакви, тогава навивай.
  12. Гумички 90%, ако ще слагате ментета само В. Рейнц. Сменяте отгоре и си карай колата.
  13. Разбира се, ще отваря пак. Човек трябва да се информира преди, а не след.
  14. Колега, постарал си се,браво. Точно с тия гумички беше моя филм(добри са, но трябва да са точните-има разлика между in и ex) Освен това при уплътняване на главата и не пипане долу ( мерене на блока и смяна на сегменти) се увеличава подкартерното налягане и маслото се качва в смукателя. Замерете компресията и пишете за резултата.
×
×
  • Create New...