Jump to content

ba4kata

Фен
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About ba4kata

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 04/17/1976

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V2, honda accord 2.0 tdi,
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    pazardjik
  1. Здравейте Да кажа какъв е ефекта :промивка на двигателя,измиване на цедката и клапана,ново масло с филтър и да чукна на дърво засега колата върви без проблем. Но като точихме маслото след промивката изтече все едно сменям масло на дизел с прекачен пробег😂😂. Лек и безавариен път на всички колеги
  2. Като забие и я вкарвам с сервиза свалят клапана и цедката е задръстена.За ден това упражнение го правихме 3 пъти.Направо не искат да ме виждат вече🤣 но нямат избор
  3. Маслото е на максимума мисълта ми е как да изчистя "лайната" дали с по честа смяна ще се пооправи минал съм 1200-1300км от както съм я взел и съм я обслужил и взе да се появява този проблем.Цедката е чисто нова минавам примерно 10-15км на обороти между4-4500 и се задръства.Оставям я за 5-10 мин и си тръгва без проблем въпреки че грешката не е чистена
  4. Здравейте, надкоро си купих CRV2 K20A4 след реглаж на клапаните и смяна на гарнитурката на Vtec-a се появи следния проблем: цедката на грнитурката се задръства с налепи и колата не може да вдине повече от 2700оборота.дава грешка P1259. Мисля да дваля пак цедката да я почистя,да сменя филтъра и маслото наново, но се двуомя дали да направя промивка на двигателя. Да не стане по зле след промивка. Някой да има опит с решаването на проблема? Ще съм много благодарен за съвети и препоръки.Маслото което ползвам е WOLF 5W40 API SN.
  5. проблема е в буксата която е закачена на десния подкалник разглобяваш почистваш с контактен спрей и се оправя поне при мен е така по принцип имат студени спойки на буксите(фабричен дефект)
  6. поръчай си нови чиста работа предния е 75-80лв а малкия отзад е 35лв оригинален
  7. и аз съм имал този проблем и се оказа че е ремъка(dayco) сменях три пъти ролки и накрая си сложих ремък gates и проблема се реши. дори монтьора не вярваше че е ангренажния ремък това свирене
  8. Здравейте, работя в магазин за авточасти и съм стигнал до извода че частите на TEHNOROT (турски) са много добри и като цена и като качество, пробвал съм ги лично на две мои коли на акорда накрайниците съм ги сменял преди 3 години и не са мръднали минал съм около 40000км. шарнири сменям почти всяка година задължително и то само горните има ги на SIDEM (само шарнира)
×
×
  • Create New...