Jump to content

nedjalko1

Фен
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About nedjalko1

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic D16B2 / CRV 2 ген. 2.0 / Degree XL 250
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колеги на вас тежък ли е педала на съединителя, и на колко хил. км обикновенно се сменя обикновенно ? Мойта е на 204к. реални.
  2. Колеги, педала на съединителя ми е леко по твърд от на другите ми коли. Дали не е това причината да се счупи помпата. Твърдия педал признак за износен съединител ли е и защо? Ще съм благодарен, ако някой разясни тези неща.
  3. Колеги , Падала падна от веднъж и дори да го върнеш на ръка съединител няма - колата си ме остави на пътя . При подобни симптоми да знаете - подмяна на помпа мигновено - при мен беше горна .
  4. Отворих капачката и изфъска, направило е някакъв вакуум, но нивото си беше над максимуума, Явно съм го препълнил в тъмното. Сега дръпнах с една спиринцовка и е на средата, та дано да не прави повече проблем.
  5. Рязко ли се скапва или ще зачестят проблемите.
  6. Teчноста е бистра в сравнение с преди, има леко ченнно, но не съм задълбавал да лъсвам казанчето, няма течове, след смяната изката около 5к и не съм имал проблеми.
  7. Здравейте колеги, Тази сутрин педала на съединителя не се върна , задържа някъде по средата, След повторно натискане се върна и после сяла сутрин в задръстването си беше нормално. Спирачната течност я смених преди месец, и е на ниво - да не кажа до горе ако това може да е проблем ? Смених и пластмасовата втулка на педала с което оправих скърцането. Десетки пъти после го натисках на изгасена кола 6, Какво подсказва този проблем, че ми предстой пътуване в чужбина и да не се капе по път?
  8. Мога ли да карам така или е опасно да не прегори някой клапан
  9. Колеги регулирах клапаните изпускателни на 0.30 (бяха на 0.27) ,смукателните не съм ги барал бяха си на 0.22,но сега разбирам, че колата трябва да е престояла една нощ. А аз ги регулирах след 1.5 часа престой уж беше изтинала. Голяма грешка ли е това или са просто по хлабави? Да карам ли така или пак теглаж? Може ли нещо да прецакам така?
  10. Идеята е да запазя амортисьорите, че са в одлично състояние макар и малко ръждясали в долната част. Ако се прецака гумения тампон имали такива да се продават отделно?
  11. https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=%23&ved=2ahUKEwjY5P7TnrzhAhXh0aYKHa21BJMQwqsBMAF6BAgGEAo&usg=AOvVaw0VTJzWxrN8ZFOD4xbU2nov Разглобяваш смазваш, задържаш 3 сек в долно положение , после 3 сек в горно и това е.
  12. Колеги купих подсилини пружини за отзад на срв 2, но се оказа голяма греда с клеясали болтове на задните амортисьори. Дайте идея как да ги развия. За да запазя амортисьорите и тампоните.
  13. Колега и аз тръгнах да сменям задни пружини на crv 2 но нямат развиване болтовете на амортисьора. Кажи каква е процедурата и какво точно се реже. За да спасим Амортисорите че са ОК

  14. След смазване на водачите и обучение на ново , AUTO функцията работи коретно. Благодаря за съветите
×