Jump to content

katri71

Фен
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Neutral

About katri71

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

1124 profile views
  1. Аз също смених моя с нов от естествена кожа. Минаха 5 години вече от смяната и забелязвам ,че отново взе да се протърква кожата. За следващата смяна, може би ще заложа на изкуствена кожа, но като поръчаш по нета не е ясно какво точно ще пристигне. Най-добре е ръка да пипне, око да види
  2. Няма реле. Плавното гаснене на всички коли се реализира с помоща на платката и електронните елементи, запоени на нея - транзистори,съпротивления...... Има електронна схема, а не ел. механично реле, каквото търсиш.
  3. Според мен не е проблема в бутоните. По принцип те прекъсват минуса (масата). От недобър контакт обикновено не иска да светне плафона, но в твоя случай той мъждука постоянно. Не знам какъв е плафона за Jazz, но на CR-V-то в този плафон има ел. платка и ако е така, тогава проблема може да е в електрониката по платката.
  4. Здравей колега,

    предстои ми да монтирам газова уредба BRC на CRV-3 генерация с двигател R20A2.

    Виждам че си с такава газова,ако е удобно да се чуем по телефона за да разберакой вариант е при теб и дали си доволен от нея?

     

    Поздрави,

    Димитър Станчев

    0877890386

  5. И от мен хиляди благодарности на Бранко за пружините. Наистина са топ! Най-после и моето CR-V заприлича на джип. Колата се повдигна достатъчно, точно толкова колкото исках. Прехвърчам през дупките на бат Бойко без да се люшкам настрани .
  6. Колега, доволен ли си все още от пружините на Гладиатор? Смятам да си купя същите, като тези които ти си взел. Моята е 3 генерация с газова и разкрачена задница. Надявам се смяната на пружините да помогне.

     

  7. Някой, може ли да помогне с информация: Къде в Пловдив могат да ми повдигнат задницата със смяна на оригиналните пружини с усилени?
  8. Да спомена какво е развитието по въпроса. Бях в Бултрако. Качиха колата на подемника. Пълен оглед на окачване и задвижване. Никакви проблеми. Лагерите са ОК. Оказа се ,че проблема идва от неравномерно износени задни гуми (по вътрешната част на гумата се е образувал ръб) и в движение издава звук много подобен на заминал лагер-главина. Потвърди се с поставяне на нов комплект гуми, след което колата утихна изцяло. Задницата е провиснала от годинките и постоянната тежест в багажника. За решението на проблема (повдигане на задницата) от сервиза предлагат замяна на оригиналните пружини с усилени. Части и работа всичко ще излезе около 1000лв. В резултат, смятам засега да си карам така, още повече че гумите са почти нови и маркови (Continental) - ще усилвам повече музиката в движение :).
  9. Не ми се вярва да е от накладките. Шумът се появява при 50/60 км/ч и заглъхва при 100/110 км/ч. Така или иначе ще я карам в Бултрако за да диагностицират проблема. А защо точно в официалния сервиз - това е дълга тема. Всеки сам за себе си решава на кой сервиз да се довери. Факт е ,че в Пловдив майсторите, разбиращи от нашата марка автомобили се броят на пръсти и всички имат работа за поне месец напред. Добре, че макар и с "дърт" автомобил, рядко ми се налага да ходя на майстор :). Разбира се, ако съвета е да търся автърмаркет главина, вместо оригинална част в посока намаляване на цената, то нямам нищо против, стига да знам на коя марка производител да заложа.
  10. Здравейте, колеги. Карам Honda CR-V III, 2007г, бензин. От известно чувам виене отзад. Имам съмнение за лагер задна главина. От Бултрако ми сервираха изненада - не можело да се смени само лагера, а се сменяла цялата главина. Цена за нова лагер-главина - 900лв. Някой има ли опит с тази смяна. Изглежда ,че е често срещан проблем на Honda. Така ли е наистина - цялата главина ли се сменя или може да се подмени само лагера?
  11. Да и аз четох за тези полски инжекциони с директно впръскване, но все още не познавам някой, който си го е монтирал на Honda... За R20 знам ,че няма проблем. Там нещата вече са обиграни.
  12. При всички положения ще гори и някакъв процент бензин. Няма да се слага система за мазане на клапани. В момента съм със газов инжекцион на III генерация и пак ми впръсква процент бензин на високи обороти.
  13. Обмислям покупка на CR-V , IV гемерация, задължително бензинов мотор, на който ще се монтира газов инжекцион. Може ли да ми дадете насоки, кои двигатели се поддават лесно на газифициране? Да знам какво да търся, защото срещнах разни писания,че моторите на CR-V след 2014 не стават за газ. Има ли такова нещо?
  14. Къде, по-точно в Стамболийски му е сервиза?
  15. Закарай колата на човек , който знае за какво иде реч. Според мен не се пробвай въобще сам. Може още повече да се влоши ситуацията. Това без кит и боя няма да мине.
×
×
  • Create New...