Jump to content

katri71

Фен
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About katri71

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

153 profile views
  1. И при мен го има понякога този проблем и се получава при включване на компресора на климатроника.Когато набере нужната температура и изключи компресора вибрациите стихват.
  2. https://www.marica.bg/nazovaha-naj-nadezhdnite-avtomobili-za-2019-godina-Article-208413.html Забележете, на кое място в класацията са BMW и AUDI
  3. Аз карам и зиме и лете с тези: CONTINENTAL CROSSCONTACT LX2 225/65 R17 102H BSW FR.Засега не са ме предавали и съм доволен от избора си.
  4. katri71

    Парктроник

    Радвам се да го прочета!Значи всичко е наред.
  5. katri71

    Парктроник

    Някой има ли идея дали е допустимо датчиците в бронята да не са разположени в една линия?Питам, защото наскоро ми монтираха парктроник с 8 датчика (4-отпред и 4-отзад) и на задната броня крайните 2 датчика са поставени по-високо от средните два датчика.Така четерите датчика не са в една линия.Причината е ,че пробиването на бронята и поставянето на всички четери датчици в една линия е невъзможно (зад бронята точно в тези места има метални усилващи буфери) и според майстора това няма значение за нормалната работа на парктроника.По принцип наистина парктроника си работи добре и аз съм доволен от неговата функционалност, но този монтаж на датчиците отзад (отпред всичко е перфектно) не стои добре визуално и много ме дразни.Аз поне не съм виждал оригинално монтиран парктроник с датчици разположени на различни нива в бронята.Какво е Вашето мнение?, макар че тя работата вече свършена и връщане назад няма :).Имах пълно доверие и много добри впечатления от предишната работа на този майстор,но този път май се поизложи.
  6. Тази седмица минах за реглаж на клапани през Бултрако-Пловдив.Инфото, което мога да дам е следното: 1. Колата задължително се оставя при тях да пренощува от предния ден, като беше готова до 12 часа на обяд на следващия ден. 2. За да ви дадат гаранция за херметичност задължително сменят гарнитурата на капака. 3. Работят качествено , но цените са следните: - реглаж на клапани - 100лв. - нова гарнитура + смяната и - 40лв. Общо 140лв. всичко за 3 часа работа :), като става въпрос за CRV 3 генерация, бензин.При наличие на газова уредба, според тях реглажа трябва да се прави на всеки 20К км.Интересното при мен е ,че след 20К от монтажа на газовия инжекцион клапаните не бяха натегнали ,а изпускателните на трите цилиндъра дори бяха хлабави.Това ми е първо отваряне на двигателя за реглаж на клапани, може би затова.Не намирам някаква видима разлика в поведението на колата след реглажа.След 20К ще видим пак какво ще е положението.
  7. Явно бъркам,колега.Благодаря за поправката!Просто цитирах прочетено от факти.бг (пише си го в цитата) инфо. Там още пише : Имайки в предвид,че всичко това са коментари към статията: https://fakti.bg/technozone/255105-noviat-dizel-na-honda-harchi-pod-4-na-100?mobile_full_version=1 , на които съм се доверил сляпо, напълно е възможно да съм бил подведен.Не претендирам да съм корифей в тази област, така че ,ако съм сбъркал, моля за извинение.
  8. , иначе правилно си схванал , горе говорих :
  9. Не отричам, че дизелът монтиран на СУВ класа на Honda е с добри експлоатационни параметри, но по същество това не е двигател собствена разработка на Honda, а е взаимстван от тях.Има производители , които за да не ме разбирате погрешно сега няма да спомена , с традиции в направата само на дизелови двигатели и затова техните двигатели в съотношение цена/експлоатационни качества стоят по-добре на пазара на дизелови автомобили. Както и да е, това е мое лично мнение и не искам да обременявам никого с него.По този повод ще цитирам колегата niksi :
  10. Изчетох цялата налична информация по темата, но така и не намерих конкретен отговор на въпроса какво джаном масло е добре да имам в предвид за в бъдеще при смяна на маслото на моето CR-V III 2007 150hP 2,0 бензин.Не става въпрос затова , което е написано в менуала на автомобила, а за информация ,която са базира на реалните условия на експлоатация и на опита на най-големите световни производители на масла. Та конкретно за моя случай CR-V III R20A2 двигател, използвайки селектора за масла на някои производители, препоръките за масла са следните: Castrol EDGE Titanium FST 5W-30 LL Motul 8100 Eco-nergy 5W-30 Mobil Super™ 3000 X1 Formula FE 5W-30 AMSOIL 5W30 Signature Series RAVENOL FDS SAE 5W-30 В случай ,че се доверим на класацията на руснаците, положението е следното: http://markakachestva.ru/rating-of/2334-luchshee-motornoe-maslo-dlja-honda-cr-v.html От тук нататък изборът за "по-тънко/дебело" масло си остава Ваш :).Аз моя избор вече го направих, като определящ за мен е най-вече произхода на маслото, имайки в предвид многото ментета , които се предлагат към момента на БГ пазара.Разбира се най-важното за двигателя е да се сменя маслото навреме, а не точната марка и производител на маслото!
  11. Аз въобще не виждам защо е тази дискусия.Щом искаш да караш Honda естествено ,че ще вземеш бензинов агрегат.На Honda там им е силата, а не в дизела.В случай ,че искаш да караш дизеляк , то има много други по-добри варианти.Аз лично съм ревностен привърженик на бензиновите двигатели и никога не бих си купил дизелов автомобил.Това наклони при мен везната към Honda.
  12. Защо си мислиш ,че е само реклама?Motul едва ли се нуждаят от реклама. Чисто и просто ми се иска да получа отзиви за маслото от колеги, които са го използвали вече - дали са доволни от този избор или не.Иначе, знам масло с какъв вискозитет се препоръчва за моя двигател.Изчел съм почти цялата информация във форума.Най-малкото в manual-а на колата си го пише и е поместена графика, като вискозитета се определя в зависимост от температурния диапазон.Изборът на масло само по визкозитет не може да се прави еднозначно.Има и много други фактори, които оказват влияние.Конкретно характеристиките,които дава производителя за въпросното масло са следните: Viscosity grade SAE J300 5W-40Density at 20° (68°F) ASTM D1298 0.848 Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 85.2 mm²/s Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 14.2 mm²/s Viscosity HTHS at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.6 mPa.s Viscosity index ASTM D2270 172 Pour point ASTM D97 -39°C / -38.2°F Flash point ASTM D92 214°C / 417.2°F Sulfated ash ASTM D874 0.78% weight TBN ASTM D2896 7.3 mg KOH/g Между другото - в "Бултрако" има и кадърни хора, които знаят какво правят и аз "случайно" съм попадал на някои от тях.Най-големият недостатък на "Бултрако" са цените им, които в повечето случай са неоправдано скъпи.Това е мое мнение, не ангажирам никого с него.
  13. Мисля да налея на моето CR-V от въпросното масло: http://bparts.bg/avtomobilni-masla/68/ Пише, че е специално разработено за двигатели , работещи на LPG, а аз карам само на газ с довпръскване на бензин.Дали е добра идея, какво е Вашето мнение?Някой ползвал ли е вече въпросното масло и има ли отзиви за него? В момента колата е с оригинално масло HFS Engine Oil Honda 5W-40, заредено в Бултрако.Интересното е ,че за 10к километра се наложи да долея около 700гр. от същото масло, което ми се вижда голям разход.
  14. Още повече ,че от Хонда инженерите са мислили и за да развиеш пробката за източване на маслото не се налага да сваляш кората.Всичко става за минути.
  15. https://grabo.bg/places/avtoserviz-autodrive-4617 Иначе тук ми сменяха за последно с вакуумно изсмукване маслото на старата кола, точно поради това ,че ги беше страх да свалят кората отдолу :).Носих собствено масло и филтри. Извинявам се, гледам че си Ботевист и си от Пловдив и затова ти давам контактите на този сервиз в Пловдив.За София - не мога да помогна, там не съм наясно със сервизите, но навсякъде предпочитат да работят с техни масла, защото почелят повече от търговската отстъпка за маслата, отколкото от самата смяна.
×