Jump to content

stany681

Фен
  • Content Count

    189
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutral

About stany681

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 8 ,Tourer, 2.2 diesel,2008; Civic VIII, 1.8, бензин
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Това е минералното. Има ли смисъл и/или били навредило ако е синтетика или полусинтетика ?Никога не съм сипвал такова нещо...
  2. Има видове масла . От синтетичното ли слагате - ULTRA , или полусинтетика - SUPER ?
  3. 110-130лв.на апарат, в зависимост от ръчната спирачка.
  4. Не съм присъствал, но са ми много близки приятели и точно там никога, с никоя кола не съм имал проблем. Относно течността-сменена е преди три години.
  5. Може и друго да е. Не ползвам ръчната, понеже имах чувството, че проблема идва от нея. Обаче май колата е с отделни накладки за нея. Приятел с ДОДЖ е имал сходен проблем, сменял е някакъв "хардуер за ръчна спирачка". Някакви кантарчета с пружинки, запичали и те.... Та и това ще се проверява. Няма, няма, и заря с тази кола.
  6. Може и това да е, знам ли. Ще бъде проверено.
  7. Под''всичко''имам точно това предвид, което сте описали. Направено е. Спир.апарат не е за рециклиране;маркучите са ОК и те, и точно затова е загадката - в какво се състои проблема.
  8. Естествено, всичко е направено.Загадката ( освен евентуално дисковете) остава.
  9. Здравейте,колеги. Преди време имах питане за накладки- задни.Бяха ужасно зле, смених ги с читави. И преди, и след това - не ползвам ръчната спирачка, защото мислех, че от нея залепват задните накладки по някаква причина. От известно време започна пак да залепват задните накладки, основно задно ляво колело.Карам 20 км. например, слизам - мирише , та се не трае. И грее страшно много. Обратния път - всичко е наред. И така няколко пъти, след смяна на накладките.ДИСКОВЕТЕ СЪЩО СА ЗА СМЯНА, но''могло още да се кара, до следващата смяна на накладки''. Пак залепна задно ляво- не издържах и на доверен сервиз.( в сервиза на Слави, където ходя , има час за след около месец, като нямам възможност да чакам толкова).Свалиха колелото, всичко : всичко си е наред. И апарата , и въжетата, Просто няма какво да се прави, сменя, ремонтира. След седмица( днес) пак залепна задно ляво. От София до Казичене - джантата не се пипа....На обратно - няма проблем. Просто не знам какво да правя. Дисковете ще ги сменя идната седмица+ поредни нови накладки. ДА ДОПУСНА ЛИ, ЧЕ ОТ ДИСКОВЕТЕ ЗАЛЕПВА ??? Стари дискове + нови накладки. Но пък и при стари дискове+стари накладки беше почти същото ...И ако не - какъв може да е проблема, че ту да залепва, ту - не ?
  10. Така е, аз не предозирам . Ще взема да пробвам и това с двутактовото масло, че и аз имам това цъкане като от аванс при подаване на газ в ниски обороти. Обикновено на светофар или изпреварване става.Не е особено дразнещо, но го има.
  11. 100 мл. двутактово масло на колко нафта ? И аз имам както при колегата чукане като от аванс при подаване на газ.
  12. Здравейте,колеги. Вече трета година карам колата от подписа . На всяко зареждане добавям и BARDAHL BDC. Надявам се да има положителен ефект В момента имам опаковка от 375 мл PROTEC OXICAT за прочистване на цялата изпускателна с-ма. (Остана от Сивика на жената, където се надявах да оправи катализатора, но уви) Питането ми е би ли било проблем освен Бардала да сложа и това или да изчакам да изхабя горивото с Бардал докрай и след това, за да не се смесят ? И като цяло - има ли полза и от тази добавка( някой ако е ползвал) ? Да изчисти превантивно това-онова . Благодаря за мненията.
  13. Другите коли хич не горят, дизели са, от смяна до смяна почти не доливам.Ако тази гори маслото, както пишеш- проблем е за катализатора. Ама пък той си е с грешка Р0420, така че сигурно му е все тая . Най-вероятно отново ще сменя със същото на 4-5000 км. , пък да видим каква ще е ситуацията.
  14. Благодаря, ще споделя
  15. И аз така се надявам.Взех го от колега тук от форума,препоръчан. Леко съм изненадан, че след около изминати 2000 км. се наложи леко доливане насред магистралата - светна оранжевата ламба. Имаше си масло по пръчката,долях малко и изгасна. Колеги бяха писали, че датчиците за масло на тези коли са много''чувствителни'' мисля беше....За 25 год, стаж никога не ми е светвала лампа за масло .Както се казва,винаги има пръв път. И накрая - това масло ми го продадоха с идеята, че почиствало двигателя и след 6-7-8000 км. да го сменя.Това щяло да бъде много зле. Отново такова ли да сложа или ...??? Благодаря за инфото.
×
×
  • Create New...