-
Мнения
80 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
14 NeutralОтносно stany681
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 8 ,Tourer, 2.2 diesel,2008
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
То чудене почти няма , че смяната ще е на 10 000, но от мнения не боли . А какъв горивен филтър бихте препоръчали и дали да се сменя на 10000 км. ?
-
Малко встрани, но все пак - питане за горивен филтър и масло. Минах почти 10 000 км от м.Юни 2018 до момента. Колата е Акорд, дизел,2008 год. При покупката смених горивния филтър. Досега на всичките ми коли ( бензинови само) съм сменял масло на 10000 км. Сега Акорда е с МОТУЛ, с точните параметри. За близо 10000 км. съм долял има-няма 100 мл. Сега на 10000 или повече км. да сменя маслото и съответно - и горивния филтър ? Благодаря на всички за инфото .
-
Здравейте, колеги. Моля да подскажете къде се намира буксата за диагностика в колата . Благодаря предварително .
-
Въпрос за клиренс/проходимост на Акорд 8-ма генерация
stany681 отговори на Capt_Flint в Accord 8ма ген. (2008-2015)
Здравейте, колата си е ниска. Ако е и с ниски гуми, още повече не става за изброените от Вас пътища...- 1 reply
-
- 1
-
-
Прав е колегата . От една моя невинна снимка- закачка, се разви егати дискусията за разходите на колите ни . Няма лошо. Абстрахирайки се от въпросната моментна снимка - вчера половин ден бях из София,само градско. И компа от 7,3 стигна до 7,7л на 100. Колко да е реално това, я кажете .
-
Привет. Мога само да споделя, че ''частното лице'' ,продаващо колата, е читаво. Моята кола е от него; нямам забележки.Каквото ми каза човека - това си беше. Отидохме на проверка в Бултрако в Пловдив( естествено, за моя си сметка). Вкарва коли от Швейцария само, основно Хонди , доколкото знам.Моята беше от представителство на Хонда, където и аз се обадих....Успех.
-
Колеги, то е ясно че е по нанадолнище . И цитирайки колегата JHM - веднага след зареждане; потеглям на 20,0 , след малко стана 4;3;2,9..... Просто не се стърпях да споделя малката цифра, нищо повече. Иначе през лятото, натоварена, с климатик, на дълъг път, със 120-130 км/ч отива до 5 и нещо, което ме устройва.И тези дни установих - хич не гори масло. След 8500 км. долях под 100 мл.
-
Ово е разход, ако и да е с 60 км/ч
-
Колегите са дали изчерпателно инфо за тези пръскалки. При мене дясната се оказа в такова положение . Аз даже и я поизмъкнах с ръка, не искаше да се прибере.Реших, че съм досчупил нещо и умрях от яд... Оказа се, че хем беше много студено, хем нямах течност за чистачки изобщо. Сипах такава и всичко се оправи някак си от само себе си . Пръскат си нормално , прилепват си обратно към бронята.
-
Здравейте, преди АКОРДА имах Авенсис автоматик. Тампоните на двигателя( 2 от 3) бяха зле. При описаното от Вас имаше не точно скърцане , но и леко тресене. А и видимо двигателя се ''тресеше''. Ходих на 3-4 сервиза - диагнозата беше все тази, вкл. и в ТМ Ауто.Доколкото си спомням, при тампон/и на двигател , които са за смяна, задължително трябва да има някакво тресене , особено при отпускане на спирачката и потегляне.Н аТойотата тампоните бяха нещо както по 200 лв. единия.....
-
Малко по темата, която видно е интересна за доста колеги с дизели: При запалване на колата външната температура беше 4 градуса( по таблото). Вътрешната и тя толкова, понеже някак задно дясно стъкло беше останало отворено . За около 15 мин. - от моста на Захарна фабрика, до гара Подуяне, колата беше загряла.(При стартиране изобщо не съм чакал да загрява - влизам, паля и потеглям.) След като позагря за тези 15 мин. максимум,сложих температурата на макс, както и вентилатора; без включен климатроник.Отоплението на седалката,радиото и чистачките са работещите консуматори. При описаното положение в колата беше доста топло и приятно. Тоест - ако се ''преживеят'' първите 15-20 мин. на по-хладно, след това температурата в колата става доста добра, ако и да е дизел .Нямам и проблем с гарнитурата . При минусови температури може ситуацията да е различна.
-
На мене това ми е първия дизел ;явно ще се мре от студ, като чета споделеното. (На жена ми Фрилендъра също е дизел и парното е супер силно ?Ама е климатик, не климатроник.) Както съм свикнал в колата да е жега, ще трябва да свиквам сега с обратното . Благодаря на всички за мненията. Иначе , след около 8000 км. впечатления от колата - всичко е отлично; няма проблеми с нищо, нищо не светка( дай Боже още дълго да е така). Всяка седмица съм на по 50-60 км. извънградско по работа - дано се прочиства ДПФ-а малко от малко; слагам непрекъснато и BARDAHL BDC , абе изобщо - дизелови грижи....
-
И това го пробвах - ефект никакъв. Явно, както казва колегата Policeman, парното на Акорда е трагедия, на фона всички останали плюсове.
-
Здравейте, колеги. Имам малко питане за парното на колата. Започна да застудява и реших да видя как топли. При външна температура 7 градуса, вътре съм задал да е 25. Отначало започна да духа едно вяло такова, хладничко...После стана лееко по-топъл въздуха( това се случва при загрял автомобил).По някое време пак задуха хладно, без значение какво задавам чрез бутоните - AUTO, DUAL , откъде да духа и т.н...Това без да е включен климатроника. Но и при включен - същата работа и на ON и на OFF).Промяна в температурата няма. Оставам с впечатление, че духа по-топло когато си иска, което пък ме кара да мисля дали няма термометър, датчик или друга джаджа, която да отчита, че вътрешната темепература, която съм задал( напр.25 градуса) всъщност е достигната и затова духа хладно, за да я поддържа . Може ли да е така ? В сравнение с предишния ми Авенсис( 2007 год. ) на Акорда парното ми се струва пълна скръб. На Тойотата беше все едно съм пуснал печка-духалка на макс и седя срещу нея .Че и задното стъкло на Акорда се размразява мнооого бавно. Едва ли е редно да е така ? Моля за мнения как е при вас. И нещо извън темата, което ми хареса - една сутрин рано,минах през едно усойно място, беше и доста студено. Минавайки оттам, за секунда светна някакъв оранжев надпис и май се показа символ на път със снежинка.Един вид - подсеща явно , че е време за зимни гуми или нещо такова, че е студен асфалата. Бахти колата .