Jump to content

stany681

Фен
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutral

About stany681

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 8 ,Tourer, 2.2 diesel,2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. И аз съм като колегата Мишо - с отделен бутон, пръскащ само на фаровете. Но и като останалите колеги - пръска на фаровете и при всяко първо пръскане на стъклото. Досадна работа е това
  2. Така е, колегата е дал ценна информация. Но и трябва да се пробва на място. При първата намерена патерица от приятели с автоцентрове пробвахме и се оказа, че джантата яко опира в спир. апарат. Колелото не се върти хич. Нито отпред, нито отзад не стана. Втората патерица беше супер. Не ми се разбичкват корите в багажника, затова си поръчах един калъф, гумата си седи в багажника и като се наложи, слагам я зад някоя от седалките. Не се возим много народ и е удобно горе-долу...
  3. Не е зле.И със сигурност не изглежда като 200 лв. за нова лайсна
  4. Сега разбирам. Благодаря за идеята.
  5. А каква е връзката на фолиото с въпросното уплътнение?
  6. Колкото коли съм сменил, такова нещо не е имало. Странна работа.
  7. Здравейте, колеги. Имам следния , засега само досаден проблем. На десните врати на колата се е напукала тази гума на снимките. На предната е много дразнещо, защото освен напукано е и вече смачкано. Залепва самата гума, разпада се точно тази лентичка....Да е от слънце ? Не бих казал, че където паркирам, колата я пече само от тази страна. Не ми се вярва да е от някакъв препарат от автомивка, защото е само от тази страна, а и ходя само на определни места за миене. Какво мислите , как може да се оправи това ? Освен декоративна функция, дали е възможно да влезе вода от там и да повреди нещо ? Споменаха ми в един сервиз цена нещо като 200 лв, понеже се сменяла и металната никелирана лайсна. Благодаря предварително за мненията.
  8. Не знам. Минах 3 км. На градско. Утре имам 50-60 извън София, не знам защо, но не мисля, че ще се усети нещо.. .
  9. Успешно сменена спукана тръба ЕГР. Ето я и старата.
  10. Аа, сега ми стана ясно. Така е, като не съм инженер
  11. Да му се не види и тръбата.... Преди 20 дни на градско ми изпуши и замириса( писах по-горе)....Спекох се , отидох при Слави. Потвърди ми за спукана тръба и му я поръчах.Към 20-ти ще я сменяме. ОБАЧЕ - ОТ ЕДНОКРАТНОТО ПРОПУШВАНЕ , ТА ДО ДНЕС - НИЩО ОТ ''СИТУАЦИЯТА'' НЕ СЕ ПОВТОРИ - НИТО ДИМ, НИТО МИРИЗМА. Разбирам, че се случва, като ЕГР-а отвори, ама за 1000 км. да не отвори веднъж ??? Иначе колата си върви като пушка, никакви проблеми или забележки. Та не разбирам набутах ли се с тази предстояща смяна, що ли ??
  12. Моята е от 09.2008 и е ЕВРО 4 по талон.
  13. Благодаря за инфото. Явно ще се прави, понеже обичам по колата всичко да си е наред. И понеже това ми е първия дизел(не знам има ли всъщност значение), ако нямам проблем с ДПФ, добра идея ли е да се елиминира ЕГР-а, и компа на колата да го игнорира? Не съм привърженик на подобни интервенции, но понякога човек няма друг правилен ход. Питам по принцип.
×
×
  • Create New...