Jump to content

stany681

Фен
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutral

About stany681

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 8 ,Tourer, 2.2 diesel,2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Не е зле.И със сигурност не изглежда като 200 лв. за нова лайсна
  2. Сега разбирам. Благодаря за идеята.
  3. А каква е връзката на фолиото с въпросното уплътнение?
  4. Колкото коли съм сменил, такова нещо не е имало. Странна работа.
  5. Здравейте, колеги. Имам следния , засега само досаден проблем. На десните врати на колата се е напукала тази гума на снимките. На предната е много дразнещо, защото освен напукано е и вече смачкано. Залепва самата гума, разпада се точно тази лентичка....Да е от слънце ? Не бих казал, че където паркирам, колата я пече само от тази страна. Не ми се вярва да е от някакъв препарат от автомивка, защото е само от тази страна, а и ходя само на определни места за миене. Какво мислите , как може да се оправи това ? Освен декоративна функция, дали е възможно да влезе вода от там и да повреди нещо ? Споменаха ми в един сервиз цена нещо като 200 лв, понеже се сменяла и металната никелирана лайсна. Благодаря предварително за мненията.
  6. Не знам. Минах 3 км. На градско. Утре имам 50-60 извън София, не знам защо, но не мисля, че ще се усети нещо.. .
  7. Успешно сменена спукана тръба ЕГР. Ето я и старата.
  8. Благодаря много за инфото, policeman.
  9. Аа, сега ми стана ясно. Така е, като не съм инженер
  10. Да му се не види и тръбата.... Преди 20 дни на градско ми изпуши и замириса( писах по-горе)....Спекох се , отидох при Слави. Потвърди ми за спукана тръба и му я поръчах.Към 20-ти ще я сменяме. ОБАЧЕ - ОТ ЕДНОКРАТНОТО ПРОПУШВАНЕ , ТА ДО ДНЕС - НИЩО ОТ ''СИТУАЦИЯТА'' НЕ СЕ ПОВТОРИ - НИТО ДИМ, НИТО МИРИЗМА. Разбирам, че се случва, като ЕГР-а отвори, ама за 1000 км. да не отвори веднъж ??? Иначе колата си върви като пушка, никакви проблеми или забележки. Та не разбирам набутах ли се с тази предстояща смяна, що ли ??
  11. Моята е от 09.2008 и е ЕВРО 4 по талон.
  12. Благодаря за инфото. Явно ще се прави, понеже обичам по колата всичко да си е наред. И понеже това ми е първия дизел(не знам има ли всъщност значение), ако нямам проблем с ДПФ, добра идея ли е да се елиминира ЕГР-а, и компа на колата да го игнорира? Не съм привърженик на подобни интервенции, но понякога човек няма друг правилен ход. Питам по принцип.
  13. И колко време може да се кара така?
  14. Работата е там, че нямам майстор. Колата я имам от година. Ходил съм при Слави за нещо дребно и на др.места за смяна консумативи.... Бихте ли препоръчали някой за този проблем, в София?
  15. Донякъде сходен проблем ми се появи и съм в леко незнаене какво да правя. Днес, след около 5 км. каране на градско, на един светофар забелязах лек пушек откъм лявата страна и миризма на изгорели газове. Като спрях след малко и отворих капака - пушеше точно както е показано в едно видео по-нагоре в темата. Обаче, след още 10-15 км, прибирайки се към офиса , всичко изчезна - нито дим, нито миризма. Пусках, спирах духалките, за да усетя нещо - НИЩО като дим и/или миризма.Не ми е светило нищо, нямам проблем с ДПФ, карам всяка седмица по 60-70 км. извънградско и предполагам, ДПФ се регенерира нормално. На градско малко карам. Колата си върви нормално, на вид всичко е наред. Само където за 10-ина минути пушеше и миришеше. Та може ли да е въпросната тръба, за която става въпрос по-горе ? Ако е тя - защо беше за 10 минути ''ситуацията'' ? Благодаря предварително на всички за мненията и идеите .
×