Jump to content

Joro_A

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Joro_A

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Колеги, някой знае ли дали може да се свали само топката на скоростния лост на Civic 8, 2.2 diesel, 140 коня? Потърсих много клипове в интернет, но без успех. Всичко е за някакви други модели или бензин, като нямам идея дали има разлика. Ако някой има такава, моля, споделете, за да знам има ли смисъл да търся по моргите в София. От тук, официалния сервиз ми дадоха цена за топка и скоростен лост близо 1000лв. Нещо тотално са се объркали. От Пловдив цената е 350лв., но на мене ми трябва само топката.
  2. Колега, ограничителят ни е на 210-215km/h. Сивик 8, 2.2 140. От 2 сервиза ми отказаха да ми го махнат, като единият е оторизиран, но няма да ги споменавам, че момчетата са пичове, принципно. И аз исках да видя, дали ще успее 250 на магистралата, докато няма никой, на правата. Въпреки новите гуми, подходящи за развиване на такава скорост, с малък наклон или по-голям, можеш макс до 217-219, постоянно те спира и не може повече. През волана имаш възможност да зададеш ограничителя на 190, мисля. Имаш само две възможности, на която зададеш, виж си ги какви са, но трябва в някой сервиз, където са много на ти, да могат да го изключат, за момента не съм сигурен дори дали е възможно, но след като е компютър...
  3. Колеги, ако някога ви блокира волана (почти останете без хидравлика) при палене и ви светне таблото, както по-долу на снимката, да знаете, че е модулът за рейката, който се пада вляво, под волана, над съединителя. Изключителна рядкост е за Civic 8, но на мене се случи. Може да го лъжете временно, като преди да запалите въртите много волана, макар да е адски трудно и го придържате, докато натиснете старт бутона. Така се освобождава и хидравликата си работи нормално. Ако ви се наложи смяна, единствено трябва да гледате да си отговарят номерата. Прилагам снимка на примерен, какъвто ми трябваше на мен. Успех и да не ви се налага да го сменяте. Темата е само за помощ, ако на някой му се наложи, защото грешката се чисти, но рано или късно пак се появява, докато не го смените това компютърче.
  4. Колегата в прав, с чисто нов претапициран волан съм. Направих си го при Слави ауто, първо защото мои приятели са си правили воланите при него (на бавареца не мръдна за 7 години, така и го продаде), и второ защото е в Люлин, а аз съм си от тук. Не ми дреме, че съм дал 150лв. Факт е, че качеството си е качество. Друго си е да се кача на 40 градуса и да пипам волана нормално и да не мирише на запарена гума, така че може и до Хонда да отида някой ден, но там цените не се пипат.. Иначе ще пиша, ако това стане, поне друг ако се интересува, да знае.
  5. Ако си прочел хубаво поста ми, написах че гледах клипчета в youtube, дори и схемата съм си намерил. Единственото интелигентно нещо е във видео 2, което си приложил. Наясно съм, че не са 2 минути, но говоря образно. Дали ще са 10, 20 или 30 лв., не е проблем, за мен е важно да стане качествено. Ако трябва да съм честен, не че си ме питал, нито пък сме БГ Мама, тези пипкави неща и внимателното отваряне на разни неща не са за мене. Има хора и хора, но да човъркам внимателно, не е за мене. Все пак ти благодаря за отделеното време с идеята да помогнеш.
  6. Не казвам, че е сложно да се свали бега, а самата смяна на емблемата, без да се чупи и руши, защото има по-нормален начин, вярвам.
  7. Колеги, за съжаление не мога да дам обратна връзка. 2 сервиза ми отказаха, които са автосалони (вероятно не могат да ме одерат, а говорим за някаква проста работа, която отнема 5-10 мин и не могат да ми вземат повече от 10-ина лева). Отделно говорих и с 3-4 сервиза, където си карам колата. Никой не искаше да се наеме, защото трябва да се работи до еърбега, а и има винтове, които явно могат да се счупят. Един приятел със сервиз ми предложи да го направи, но по-скоро ще е на проба - грешка. Все пак, ако някой има познат, който да не реже, чупи, набива и т.н., а просто по интелигентен начин знае, как да го направим, ще съм благодарен да ми даде координати, включително и сервизи.
  8. Колеги, от известно време ми се обели емблемата на волана. Свалих си схема за колата и ми излиза, че трябва да се сваля и Airbag-a и какво ли още не. Четох че се купувала цялата част. Гледах клипчета в youtube, там момчетата го правят, без да се налага да се купуват излишни части или да сменям и Airbag-a. В Aliexpress намерих същата нова емблема за 6 лв. Знам, че не е нещо сериозно, но е адски изнервящо да го гледам постоянно разлепено и грозно. Може ли някой да ми каже, дали си го е сменял и при кого, изглежда работа за не повече от час, но..... Как са ориентировъчно цените за смяна? Колата е Honda Civic 8-ма генерация - 2007г. 2.2 CTDi, 140 коня. Благодаря, предварително!
×
×
  • Създай нов...