Jump to content

Restless

Фен
  • Content Count

    2055
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Restless last won the day on November 14

Restless had the most liked content!

Community Reputation

150 Good

About Restless

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 07/13/1971

Profile Information

  • Интереси
    компютри, шах, HMM, Orkfia
  • Кара
    EG8, вече и RD8 :)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia, BG

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

8386 profile views
  1. Ефективна и ненатоварваща ако е направена добре - ама това оскъпява - фирмите предпочитат да го направат да изкара 5-6 години и след това да си купуваш части... Иначе от 2г ако не се лъжа,всички нови модели продавани в Европа трябва да имат старт-стоп или подобна система - само че не е задължителна а опция. Дори Дачиите я имат. Задължително системата трябва да е активна при начално палене , ако искаш да изключиш - с поне 1 натискане на бутон и е изключена само до следващото гасене на двигателя Борбата за продажби е безмилостна, малцина гледат дългосрочно - онзи ден четох че Хонда ще свиват разнообразието от модели и разходите - вследвие проблемите с качеството маржът им при автомобилите е паднал на 2-3%, формата взимала курс към икономии...
  2. Колега не знам каква кола със старт-стоп си карал и е гасила мотора на първия светофар. Стопа не сработва докато колата не е достигнала зададена температура и външната не е над определена и акумулаторът е зареден над определено ниво... Инсталацията в по-новите и мислени модели е съобразена, както и акумулаторите са на т.н. AGM химия. Често има спомагателна батерия или кондензатор само с цел да пали, стартерът е съобразен... В София и България изобщо ефекта е никакъв. Има го в градове където сутрин и вечер хората минават по 10км за 2 часа. В София това се случва 3-4 дни в годината, в Москва или Лос Анджелис е ежедневие
  3. Има ли история? На мен ми прилича че ядрото е почнало да се разлива - време е за смяна Вероятно около 300моточаса - а маслото е крак, с може би до 10% синтетика https://www.oil-club.ru/forum/topic/21346-amsoil-europian-car-formula-5w-40-svezhee/
  4. https://shina.guide/press/21998/ На сухо и сняг са ок. На мокро - 10м по-дълг спирачен
  5. че може, може, колко лесно - зависи как са вързани самите ледове - имат ли собствено захранване
  6. само имай предвид че за 10лв са само щипките, джъмпа е 80... и пише че не шипват до България... И имай предвид че преди 2 дена цената е ВДИГНАТА Имай предвид че заради батериите има проблем с шипинга - в Лидл преди 2 седмици такова се продаваше за 120лв с 2г гаранция
  7. точно така ако има 2*SSL, ако няма 2* SSO, би трябвало преводите да минат до обед
  8. И пускам още 1 превод, за още 1 туба SSL или SSO - пак ако не е късно Общо 2
  9. Ако все още мога да се включа: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-leichtlaufoel-ssl-0w-40-8.html Вид и количество: RAVENOL SSL SAE 0W-40 8 L Ако случайно това масло е свършило тогава SSO 0w-30 8L https://www.ato24.de/de/ravenol-sso-sae-0w-30-8.html И пускам банков превод Стойност на поръчката: 41.95 *1,9675 = 82.55 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
  10. То и мишелинкте този размер са само 104 товарен... Примерно за моя 215/65, 98 е стандартния, 102 е усиления товарен индекс - не виждам какво те притеснява
  11. На мокро и в градски условия, най-добре осветяват крушки с температура 4000К или 5300К 6К горе-долу са ок, а с 8К на мокро не се вижда нищо. Преди години, като си купих 5г Сивика беше с такива. Прибирах вечерта към къщи в мокра ноемврийска вечер, след цял ден обиколко по Кат и подобни. Нищо не виждах, псувах се на ум. Прибрах се. Единия фар не светеше, но за 1 час каране в София и около не бях разбрал.... толкова добре светат 8К на мокро :D По-добре електричар да ти върже късите да не гаснат като си на дълги.
  12. XL гумите са си ок За моделите, намирам само 3 ревюта за Йокохамата - и в два теста е на последно място! Конкретно - слаба управляемост и лошо спиране на мокро! https://shina.guide/press/6144/#more-6144 Виж конкретно: На лош асфалт (демек хубав български!) - от 80км/ч спира с 15м по-зле от победителя - това просто е опасно! И гумата е лятна - с условно добавено M+S А, а пък в третия тест е на трето място! Много зле на мокро (явно не е случайно), но пък трето място! От 3 участващи гуми, ама все пак трето :D 35фута разлика ... което е над 10м (пак). На мокро просто спираш в предната кола 😲 Бегай далече от тая гума
×
×
  • Create New...