Jump to content

Restless

Фен
  • Мнения

    1883
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

Restless last won the day on Септември 19

Restless had the most liked content!

Обществена Репутация

111 Good

Относно Restless

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 13.07.1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    92008752

Profile Information

  • Кара
    EG8, вече и RD8 :)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia, BG
  • Интереси
    компютри, шах, HMM, Orkfia

Последни посетители

7411 профилни разглеждания
  1. Засилва ми се чувството че колата губи антифриз Казанчето има съвсем малко, на самото дъно, радиатора питата най-отгоре непокрита - долях 200гр и се покри, но това е втори път за последния месец Радиаторът е сменен преди година, така че го изключвам, маслото сменено преди седмица - без симптоми На място огледана колата при смяната на маслото - нищо видимо Какво остава? Водна помпа да капе в движение? Нещо друго?
  2. Покупка

    за хидравликата Honda PSF за дифа Honda DPF 1л смяна или 1.5 за пълно източване
  3. бобините проверени ли са? Нормализиране на високи обороти
  4. амия теоретично 10-30 е по-стабилно от 5-30 и 0-30 Пак теоретично дава по-добра защита при високите летни температури...
  5. Съмнявам се при температури от +20 да има значение как се държи маслото при -25
  6. добре бе тия продават нещо... ама какво?! Чак сега виждам каква тема сте си заформили Миналата година по това време смених маслото "с промивка" - източихме старото, сипахме едно 10-40 (беше за сивика... RIP), поработи 5 мин на празен ход източихме и него и накрая новото 5-30 За 5те минути работа междинното масло беше станало тъмно кафяво, значително промени цвета. Юни месец живот и здраве ще ми е следващата смяна - намислил съм да сложа Петро Канада Суприйм 10-30. покрива Ilsac gf5, Api SN ... като течливостта му на студена е много близка до масовите 5w масла, а при работни температури е практически равна на 5-30... пък да видим
  7. Пали от 6-7 развъртане.

    Ако има газ - проверете дали някоя дюза не изпуска При мен имаше такъв проблем
  8. Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    Колеги, правилно ли си спомняма че пълна смяна на течността в задния диф е 1.5л ? т.е. или 2* 1л dps-f или примерно това http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-crv-rear-differential-flushing-kit-p-1204.html?action=add_product&number_of_uploads=0 и да имам за още 1 смяна?
  9. Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    Мерси, точно този спрей ми го препоръча един колега Мисля да приложа салицилов спирт след това този спрей и накрая смяна на филтрите 2 Emicha аз такъв дизел, на над 3-4г дето да не припуши като се настъпи рязко не съм виждал. Като стоя зад него, ако си зад волана може и да не се вижда
  10. Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    да, решил съм да пръскам... със салицилов спирт и/или препарат
  11. Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    Всички трактори дизели пушат при настъпване. Това е неизгоряло гориво Някой да каже къде е входа за външен въздух към купето?
  12. Мисля е гласено за американския стандарт където 1 галоне 3.6л - може да се излее и 3л, но пробката е нагласена така че ако не я затвориш на ръка да изтече малко повече от 3 Може да се превключва в движение но имай предвид че1 и 2 са за специфични режими, реално нито веднъж за 3 години не ми се е налагало да ги ползвам, няколко пъти съм превключвал за да си поиграя Реално на 2 колата потегля много мудно, защото комп амаксимално дълго не зацепва твърдо предавката
  13. CR-V 5та ген.

    това е някаква странна конфигурация за Руския пазар, там не предлагат 1.5турбо защото хем е 190кс (много коне), хем е "малък" което не се харесва, хем иска хубаво гориво... В Европа 2.4 двигателя няма да се предлага В САЩ и 2.0 се спира! Само варианта 2.0 хибрид Виж недостатъците (слаба 4х4 система, мълък товар при теглене, шум при ускорение от двигателя, остаряла инфотейнмънт уредба) си ги има и в американската версия... там хората се кефат че поне отпред пластмасите на вратите са меки! (ужас, а в сивик 5та навсякъде беше мека пластмаса...)
  14. 1. значи има "фатка". Като спускаш по наклон, натискаш спирачката мааалко по осезаемо и в един момент компа усеща че искаш да държи скоростта и задържа предавката. Усеща този момент Вариант също е да включиш круиз контрола. 2. стоиш си на Д. В Неутрална позиция не работи помпата за циркулиране на маслото на автоматика, а да превключваш на паркинг е ненужно. При Д и на място, дисдковете не са зацепени и износване няма 3. бутона фиксира максималната предавка на 3. Идеята е примерно наклони при които си знаеш че ще ти трябва 3та. понякога ползвам в града ако очаквам динамично каране и не искам да чакам превключване от 4та на 3та. 4. На 20000км се сменят 3.5л от маслото. 5 Само при пребоксуване, механично се прехвърля... но % не ги помня. да добавя Позиция 2 по мануал е при теглене на товар - ако правилно си спомням колата потегля на 2ра! (и май само 2ра ползва) - за да е максимално плавно потеглянето Позиция 1 - за сняг/офроуд/тежки условия И колега Георгиев - не превключвай на N в задръствания... тази позиция е най-вече за буксиране на кратки разстояния с ограничена скорост (до 40км с 40 км/ч или нещо от рода)
  15. Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    Колеги, някой чистил ли е въздуховодите, че при мен се появи миризма като пусна климатика? Намерих http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=75561 да разбирам ли че вземам препарат, махам старите филтри на климатика от жабката, пръскам здраво вътре в дупката, след които оставям да работи на "топло" за 10-на минути?
×