Jump to content

Димитров79

Фен
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Димитров79

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA HR-V 1.6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    обл.Търговище

Recent Profile Visitors

618 profile views
  1. Да грешно съм написал.Исках да отговоря че филтъра е сменян скоро.А проблема с паленето е след реглажа .
  2. Горивния филтър го смених преди няколко месеца.Проблема с паленето се появи точно тогава но може да е някакво съвпадение но след това сутрините станаха значително по студени при мен-4 -5градуса цяла седмица.Уте тръгвам по майстори но ме притеснява да не я разбутат повече и затова исках да се насоча къде може да е проблема.
  3. И аз така си помислих но няма никакви симптоми за натегнати или хлабави клапани изчетох доста теми.Запали ли няма проблем -държи обороти няма тресене или прекъсване.Цял ден пали от четвърт.Днес пробвах към обяд при температура около 8градуса и отново същата работа дори по трудно от минусовите сутрини -дълго въртене и чак на третия път с подаване на газ.Дали може да е от горивната система -да не и стига гориво ли незнам ?На диагностика дали ще покаже проблема?
  4. Здравейте! След реглаж на клапани сутрин започна по трудно да пали.Върти по дълго време и при запалването има някакво претрисане.След запалването няма никакви проблеми.Възможно ли е да е от реглажа или къде може да е проблема.
  5. Здравейте.От няколко дни чувам тракане отзад в дясно от към амортисьора и днес видях къде е проблема.Някаква капачка е застанала в пружината и трака.Нахнах я и сега няма никакво тракане.Но от къде е тази капачка и сериозен проблем ли е това.
  6. Здравейте колеги.Преди няколко месеца след смяна на масло се появи теч на масло и сутрин под хондата има петно на асфалта колкото железен лев.Мислех че при смяната не са стегнали добре филтъра и се стича и не обърнах внимание но взе да ме дразни и реших да погледам по обстойно.Тъй като нямам канал я закарах при майстор да ми каже къде е проблема и по негови думи проблема е около семерингите на валовете но не е сигурен можело и от семеринга към кутията.Капката е винаги от страната на ангенажа .Проблем ли е да карам така че да не е омаслен ангренажа и да стане беля.Майстора нещо се огъва за ремонта и ме хвърли сед две седмици ходих и при друг и като му казах за какво остава въпрос и той след седмица две.Утре ще обиколя още няколко сервиза .Толкова ли е сложна смяната на семерингите че се дърпат толкова?
  7. Колеги и аз съм пред дилема какъв размер зимни гуми да си взема .Сега съм с 205 70 15 но като чета в темите за гуми все почесто срещам че колеги минават на 195 65 15 като доста по евтин вариант.Ако сложа този размер дали ще изглежда добре ?Сега с 205 70 15 изглежда много добре.
  8. Само реглаж на клапани преди два месеца.Издухах въздушният филтър и засега две сутрини е добре.105коня е мотора.
  9. Не винаги са високи оборотите 3-4 пъти се случи за последните десет дни.Тази сутрин всичко беше ОК.Въздушния филтър е на 8 х и горивен е за смяна.Ще направя профилактика на всичко.
  10. Не съм чистил дроселовата клапа и IACV клапана а за паленето ще пробвам с подкачване.
  11. Здравейте.На няколко пъти при първо палене сутрин оборотите се качват до 2000 за около 5 сек. и после на 1500.До сега нямаше такъв проблем но това се случва при температура около 10-12 градуса.Налага се сутрин и по дълго въртене докато запали.Какъв може да е проблема?
  12. Още не съм го оправил но другата седмица съм отпуска и ще отделя време за обслужване на автомобила.Благодаря за съветите.
  13. ОК!Да се надявам че повече от това няма да се отвори.
  14. Днес забелязах че аербега на таблото се е отворил леко в едната страна.Как се оправя това че да не вземе да се отвори в движение сам.
×
×
  • Create New...