-
Мнения
129 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
jt26 last won the day on Юни 1 2022
jt26 had the most liked content!
Обществена Репутация
57 NeutralОтносно jt26
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord 2.2 iDtec 2010, Citroen Xrara Picasso 2.0 HDI 2004
-
Пол
Мъжки
-
Място
Велико Търново
Contact Methods
-
Skype
няма
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Шуменската черна пантера е забелязана в Габрово с отрязана опашка!
-
Сравнително нов юзър на такъв автомобил съм, но не споделям някои неща. С общата поръчка от този форум до сега смяната на масло Ravenol, маслен, въздушен излиза под 250 лв. Смених въпросната тръба на егр с оем, срещу 500 лв. с труда. Данните са от миналата есен. Относно возията е според личното усещане. Колегата гладиатор може все пак да е прав. Но при мен гумите са 16ки с размери според каталога и возията е супер. Зареждам само на една и съща бензиностанция и си слагам бардал. Да чука на дърво, вече над 30к км. няма ядове. Но не съм най-точното мерило, тъй като при мен автомобила се кара основно на дълго, а градското е рядкост. Резервна гума се купува, за съжаление вече срещу над 200 лв. за патерица, много рядко някой пуска по-евтина. Друга слабост, която при мен все още не е решена, са лайсните на предната броня, която увисва и се отварят фуги под фаровете. Не е кой знае какво, ама стои грозно, като кола, на чийто собственик му е все тая. Като цяло не мисля, че е чак толкова скъпо, колкото се мълви измежду vag феновете. Да не кажа направо обратното. И в допълнение, да споменем старата бълграска мъдрост - на жена и на кола, ако случиш!
-
Трета година карам с лед осрам и, да чукна дърво, няма драма. Преди това бях на ксенон, след като изгоря пробвах обикновени, пак изгоряха и да си спестя заигравката с бронята минах на лед.
-
Благодаря на всички отзовали се и се извинявам за провокирания спор кое как се прави. Откзах се от закупуване на колата по няколко причини. Въпреки това се надявам темата да е полезна и на други.
-
Умувам я още, че паричките не са малко. А някои приказки на продавача се поразминават с негови предходни, а уж е на реални километри И тъй като, евентуално, ще ми е първи автомат, бензин, 4х4 и въобще не знам какво и как да гледам. Четох като побъркан тука, на доста въпроси си отговорих. Тези, които не успях ги зададох по-горе. Карах я два пъти - надолу, наравно, нагоре. Някои от нещата за тест на скоростната кутия не са ми много ясни дали добре съм ги изпълнил. Доста тихо и неусетливо се сменят предавките. Не искам колата за магистрала, не че няма да се наложи някога, но уж не съм състезател. Разглеждам колата с идея за смяна на ситроена. Та използвам тук да добия информация евенуално как и колко да натискам в пазарлъка
-
Извинявам се, че на час по лъжичка. Ново питане - колата е паркира под наклон с предницата надолу. Двигателят запален. Превключвам от P на D, пускам спирачката и тя тръгва като по инерция. Това нормално ли е? Ако е с предницата на горе по баира и пусна спирачката стои на място.
-
Благодаря за точните отговори! Забелязах, че на лоста за предавките има някакво бутонче - то пък що за щуротия?
-
Привет и дано не разводня излишно. Гледах cr-v 2004 2.0 бензин, автомат. В движение му светеше SRS някаква лапма. Какво е това - не сложен колан или някакъв проблем? Второ - на скоростния лост има означения: P - паркинг. N - кога се използва? D - драйв, трябва ли на светофар да превключвам на Р? 2 - какво означава и кога се използва? 1 - какво означава и кога се използва? Последно - 4х4 постоянно ли е зацепено или само се включва при необходимост? Благодаря!
-
В темата за продажба на части се въртеше такава обява ...
-
Турбо изнедатата идва от Монако Що ли? Градът, за който Джереми Кларксън беше казал, че ако там караш Опел или Форд ще те арестуват за скитничество ...
-
Малко лирично отклонение на тема "за културата на българския катаджия": След за кратко изминати из североизтока няколко стотин километра в новата година, се наблюдава засилено много качествено укриване на триноги, а вече и цивилни автомобили качествено прикриващи същите устройства. Лошо няма, нека да има контрол. Лошото са страшно многото забравени, непремахнати, а защо не и умишлено оставени ограничителни значи след ремонти или подобни, които след 2-3 месеца, когато получиш честитката е много трудно да разбереш къде и защо си сгафил. А из градовете няма кой да глобява неправилно паркирали и отлично, пречещи на видимостта водачи.
-
Малко подвеждащо е при мъжете когато говорят за сантиметрите - тука си е баш измама!
-
Само жена може да ти върне смс на обаждането: Шофирам, немога да говоря!