Jump to content

jt26

Фен
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

jt26 last won the day on June 1 2022

jt26 had the most liked content!

Community Reputation

47 Neutral

About jt26

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.2 iDtec 2010, Citroen Xrara Picasso 2.0 HDI 2004
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Contact Methods

  • Skype
    няма

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. След първите 1000 км. за сега нещата са добре. Но и времето вече не е горещо. Дано колегата от предния пост не е прав и не се случи същото и при мен.
  2. Вече смених биалетките и шарнирите с 51220-ТА0-А02. Така ми казаха и от бултрако. Сега започва карането да видим какво ще се случи ...
  3. Едно нещо има ли гуми или цици, няма начин да не береш ядове!
  4. Жена гледа как мъж коси трева със скафандър. Не сдържала и го питала защота така? - Защото обичам трудностите! - А искате ли да правим секс? - Добре, но само ако е върху хамак .... прави!
  5. По някаква причина не мога да си редактирам последния пост!? Как да е. От бултрако, по телефон и номер на шаси ми заявиха, че това е долният шарнир - 51220-TA0-А02, който предлагат за автомобила ми, на цена от 176 лв. А такъв с другия номер (51220-TA0-306) не съществува при тях!? Е*а го. Ко стаа, мо стаа тука ...
  6. Другото интересно, че въобще не излиза този номер в доставчиците на части. Явно трябва директно от хонда да се купува.
  7. Гледайки постнатите до сега неща възникват два въпроса: 1. Защо новият шарнир е за американски коли и навсякъде го пише за акура? 2. Как новият шарнир ще си влезе на място с тези "уши"? Дори в инструкцията от последния пост шарнира е на вид като стария. Бай дъ уей - на частите на 555 пише Маде ин Джапан. Не ги знам какви са точно. Ама ...
  8. Действам по въпроса докато са жегите все още.
  9. И снощи след като се прибрах, се качаме с майстора да слуша какво има по колата и да си е*е майката - звук не издаде! То по калдаръми, по ремонтирани пътища, по паважи, по дупки нарочно - тишина. Откачих! Дори хлопането при спирачка беше едвам доловимо. Но такива звуци, като от клипчето нямам. Все още. Въпреки, че на прибиране в събота, след продължителното каране се чуваше пристъргване метал в метал, но не и чак такова.
  10. След изминати 1200 км. се оказа, че въпросният топуз 199% няма нищо общо! На продължително каране нещата стават още по зле. Предницата на колата все едно пред разпад. Ще трябва да се разглобява всичко ...
  11. Докато сме на габровска тема: Баща извън кожата си е строил два броя момчетии, някъде 8-10 годишни, и нарежда здраво на големия: - Чисто нов потник с брат ти за 5 години му е*ахте майката ... А следното е истински случай от преди 20 години. Приятел спира минувач в Габрово за огънче, при което получва невъзмутим отговор - "Съжалявам, малко ми е газта ... "
  12. За какво служи само един японски инженер може да каже. Едва ли ще се намери втори. При въртене на волана се чува/усеща леко притриване. Но е трудно доловимо. Тракане тропане не е имало. При ниска скорост се чува тракнето. Все още не съм успял да покарам повечко колата за да кажа нещо конкретно, но вероятността да НЕ Е това нараства след всяко шофиране. Все повече клоня към проблем в нещо на изпуксателната система, поне при мен. Освен, че проблема се случва само в топло към ту горещо време, той не започва веднага с тръгването на студена кола. Дори сутрин при 30 градуса първо палене и няколко минути движение, дори на тръгни спри, не е се долавя проблема. Сега предстоят повечко километри и като приключат, живот и здраве, ще пиша пак ...
  13. Времето се стопли, тропането започна. Не се издържа. Премахнах вчера тази част описана в началото. Покарах 2-3 км само на тръгни спри и сякаш почукването изчезна. Ще покарам така няколко дни да видим какво ще стане. Оглеждайки та уйовина ми се струва, че болта, който преминава през планката и гумата и се захваща за желязото е поразбил дупката на планката и улеснява значително поклащането, респективно чукането. Отделно в топло време гумата омеква и допринася за проблема.
  14. jt26

    Photos

    Тия с бе ЕН ветата мечтаели това да им се слува в колите ...
×
×
  • Create New...