Jump to content

mcd

Фен
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Neutral

About mcd

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Astra H / Accord 8 2.2 150hp iDtec Executive Navi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1194 profile views
  1. Стелките са нови - слагани са 1 път. Специално за модела са - не са универсални. Цена 50 лв за комплект 4 броя. Продавам ги защото съм с бял кожен салон и не ми харесва как стоят черните стелки. Накладките са TEXTAR, предни, на 3-4 хил. км. Продавам ги защото трябваше да сменя дискове и съответно и накладки. Цена 60лв комплекта. Задни дискове + накладки TRW, дисковете не знам каква марка са- 100 лв. комплекта. Смених ги на вятъра защото ми тресеше при спиране, но се оказа, че е от предните дискове. Амортисьорите са здрави, втора употреба - не са изпуснали. 80 лв двата. При интерес пишете на лично - в София съм.
  2. Колегата Motte ми даде координати на въпросния човек, но е минал 20 хил км. и е продал колата. Разбрах, че и други колеги са правили рейки там. Може ли някой от тях да даде отзиви? Как е новата втулка и решен ли е проблема или пак започва?
  3. Здравей Как си ги монтирал тези ледове? С резистори ли или са със вградени резистори? Това, което е описал колегата ОГИ на Акорд 8 не може да се направи доколкото четох по чужди форуми защото няма реле - превключването е някъде електронно из компютрите - бях гледал схеми. Ако греша ще се радвам да ме опровергаете. Аз съм купил резистори и за стоповете и за мигачите, но нещо не ми харесва идеята с резистори. На габаритите (отпред и отзад) и на задния ход съм с ледове, но там грешки не дава. На дългите също съм с ЛЕД. На стоповете дава грешка ако няма товар, а на мигачите ако всички са ледове почва да мига бързо.
  4. Защото дрл-то се цъка и се изгася само. Даже на АУТО ако си като цъкне колата късите, ДРЛ-то се гаси - удобно е. Не мога да ти го снимам - вътре е някъде.
  5. Европейски. Не съм връзвал. 70лв (40 модула и 30 инсталиране) на технополис славейков във бургас - не ми се занимаваше аз да връзвам. Доколкото видях май кадърно го сложиха долу при бушоните на шофьора. Доволен съм не е имало проблеми. Единствено откак сложих ледовете на дългите и гасни отложено след около 15 сек. Даже ми харесва така, но проблема е ако дадеш на контакт преди да загаснат фаровете и не се гасят сами. Има книжка със настройки но не съм се занимавал.
  6. Аз отзад съм с TRW, отпред с TEXTAR. OT TRW съм по-доволен. Текстара скърца. Тресеше ми при спиране и смених задни дискове и накладки (накладките са сигурно на под 2к км) - оказа се грешка. Та имам останали. Някой ако го интерсуват да пише на лично.
  7. Е това сигурно може да му махнеш корпуса (отзад радиатора)...то няма какво толкова да грее да има такъв радиатор или е с усилвател? Фабричния усилвател не може ли да се ползва. И аз съм сменил тонколоните и звука ми е супер и не ми се ще да ползвал усилвателя на някаква китайска шитня. Иначе сигурно може да лепнеш един радиатор само на усилвателя и пак да му намалиш размера. Фабричния дисплей като му гледам къде са му щипките сигурно не излиза много лесно - как си го извадил?
  8. Мани ги тези крушки, кажи какъв андроид да сложим, че оригиналната навигация все едно някой шестокласник я е правил в час по трудово. Иначе честито. И аз сложих шумоизолация на четирите врати, под седалката задната и на капака на мотора (термо-устойчива) - разликата е колосална, а с новите дюзи и гнп е тиха като електричка. Корите на калниците не съм ги свалял, че ми мина мерака нещо па и разправия и мръсотия. (нямам двор) Писах на китайците в алито, обаче за нашия вариант с фабрична навигация няма нищо....голяма греда. Само някакви руски къстъм изпълнения намеих по форумите с NEXUS таблет ама не ми се занимава да сглобявам 1 месец глупости.
×
×
  • Create New...