Mys7Ic
Фен-
Мнения
49 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Mys7Ic last won the day on Ноември 23 2023
Mys7Ic had the most liked content!
Обществена Репутация
13 NeutralОтносно Mys7Ic
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Accord 2009 2.0i R20A3 & CRV I
-
Пол
Мъжки
-
Място
Враца
Последни посетители
719 профилни разглеждания
-
Аз съм с халогенни крушки. Може ли да ги сменя с LED?
-
Ако може да използвам темата на колегата. При мен като зацепи компресора на климатика има потракване и отделно вибрации на волана . Когато натисна педала на съединителя на трансмисията изчезва този шум. По принцип аксиалния лагер ми има леко шум. Да не би този резонанс да е от омекнали пружини на феродовия диск защото като я карам колата го няма това нещо, а като е на свободна няма товар. Иначе си охлажда добре макар, че често се пуска компресора. Първо ще го проверя за достатъчно фреон. Някой друг имал ли е такъв проблем?
-
Здравей, Аз смених левия стоп с такъв от алиекспрес за към 90 лв. Качеството е добро и засега нямам проблеми. А това дали ще претърпи щета никой не може да каже.
-
Трябва да стане, но ще ти иска програмата пин код. В Хонда ще ти го кажат по шасито. Другият вариант е да се свали имо кутията и да се прочете кода с програматор. Разгледай и това https://blog.uobdii.com/honda-accord-v6-2007-all-keys-lost-hds-him-made-new-keys/
-
Аз имам англичанка Сивик 6 ген., там чипа в ключа е ID33. За японските не знам какъв чип са слагали. С Хонда HDS и червения ключ би трябвало като се избере all keys lost и да може да обучиш нов ключ, но е важно с какъв чип работи твоят имобилайзер. Нямаш ли някой познат с японска версия и да прочете чипа с xhorse? И е много важно с червения ключ да не опитваш да стартираш колата защото ще изтрие инфото в имобилайзера.
-
Снимай къде точно има теч на вода. Аз имах теч, който идваше от горната част на челното стъкло и мокреше кората на предната лява греда. Сложих силикон за стъкла и вече нямам теч.
-
Сега видях, че имам много малко теч от тапата. Някои я залепват, но аз не съм. Отпред леко оливаше с оригиналната гарнитура, която беше на 30 хил. и слагайки само новите шайби, вече 15 хил почти няма теч.
-
Без силикон. Даже имам 2 развалени шпилки на главата, преди са натегали здраво. Едвам ги докарах до силата на завиване. Още малко щяха да превъртят гайките.
-
Аз купих гарнитура с шайбите комплект на Victor Reinz 15-40047-01. Използвах само шайбите и си оставих старата оригинална гарнитура. Вече над 15хил. км. няма и капка масло. Шайбите оправиха нещата, но затегнах всичко с динамометричен ключ като следвам последователността. Може да направя снимка да видите, сиг. вече ще хване прах по главата.
-
Ако се изключи няма да ти дава грешката но пък на технически преглед, ако наистина катализатора е менте ще покаже повече вредни емисии. Но все пак ти си на газ и може да нямаш проблеми.
-
Същият номер трябва да бъде абс модула.
-
Разбира се, че някой нов катализатор на евтина марка може да прави проблеми. Няма как да филтрира вредните емисии като нов оригинален...
-
Смени сондата след катализатора. Тя отчита, че не работи катализатора но може да се е повредила вече и да не отчита коректно сместа.