Jump to content

purkinie

Фен
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Neutral

About purkinie

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 08/03/1980

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic D14A7 , 1997г Honda CRV 2008 , N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Oпака-Търговище

Recent Profile Visitors

5156 profile views
  1. А има ли някакъв тест , за да се разбере състоянието на рефлектора зад лещата? Субективен е фактора, че някои казва че е леко мътна.....друг че рефлектора е ок? Или както казахте вземат се нови крушки и се пробват как светят , но винаги ще имам лек привкус че нещо не е наред с рефлектора...... Може ли да се провери състоянието на рефлектора след като се махне d2s крушката? П.С. d2s крушка 35 W или по-мощна - ли двете са на цена от 160-190 лева комплекта. Тук важи ли правилото на мечо Пух: Колкото повече толкова повече?
  2. И така...... След обстойно проучване по моя проблем , едни търговци на лед крушки ме пратиха при едно момче да погледне фаровете ми. Според момчето, което рециклира , полира и фолира фарове, моят проблем е в рефлектора зад лупата . Той ми обясни, че е често срещан проблем т.к. от ксенона рефлектора прогаря и никеловото покритие пада и самата лупа изглежда мътна? Пак според него и каквото крушки да сложа няма да мога да им се насладя на 100 процента. В този ред на мисли, Вие рециклиралили ли сте Вашите 16 годишни фарове ( не говорим дали сте ги полирали)? Иначе ме посъветваха на късите да си купя нова ксенонова крушка , а на дългите свтлини лед (НВ 3 ) на цена от 180 лева ? Какво Ви е мнението?
  3. Благодаря за отговорите! Мисля да мина на вариант лед крушка в лупата за къси светлини и лед крушки за дългите. Някаква препоръка от къде да си ги взема, ще ми е от полза.
  4. И така...... Както се вижда от заглавието на темата , ми се иска да "прогледна " по-добре през нощта. Някой колега подобрявал ли е късите / дългите свтлини? Късите светлини са ми ксенон с крушки тип D2S . Има такива на Осрам Найт Бреикър +200% -какво Ви е мнението за тях? Или да търся Led крушка да я сложа в лупата? Дългите свтлини са HB3. С каква крушка да я сменя , че и аз да се порадвам малко, когато шофирам през нощта? Предварително Ви благодаря за оказаната помощ!
  5. И така..... Тъй като ми се развали Bluetooth и не ми се дават 100 лева за втора употреба ( незнам колко ще ме изкара) се оглеждам за китайска мултимедия, която е актуална към този момент. В този ред на мисли съм си харесал някаква 6ГБ рам на 128 ГБ памет, андроид 9 инча , с четири камери ( 360 градусов поглед) за 580-600 лева от Алито..... Въпросите са ми дали някой е поставял такава и дали си заслужават 4 камери , а не две? Марка и модел актуален към настоящия момент? Предварително Ви благодаря
  6. Може ли да кажете къде свързвате кабела ,който взема сигнал от светлинния клаксон ( светкавицата) ? С него става програмирането на модула (CarDLR5s ).
  7. И така..... След проверка в нета ми излизат следните варианти: 1. Смяна само на гумената част на тампона (старият се избива и се набива новият) цената е 18-20 лева (yamato) 2. Смяна на тампона от снимката горе на цена 70 лева ( yamato). 3. Смяна на носача , но цената е 150-160 лв. за брой. Май ще се ориентирам към първа точка?....
  8. България Ви за отговора. Ще можете ли да препоръчате марка към която да се насоча?
  9. И така...... Някой сменял ли е задния тампон на предните носачи? Може ли да сподели дали може да се смени , без да се демонтира самият носач? После задължително ли трябва да се направи реглаж на предницата? За този тампон говоря:
  10. И така ..... Днес ми остама малко време и смених маслото на скоростите. Бяхте прави , че това което съм оградил не е пробката за ниво. Тя е малко по-надолу и се развива с ключ номер 10. За мое учудване кутията събра 2400мл. След като протека от пробката , изчаках малко да се изтече и завих болта. Ето я работата със снимков материал:
  11. Както Ви обещах , днес махнах кората и в предната част на скоростната кутия открих пробката за източване и пробката за ниво. От схемата според мен пробката за ниво е този болт ( развива се с ключ 12 ) ограден с червено. Маслото е оригинално на Хонда и съм си взел 3 туби по 1 литър.
  12. Аз мисля да не разкачам акумулатора и да не ползвам пробката за наливане. Мисля първо да източа маслото и после да вкарам новото масло през отвора за ниво с помощта на маркуч и помпичка. И да , след като махнах акумулатора и стойката му, видях пробката за наливане в горният край на скоростната кутия.
  13. Търсих от всички страни ,но наистина не направих повече снимки. Утре пак ще махна кората и предната лява гума и ще снимам. Мислих си, че ще видя ето това ,но не видях. Дори японеца е написал и показал със стрелка пробката за източване на двигателното масло - аз си мислех че ще пише и за скоростната кутия? Огледах я от всички страни ,но пробка не видях . Утре пак ще гледам.
  14. И така...... След продължително четене на теми тук във форума както и гледане на клипове в нета реших да си сменя маслото в скоростната кутия на автомобила ми. След махане на кора и предна лява гума се откри това. Не можах да намеря никъде четириграма от който се източва маслото, както и болта от който се проверява нивото на маслото в кутията. По клиповете се вижда ясно четириграма в най-ниската част , но при мен е друго. Може ли колега да сподели къде са въпросните пробка и болт? Съмнявам се , че се намират зад тези планнки , но не съм сигурен , за това питам тук. При вас този охладител пред предната лява гума все така задръстен ли е или е само при мен? Поздрави
×
×
  • Create New...