Jump to content

pdimitrof

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно pdimitrof

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    хонда цр-в 3 20008 г. дизел
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    пазарджик

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте отново колеги. Проблема е решен. Изгнила тръба за резервоара. Около 6 месеца Бг майсторите, не откриха нищо. И най-вероятно на Господ му омръзна да гледа пълни некадърници та протече нафта и се видя проблема. Разхерметизиране на системата и от там трудните паления. Благодаря все пак за многобройните напътствия, насоки и компетентни мнения от съфорумците. И за да не се чувствам неудобно като най-непросветен / прост / във форума, моля админа или модераторите да ми изтрият профила тук. Още веднъж благодаря!
  2. Здравейте пак колеги. След 10 дневно ходене по мъките, се оказа, че не е акумулатор. Насочиха ме към дюзи. Веднага в сервиз , мерене с кобилиците и по мое желание проверка на стенд, резултата е дюзи без отклонение. Откриха разлика в налягане. Смяна на регулатор на налягане, без никакъв резултат. Разхода на горивото като средна стойност нарасна до 10.5, преди беше около 8.5. От 3-4 дни замириса на нафта. Работата на автомобила е без никакви забележки, без прекъсване, не гори масло, без никакви пушеци. Прочетох темата на stoian77, с проблем сходен с моят. След смяна на регулатора неговият проблем е отстранен, но моят си остава. Нямам абсолютно никаква идея при кого да отида и какво да правя. Ако знаех , че сме толкова негодни, щях да си карам голф 2 и да си свиркам, ама.... Та пак за проблема - при студен старт трудно палене изразяващо се в по-дълго въртене, при топъл, малко по-малко въртене.
  3. Здравейте колеги, прегледах форума, но не намерих отговор за подходящ акумулатор за този модел. Проблема е следният : По бавно и продължително въртене при стартиране. Смяна на стартер със заводски рециклиран, подобрение малко/ върти определено по-добре, но пак повече/, но не е това което трябва да е. Дюзи ОК. Сегашният акумулатор е с параметри 74А и 680 стартов ток. Замерен ОК. Гледам, че дават параметри до 77А и 780 стартов ток. Не дават никъде в магазините проба, а и нямам познат такъв.Та ако някой може да ми каже нещо по въпроса моля. В заглавието съм пропуснал, че хондата е цр-в 3.
  4. Става въпрос за дебелите маркучи които са с извивките т.е. за изработването им трябва специална матрица. Временно реших въпроса с оригинални втора ръка, доста читави . Ще търся от Бултрако с поръчка. Смених и антифриза. По каталог четох 8.3 но след доста промивки събра 6 и нещо. Какво стана така и нерзбрах.
  5. Здравейте колеги, имам хонда цр-в 3 дизел 2008 г., закупена от Германия. Скобите на маркучите за охладителната течност от радиатора към двигателя са в безобразно състояние - изгнили. Та питането ми е следното. От къде да намеря читави скоби или ако маркучите са свършили вече евентуално и маркучи. Онлайн почти няма никъде, намирам само на кунзер комплект, но не знам бива ли ги. Ако някой има опит моля да сподели. От Бултрако резервни части нещо не се свързвам.
  6. Здравейте колеги, след изгорено около резервоар и половина дизелово гориво MaxxMotion, всичко си дойде на местото. Пали без никакъв проблем. За мене лично / без да се натрапвам на никого / това гориво е най-читавото в БГ. От прочетените негативи за него, мога да кажа, че нищо не е вярно. Заслужава си всяка една стотинка. Единствената забележка е, че с него нямам заявената икономия. Но това може да се дължи на стила ми на шофиране. Не ползвам никакви добавки. Поздрави.
  7. Мерси колега за съветите ! Идната седмица ще сменям гофрираният маркуч на въздушния филтър, който е увит с тиксо / временно / и тогава ще ги накарам да прегледат тези неща и ако се открие нещо ще пиша. Иначе в Германия при -7 и в БГ при + 15 си пали по описаният начин.
  8. Здравейте колеги, за да не пускам нова тема, ще питам в тази защото проблема ми е също в паленето. От около месец имам цр-в 3 дизел 2008 г., при стартиране на двигателя много често запалването не става от първият път - изпуска. Струва ми се, че малко повече от необходимото трябва да се задържи ключа за да запали / около 3,4 или 5 сек./ Вторият път винаги е сполучлив. Това не го прави всеки път, но е често. Та се питам в мене ли е грешката, в колата ли нещо, или е нормално. Има друг дизел по стар, но само при завъртане на ключа е запалила независимо от времето. Ако някой има идеи, моля да сподели.
  9. Здравейте колеги, току що се регистрирах и се надявам да бъда полезен и аз за нещо във форума. Та за смяна на маслото от скоростната кутия. Колегата зографа е споменал, че може да се налива и маслото от пробката която е отгоре на ск. кутия. Това е абсолютно вярно ! Сваля се акумулатора и въздушния филтър и се сипва, това е когато нямаш помпа или някакъв шприц. Събира около 2.3, 2.4 л ориентировъчно. Другият начин е описаният в ръководството. И по двата начина става. Поздрави.
×
×
  • Създай нов...