Jump to content

Dominic

Фен
  • Мнения

    62
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Dominic

  • Ранг
    Конче вихрогонче
  • Рожден ден 14.11.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 (K24Z3) бензин, автоматик, 2009г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Музика, пътуване...

Последни посетители

1893 профилни разглеждания
  1. Здравей, Моля за следната поръчка: Масло за скорости ATF DW1 - 4 литра - 54.56 евро https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Масло за скорости ATF DW1 - 1 литър (2 броя) - 25.98 евро https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Общо: 80.54-10% = 72.49 евро х 1.9675 курс = 142.62 лв. + 3 лв такса обработка = 145.62 лв. (за превод през банка) Преводът е пуснат днес, значи утре трябва да е при теб Благодаря предварително
  2. КОРЕКЦИЯ: Днес пак се чух с Бултрако и ми дадоха съвсем различна информация - първият вариант бил само направа на нова втулка и поставяне (интересното е, че ми казаха сега цена 350лв), а вторият вариант (750лв) бил за цялостно рециклиране на рейката - т.е. гумички, втулка и т.н. Нещо много непрофесионален подход... може би първият път съм попаднал на човек, който не е знаел за какво става въпрос...
  3. Здравейте младежи и младежки, Тъй като ми пишат хора на лични, реших да внеса малко прясна информация от Бултрако и от... нашите съседи Руснаците! Днес Бултрако ми казаха, че вече предлагат изработа и смяна на втулката (250лв.) и втори вариант, който включва преструговане на леглото на втулката, вероятно с цел изготване на по-дебела втулка (цена 750лв). И тъй като съм аматьор майстор, който сам си сменя накладките, реших да видя, аджеба, защо 750 лв излиза този ремонт? Така, попаднах на материали от нашите мили съседи, Руснаците, които сменят въпросната втулка по два начина - кеф ти със сваляне на рейката, кеф ти без сваляне на рейката. Със сваляне на рейката: https://vk.com/videos-42361392 Без сваляне на рейката: https://ww.drive2.ru/c/485745 А ето и линк към преструговано легло и поставена по-дебела втулка. (Може би това е най-удачния вариант): http://forums.drom.ru/honda-accord-torneo/t1151062719-p383.html ПС: Дали да не си купя един подемник и освен накладки да започна да сменям втулки, че тази рейка златна ще ми излезе - 380лв първия път и сега 750лв, то един подемник е 1600 лв...
  4. Здравей Gomes, ДА! При мен се получава точно като при теб - понякога се усеща, а понякога все едно "закисва", т.е. спира да се чува. Не знам дали се дължи на температурите, при мен в момента наистина не се чува (и е студено). Лятото наистина беше много осезаемо. Ще следя дали има зависимост от температурата.
  5. Здравей Ninja1926, Почукването, за което говорим идва от втулката на десния накрайник на кормилната рейка. Ти предполагам, че говориш за едно припукване/прискърцване когато пуснеш спирачката на автоматика - това е от накладките и дисковете и е съвсем различно като чуваемост. Ако това имаш предвид, то при мен го има и съм с оригиналните дискове и накладки, просто при стискането и отпускането на накладките се притъркват в диска ако пускаш спирачката много плавно и се получава това прискърцване. Общо взето то не плаши, мога да го направя при всяка кола, без значение дали е автоматик или ръчни - въпрос на отпускане на спирачката (особено при наклон). Все пак там има напрежение.... ;-)
  6. Още едно уточнение - почукването може да се диагностицира като се вдигне колата на подемник и сериозно се раздърпа и бута накрайника на рейката. С леко поклащане не става. Показа ми го момчето от Бултрако преди време като хвана здраво с ръка накрайника и започна да го бута и дърпа (разклаща). Наистина се чу глухото почукване, но я бях оставил да се поразтропа повече отколкото преди първата смяна. Вече потропваше при спиране и тръгване. Т.е. ако се разбие малко втулката предполагам, че няма да е толкова лесно да се усети на ръка при вдигната кола. Затова може би при колегата Maximus не са открили нищо. Но все пак се надявам като е с ръчни скорости твоята никога да го нямаш този проблем
  7. Извинявайте за късния отговор, мислех, че пак никой няма да пише по темата, но Ви благодаря много, за всичките отговори. Да отговоря на зададените към мен въпроси: Veseliq: Можеш ли да опишеш по-точно как/какво се чува/усеща? Здрасти Veseliq - втулката се разбива постепенно. В началото се чува похлопване откъм пасажерския носач. На волана нищо не се усеща, само се чува леко предимно на паваж при по-ниска скорост (40 км/ч). После започва да се чува похлопване при бавно преминаване на неравности, дупка... Преди да се наложи да отида за втория ремонт (отново след 40 хил км) я изчаках да се поразбие повече, за да видя какво ще се случи точно. При повече разбита втулка вече се усеща при спиране и тръгване. В момента когато колата се движи с 1км/ч и трябва да спре тотално се чува вече по-отчетливо почукване. При пускане на спирачката, и освобождаване от напрежението което автоматика упражнява върху окачването при тръгване се чува отново почукването - понякога само 1 почукване, понякога 2. Може да се сбърка с разбити водачи на супорта). Чукането е като при разбит шарнир също така. Със сигурност при мен не е от шарнир и супорт, защото колата я поддържам в перфектно състояние и си я преглеждам и аз, не разчитам само на сервизи. Карал съм я само аз и за тези 5 години я познавам отлично. След рециклирането, което Бултрако направи, не се чуваше нищо първия ден, после рядко се чуваше по-силно и отчетливо чукане, все едно е затегната втулката и само когато й дойде много напрежението се чуваше еднократно при спиране и тръгване - пук! След като понавъртях 10-20 хил км вече се чува по-слабото почукване като преди да я рециклирам. Почти винаги се чува при спиране и тръгване - по 1-2 чуквания в момента на спирането и по 1-2 в момента на отпускането на спирачката като колата потегля от автоматика. ВАЖНО: Ако я изключа от скорост (на неутрална) и спра съвсеем леко, това почукване не се чува. Т.е. силно зависимо е от напрежението което прави автоматика при постоянното "искане да тръгне". Markony: Та ми е интересно кой от Бултрако сметна тия хлабини? Здрасти Маркони - и двата пъти (при смяна на рейкта гаранционно и при рециклирането) ремонтът е правен при едно момче, което работи много съвестно и винаги съм си записвал час при него. Той вече напусна Бултрако, но от бултрако нищо не смятат според мен като хлабини. Момчето ми обясни, че са пробвали с 4 сервиза които правили рейки в София и нито един не могъл да се справи с тези втулки, затова пращали рейките към Пловдив. Там вече не знам кой е сервиза. Може би ако звънна на момчето може да ми каже, тъй като вече не е работник в Бултрако. Crow_bg - благодаря ти за информацията. За съжаление звучи разочароващо, че този тип проблем е нещо като неразрешим за постоянно, т.е. на определни километри трябва да сменяш втулка. Не се притеснявай дали ще пишеш за друга марка коли. Аз не робувам на марка, аз робувам на колата ..., каквато и да е тя (майка ми има волво и си го харесвам, наше си е нищо, че е на 16 години).
  8. Здравейте, Мисля, че бегло беше засегнат проблемът с кормилната рейка на Акорд 8 в една обща тема, затова си позволих да отворя нова, която да покрие дискусията изцяло. Надявам се, да пишат повече хора, за да се ориентираме един друг кой как се е справил. Обща информация: До колкото разбрах вече доста хора имат проблеми с дясната втулка (на пасажера) на накрайника на кормилната рейка. Оказва се проблем при този модел, независимо от двигателя. Разхлопва се втулката на приблизително 40 хил. км Какво предлага като решение Хонда: Хонда не предлагат резервна част, което означава смяна на рейката (приблизително 2500 лв). Бултрако обаче предлагат "рециклиране" (приблизително 380лв). на втулката. Моят случай: Моят Акорд е седан, 11.2009г., 2.4л. бензин, 201кс. На първите 40 хил. км. се разтропа въпросната втулка. Отначало се чуваше само по паваж, после по неравности, накрая се чуваше дори при тръгване и спиране. Бултрако смениха гаранционно цялата рейка. На 80 хил. км. втулката отново се разби (негаранционно) по същия начин - отначало се чуваше по паваж, после по неравности, после дори при тръгване и спиране. От Бултрако ми предложиха да я рециклират - обясниха ми, че се правели отвори на старата втулка, за да може да се развие. След това на стругар в Пловдив (защото в София не се могли да се справят) се изработва нова втулка (малко по-дебела) и се слага обратно. Направих я тази процедура, която излезе към 380 лв., но след 600 км. се разхлопа отново, като разликата е, че по неравности я чувам рядко, чувам я почти всеки път когато тръгвам и спирам. Почукването е малко по-глухо от преди, но е сходно. Това ме наведе на мисълта, че втулката просто не е изработена добре и вероятно има хлабина. Вече минах 1 път през Бултрако - провериха всичко, смених дори накладките, че бяха към края и имахме съмнение да не е от спирачните апарати и буталцата, но почукването си остана. Казаха ми, че всичко е наред с рейката. Не съм ходил 2ри път, защото исках да видя дали вече някой може да сподели своята история... преди мен имаше още един човек с бял акорд, който чакаше в Бултрако за същата манипулация... Моля за обратна връзка от хора със същия проблем (преди да започна ходене по мъките и парламентьорстване с Бултрако...). Благодаря предварително. Поздрави, Емил Здравейте, Внасям допълнителна информация за заинтересованите. Вече ми писа човек от форума, който има същия проблем. В Хонда Пловдив са му направили въпросното рециклиране на същата втулка и тропането не е спряло. Междувременно говорих с човек, който е изминал 60 хил. км. и няма този проблем - оказа се, че неговият акорд е с ръчни скорости. Бих направил заключение, че проблемът с втулката се появява само при автоматиците. Вероятно защото автоматика непрекъснато държи под напрежение оказването при спиране и това разбива втулката по-бързо. Ако има някой някакви наблюдения нека сподели. При мен тропането се увеличи (1 година след като Бултрако направиха рециклиране на втулката).
  9. 8-ма генерация Акорд

    Здравейте съфорумци, Отдавна не бях влизал във форума, но се зарадвах като видях темата за новия Акорд. Та да споделя и аз: Моят акорд е 2.4 бензин (201кс) - относно разхода - 8.5л извънградско при 130-140км/ч, а градско вероятно към 12-13, защото не съм засичал досега чисто градко. Явно е време да направя по-точно замерване. Относно рейката, този въпрос ме вълнува най-много - на 40 хил. км смених гаранционно дясна втулка на кормилната рейка, защото се чуваше точно това потропване, за което казвате. Но подчертавам, че смениха втулка и беше ремонта към час. Сега (на 75 хил.км) отново потропва по същия начин, което ме кара да мисля, че на изминати 40 хил.км явно се разбиват тея втулки. Още не съм ходил на сервиз да ми потвърдят дали сега е втулката, но се чудя дали при вас не е също втулка, а не разбита рейка и т.н...... Някой да сподели за неговата рейка.... със сигурност ли е било разбита рейка или просто втулка някаква си.... Мерси много.
  10. Гърнето е продадено. Може да затворим темата. Честито на новия собственик (ентусиаст като мен и изглежда добър стопанин ;-) ) Много приятни емоции с новата придобивка и внимателно шофиране.
  11. Забравих да сложа размерите на гърнето (по-долу). Също така видях, че има интерес към звука - по принцип няма нищо общо с евтините гърнета поради следната основна причина: ако не му даваш зор, не "ръмжи" постоянно. Преди често пътувах до Стара загора и останах доволен от извънградски цикъл, защото при 110 - 130км/ч и поддържане на скоростта, едвам се загатва, че не е стандартно гърне. Разбира се, ако му се даде зор при изпреварване на тази скорост, ще се чуе, но бих казал, че доста добре са го разчели дали спокойно караш или ускоряваш. При ускорението също - аз съм спокойна личност и превключвам до към 2000 оборота, при плавно ускорение, не те тормози с трещене и ръмжене. Всичко зависи от темперамента на шофьора. ;-) Но звукът си остава уникален, а като гледам и материала :-) не знех, че Ремус се прави от неръждъвейка... Ето и малко снимки как стоеше при мен... за съжаление вече не стои :-(
  12. Здравейте, Понеже се разделих с колата си (Сивик купе 5та генерация), си запазих крайното гърне, но се оказа, че няма как да го ползвам на новия автомобил. С малко сълзички и доста спомени го обявявам за продажба. Купувал съм го лично и съм единствен собственик. Гърнето е в отлично състояние, като към него оставих скобата, която го държи (в случай, че някой иска да я ползва) и тръбата, която става директно без преработка за сивик купе 5та (а може би и други коли). До колкото си спомням беше фи 90 и се води универсално. По гърнето няма никакви забележки, ръжди, удари и друго. Ако не ви е необходима скобата или тръбата, може да си ги махнете, но по мое мнение може да се ползват още дълго време, независимо, че скобичката е хванал ръжда, не е изтъняла и е здрава. Монтирани са в Крафт. Цена: 100лв. Емил - тел: 0888 831066 София
  13. Последният статус наобявата е - продадени. Лъчо, честит комплект. Пожелавам ти да им се радваш както аз на тях и да ги пазиш. Пратил съм ти по човека и гайките към тях със съответния конус, за да не търсиш и купуваш. ПС: Ако имаш време, пусни някоя снимка на колата ти, да се порадвам за последно. Поздрави.
  14. Здравейте, Продавам си джантите с гумите на тях. Джанти: Darwin Racing15 цола / 4х100 Гуми: Vredestein 195/50/15 - гумите имат грайфер, и макар да изглеждат добре, препоръчвам купувачът да си ги смени (на 3 години са). Цена: 450 лв. Емил - тел. 0888 83 10 66 Здравейте на всички, внасям малка актуализация и поднасям извинения на всички колеги, които писаха на лични и не бях толкова бърз да отговоря. Просто за един ден се събрахте много хора, а по телефона вече ги бяха запазили. Статус на обявата: запазени за колега от Варна (в понеделник предстои взимане). Поздрави на всички. ПП: Didofity, мерси чак започнах да съжалявам, че се раделям с тях.
  15. На задна (скорост)?!

    Айде бе,.... трябват ти синхронизатори?!?.... мани ги тея синхронизатори - нали сме гледали бързи и яростни: Ще прилагаме техниката(както каза колегата) double clutchin' ПС:При мен е същото - изключваш от скорост - пускаш съединителя - и тогава натискаш пак - включваш без проблем.
×