Jump to content

geshev2000

Фен
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About geshev2000

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord Touring 2.2 Dtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Точно тя е. Но аз говорих само за пластмасовата част, която се вижда в нея.
  2. Според механика е трети клапан. И не е особенно магична. И някой модели на Toyota също я имат.
  3. Здравейте ! Понеже ако има повече информация във форума, той ще е по-полезен , ще споделя с езика на лаик, как се разреши проблема. Климатичната системата има не два, а три клапана. Единият е ТРВ, другият е от пасажерската страна в ляво под калника. И третият е в тръбичката (черната) за мисля ниското налягане, която излиза от ТРВ-то и отива в купето. Представлява малка пластмасова част, която потокът от фреон трябва да отваря и затваря вътре в самата тръбичка. Но с времето тя си е загубила свойствата. Когато се включи климатикът, тя стои в затворено положение , губи се ниското налягане и климатика не работи. След смяната на тази пластмасова част климатика работи перфектно.
  4. Разбира се. Тестваме я в закрито помещение на 20 градуса . Работи, но не изстудява достатъчно.
  5. Да. И на мен ми казаха за тези неща. С проверка на релето се започна сагата. Работи си.
  6. От това, което наблюдавам, компресора работи нормално. Нямам против да е за съединител, но защо не изстудява достатъчно докато е включен компресора ?
  7. Здравейте ! От скоро имам колата. За съжаление климатика не работи. Сменени бяха радиатора на климатика и термо регулационния клапан + фреон. Преди да бъдат сменени първоначално тръгваше и после му падаше налягането и забиваше-спираше да работи. Сега работи, но много слабо. Ако някой знае да помага. Благодаря предварително ! П.С. Компресорът работи- включва и изключва с пускането/спирането на климатика. Системата няма теч. Държи налягане и фреон. Интересното е , че тръбите не замръзват при пускането на климатика, а по скоро при спирането му. Преди всички ремонти в системата имаше 100-тина гр. фреон.
×
×
  • Create New...