Jump to content

didokal

Фен
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About didokal

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 8 Tourer 2.2 150cv 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив-Мадрид

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Зад педалите има една дупка през която може да прекараш кабела. Малко е кофти и ще си поиграеш малко, ама става без да правиш дупки по купето. На снимката, която прекачвам се вижда как съм прекарал доста дебел кабел с които захранвам усилвателя за музиката. Поздрави.
  2. При мен бяха изгоряли и двете крушки и преди месец реших да ги сменя като купих оригинални от Хонда. Едната издържа едвам няколко дни, другата може би седмица.... Нямам си на идея къде е причината... За да стигнеш до крушките се свалят доста неща, не е трудно, но аз повече няма да го правя.
  3. Това за китайската версия ли става на въпрос?
  4. Интересно. Питах те дали е възможна принудителна регенерация защото много малко(дори не познавам други) диагностики с този компактен размер и струващи по-малко от 50евро могат да правят регенерация на нашата Хонда. Дори компактната версия на Honda Hds не може да прави регенерация. А това, че може да се подкара с мобилния телефон... е още по-голямо удобство... Аз ползвах Honda HIM, която е голяма и изисква таблет или лаптоп с windows, което не е хич удобно. Иначе и моята грам не пушеше при принудителна регенерация, единствено миришеше много не приятно.
  5. Здравей, пробвал ли си да направиш принудителна регенерация с Thinkcar Mini?
  6. Тук в Испания ние правим една голяма дупка или няколко по-малки(в моя случай 1 дупка 60мм) в DPF-a и отделно се анулира софтуерно, по този начин колата спира да прави регенерации на DPF-a. След като направих процедурата на моя акорд, колата не пуши нито в спряло положение, нито когато я натискам яко, единствено в спряло положение мирише много на изгорели газове(преди процедурата не миришеше грам). Също така е анулиран ЕГР-а и има stage 1. При вас мирише ли на изгорили газове? Поздрави
  7. Ако не се лъжа, предната броня е в друга разцветка син цвят, което ще рече че е боядисван. Дизела 8-ма генерация има няколко проблема: 1. Рано или късно всеки дизел има проблеми с DPF-а. Има ефективно решения(дупчене + софтуерно анулиране). 2. Тръбата след EGR-a се пука https://www.ebay.es/itm/184154718157?hash=item2ae079ffcd:g:0jgAAOSw3F5eNGhi Както 7-ма серия пука колекторите, при 8-ма серия се пука тази тръба. 3. Маховикът вярно е скъп. Само частите ако си ги купуваш ти са около 1400-1500лева. Не вярвам да има много дизели, които изкарват повече от 250.000-300.000км без да се смени съединителя. Всичко друго в 8-ма генерация е чук.
  8. Колега, в никакъв случай не искам да прескоча смяната на съединителя защото ми е пределно ясно, че става на въпрос за консумативи. По-скоро от самото начало си мислих, че приплъзването има нещо общо със системата за самонастройване заради случката, която имах няколко дена преди първото приплъзване, но явно не е така. Няма да си правя повече експерименти 🤪, вместо това ще проуча нещата за цени, сервизи и тн.
  9. Когато събера информация ще споделя. Не звук няма никакъв. Днес пробвах да напомпя около 6-7 пъти бързо съединителя в спряло положение и нямаше резултат. После пробвах да натиснах/пуснах 3-4 пъти бързо съединителя докато карах с 90км/ч и отново нямаше резултат. Остана да пробвам когато правя смяна на скорост на магистралата(от 4-та на 5-та на пример) да пусна бързо съединителя, но това вече е малко по-агресивно и ще го пробвам само 1-2 пъти. Явно съединителят му е дошло времето и няма нищо общо със системата за самонастройване на съединителя. Въобще не приплъзва ако си карам нормално, ако натискам газта на половина в нанагорнище всичко е ок. Днес обаче ми се случи нещо странно, което май май ми се е случва за 2ри или 3ти път за последните 2 месеца. Трябваше по-бързичко да се изнеса в едно кръгово и подавайки газ на 2ра скорост(да речем че съм бил на около 2200 оборота) цялата кола започна да тресе, когато погледнах оборотомера вече бях стигнал на 3000 оборота, в момента в който натиснах съединителя тресенето спря. Не знам дали е имало приплъзване по време на тресенето. Идеи? Това от износеният съединител ли трябва да е? 🙄🙄🙄
  10. Аз знам едно място в Griñon CHS специалисти на Хонда, но щеше да е хубаво да има конкуренция. Относно припомпването на съединителя, би ли разказал малко по-подробно? Благодаря!
  11. Ако има значение, всичките 15-20 проби бяха направени за около общо 20 минути.
  12. Благодаря колега! Каквото такова... тези дни ще пробвам това, което сподели в другата тема и ако не се оправи, ще го сменям след няколко месеца... Само не знам къде. Гледам, че си от Мадрид. Някакви препоръки? Относно припомпването, в спряло положение ли трябва да се прави? Бързо или бавно да натискам/отпускам педала? Би ли разказал малко по-подробно? Поздрави!
  13. Здравейте колеги, До вчера само подозирах, че съединителя приплъзва, но днес направих около 15-20тина проби на 4та скорост с пълна газ винаги след 2500 оборота и ето ги резултатите: - когато има лек наклон нагоре, съединителя приплъзна почти всеки път, да речем от 10 опита приплъзна 8 пъти. - когато няма наклон, приплъзна само веднъж от 3-4 опита. - когато наклона е надолу, няма приплъзване. Когато приплъзва няма тресене и леко форсиране се усети само 1-2 пъти. Та, повече от очевадно е, че съединителя приплъзва, но а̀джеба как от днес за утре започна да приплъзва тооолкова много. Буквално преди седмица нищо му нямаше на съединителя, а днес при почти всяко ускорение приплъзва. Връщайки лентата назад, преди седмица карайки на магистрала превключих доста грубо скоростите пускайки съединителя много бързо(колата придърпа гадничко). Един ден по-късно започна да приплъзва. Възможно ли е системата за самонастройване на съединителя нещо да се е побъркала след тази случка? Какво мислите вие? Някъде бях чел, че ако проблема е в самонастройването на съединителя, може да се оправи ако бързо се натиска-пуска съединителя. Проблема е, че не знам дали мотора трябва да е запален и дали се прави в движение или не. Някой да го е чел/пробвал? Поздрави!
  14. Малко прясна информация. Вчера давам пълна газ на около 2500 оборота(4та скорост), колата започна да набира и в един момент гледам как стрелката скочи до 2900-3000 оборота и после се върна на 2700. Нямаше тресене и форсиране. Връщайки лентата назад, точно преди да ми направи за първи път проблема, в същият ден карайки на магистрала превключих доста грубо скоростите пускайки съединителя много бързо(колата придърпа гадничко). Та започвам да си мисля, че има нещо общо. Може би нещо свързано със система за самонастройване на съединителя. Какво мислите вие?
  15. Здравейте колеги, имам нужда от вашето мнение. Скоро време бих искал да сложа лед на дългите светлини. Оригинално колата идва с ксенон на късите и жълт халоген на дългите. Гледам един конкретен модел лед със следните характеристики: ЦВЯТ НА СВЕТЛИНА: Diamond White LEDiamond® 5000K ТИП LED ЧИП: CREE XPH50 МОДИФИЦИРАН LEDIAMOND® НАПРЕЖЕНИЕ: 8 - 32V DC НОМИНАЛНА МОЩНОСТ: 45W СВЕТЛИН ПОТОК: 6000LM на крушка КОРПУС: ESPACE 6063 High Tech алуминий + вентилатор с електронен контрол на скоростта за оптимално японско Turbo EVO2 Ultra Silence охлаждане. ЗАЩИТА IP67 ДЪЛЪГ ПОЛЕЗЕН ЖИВОТ: +30 000 часа https://www.lediamondautomotive.com/kit-led-purewhite-nictitante Лед-а работи на 45W а халогените на 60W. Тази разлика от 15W трябва ли да ме притеснява? Да не започнат да горят другите крушки(мигач, ксенон или габарит)? Също така как стои смяната на дългите, и там ли е мъка? Поздрави!
×
×
  • Create New...