Jump to content

Dzmeq

Фен
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Dzmeq

  • Ранг
    Див горски
  • Рожден ден 22.07.1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    dzmeq_1

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer I-DTEC 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

2128 профилни разглеждания
  1. От година и малко притежавам Акордеона от подписа ми и не е имало ден, в който а не се приближа и кача в колата с кеф! Което не означава, че няма трески за дялкане ! Не видях някой да се оплаква от мега кривите размери (без значение 16 или 17 цола) на гумите - луда работа, спрямо масовите размери на 7цата - едно 150-200 (да не кажа и нагоре) лева в повече като дойде време за купуване на гуми... Да, багажника е неприлично малък за такъв клас автомобил, особено сравнен с този на седма генерация, но за мястото за пасажерите на задния ред не мога да се съглася. Аз съм 1,87, но за проба съм сядал отзад при нормалното за мен положение на шофьорската седалка и имах достатъчно място за краката. Другото, което не ми харесва е липсата на резервна гума (пък била тя и патерица) - пяната и компресора за условията на бели държави като Германия, Франция и т.н. може би са ОК, но за пред българските кратери не вървят . Въпреки всичко, никой от горепосочените от мен и колегите недостатъци не би ме разубедил от повторната покупка на същия автомобил, ако можех да се върна година назад - като си погледна моя Power of dreams забравям и за багажник, и за DPF, а от време на време и за дупките по пътя, предстоящата война м/у САЩ и Русия и какво ли още не !
  2. Предни тонколони

    Здравей, Колоните излязоха 2х160лв. с доставката, монтажа и обезшумяването (с един слой изолация, ако слоевете са повече - цената ще е друга) беше по 50 лв. на врата, така че тотала чукна 520 лева.
  3. Предни тонколони

    Здравейте! От доста време се каня да повдигна темата с нещата, които направих по въпроса със скапаните говорители на Акорда. Първо се бях засилил да поръчам Инфинитата, към които Veseliq е дал линк по-горе, но след като установих, че с доставката цената става почти двойна, се заех да търся алтернативни варианти. Успях да открия един модел на JBL със сравнително прилични параметри и цена, и най-важното - с импеданс 2.3 ома, т.е. - близо до оригиналните. Ето това е модела и сайта, от който ги поръчах (дано да не правя забранена реклама ) - https://edigital.bg/govoriteli/govoritel-za-kola-jbl-gx600c-p399280 . Благодарение на Veseliq се свързах с момчетата от Sounddoctors, които направиха подмяната на четирите говорителя и поставянето на един слой шумоизолация на вратите (еднослойна, че пусти бюджет беше доста изтънен ) - тук е момента да ги похваля и препоръчам силно! Ето малко снимки как изглеждаха нещата: http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393169 http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393172 http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393167 http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393168 http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393170 http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393171 И ето че чудото стана - оказа се, че в тая кола музиката можела да има сравнително добро звучене ! Впечатленията ми до момента (може би леко субективни, но все пак) - по добрата звукоизолация доведе до осезаемо по-ниски нива на шума от околната среда, заради малко по-високите омове като цяло музиката звучи по-тихо, но доста ясно, баса определено стана по-плътен и на последно място - за съжаление усетих колко кофти сигнал изкарва любимият ни mp3 формат, сравнен с друг (по-качествен и некомпресиран) източник... Тъй като в момента имам четири нормални колони, започнах да чувам пърдене пък от субуфера, което според момчетата от Sounddoctors можем да излекуваме със следното нещо - http://aval-bg.com/3057/Ground+Zero+GZUW+8SQ когато му дойде времето. Надявам се темата да е полезна и да помогне с нещо.
  4. Много благодаря за отговорите!
  5. Доколкото успях да намеря някаква информация в нета по този въпрос видях само, че на този двигател се монтира 5 степенна ръчна скоростна кутия. Притеснява ме факта, че не видях само един вид/модел ли е тази кутия и дали зависи от годината на производство - например до 2003 да монтират едната кутия, а от 2003 нататък - друга (съвсем образно казано).
  6. Здравейте колеги, Бащата на един мой приятел, който има Honda Jazz 2005 година, е със спукан корпус и сълзене/теч на масло от скоростната кутия (ръчна, ако има значение). Майстора му е препоръчал да си намери друга скоростна кутия втора употреба. Човека си е намерил кола - донор, която обаче е от 2003, като доколкото ми показа талоните и двата автомобила са с L12A1 код на двигателя, та въпроса е само един вариант на скоростна кутия ли се монтира на този двигател, съответно има ли вариант заради разликата в годините на производство да не пасне "новата" скоростна кутия? Предварително благодаря за отговорите ! Поздрави, Захари
  7. Идеята на втулките не е само центриране, а по-скоро осигуряване на плътно прилягане на джантата към главината. Ако нямаш въпросните втулки опорните точки на джантата са само петте болта, когато обаче "уплътниш" нещата, поставяйки втулките получаваш допълнителна контактна площ с главината. Това съответно е предпоставка за по-малко вибрации (особено при по-висока скорост), по-добро центриране на джантата (анджък ) и разтоварване на болтовете. Аз лично си взех пластмасови втулки като тези - http://vtulkite.com/shop/втулки-за-джанти-67-1мм-64-1мм/. В нета можеш да намериш различни мнения по отношение на материала, от който са изработени - за мен лично водеща бе цената и за това избрах тези, пък зимата ще видим - дори и да не са много ок, все ще прежаля някак си 16 лева...
  8. Здравей, понеже преди 2 месеца взех четири лети 16-ки от Мазда 6 за зимните гуми, та при тях централния отвор беше 67,1 и се наложи да взема втулки 67,1-->64,1 (толкова е централния отвор на оригиналните хондови джанти). Предполагам, че и при твоите е същото - докато търсих инфо установих, че Мазда 3 и Мазда 6 са с еднакви централни отвори, но за всеки случай може да замериш с шублера да не се окажат някакво изключение, макар че се съмнявам.
  9. USB размер и формат

    Здравей колега, при мен 32 GB флашка на Transcend работи без проблем. Просто имай предвид, че всичко що е над 100 броя в папка (101, 102 и т.н. песни) плейъра не го разпознава и просвирва само до стотната песен - поне при мен е така.
  10. Лентите под рег. номер

    И за мен две светлоотразителни, а ако няма - две обикновени.
  11. Табло с оборотомер? Таблото с плъзгачите за парното?
  12. Моята като отивах да я регистрирам в КАТ (внос от Германия) реших да разгледам преведените и легализирани немски документи и о, ужас - по немския талон колата се водеше синя, а цвета и беше и все още е сив... Та влизам яко изтръпнал на гишетата, купувам си документи, попълвам цвят сив металик, влизам на каналите и никой не ми направи проблем, нито пък я разглеждаха по-обстойно! Но за да не те излъжа (това беше преди около 2 години по време на големите лудници) все пак провери как стоят нещата, може пък да съм бил просто късметлия, знам ли.
  13. Конзолата с уредите за управление на парното от Д13-ката?
  14. Dunlop Sp Sport Fast Response - мнения?

    Здрасти колега. Ще взема отношение по въпроса, по простата причина че до скоро бях търговски представител масла и гуми и една от предлаганите от нас марки гуми бе Дънлоп. Та по въпроса - за Дънлоп мога да дам само суперлативи (говоря за по-сериозните им модели за леки автомобили като SP Sport 5000, SP Sport 01, SP Sport 9000, SP Sport Maxx) - изключителни гуми, може би оставащи малко в сянка в сравнение с Michelin, Bridgestone, Goodyear, Pirelli, но неотстъпващи им по нищо според мен. Моделът им Fast Response, макар и по-нов е малко "крачка назад" в сравнение със Sport 01 според мен, но това въобще не означава че е лоша гума. Моят съвет е да заложиш на Sport 01 - асиметричният им протектор гаси шума при движение, осигурява добро следване на зададената траектория и защита от аквапланинг и не на последно място е с доста приятна шарка. Като резервен вариант можеш да опиташ още нещо - Камор тайърс са единствения вносител за България на два малко известни модели на Дънлоп (не мога да се сетя как се казваха), които са невероятни особено на мокра настилка. От мен толкова и се надявам да съм ти бил полезен с нещо.
×