Jump to content

storish05

Фен
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Neutral

About storish05

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    ?????
  • Място
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

840 profile views
  1. Не е, но все пак в сравнение със Сивика, разликата си е доста голяма. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  2. Може ли малко информация, номер на втулката от CRV, от къде я поръчахте и т.н За са свалите самата втулка трябва ли специален ключ? Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  3. Доколкото знам има някакъв начин с втулка от CRV, но нека някой по запознат да се включи и да обясни. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  4. Това за ниските предавки в града при дизела е така. И мен много ме дразни, не знам как е при бензина, но при дизела при определена скорост да речем 30-35км/ч втора предавка е на прекалено високи обороти, а 3та е на прекалено ниски и човек се чуди на каква предавка да кара Иначе да, градско бензина е може би по приятен за каране, но извънградско дизела е супер. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  5. Ако си мислиш така само защото даваш повече от средната цена за даден автомобил си в грешка. Боклуци на високи цени колкото искаш [emoji2] Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  6. По принцип над 14г карам бензинови автомобили, 12 от които на газ. От няколко години съм с дизел. Знам каква е файдата и при едното и при другото гориво и тъкмо затова казвам, че тази Хонда отива на някви безбожни пари и то само защото е 2.4. Няма сила, която да ме накара да инвестирам над 22 000лв ( смятам само газта и регистрацията, другото е бонус) в подобна кола. Винаги бих избрал дизела в КОНКРЕТНИЯ СЛУЧАЙ, без значение колко са му скъпи ремонтите и т.н. Просто е малко прехвален този двигател и като разход и като вървене (най-вече) и като здравина. Сега ако е с V6 от Леджент е друга работата Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  7. Да, сравнено с Пасат и т.н. комбито на 8цата е по-малко, но какво от това. Напълно нормален семеен автомобил си е, има си предостатъчно място. Иначе близо 20 бона за този Акорд са много, за Леджент също. Просто този прословут 2.4 му двига цената, незнайно защо. Аз лично не съм му фен, да хубав двигател е, но като му сложиш и газ и отива на егати цената. Къде е файдата не се знае. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  8. Притежавам такъв автомобил. Двигателя е хубав, няма някакви сериозни дефекти и ако не е на 500 000км, то проблем с него не би трябвало да имаш. Няма проблем с веригата и се сменя като започне да се чува. Има случай на скъсани вериги на маслената помпа, но те са много редки и за дефект и дума не може да стане. Друг проблем, доста често срещан е спукването на тръбата на EGR. Ремонта по спомен е около 400лв, но може и да се завари и няма проблем. Съединителя е сравнително скъп, г/д 20-30% по-скъп от на повечето дизели от тези години ( приблизително 1,6 до 2000лв). При твой човек с отстъпки и т.н. може и 1.3 да ти излезе. Слабо парно, както вече споменаха. И по точно проблема идва от запушването на радиатора за парното, което в повечето случай се оправя със смяната му, защото трудно се прочиства. От към вибрации двигателя е Ок, както при всички дизели. Вътре се чува двигателя, за справка премиум марките от тези години са по-тихи вътре, но разликата не е кой знае колко голяма. Двигателя е пъргав с доста добър вървеж за 150кс и 1500кг купе. Икономичен е. По магистралата със 130-140км/ч ще ти гори около 6.5-6.7, извънграда с 80-90км/ч в повечето случай около 6, като можеш и да го свалиш на 5.5 но с доста трудно, но не невъзможно. Градско при мен гори около 8-8.5 в Пловдив с климатик и 18" джанти, нормално каране, а не пенсионерско. Препоръчително е да се кара с масло 0w30 и то е малко по-скъпо. Обслужването му е както на всяка друга дизелова кола от тези години, няма нищо скъпо, но няма и евтино [emoji2] Това е за което се сещам. Ако нещо друго те интересува, питай! Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  9. Датчика ти се намира зад средното огледало. Махаш пластмасата отгоре, вътре ще видиш една кутийка с синя букса, откачаш кутийката имахаш след това буксата. В долния край на датчика в единия ъгъл ще видиш една дупка, тази цялата зона около дупката ти е за светлината. Трябва много хубаво да я изолираш и ще станат нещата. Ако не го направиш както трябва понякога ще гаси фаровете, защото ще влиза светлина. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  10. Важното е катализатора да стои, без ДПФ няма проблем. По тая логика колите без дпф преди 2006-7г. няма да могат да минат преглед.... Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  11. Аз съм ОГРОМЕН почитател на бензина и за мен този вид гориво е истината, но конкретно в Акорд 8 винаги бих предпочел дизела. Просто и двата двигатела за много мудни при нормално каране. Даже 2.0 всякак е мудна. Някак си не му отива на този акорд да го карам в 5-6хил. оборота за да върви. Тази кола си е общо взето семейна, не е Сивик за да удрям прекъсвачи по светофарите. Истината е, че при нормално каране дизела и в пъти по приятен. Особено лятото с климатик и 3-4 човека като тръгнеш по някое дефиле и бензина умира тотално. При дизела почти не се усеща нищо. А и имаш опция за ремап и тогава става супер приятен за каране. Единственият недостатък лично за мен е звука. Просто бензина работи уникално, няма вибрации и т.н. и особено градско е много тих и не те дразни. Разходите са нещо относително. Нямаш никва гаранция, че като вземеш бензин няма да те съсипе от ремонти и постоянно да е сервиза. Случвало ми се е с бензинова кола [emoji3] Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  12. Благодаря колега. Днес ще пробвам. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  13. Здравейте, колеги. Реших да си сложа DRL модул на Акорда и малко ударих на камък с монтажа. Трябваха ми 12 волта, които се появяват след контакт и спират като се извади ключа в коша на двигатела. Така, след доста четене открих, че навсякъде пишат за бушон номер 21 (датчик ниво масло). Само, че при дизела не става. Там този бушон е за някакъв подгрев и пуска 12в само за 5 секунди. Отказах се да търся 12 волта отпред и сега дилемата е откъде да изкарам кабела, който да свържа към някой от бушоните при шофьора. Никъде не виждам тапа или нещо подобно. Всякаква информация ще ми бъде полезна. Благодаря! Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  14. Благодаря за информацията, колега. Тази първата крушка от Викиват не е ли по голяма от T3 с това Ф4.2? Каква е разликата между 12 и 14 волта? В смисъл, Ако взема от 12в ще изгори ли след като ги дават да са 14в на това място? Благодаря Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  15. Здравейте, колеги. Забелязах, че една от крушките на управлението на климатроника е изгоряла ( за температурата на пасажера) и сега искам да си купя и да я сменя. Намерих и ОЕМ номера ( 79671STKA01 ), но не знам от къде са я купя. Онлайн ми излиза в един единствен магазин на цена от 18лв бройката, което ми се струва много за подобна крушка. Ето и снимка: Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
×
×
  • Create New...