Jump to content

Ivan B

Фен
  • Content Count

    356
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Ivan B last won the day on April 23 2021

Ivan B had the most liked content!

Community Reputation

119 Good

1 Follower

About Ivan B

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V II 2.2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колега, я пробвай да смениш бензиностанцията. Може да те лъжат в литрите, което е масова практика.
  2. Сменяни са, преди около 25 000км.Не е от тях.
  3. Днес за първи път, успях да намеря канал, където спокойно да си огледам колата отдолу. От много време, отпред в дясно нещо ми прихловаше, въпреки изправната предница. Докато оглеждах колата отдолу, хванах и разклатих, предния дясен спирчен апарат и той започна да хлопа. Ето, къде бил проблемът, който ме мъчеше толкова време. Другите апарати не мърдат. Сега въпросът ми е, какво трябва да купя или има начин този луфт да се оправи с рециклаж в БГ? Гледам продват се рециклирани апарати, но едните са само тялото с буталото, а другите са комплект от двете части. Втория въпрос е, коя "дупка" в тези апарати се е разхлопала? На частта с буталото или на другата? Може ли това да се поправи?
  4. Проблем нямам колега, ама щом има вероятност да остане в затворено положение, аз да си вържа кончето, че 80 000км. само аз съм я карал, а оня италианец преди мен, незнайно колко още. Няма смисъл да се стискам за некви 150лв. Толкова пари пръснах по тази кола, та 150лв. с тях и без тях, все ми е тая. Скоро няма да я сменям, та за тва. Иначе, да, колата е супер як "катър". Вероятно вече не се правят такива коли, да не говорим за комбинацията от качества, не само здравина, а и проходимост и голям багажник. Няма нов модел, който ги съчетава и да харчи 5 нафта извън града.
  5. Имам едно питане. На CRV2, термостатът, когато се повреди, в какво положение остава? Отворено или затворено? Моят никога не е сменян, но казвате, че е консуматив и започвам да си мисля, че може да му е време за смяна. Изминал съм 80 000км., откакто съм купил колата.
  6. Не знаех, че има такива тампони. От къде мога да закупя?
  7. Интересно. Не виждам логика, как успокояването на окачаването от амотисьорът, ще влияе на тампоните или просто Каябата са с проблемна геометрия някъде си, т.е. криви по рождение. Иначе за пореден път се убеждавам, че на тези коли, ако не слагаш оригинални части, става дете реве, майка плаче.
  8. Билщайн!!! Скъпи, но качествени. Има намаление и то сериозно. https://www.autodoc.bg/bilstein/632732#amortisyor
  9. За да ви държа в течение. Китайския маркуч, направи около 60 000км. и държи! Няма да издържи, ако колата ви, дърпа постоянно в страни, поради криви гуми или нещо по окачването. Криви гуми, бяха причината маркучът, леко да таи в кримпването до помпата, но като сложих нови гуми и колата не дърпа надясно (в моя случай), повече таене не се е появило.
  10. 80 000км. нямам проблеми! Само казвам.
  11. Лента ли си лепил или лайсни си сменил? Не се разбира.
  12. Моя проблем се оказа полуоска с висящ лагер + дясно вътрешно каре. Шлиците са износени. Преди седмица смених нещата. Цената е солена, но няма алтернативи. Около 1600лв. с труда. Оригинални части. 713лв, каре, 765лв. полувал. Пробвах заместител на карето, но Фебест вибрират, та да си знаете, да не се набутвате.
  13. Аз махнах моята навигация, заради този проблем. Има прецакан микрек и не отчита, че капакът е затворен. Вероятно може да се ремонтира, ако някой има такъв оригинален микрек, но ме съмнява.
  14. Колеги, долната панта на багажника, започна да скърца, но за разлика от горната, тази няма дупки, в които да се впръска смазка. Известен ли е начин, да се смаже тази панта? Чудя се даже, да пробия дупка в горната й част, ако няма друг вариант.
×
×
  • Create New...