Jump to content

Pi6ligara

Фен
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Pi6ligara

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    Няма

Profile Information

  • Кара
    Honda crv 2.2 i-cdti 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ФЕНА вече ми каза, кое е добре да сложа в моя случай и в края на месеца ще го поръчам от него, но понеже са я карали с 10w40 преди мен и е яко черно си мисля как да почистя ДВГ,за това питах дали е удачно да ползвам и добавката при смяна, а ти не е лошо да махнеш вече обявата за Хондата, че вече си я направил ТОП, карай си я!Иначе за пиенето в лесна работа 😋
  2. Колеги какво ви е мнението за тази добавка за почистване на двигателя? https://oilgroupbg.com/pro-tec-engine-flush-375ml.html Някой ползвал ли я е? Мисля да я сипя в старото 10w40 преди да го източа, да почисти вътре че като го гледам на щеката колко е черно не ми се мисли какво ще се случи с новото масло след точно 100 км.
  3. Ако искат не АТЕ, ами §×¶°¬¥ да се казват, все ми е тая!
  4. А защо 5w30 а не 0w30? Нали всички казват, че тези двигатели били за 0w30.
  5. А какво масло сложи, че сега сондирам мнения? 😉
  6. Колеги, сега видях в сайта moto25.bg това масълце PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 0W-30 Пише, че става за бензинови двг и такива на газ, никъде не е упоменато дали е подходящо за дизел. Моля вещите по маслата да ме ориентират дали може или не, защото цената му е доста атрактивна. 😀
  7. По принцип имах голямо скърцане от дясно, като отидох на майстор се оказа, че тампона на носача е монтиран неправилно някога, когато са го сменяли при предишния собственик и в следствие на това се е скъсал. Смених тампоните на носачите, на стаб. щанга и шарнирите, след което започна да се чува едно скърцане, не чак да тропа, но скърцаше и понеже вс. друго беше сменено явно беше от този тампон. След свалянето видяхме, че е скъсан. Смених и двата тампона заедно с лагерите на Кортеко за 120лв.Ще видим колко ще изкарат.
  8. Между другото да се запиша, десния тампон на макферсона беше скъсан и ги смених и двата с Кортеко днес, тъкмо ще видим и тези дали са читави. 😁
  9. А по принцип как да разбера дали имам ФАП(ДПФ) филтър? За да знам със сигурност какво масло да взема и друго със сигурност ли събира 5.9литра,и има ли нужда да се вземе повече масло за доливане?
  10. С кое от двете? Без дпф съм мисля, нали црв 2.2 2005-2006 е без дпф?
  11. Колеги, гледах темата за маслата и темата за общите поръчки, с маслата съм невеж и по прочетеното стигнах до извода, че трябва да взема MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 Видях, че хората които поръчват от Германия имат и собствен сайт, и в него видях налично това масло RAVENOL USVO SSV SAE 0W-30 Разликата за 6 литра е грубо 10 лева в повече за Реванола, но го има налично и ще дойде при мен до края на седмицата, та въпроса ми е това добро масло ли е за 2.2i cdti на ЦРВ - то или да поръчам Мотула? Ще е голям скок, защото както бях писал по-назад в темата Хондата до сега е карана с 10w40.
  12. Сърдечно благодаря на колегата Glavanov, направих всичко както той каза и вентилатора спря да се чува, дори и да се залепиш за него пак не чуваш шум. Само искам да допълня, много е тънък момента с болта и контра гайката, защото като затегнах болта колкото беше нужно и след това затегнах контра гайката тя завъртя още малко болта и вентилатора затегна. За това за да се получи всичко точно затягах вс едновременно, като бях включил буксата за да отцеля точния момент между презатягане и стържене. Накрая капнах върху гайката от на жената лака и всичко заспа. Съветвам всеки, който има някакъв шум от там да направи тази процедура и ще останат доволни.
×
×
  • Create New...