Jump to content

sttekata

Фен
  • Content Count

    431
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

sttekata last won the day on November 8

sttekata had the most liked content!

Community Reputation

99 Neutral

About sttekata

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    bullet-bg

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2.2 Diesel 140HP 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

1154 profile views
  1. не , точно там е , тя е като чашка и влиза около друга "чашка", която е на задния капак на алтернатора и така се крие лагера
  2. Лошото е, че ако не са му познати малко ме съмнява да си го вземат обратно, все пак са джамбази. Ако не си приемат рекламацията - дай го на някой да го отвори и ремонтира като хората, като според мен в задната част на ротора има една ламарина куплирана с ротора , която пази задния лагер от вода и боклуци. Точно тази ламарина се пипа при смяна на лагера и ако не се направи като хората трие в капака на статора. Като се отвори ще се види къде лъщи метала от триенето! Вземи си ремонтирай твоя и го продай.
  3. Защото явно не е ремонтиран правилно и ротора се трие в статора. Дистанцията е милиметри!
  4. Колега , това е опция на модула и ако няма РДС няма да ти изпише никога! Софтуерно може да го пише, т.е. да има бутон , но пак няма да го изпише ако хардуерно не е заложено!
  5. Съединител за смяна! Събирай пари и го сменя.
  6. По-добре да сваля 1 греда на 6 болтчета с ключ 10мм отколкото металната кора под двигателя и тампона на двигателя
  7. Виж тук + има безплатна доставка! http://namaleniavtochasti.com/honda/1615-originalno-maslo-dps-f-honda-maslo-diferencial-1l.html?search_query=DPS-F&results=2
  8. Тук цената е по-ниска и има безплатна доставка! http://namaleniavtochasti.com/honda/1615-originalno-maslo-dps-f-honda-maslo-diferencial-1l.html?search_query=DPS-F&results=2
  9. Имай в предвид , че тези капачета са от пластмаса и са прегорели от времето, т.е. като отваряш леко с малка отвертка, че се чупят. Под тях има болт за накрайник 10мм.
  10. Голяма сватба с този алтернатор! Реално какво се сваля: 1) Разкача се казанчето за антифриза + основата му; 2) Сваля се казанчето за хидравликата; 3) Сваля се пластмасовата кора над радиатора и кондензатора; 4) Свалят се двете планки държащи кондензатора на климатика (отгоре); 5) Свалят се двете планки държащи радиатора (отгоре); 6) Сваля се гредата, на която е монтирана пръчката за подпиране на капака; 7) Леко се избутва радиатора напред и вече има достъп до алтернатора; 8 ) Сваля се алтернатора (3 болта с ключ 12, като долния болт от към шофьора е малко по тънък!); 9) Алтернатора се измъква между двигателя и радиатора (дифузьора с перките не се сваля); 10) Ролката на алтернатора се държи с верига за развиване на маслен филтър и с вложка (1/2") на шестограм 17ммсе развива с ударен гайковерт за секунди. 11) Отваря се алтернатора внимателно и се сменят двата лагера в него - там е още по голяма сватба + оркестър даже ! При мен освен лагера на ролката беше заминал и задния лагер на ротора, но смених и двата, че да не вдигам същата сватба след година... Четките трябва да са 10,5мм според сервизната инструкция, а моите са на 8,5мм, а колата е на 170 000км, т.е. ако четките са за смяна колата е поне на 400 000км . Въпреки всичко имам резервни четки ако някой иска да му се подменят. Между другото тампона на двигателя не се пипа и достъп до под колата няма нужда... Един съвет: Ако нямате нужните инструменти и опит по-добре не се захващайте. Ако някой има нужда от подмяна на ролката (за София) - съм на разположение! Поздрави,
  11. И според теб тази подходяща ли е ? https://nspauto.bg/technicheski-spreiove-i-gresi/gresi/смазка-за-спирачни-апарати-detail
  12. Според теб тази подходяща ли е? https://nspauto.bg/technicheski-spreiove-i-gresi/gresi/смазка-за-спирачни-апарати-detail
  13. Даааа , така е ! Масления филтър е там.... Гледах го снощи , заформя се голямо разглобяване
  14. Не за твоят, с който ти започна! Колега, ти сега на луд ли се правиш? Не сме детската градина, затова спирам със споровете, за да не спамя темата. Жив и здрав!
  15. Тоя заповеднически тон го ползвай в къщи. Оправи си "тона" пък после се обръщай към другите! 100 пъти съм слагал грес за спирачки на Текстар и пак блокират. Плюс това ако малко прекали при натискане до край излиза трудно въздуха през водача, защото смазката уплътнява и остава в крайно положение (натиснат) така задържа и износва накладката накриво... от там започва да се нагрява и от ръждата вътре става бъркоч. След като изстине блокира! И се почва едно биене в педала, бучене, притрисане при натискане на спирачката. От тук нататък който иска да слага който иска да не слага. На новите коли вътре леглото на водача лъщи... няма корозия и всичко е топ....
×
×
  • Create New...