Jump to content

sttekata

Фен
  • Мнения

    332
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

52 Neutral

Относно sttekata

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    bullet-bg

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2.2 Diesel 140HP 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

453 профилни разглеждания
  1. Здрасти Емо, Сега чета, че пишеш "след като са я отключили" се е самозаключила".... Това не е добре ако са отворили някоя врата (в случая шофьорската). Това говори, че ключа на вратата на шофьора не работи. Също така може да е от прекъснати кабели в маншона на вратата (между врата и купе). Прегледай ги за всеки случай, но ако не се индикира отворена врата това няма как да задейства алармата, т.е. проблема може да е от компютъра. Препоръчвам да прегледаш кабелите и клапата за свежия въздух - под дясната чистачка има едно капаче - махни го, сложи клапата на рециркулация, светни с фенер и виж дали дунапрена на клапата е нагризан от мишки...... ако е може причината да е от тях.... Поздрави,
  2. Колега, ползва се ! Да, ако не греша беше точно за волана!
  3. Двете букси от черната дин букса се ползват, т.е. не я задрасквай.
  4. Въпрос за климатик

    Колега, ако нямаш фреон, компресорът няма да се включи!
  5. Може да е рейка (между двата червяка), трудно се хваща , но някой да хване кормилната щанга и да я клати, ти стой в колата и слушай за звука. Това се получава като караш леко на 1ва по павета и караш съвсем бавно се чува едно хлоп-хлоп-хлоп като от биалета. Трябва да се провери! решението е Грес през тапата над червяка...
  6. Повдигане на купето CRV III

    Според мен това да повдигаш кола за магистрала с 30мм подложки е безумие и предпоставка за ПТП, но всеки е свободен да си решава сам, стига да не се блъсне после в мен!
  7. Термостата ти е за смяна!
  8. Това е трика с ключ и гедоре за сваляне на ремъка...
  9. Инерционния момент е голям и постоянен при включена скорост, но след като се изключи в следствие на вътрешно триене, съпротивление на агрегатите и т.н. ремъка забавя скоростта си и точно тогава е най-голямото натоварване на лагерите. Точно тогава се чува шума от задиране.... Затова и ролаката на алтернатора е свободно въртяща се в едната посока - при превключване на по-малка скорост въртящия момент на алтернатора е доста голям, а собственото му съпротивление на въртене е малък и избързва пред въртенето на ремъка.
  10. Колега, Свали си ремъка и виж: 1) Обтяжна ролка за луфт - ако има луфт се сваля и се сменя лагера с хубав KOYO (9лв); 2) Ролката на алтернатора (138.60лв): - 1во за луфт - 2ро за въртене на цялата ролка в едната посока - 3то свободен ход в обратна посока 3) Ролка на компресора - проверяваш за луфт в лагера. Гаранция е лагер на обтяжна ролка или freeweel на алтернатора! Ако опреш до купуване на ролката на алтернатора имам една купена от Бултрако София и ще ти я дам на добра цена (120лв + безплатна доставка), защото ми седи от 2-3 месеца. Емича беше в Бултрако като я купувах - може да потвърди. Поздрави!
  11. Повдигане на купето CRV III

    при 30мм ще се повдигне около 8-10см, според мен....
  12. Повдигане на купето CRV III

    Споко , от догодина го дават да се оправя
  13. Повдигане на купето CRV III

    Не те е подвел (sa6ko_bs) монтьора! Гумата уплътнява по-добре към купето и няма триене - метал в метал! Какъв размер са ти гумите, предполагам са с 65мм височина и 17 цола, т.е. ако сложиш 18ки ще стане 80см до веждата.
  14. Ok, на това видео се вижда , че явно става без да разхлабваме компресора от основата му, но моля някой да каже дали наистина е така
×