Jump to content

ykornx

Фен
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About ykornx

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III 2.2 Ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Аз съм описал в предните постове каква беше ситуацията и че се наложи да й презапишат софтуера ако на това му се вика ремап. Иначе преди година и 1-2 месеца е направено. Но, пушека го имаше и преди да й го презапишат.
  2. Не знам какво точно ме питаш. Може ли да уточниш като за неразбирачи.
  3. Аз я карам доста и извън градско, но пак си е така. Е не съм я изпържвал на високи обороти де. Ето и клипче отново. @sttekata Няма загуба на антифриз, това за надуването на маркучите нямам идея как да се провери - не разбирам от коли.
  4. Това не го разбрах Нещо от влажността тук или какво ?
  5. Може ли да кажеш от коя бензиностанция зареждаш да сменя и аз да видим дали ще има промяна...
  6. Да, като цяло идеята ми с поста беше да разбера дали да се вкарвам във филми или не , понеже знам, че захванеш ли нещо такова неясно може да си докараш и още по-големи главоболия ако дизелджиите не са достатъчно компетентни. Ти знаеш ли във Варна добри дизелджии, които няма да експериментират с колата понеже не знаят какъв е проблема ?
  7. При мен е доста повече пушека, слагам едно клипче ама имаше много вятър и го поотнесе. Като изфорсирам 2-3 пъти и излиза още малко и после вече няма. Ще гледам да сложа по-читаво тези дни. Не знам как да сложа клипа тука ще ме извините, за това поствам линк: https://drive.google.com/file/d/1QlRvy8GTNdgdHQPr51uSnPCWg8kmAGMy/view?usp=sharing
  8. На 153000, ама дали са реални не знам. Аз съм навъртял 20000 почти. Преди мен кво масло е слагано също не знам...
  9. При мен си е доста голям облак пушек и се вижда защото обикновено вятъра го отнася нанякъде, но да... за кратко е. Ще направя видео май да се види...
  10. Две или три седмици след като я взех тръгнах за Троян и на магистралата ми светна символа за проблем с DPF-a (принципно преди това не знаех, че е махнат), но не за регенерация а другия, който е с удивителната - преди това другия не е светвал - до преди да излезе я бях карал около 1500 км. Обаче колата не премина в авариен режим както пише, че трябва да се случи. Закарах я и й направиха принудителна регенерация, но при второто палене пак се появи този символ. Оказа се че е хвърлила нафта в двигателя защото нивото беше над нормата. Смених маслло и я закарах да ми махнат дпф-а. Като я отвориха се оказа, че дпф няма. След което ми ъпдейтнаха софтуера. От тогава няма грижи с това, но самия пушек си го имаше и преди тази операция. За ъпдейта не се съмнявам, че не е направен както трябва.
  11. А защо тогава го има само при някои ? И защо зачести проблема....това ме тормози .... да не е да прогресира в нещо по-сериозно.
  12. 0W-30 на Mobil. Предстои ми втора смяна след 2500 км за 1 година и 2 месеца. Като сменям на 10000 км.
  13. Здравейте, Колата е CRV III 2.2 iCTDI 2009-та година. Имам я от 1 година. Колата е с отстранен DPF - така я взех. В някакъв момент след като я взех забелязах, че понякога при палене излиза сиво-бял пушек(гъст) от аспуха и след 10-15 секунди изчезва. Примерно сутринта паля и излезе пушек , отивам до работа - 20-30 минути каране, после вечерта я паля и няма пушек и да речем на следващата сутрин пак няма, но вечерта излиза. И така през 2-3 паления. По време на каране пушек няма. Сега обаче това нещо зачести от известно време, направо си излиза облак бяло-сив пушек при всяко палене, ако е престояла малко по-дълго време, след което изчезва или като я изфорсирам, излиза сякаш каквото има да излиза по-бързо и после спира. Ако я загася и след -15-20 мин. я запаля го няма. Пушека излиза и при студено време и при топло. Двигателя според мен си работи нормално - няма колебания в обороти, пали си без проблем, няма тресене при палене и гасене. Дюзите когато я взех си бяха наред според диагностиката - (сега не съм ги проверявал). Маслото според мен гори в рамките на разумното - за 7500 км долях 350 мл., беше нивото на средата - след доливането се качи малко под максимума. Антифриза също няма течове и е в нормите. Моля ако някой е имал същия проблем да сподели или ако имате идеи на какво може да се дължи това. Знам, че има изписано за сиво-бял пушек, но отговор не намерих... Благодаря
×
×
  • Create New...