Jump to content

Слави CR-V

Почетен член
  • Content Count

    2952
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Слави CR-V last won the day on October 12 2018

Слави CR-V had the most liked content!

Community Reputation

467 Excellent

About Слави CR-V

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 05/18/1975

Profile Information

  • Кара
    BMW X3 E83 3.0D AT 218hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

12822 profile views
  1. 😀😀 ние нищо не сме пипали тя сама така напрай само оня "спецеалист" дето посра всичко. Аз знам че тои не е виновен за централното и чистачките, ама деиства на своя глава, първо казва че имо не може да се махне, и ще търсим четец и централа и после да се синхронизират а накрая корми на своя глава и вика тва е положението.
  2. Здравейте колеги, кумеца има един сивик 2002г 1,4 бензин, онази сутрин полудя, след като предната вечер е паркиран и загасен без никви аномалии на сутринта, при опит за палене почва да мига ключа на таблото, колата върти но не пали, не познава ключа, преди момчето да влезне в колата казва че не е искала да се отключи от дистанционото на алармата, само машинката на шоф врата едва едва се е подместила на горе да се отоври. После идва споменатия проблем с паленето, да кажа че акомулатора върти без проблеми тока е замерен в него и е пре достатъчно, въпреки това е пробвано и с подаване на ток. Ключа бива занесен на авто ключар, там казват че чипа в ключа си е ок и комуникира, съответно предполагат по голям проблем с имобилаизера на колата. Човека се обажда по препоръка на ключарите на специлист в тая област, идва въпросния спецеалист и след като на място не успява да направи нищо отнася всичката карантия с него- четец централа и компютъра на колата. На другия ден ги връща като казва че е изолирал имобилайзера като е записал някъв нулев код. Да но сега чека на колата сети постоянно и си търси компа, щото грешката която дава е проблем в еку. Освен това светна и лампата на ръчната, проверих бутона на ръчната бачка без проблем, реших че може да е от поплавък на казанчето на спирачките чиста случайност да се е случило имобилиазера ама все пак. Там видях лъч надежда когато замерих съпротивление на поплавъка и уреда не реагира на местенето на поплавъка, зарадвах се че съм го открил, закъсих буксата на поплавъка към колата с един кламер ама нъцки, лампата продължава да свети, и за капак към това е изчезнал и интервала на чистачките. Колата ходи при алармаджията слагал алармата човека е проверил системата каза че проблема не е от алармата за да не работи централното, щото то не работи дори и с ключа, и е предположил да не би модула на централното да се е прецакал, и от там и останалите неща, но аз не мисля че модула на централното има нещо общо с другите проблеми. 1.Така, това което искам от вас е, ако някои знае тоя "излекуван" комп дето ся му свети чека, има ли вариант да се оправи по някъв начин, лошото е че оня спец освен това като инфо че е презаписал нулев код което нищо не ми говори друго не казва кво е правил по него, да не е изкормил някви елементи. 2. Защо по дяволите не мога да изгася лампата на спирачките, тая кола не е ли с няква проста ел система , едва ли за тая лампа отговорая компа да я светне? 3. Интервала на чистачките...... можели да е виновна машинката за чистачките и четките в нея които отговарят за позицията и интервала, да не би да има някво реле за чистачки, все пак някои трябва да подава ток на тва моторче чат пат че да се движат, ако е реле къде се намира? 4. Ако се смени централата на централното дали ще се оправят вратите. 5. какъв карък трябва да си за да може хонда да ти причини всичко това на един ден хахахах Благодаря предварително за всяко насочващо компетентно мнение, дори и съвет за човек в Пловдив който ще може да се справи най вече с компа и чека.
  3. А то голяма разправия на 4 години да смениш за 3 минути един пръстен за 50ст вместо 16 лева за капачка agresor41 да не са ти дали грешен размер, 27х2,5 влиза като оригиналния без проблем а ако си купиш витонови О пръстени тряя да са вечни.
  4. Да хвана и аз последния влак https://www.ato24.de/de/catalogsearch/result/?cat=0&q=83220142516 масло ZF LifeguardFluid 6 1 L - 8 броя х1L x 14.95Е = 119.60Е https://www.ato24.de/en/pentosin-chf-11s-1-l.html масло Pentosin CHF 11S 1 L -1 брой х 9.79Е = 9.79Е https://www.ato24.de/de/shell-helix-ultra-ect-c3-5w-30.html масло Shell Helix Ultra 5W-30 ECT C3 -4L 2бр-х 4л х29Е=58Е 119.60+9.79+58=187,39-5%=178,х1.9675лв=350лв Парите по сметка, стоката лично
  5. Хахаха тук съм си бре ама по рядко пиша по активно в феиса в групата за црв че там щеш не щеш постоянно ти излизат новите теми до де скролваш, тебе няма ли те там? Гледам накиприл си трета феис, и аз го харесвам ще трябва да ми разкажеш повече за нея на лс
  6. Абре колеги едно време през 2013 май беше бяхте направили едни уникални хавлии на хонда още си я пазя, няма ли да се амбицирате пак , и да се направят още веднъж аз много си се гордея с моята като се опъна на плажа
  7. Колеги какви са крушчиците за осветление на таблото на сивик 7? питам само за балончетата, едва ли се намират с цокъл.
  8. Моята поръчка е без промяна от последния пост. Преведох парите през епеи
  9. Ето и моята: Линк: https://www.ato24.de/en/nissan-motoroel-5w-30-dpf.html Вид и количество: Nissan Motoröl Fully Synthetic 5W-30 C4 DPF 1туба от 1л.-8.75Е Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hydraulik-psf-fluid.html Вид и количество : RAVENOL Hydraulik PSF Fluid 1туба от 1л -9,95Е Всичко 18,70Е-5%х1.9675=35лв за сега е това, ако изкочи още нещо ще добавям до 10та дата и превеждам парите
  10. Или петлас евтините или ханкока или фулдата Аз не съм голям фактор за мнение за гуми щото малко карам еле зимата, фулди съм купувал нови ама летни доволен съм си Но поставяйки се на твое място бих мислил между тези два варианта, само дето разликата в цената между петлас и ханкука или фулдата не е особено голяма..... абе няма да е лесен избора хаха. Мисля че за сняг оригиналния размер ще ти е по добре. Ако беше питал за летни щях ти кажа 215 65 ама за зимни....
  11. Нищо, само трябва да си припомня схемата, по точно цвета на кабелите че малко на изуст ги карам Наще все още са по +, но обикновено модулите читавите се програмират по твое желание а и ти сам може да му сменяш управлението по плюс или минус, но конкретно за нашата генерация управлението на фаровете е по плюс, след ключа има обща точка и тва много услеснява връзването на модула. жалко само че момчето което тръгна от нашия форум преди 10 години с тея модули вече не го откривам но има аналогични
  12. Аз незнам за ко ти трябва да си кичиш колата като пернишки голф с тея лампи, дето е въпрос на време да ги забранят или да вземат да глобяват за тях, при положение че тая генерация има толкова елементарна схема и един модул за дневни светлини се връзва за 15 минути на 3 точки и работи толкова интелигентно че и японеца не се е сетил за него. Купуваш си един ДРЛ модул, които пали плавно дългите светлини на определен процент които ти си задал, примерно моите са на 30%, нищо друго по колата излишно не свети, ни габарити, ни табло. Крушките ми са осрам наитбреикър дето хората се оплакват че горели за 4-5 месеца, е моите са на 9 години благодарение на тоя модул. Отделно модула следи напрежение и сигнализира със звуков сигнал много по рано за проблеми в зареждането от колкото когато ти светне лапмата, тогава дефакто вече си само на акумулатор без никво зареждане. Модула има и друго екстри които не ползвам. Връзването му е един плюс след контакт, едно кабелче до синьочервен кабел от ключа за светлините, тва е кабела за дългите, едно кабелче от същия ключ или там някъде за габарит си намериш, по него модула се ориентира кога да се изключи, демек ти си врътнал ключа и вече си на габарит или къси, и една маса, чисто спретнато модерно, кви са тея диоди кви са тея коледни украси, да им търсиш дупки, да светят за тоя де клати дърветата и да са проформа само за пред кат
×
×
  • Create New...