Jump to content

Слави CR-V

Почетен член
  • Мнения

    2920
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

451 Excellent

Относно Слави CR-V

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 18.05.1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 1998 128Hp & Honda Sh300i
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

11833 профилни разглеждания
  1. Запален или не няма никъкво значение, а течноста е помътняла защото предишната е била много мръсна и с отлагания, съответно новата почва веднага да се цапа. Общо взето за да е чиста то е било нужно през годините поне на 5 г да е била сменяна, сега пак ще се поизчисти но след няколко смени след като отмие това което позволява да се отмие, останалото ще си остане там завинаги Ти си пробвай със спринцовката пък сам ще решиш колко е ефективно с нея и струва ли си.
  2. На мен вчера ми пристигна вакум помпа за обезвъздушаване на спирачките, не зам що така ама на тая кола с вакум и със спинцовка нещо не се получват нещата като хората, просто смуче много въздух покраи резбата на пробката след като я отхлабиш и с една спирнцовка 60сс вадиш има няма 15-20сс течност което си е убистевено само да развиваш завиваш смучиш източваш спринцовката. Затова купих тази помпа която и да засмуква въздух не и пречи защото може да помпиш докато се напълни контеинерчето. Иначе и на мотора и на тоиотата номера със спринцовката става и не ми се налага да търся втори човек да помпи, преди две седмици сменях и на една КИЯ и на нея със спинцовката имаше по задоволителен ефект, ама на црв прекалено много въздух увлича без значение малко или повече си развил пробката.
  3. Да, вметна че цедката се вади от казанчето И още една вметка, верно че има или имаше правила на обезвъздушаване, едните гласяха от наи далечно към най близко колело, другите обратно, ето че ти си измислил и трето кръстосано правило, а аз да ти кажа че на тая кола съвсем няма значение в ква поредност караш колелетата когато става дума за смяна на течност
  4. Ма така е, те като изпаднаха от световното и ся ги е яд на всички.
  5. Е тва с телбота е нащракано ко те притеснява
  6. Газ БРЦ

    Те и не само на хартия изглеждат добре и бяха и много добре, ама нещо последните години ги развалиха, щото масово монтажниците дето ги монтираха тогава сега са се отказали от тях. Не знам причината може да е и финасова щото не са много евтини Баракудите. Аз също не бих заменил БРЦ с къвто и да е друг евтин вариант.
  7. За 5 градуса в околната температура не е чак толкова от значение, в книгата пише при външна температура не по висока от 38 (по спомен) Аз ги правя 0.10/0.20 тоест испукателните на максимума да имат повече аванс преди да излезат от норми, нищо не пречи и на 0.25, малко по шумни са на студенко, ама хванал съм тоя калъп на 0,20 и карам по него. Смукателни много рядко ми се е налагало да коригирам освен ако някои преди мен не е правил свободни съчинения Об на празен ход ако не ме лъже паметта на загрял двигател по книга са 750+/- 30
  8. Мога да те пратя чак в Габрово ако те устроива при хондаджия дето ги познава като петте си пръста, абе Фена за габровска област :), и аз съм на 90% сигурен че си с един зъб предварение, а японеца така културно е сложил дупки за щифтове да законтриш двата вала да не мърдат от местата си Отделно проблема ти с оборотите..... я ги питаи дали са откачали акумулатора докато са я правили после щи кажа кво се е случило, ааа и виж има една маса от десния фар към двигателя, кафяв кабел да не са забраили да го закачат за капака на главата
  9. Колеги от Варна мои приятел е изпаднал в следната ситуация, колата е црв 2015, понеже нямало да ги има 3 месеца решили да откачат акумулатора на колата, затворили вратите заключили с дистанционното, махнали акумулатора и пуснали предния капак, с идеята че после ще отключат колата от бравата с ключа, но при опит за отключване ключа не се върти на никъде все едно не е от тая кола. Някакви идеи ?
  10. Незнам какъв Елрлинг кушпуваш ама аз вече на 4-5 коли слагам такива и нямат никъв дерт, пасват отлично, еластични са и течове няма от никъде след тях, без смяна на гайки и прочие. Роля за хубавто стягане играят и шаибичките, щото като им се спелскат гумичките оказват по малко натягане върху капака
  11. Бушончето за часовника по спомен е вътре в коша при двигателя, в дясно при акумулатора има кутия с бушони, 7,5А ама може би тва да беше за радиото
  12. Теч хидравлична рейка

    Ако не е някъв фатален теч хич не се занимавай, ся ако се налага да доливаш всяка седмица -ОК, ама ако веднъж в годината посика 100-200 грама аз няма да я пипна, още повече за тая умопомрачителна сума дет са ти обявили. Абе тея у Варна не познават парите бе
  13. И аз се записвам с една 4-ка петро 5\30 офиса и данните на получателя ще дам на лично. Сумата ще преведа понд . или вторник заедно с сумата за транспорта https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html
  14. Гуми за CR-V 1ва ген.

    Той фланците за друго ги иска , да му фърля кал по огледалата и после да пуска снимки в феиса Инак размера може да сложиш няма проблем с него, 3 години съм с такива.
  15. Хубаво си го измислил с точните дати за поръчка, така всеки може да си прави сметка колко време има за да поръча и да превежда пари. Спиди също е добра опция, аз ич не ги долюбвам еконците особено от как намалиха остъпките от 20 на 10%
×