Jump to content

zzfz98

Фен
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно zzfz98

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2001 147 к.с
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Полезно за повдигането, ако знаеш и английски още по-добре.
  2. Според мен не си заслужава 3-400лв за тези стари кошове само за да се вдигне задницата няколко см.
  3. Може първоначално преди да ходиш до майстори да смениш капачката и палеца. Корозират и се изтъркват с времето и без това. Евтини са и става бързо.
  4. Не ми даде да редактирам поста. 73-73.5см с 10л бензин и съвсем малко газ
  5. Малко късно, но...около 72см от земята до ръба на калника. Стандартен размер джанти и гуми с 1.9-2.0 налягане
  6. Интересното е, че лятото също миришеше така
  7. Да, и при мен я има тази миризма на гориво от ауспуха. В този регулатор трябва да е проблемът.
  8. Ако е термостата не трябва ли стрелката да не отчита правилно, а тя си отчита вярно?
  9. Моята не е клекнала толкова в сравнение с другите все още. Ще измеря колко е. Има тороидална бутилка
  10. Същият проблем, да. Ако е вече много студено след второто запалване също може да паднат обоотите и да ги мени, но не гасне
  11. Здравей! Има ГИ, проверих клапата и беше чиста. Колкото е по-студено, толкова повече се усеща проблемът и съответно като е топло намаля
  12. Не знам дали има отношение за компютъра и дозирането. Възможно е и само ламбда сондата да е заминала и да не отчита правилно.
  13. Има такава, отчита стойности в реално време. Чека свети заради грешка Р0420 (ниска ефективност на катализатора).
  14. От както стана студено след като запали и веднага гасне. Иначе веднага след това пали от първото въртене и няма проблем. Пали и на минусови температури, но малко по-трудно. Също докато е студена още, при подаване на газ падат оборотите (не гасне, но за секунди падат). Клапаните са регулирани, освен съвсем леко потънал 1 изпускателен. Свети чека и за ниска ефективност на катализатора. Възможно ли е да е от сондата след него. Други проблеми няма, поддържа си скорост и обороти.
  15. При 120км ми стоят на 3350-3400 след lock-up. Много възможно е да не зацепва. Усещам го как зацепва всеки път, особено при отпускане на газта малко след ускоряване или като караш с висока скорост и стане баир как отключва и оборотите се качват. Възможно е соленоида да е запушен. Намира се до пробката на кутията отгоре. Държи се на болтова и е закачен с кабел. Той отговаря за локъпа.
×