Jump to content

Ra6ko

Фен
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Ra6ko

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    mosquitos1992

Profile Information

  • Кара
    Honda Cr-v 2.0 147hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе

Recent Profile Visitors

149 profile views
  1. Добре, явно така си работи. Като му замерих температура която ми духа през отворите, я меря 7 градуса незнам дали е добре или не, но мен ме устройва, охлажда доста добре. Така ще я карам явно.
  2. Радиатора на климатика е чист понеже, преди няколко месеца ми се наложи да сменям радиатора на двигателя и когато го смъкнах се хванах и измих този на климатика. Но въпреки всичко не успява да се охлажда добре и най вероятно вътрешно е запушен. А това за изключването незнам дали е нормално толкова често да изключва и включва, като при на баща ми црв-то няма такова нещо чак когато охлади изключва в много много редки интервали. Докато при мен го прави много често и не охлажда както трябва.
  3. След няколко дена проби и смяна на дехидратор, изпразване и пълнене на ново климатика, се оказа че много вдига налягането понеже не може добре да се охлажда радиатора. Докато работи и го охлаждаме със студена вода самиа радиатор всичко си влиза в норма и охлажда без да изключва компресора, та най вероятно съм за смяна на радиатор на климатика.
  4. Здравейте колеги дойде сезона за климатиците и с тях забелязах нещо което до сега не ми е правило впечатление и не знам така ли трябва да е. Та при включен климатик и най-добре го усещам извънградско е, че докато карам усещам как компресора изключва и включва когато си поиска(смисъл, че като включи и усещам колата как леко забива, а като изключи и се освобождава мотора). Нормално ли е това или да се засилвам към сервиз.
  5. Ra6ko

    Грешка P0420

    Варианта освен е физически да се махне само катализатора, а да се остави втората ламбда сонда мисля, че имаше такива средни гърнета с място за сонда да се сложи. Но ако има някой по компетентен да изкаже мнение.
  6. Ra6ko

    Грешка P0420

    И при мен втората не е бутана, нито катализатора е бутан, но явно е време да го резна. Щом не играе роля в дозировката не би трябвало и да е проблем като се махне.
  7. Ra6ko

    Грешка P0420

    Извинявам се B20Z 147коня който е. 2000година е Cr-Vто
  8. Здравейте колеги, отскоро почна да ми излиза следната грешка: P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold Bank 1, получава се като позагрее колата и когато набера скорост около 80-90км/ч и включа 5та скорост и няма след 5 до 10сек светва чека. Ще прикача и две снимки от въпросната грешка. Някакви идеи, катализатор, ламбда сонда за смяна или някъде другаде да търся проблема. Допълвам колата е на газ, но проблема го прави и на бензин, карах 2-3 дена на бензин и като излязох извън града пак светна.
  9. Проблема е отстранен, никакво свързване към U маркуча.
  10. Здравей колега и аз подобен проблем със загряването още от миналото лято, но дойде есента и когато е на топло завъртяно парното не вдига никаква температура. Та и аз смених термостат, датчик на температурата( беше за друг проблем но го смених така ли иначе) и радиатор понеже мислих, че е запушен понеже като завъртя на топло и градусите падаха, Но проблема продължи. Та с едно OBD свързано към телефона почнах да следа градусите от компютъра дирекно, а не какво ми показва стрелката на таблото. Забелязах, че от 85 градуса до 103 стрелката на таблото седи в едно положение и не мърда, но качи ли над 103 почва вече да реагира и се покачва. Моята газова и на баща ми( едни и същи CR-V-та ) съм ги вързал на това въпросното U маркуче, понеже помислих колко ще попречи на термостата ако толкова мине през изпарителя първо, ами достатчно много му пречи, Оказа се че когато е вързан там температурата играе от 82 до 107 градуса при мен, а при него от 80 до 103 затова при мен видях някакви признаци на загряване, а при него не. В крайна сметка върнах този U маркуч и температурата си закова 88 до 92 нито нагоре нито надолу. Сега при теб незнам къде е вързана понеже не видях да си написал, но ако е там по-добре върни въпросния маркуч на мястото му. Знам, че ако е гарнитура е за смяна при студено палене почва да надува маркучите предната ми кола беше така, ако искаш пробвай. С това мога да помогна.
  11. Здравейте колеги, С първа генерация съм 147к.с. мотора. Свързал съм изпарителя към U маркуча и година и половина никакви грижи, но от скоро почна да позагрява смених термостат, радиатор, датчик температурен. След всичко това се поразрових и да разбирам, че е грешно да минава изпарителя през този U маруч и сега градусите играят от 85 до 107, като високите градуси ги качва когато е на свободна или на по-никси обороти. Към къде е най добре да се вързе изпарителя и да върна този U маркуч обрато.
  12. Извинявам се, не се до изразих точно какъв беше проблема при мен. Долната помпа изпускаше, но това го разбрах след като ми се наложи да сменя горната понеже тя се беше повредила и ми задържаше и се получаваше точно такова като отделяне на горна точка, след като я смених и почнах да Обезвъздушавам и не искаше, тогава видях, че долната изпуска и се наложи и нея да сменя. Извинявам се отново, че не се доуточних.
  13. Колега погледни си и помпите понеже на моята се оказа, че долната помпа изпускаше и се получава все едно съединителя е износен. Преди да се хвърлиш към съединител погледни и помпите в какво състояние са. Лесно се смъкват и ако трябва да се сменят не са скъпи.
  14. И не само почистване, да се погледне и каква е позицията на дросела, колко показва TPS-а, защото при мен се получи, че все едно леко съм натиснал педала, но се е образувал нагар и не влиза въздух и компютъра се лъже. Отделно от по горните снимки направих корекция на газта и това отрицателното на bank1 bank2 се корегира в нормите.
  15. Проблема и със сутрешното палене изчезна. Пали си от раз и без да прекъсва.
×