Jump to content

borko 30

Фен
  • Мнения

    1830
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

252 Excellent

Относно borko 30

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 13.06.1980

Profile Information

  • Кара
    сивик D16V1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    dobrich

Последни посетители

7616 профилни разглеждания
  1. И аз мисля че в грешна посока копаеш за проблема !Ти сигурен ли си че компресора зацепва без да си го включил ,независимо че перките въртят?Ходи на майстор по автоклимите да види нещата как са -няма сам да го оправиш,помощ не можеш да получиш от нас понеже и ти сам не знаеш какво става и ни объркваш допълнително .Климатик не се ремонтира така от разтояние .Учил си туй онуй и датчика май това трябва да показва ,няма такива работи ,хич не пипай нищо ,ами отивай на сервиз по автоклими ,там пък изобщо не споменавай какво си пипал и учил ,понеже се нервират хората от такива клиенти .
  2. Усеща ли се VTEC при D16V1

    Мойта се усеща сякаш турбо се включва и дърпа здраво напред като ракета .На дълъг път опъва много яко ,за нула време вдига невероятни километри ,като се върна и наливам една туба масло ,що така ?
  3. Усеща ли се VTEC при D16V1

    Когато шушана е сама без витека ,набира много тегаво и мудно ,с витека моята като набере я усещам като 150 коня -къси скорости и създава такова усещане за бегачка ,мачкам педала докрай из града да ми дишат пушилката голфовете ,затова съм за сегменти сега .
  4. Усеща ли се VTEC при D16V1

    Усеща се при рязко натискане на педала на газта и на 3000 излиташ ,инак несработи ли светва ламбата ,че шушана е сама -демек не се включва витека .
  5. Шлайфахте ли главата ?Писах ти като отворите да смените биелни лагери и сегменти ,да отвориш мотора и да не смениш сегментите е щуротия ,особено на прегряван мотор.Още отначало трябваше да отидеш при Ванко-Фена и да ти оправи мотора ,сега нямаше да я има тази дискусия .То не че е късно де ,ама трябва да прежалиш парите по сегашния неуспешен ремонт. п.п Мойта пък в града я карам до прекъсвач и не пипа маслото ,отида ли до Албена или до Варна и като се върна и едно шише вече наливам,важното че върви и е пушка ,сегменти си трябват ,ама мотора е огин и за едни маслени сегменти няма да го парлатисвам ,докато не излезе друг проблем ,налагащ отваряне.
  6. От осовия семеринг на компресора винаги има загуби -малко или много ,фреона плюс това с годините си променя температурата на изпарение и затова се препоръчва подмяна на известен период,машината е ...просто машина ,трябва си обучен техник по автоклиматични инсталации ,да премери примерно да не вдига прекалено налягане на празен ход -ако е печен това трябва да му говори нещо ,повечето само зареждат с машината и толкова -важно е да имаш добър диагностик за преглед и след зареждането ,климатроника е хубаво нещо ,но повреди ли се ,обикновенно никога не заработва както трябва ,само ядовете и дадените пари на вятъра по сервизите остават ,накрая пак нямаш климатик в колата .Домашните много по-рядко пробиват ,работят на други налягания и няма такива вибрации като в колата ,при тях най-често се поврежда електрониката ,датчиците ,IPM -ите,захранването ,на конвенционалните често съхне кондера на компресора ,музикалните самсунги пък им се бъгва софтуера .Няма съвършена марка ,всички си имат кусури ,може би японските хиперинвертори са най -добри и спестовни с високия си COP ,обаче повредят ли се става лошо положението .
  7. Износена чашка на каре N22

    Първо разберете защо ги разбива .Има нещо тука ,удряна ли е колата ?И чисто нова OEM да купиш пак ще се разбие ,открийте причината първо ,после пак втора ръка взимаш.
  8. Те общо взето нямат кой знае какви проблеми и кусури ,отличен и издръжлив бензинов мотор ,избираш една и скачаш в неизвестното ,пък каквото излезе -всичко е на късмет .Ако много -много ги избираш накрая ще се натикаш на някой кенеф без да подозираш ,и ще работиш само за него .Всеки екземпляр ще има нужда от стягане на това -онова ,сядаш караш ,и ако те кефи -купуваш .
  9. КривИ дискове

    Да ,EBC са дисковете и накладките от Петьо,Izanagi ,той е човека за тези работи ,каквото съм поръчал от него -няма мърдане !Карам предимно градско газ до край-спирачка ,няма криви дискове .Добре е да имате ударна отвертка за дисковете -инак чук голям ,да можех и сегментите да си сменя сам ,и ще съм абселютен патрон с хонделата ,имам всичко като инструмент оборудване и данни за матора ,ама като ме е страх да не стане някоя грешка ,само боен пистолет нямам ,за да си пръсна главата собственоръчно ако прецакам мотора ,затуй не съм се хванал още !
  10. Всичко за Сивик 7 генерация

    На моята тапа и смених O-пръстена с нов за 30 стотинки преди една година и не е протекло още .
  11. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Тези километри са нищо за този мотор ,обаче имай предвид че там карат по 100хил км на година ,още повече че дизелите ги взимат за много каране ,така че сам си прави сметката за реалните километри .Вземи си сигурен човек с тебе за да я огледате ,да не стане като моята хубусница дето е на 120 хил км и гумата от педалите е изтрита -тя издържа доста хиляди километри ,иначе е пушка ,ама ми стъпи общо към 10 бона докато я стегна ,все дребни работи за по 500лв ,на моя човек за втори и последен път му поръчвам кола да ми докарва,кой знае от коя немска морга я е взел и са я пооправили за продажбата -чумата да го тръшне дано !
  12. 2.0 i-vtec духа от щеката

    Доколкото съм запознат ,на празен ход от щеката подухва леко ,при подаване на газ ,духането трябва да спре .
  13. Тоя силикон мисля че с една казармена чекийка ще го отлепиш лесно -натискай и отлепяй пружиниращо постепенно .Фаровете са пластични и трудно ще ги счупиш ,но все па внимавай.Моите така ги отворих за да разбера че машините са тотал осрани и ги затворих със санитарен силикон.
  14. И откъде си сигурен ?Полира ли ги отвън ?
  15. Обикновенно помътняват отвън ,сигурен ли си че мътилката е отвътрешната страна ?
×