Jump to content

borko 30

Фен
  • Content Count

    2197
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

borko 30 last won the day on August 28

borko 30 had the most liked content!

Community Reputation

423 Excellent

About borko 30

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 06/13/1980

Profile Information

  • Кара
    сивик D16V1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    dobrich

Recent Profile Visitors

9725 profile views
  1. Твоята ламбада ,как я хванахте че не работи ?
  2. Клапана ми е нов на 100 хил км вече -оригинален ,не е той .Пробвах го аз това с откачането на куплунга ,трия грешки всичко с диагностиката ,остава само за катализатора грешката .Вече навъртях 2 хил км -ще върви мотора явно ,маслото не е мръднало -невероятно .Няма вече Добрич -Варна 7 кила бензин и половин кило масло и два литра антифриз ,сега само бензин доливам .
  3. Чипа на имобилайзера е енергонезависим .
  4. Иначе разхода извънградско е 5-6 литра в момента ,вече минах хиляда километра ,очертава се близките 10 дни да направя пътека до Варна от отивания и връщания до онкоболницата в Аспарухово ,ще навъртя сигурно още хиляда ,ще следя и разхода да видим как е .
  5. Днес почистих дросела и шашмата за идъл ,резултата е стабилни обороти като пусна газта ,идъл клапана имаше нагар и се въртеше на ръка на пресекулки -задираше от боклуците ,изчистих го и сега се върти като шантав на ръка ,обаче пресекулките при каране с постоянна скорост пак ги има .Явно и друго нещо има .Да не се ебава някоя от бобините -ако е така как да я хвана ? п.п Колата обаче забелязах вчера ,че и във високите обороти върви повече,отпуснах се малко повече с газта -тегли яко -сега сигурно всичките коне са във мотора вече ,да знам поне що плащам толкова данък .
  6. Той всъщност какво точно му се почиства -като детайли ?Не съм го правил и затова питам .
  7. Ми не знам ,казвам това което ми каза майстора ,как придърпва от съединител -нямам представа ,пък за дросела -може да се плаща отделно за него ,аз това за оборотите не съм му го споменавал преди ремонта ,мислех че всичко е свързано с проблема с гарнитурата . От какво тогава може да е придърпването ? Откачах ламбдата ,егр-а ,не е от тях .Давайте предложения -ще ги пробвам .
  8. Днес бях при майстора и сложихме новото гърне и накладки ,стана въпрос за лекото придърпване ,покара я и каза че е от съединителя -така че не ме мислете вече ,аз пролетта го бях подпалил на един голям байр -може и от това да е ,съединителя е комплект зелено валео на 50 х км ,докато не го изпиля напълно ,няма да го сменям .Пък за оборотите дето пропадат от време на време при идъл -каза да се почисти дросела и ще се оправи ,ама кога ще го направя и имам време -бог знае .Така ще си я карам засега.
  9. Вече минах 600 км и върви пушка мотора ,обаче се появи нещо ,което мисля и преди ремонта го имаше ,но го приписвах на гарнитурата все .Та значи при каране примерно с 60 и само се подържа скороста с газта без да се ускорява ,почва едно микроскопично придърпване ,отначало мислех че е от неравния път и така ми се струва ,ама и на баш хубав път така прави ,натисна ли газта да ускорявам лашва леко и ускорява плавно до колкото настъпя ,отпусна ли газта пак така лашва цялата кола и все едно сега се уча да карам и не знам как да ползвам съединителя ,свещите са на 2000км оргинални ,слагах бардал в бензина за почистване -няма промяна .Като карам със 100 извънградско -не прави така ,само при ниски скорости и като че ли като като му е леко на мотора да върви и тогава прави магарията -какво е това нещо ,не знам ,ако имате идеи -пишете ,чека за катализатора и той пак свети и ми вади очите -сега не бута маслото ,ама след дъжд качулка -свършил е ката ресурса си явно . п.п Като карам по булеварда и стигна кръстовище и спра на светофара ,оборотите падат под 500 притриса леко и се вдигат сами до 750 и там седят до потегляне .Сетих се за това -ако има значение де ,за да може да се ориентирате евентуално откъде е проблема -повтарям това е от преди ремонта още ,не е свързано с него .
  10. Ти фъргай по едно око на стрелката ,пък да видим как ще е хавата след месец, два .
  11. Исках да кажа ,че като е правена вече пълна ревизия на главата и мотора ,следваща евентуална смяна -недай боже ,на гарнитура ,гарнитурата метална елринг е 100лв ,за труд де да знам сигурно едни 100лв пак ще има поне ,шлайф глава 50 кинта ,значи 250 лв за смяна гарнитура .Като съм дал 2 бона за ревизия на мотора ,ако се наложи след време 250 за нова гарнитура -пак ще ги дам .
  12. Е тя гарнитурата се сменя -няма да трябва вече сегменти лагери семеринги клапани и така нататък-една гарнитура колко ще струва да се смени -тез коли се стягало на нютони и после на градуси картуната ,после нямало дозатягане -ти елринг ли сложи гарнитура .
  13. Вече минах 200 км извънградско -върви хонделата ,грешка няма ,дигах до 100 ,веднъж до 120 да мина един ,няма го сега тоя шум от мотора да ти става на кошер главата като настъпиш -вече като карам със 100 можем да си чуваме приказките в колата с хората .Тоя човек-майстора , ми върна вярата в ремонтите -значи все пак може да се направи това нещо-двигателя като хората и да върви .
  14. Не знам някой да се занимава с такива работи -поне в Добрич .В нета има хора дето са си ги сваляли и ги киснат за няколко дена в някакви разтвори и имало ефект,ама колко -те си знаят .Ако ти гори мотора много масло -първо него оправи .
  15. А-а-а-а няма вече ,обещах че ще си я кътам вече -да ме вози до където съм тръгнал и да ме слуша Благодаря ви колеги ,че се радвате заедно с мен за колата -оценявам го ! Прави ми впечатление ,че Фена като баш майстор на хондите един ред не драсна в темата ,да даде акъл нещо или да ме укори за нещо -ниищо .Дръпнал се е нещо от нас ли ,сърдит ли е за нещо ?
×
×
  • Create New...