Jump to content

borko 30

Фен
  • Мнения

    1851
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

258 Excellent

Относно borko 30

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 13.06.1980

Profile Information

  • Кара
    сивик D16V1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    dobrich

Последни посетители

7690 профилни разглеждания
  1. 2006 CRV i-CDTI - Family wagon

    Clabbe,ти нали се стараеше според модераторите да учиш нашия форумен език -български .От колко време си регистриран във форума 2-3 години трябва да има ,така ли една дума не научи ,че продължаваш на друг език да пишеш ?Нямаш оправдание за писането на чужд език толкова време ,не одобрявам и толерирането на това от модераторите .
  2. Код на радио на сивик 7

    Предложения има ,имаш ли програматор ,аз лично на моето радио изтрих записа от чипа 93та серия -записах ff във всички клетки -празна памет все едно и после не ми е искало код .
  3. Mini Me на D15B2

    Цялата операция ще е голяма щуротия и без ефект.Тази като ти е омаляла ,купи си по-мощна хонда .Той japanese ти е обяснил повечето работи -няма смисъл да влизаш във тоя филм .
  4. Усеща ли се VTEC при D16V1

    Както колегата Setfan е забелязъл ,усещането за витека зависи от карането ,примерно караш с 2000 оборота и натискаш рязко педала -не до ламарината -и около 3000 някъде мотора осезаемо дръпва и продължава все повече с вдигане на оборотите ,обаче ако полека караш и стигнеш 3000 оборота не усещаш нищо там и след това .Ние с колегата ruil4o си сложихме лампа на таблото за витека и сме проследили долу-горе процеса и кога включва .Както ти обясниха по-горе колегите ,това е икономичен мотор и няма нищо общо с истинския витек на големите мотори ,обаче аз лично съм доволен от моя мотор .
  5. Проблем при запалването.

    Регулатора се намира на бензиновата рейка на инжекторите ,вакумен е и регулира налягането според вакума в смукателя -там го търси .
  6. Възпитател

    Не знам какво възпитава ,но, може страшна катастрофа да предизвика на пътя .
  7. Сполучлива ли е смяната само на слабата клетка ?Как са свързани помежду си ?Другите колко ли живот им остава ,може би смяна на всички елементи ,както се процедира при всички пакетни батерии?
  8. Притегнах къде що видях маси и кабели изобщо в двигателния отсек ,от тогава стана повече от десет дена не е имало проблеми . User2 ,едно голяяяяямо БЛАГОДАРЯ за помоща ти !!!Хубаво е че все още се намират отзивчиви колеги във форума като теб ! Поздрави на всички !
  9. Всичко за Сивик 7 генерация

    Оригиналните ги дават доколкото съм запознат да се сменят на 100 хил.км .След това автърмаркет консумативите на 50-60 хил. макс.
  10. Намери нещо за завиване на буталото от подръчните ти материали -като разхлабиш щуцера лесно върви .Не мисля че ще влезе въздух в системата по този метод .
  11. На моята седма ,като сменях задните накладки ,навивах буталото ,но сложих маркуч на щуцера за обезвъздушаване и отпусках леко с ключа щуцера ,за да изпуска течност,иначе не мърда буталото ,явно като се навива и избутва течност,която трябва да се изведе някъде -от щуцера примерно .Отвий преди това капачето на резервоара за спир .течност ,за да компенсира колкото трябва при изпускането ако стане повече .
  12. Въпрос за запалителни свещи

    То и на твоите старите трябва да пише някаква цифра след модела .За този мотор междуелектродното разтояние трябва да е 11 мм,цифрата след bkr6e ,трябва да е 11 ,BKR6E-11 .NGK трябва да са свещите японски -не френски ,алтернативата е японското денсо с които също работи добре мотора .
  13. Благодаря ти за бързата реакция user2 !Може би и при мен е нещо с масите -не знам коя точно ,пробвах като я пусна по наклон и запаля без стартер ,не мига лампата като карам ,при следващо палене със стартер пак мига .Ще прегледам кабелаците и пак ще пиша за резултата.
  14. Питах тука някои майстори -викат тръгнал е ,карай така докато спре да пали ,после ще видим В Добрич много ги разбират хондите вече майсторите -затова само форума е спасението .Някой препоръчват да се махне лампата -аз лично не го одобрявам .Какъв е всъщност проблема ,всe трябва някой да знае .
  15. Преди няколко дена си ремонтирах стартера -смених четки и шалтер .От тогава насам като запаля и мига непрекъснато зеленото ключе на таблото ,за имобилайзера което е .Откачах няколко пъти акумулатора за по няколко часа -няма ефект.Колата пали ,но мига в движение постоянно това зелено ключе .Нищо освен стартера и акумулатора не съм откачал ,събрах го и монтирах всичко както си беше ,но тази лампа не престава да мига ,преди мигаше за няколко секунди като извадя ключа ,сега като го извадя не мига ,обаче мига постоянно като карам.Защо прави така ,нещо допълнително ли трябва да се прави за да стане както преди това ?
×