Jump to content

borko 30

Фен
  • Мнения

    1926
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

borko 30 last won the day on Юни 20

borko 30 had the most liked content!

Обществена Репутация

293 Excellent

Относно borko 30

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 13.06.1980

Profile Information

  • Кара
    сивик D16V1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    dobrich

Последни посетители

7958 профилни разглеждания
  1. Пробвай нещо .Изкарай я извънградско няколко километра и карай с 5-6 хил оборота ,преди това откачи акумулатора за 15 минути ,пробвай и пиши резултата .Моята като вземе да прави така ,обикалям Добрич по околовръсното на прекъсвач и после една година не се появява тоя ефект с пропадане на обороти .
  2. borko 30

    DRL на сивик 1,8 2006г

    Твоята кола каква е ?Как се управляват фаровете -с плюса или минуса ,това може да е проблема за да не работи при теб . п.п Има модули с управление по плюс ,има и с минус ,дали този е подходящ за твоята кола .
  3. Примерно ,Мотул 5w30 .Хонда масло 5w30 .
  4. 2008 г ,като сменях на моята англичанка тези тампони ,обсъждахме точно тези новите плътните ,имаше някъв проблем при завоите с тях -не помня точно вече ,затова сложих стандартни за модела .
  5. Ами,така вози ,твърдо е окачването ,и аз не съм доволен как подскача ,обаче това е положението .Акорда вози хубаво ,амааааа там парите са други .
  6. borko 30

    избор гарнитура

    Аз моите още не съм ги сменял ,обаче тука наще хора от форума препоръчват сегменти NPR и гарнитура ELRING ,но ти си решаваш в крайна сметка .Ако разполагаш с повече кеш -оригинални сегменти от бултрако -за моята са 150лв на бутало ,предполагам и за твоята ще са там някъде . Добавка :Трябва много да се внимава с такива части какви и от къде се купуват ,за пример давам един комшия с рено рапид ,преди 2 години сменя сегменти и купил някакви най-евтините там ,след няма и 10 хил км почна зверски да гори масло и не върви ,отварят мотора ,буталата се лангъркат в цилиндрите -от сегментите останал само тъъъънак слой ,абе все едно ги няма и са се изпарили .Смятатйте какви ментета са били да заминат за няколко хил км .
  7. С градския не се познаваме май ,Добрич знаете голям град -мегаполиса на балканите и не се знаеме всички ,не е от нашия блок ,но така или иначе се е постарал човека все пак да помогне с нещо .По темата -какъвто и акумулатор да търсите,в никакъв случай не купувайте МОНБАТ -правят ги в нашия град ,няма такъв боклук никъде по света ,не се подлъгвайте по намаленията или промоциите за тази марка -ще съжалявате много ,още като нови са боклук и не отговарят на обявения капацитет,саморазряда е убийствен за съвременен акумулатор ,гаранционна замяна е почти невъзможна -трябва напълно да е умрял иначе не сменят ,само ви го дозареждат срещу плащане от ваша страна и след два дена пак няма ток да запалите .Всяка западна батерия е добър вариант -Монбат са дъното на всички дъна в класациите ,ами българска работа ,едно време нашия СТАРТ какви акумулатори правеше ......Сега само можем да си мечтаем за такива .
  8. Досега в темата ,мисля че всички са прави с мненията си ,въпрос на гледна точка е .Ако искаме да се презапасим с енергия в случай на необходимост ,добре е голям капацитет ,иначе да ,японеца си е пресметнал нормалните ел разходи и е препоръчал даден капацитет .Има и още нещо ,големия акумулатор ще издържи повече време ,понеже се товари по-малко при стартирането и износването е по-малко .
  9. Никой ли не е пробвал с реглаж на предница и задница за проба ?Моята си се връща нормално волана ,обаче пък няма втвърдяване при високи скорости -150 160 км/ч ,при тези скорости имам усещането за неуправляемост ,волана олеква още повече ,даже още при 130 почвам да губя контрол -усещането е за огромен луфт в кормилното предаване ,пък такъв на практика няма ,реглаж е правен но е все така .
  10. Грешките ,които са изтрили какви бяха -нещо датчик колянов /разпр.вал да е имало ?
  11. А кои са причините за да избереш хонда ,и как избра да е сивик и точно 8 генерация ?Тук във форума ли си чел ,или ти я похвали някой като модел ?Чисто информативно питаме ,примерно дали форума ти е бил полезен с инфото което сме събрали в него за моделите и той ли те насочи към колата която си избрал?
  12. Здравей,ето и моята поръчка : Линк: https://www.ato24.de/de/petro-canada-europe-synthetic-5w-40.html Вид и количество: Petro-Canada Europe Synthetic 5W-40 - една туба от 5 литра Стойност на поръчката: 28,95 € * 1,9675 = 56,96 лв Начин на плащане - Както се разбрахме ,утре ги пращам . Начин на получаване -Чрез куриер ,пращам ти координати на лични Поздрави .
  13. Елемента е термофус или термопредпазител ,не е терморезистор .Има си температура на прекъсване и ток на прекъсване ,колегата първо да го замери без да го сваля ,ако не дава връзка след свалянето да му види точните параметри за смяната .Най -безопасно е с отпояване на транзистора ,после се отвива болта на транзистора към радиатора и се проверява пастата ,ако е твърда се сменя с нова ,ако не е се сглобява всичко по обратния ред .
  14. Измери на изводите му на платката ,трябва да дава пълно късо ,ако е изправен ,или безкрайно съпротивление ,ако е прекъснал .Смяната му е малко пипкава -транзистора също се отпоява за да излезе платката .На колко градуса е оригиналния термофус ?
×