Jump to content

tanas4o_

Фен
  • Content Count

    185
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Neutral

About tanas4o_

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/09/1979

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2012, АT, R20А2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

2144 profile views
  1. Ако не се лъжа, автомата е Хондовски, а не на Субару, но не претендирам да съм на 100% прав. А и едва ли има кой знае какво значение.
  2. Предавките са 5 + заключването на кутията стават 6. Заключването сваля грубо около 500 оборота надолу. Не знам какво имаш предвид под нормално каране, но при 130 км/ч скорост, кутията като се заключи оборотите са 2500. На мен ми е първи автомат, а ми е много приятен за каране. Мога да сравняват с ръчната кутия (такова беше предното црв, пак 3та ген), предпочитам автомата. Имай предвид, че разхода на автомата е по-голям значително от този който е по-книжка. В града спокойно можеш да смяташ около 15/100 бензин. Ръчната кутия гори около 12л/100 км в града бензин.
  3. @BizzitoЯсно, благодаря. Довечера действам!!!!
  4. Здравей, ще се възползвам относно съдействието... Нормално ли е при въвеждане на парт номера първо да изписва, че не доставят до БГ, а после, че няма наличност на всичко което търся???
  5. Релси от олх, ebay, a lie press, Бултрако. Монтират се след като се махнат с приплъзване пластмасовите капачки на тавана, след което се монтират гумени основи и върху тях алуминиевите носачи на самите греди. Самия монтаж е около 15 мин, не повече. Потърси има тема във форума точно за тези греди.
  6. Въпросните лайсни се наричат weatherstrips. В Бултрако са около 170 лв за бройка, в алито изглеждат така : https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20190907131422&SearchText=honda+crv+2005+weatherstrip&switch_new_app=y Но горното е за 3та генерация, но може да те насочи в търсенето из нета на части.
  7. С риск да не е много точно по темата... Имах същия проблем с црв 3 поколение. Въпросните лайсни в Бултрако бяха по 170лв бройката. Има алтернатива и в али експрес, има писано в раздела за crv 3. Смяната е много лесна, държат се на щипка и се вадят нагоре Предполагам, че цените са аналогични..
  8. Според мен във всеки сервиз могат да ти помогнат. Крушката се държи на две телчета които се огъват и застопоряват в цикъла на самата крушка. Завъртян е малко, но не невъзможно, щом аз се справих., макар и с много попържване...
  9. Това ми е второто цр-в и двете работят така както казваш. Нормално е. Това е и една от причините за проблемите свързани с компресора на климатика.
  10. А имах подобен проблем. Наложи се да сменя крушка, реално смених двете защото очаквах и другата да направи мизерия. Сложих осрам d2s, за 120 лв двете мисля, с 4 год гаранция. Интересно се получи, че извадих абсолютно същите... Ако някои се интересува мога да пусна на лично откъде съм ги купиш крушките. ... Едно малко приключение беше смяната на крушата на единия фар, май на левия...., но с клипчетата от тубата става ясно кое как. Самата крушка да не се пипа с голи ръце.
  11. Погледни тук Темата е за друго, но се вижда добре как се маха панела, а и въпросната букса за теглича също. Дано е полезно.
  12. За трето поколение тази букса също отляво, зад панела на багажника, но беше прикрепена доста добре и няма начин да трака така. Мисля че преди години бях писал тук във форума със снимки за нея. (буксата имам предвид).
  13. Зависи в какво състояние ти е втората крушка. Принципно крушките имат ресурс, нещо като работни часове, но не точно защото зависи и колко често са пускани и спирани. С други думи, заминала ли е едната съвсем скоро очаквай да замине и другата. Според мен няма начин да няма разлика в светлината която отделят работилата дълго време и новата. Имах подобна ситуация със заводски ксенон, смених двете крушки със D2S на осрам с 4 г. Гаранция ако не се лъжа. По 60 лв крушката. Мога да пратя на лично мястото от което ги купих ако ти трябва. Сигурно ли е, че проблема е крушата а не баласта или запалката???? За светлините на номера отзад. На предната кола същото црв, за 5 г и почти 90к км съм ги сменил тези крушки веднъж и светеше като ден номера. Не виждам смисъл да се слага лед там. Друг въпрос е, че смяната е много специфична и ако не внимава можеш да счупиш едни пластмасови крачета и цокъла да не може да се застопори... Вадят се много особено.. Кофти момент е.
  14. @Bizzito Става въпрос за бензиново црв, или поне аз останах с това убеждение. А сега се сетих и за друго - наложи се да сменя вътрешни карета заради вибрации във волана при ускорение.... Оригиналните са сериозна цифра... Рейката е електрическа..... Нейната кожа....
×
×
  • Create New...