Jump to content

tanas4o_

Фен
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

27 Neutral

About tanas4o_

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/09/1979

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2012, АT, R20А2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

2099 profile views
  1. Утре ще пробвам и ще доложа. Възможно е аз да съм дал невярна информация, което определено не е било нарочно. Това е един от режимите (д2) който специално аз ползвам изключително рядко.
  2. Същото нещо се ползва и за размразяване то на стъклото зимно време, ако се не лъжа...
  3. В движение ако ти трябва да ускори и си на висока скорост, можеш да натиснеш Д3, ще слезеш на 3та и ще имаш мощност за изпреварване. Ограничението за Скорост е по спомен до 150км/ч за Д3. Същото се случва и при режим кик даун - рязко и до долу натискане на педала на газта.
  4. По спомен, повече инфо след няколко дни като се прибера... D1 - кутията заключена на първа D2 - до втора. Тръгва на първа, минава на втора и дотам. D3 - като д2 ама до трета и нищо повече, доколкото си спомням, може да се включва в движение. Ако ти трябва повече инфо по-скоро, виж някъде из темите имаше споделени ръководства, а там има подробно инфо. Д1 и д2 основно зимата. Д3 като моторна спирачка при наклон.
  5. Доколкото разбрах, най-добрия начин е да са пръска през дренажния отвор за конденза от климатика. Това при положение че не се разглобява за да се стигне до питата и да се третира тя.
  6. Колега виж темата по-горе. Аз карам с такива. Ако имаш въпроси, питай, мога да споделя впечатления. Поздрави
  7. tanas4o_

    Лампи над номера

    За ставаш зад колата и буташ всяко едно плафонче надясно. Ще го усетиш как пружинира леко и в един момент ще освободи. След усукване на самото плафонче, много псув...и и ще излезе. Ако не си много нежен с пружинирането можеш да счупиш зъбчето и следва варианта с мога... Около 30 лв за брой или китайски ледове за около 40 лв двата. Успех
  8. tanas4o_

    Markony's Garage

    Да споделя и аз малко инфо относно темата... Направен монтаж на CR-V 3, 2.0, автомат - края на януари. Оттогава изминати около 3000 км без светване на чекове или други сериозни неволи ( теч от маркуч за антифриз не го броя, защото всеки елемент си има момент на разработка и е нормално този маркуч да поомекне и да протече от скобата след малко работа. Още повече, че навярно не е много добра идея да е супер стегната скобата, за да се избегне срязване на самия маркуч). Разход: бензин градско 15-17 / извънградско (100-140 скорост) 8-10 //// Газ градско 18-19/100 ; извънградско 11,12 / 100. Според мен изцяло в рамките на 20% допълнително върху разхода на бензин. Няма разлика между поведението на колата на газ или бензин ( или ако има то тя е минимална и нито аз, нито съпругата ми я усещаме.., освен когато трябва да заредим возилото... ) Много добро впечатление ми направи следното: - всичко под капака светеше от чистота, буквално. Човека иска да работи на чисто и да вижда какво се случва. Калниците и предната броня покрити с кърпи, за да се предпази боята, когато се налага човек да се наведе и да бръкне нейде надълбоко; - филтрите монтирани на удобно място, за да не се налага човек да попържва когато дойде време за тяхната смяна; - без да имам опит с ГИ на предишни коли, и съответно с инсталатори на АГУ, смея да твърдя, че едва ли са толкова много хората, които ще обърнат внимание освен на самата уредба, която инсталират, но и на възлите по колата, които ще бъдат засегнати от инсталацията на уредбата - визирам проверка и реглаж на клапани, сваляне и почистване на дросел и сигурно още един куп неща, за които не знам. И всичко това с цел да се осигури комплексна услуга и последваща безпроблемна експлоатация от клиента; - всички необходими документи за първоначалния преглед на уредбата, се издават със предаването на автомобила. (За учудване на проверяващите във Варна които бяха втрещени, че на протокола за монтажа го има Булстат-а на фирмата инсталатор.. ); - предоставяне на оборотен автомобил за времето на монтажа - без значение колко негативи може да донесе това. Визирам не само ремонти, но и фишове за нарушения и други такива. Човекът е много отзивчив, приветлив и кооперативен. Аз му се доверих изцяло - от избора на уредба до настройката й, до профилактиката на двигателя ... и НЕ СГРЕШИХ. Жив и здрав да си Бранко! Има защо да работиш със записване и два месеца напред всичко да е заето.
  9. Благодаря на всички за споделената информация!!! Ще е много полезна на момчетата !
  10. tanas4o_

    Хонда джаз 2007

    Не, не трябва.
  11. Ясно, всичко е идентично с Джаза, включително и тънките моменти, свещи, ЕГР и магистралите към него и т.н. Всъщност става въпрос за колите на двама приятели, които живеят в Малта. Искаше ми се да им помогна с парт номера на консумативи (свещи, бубини и т.н.), както и препоръчителни интервали за поддръжка и разни други неща. Например и на двете коли антифриза е зелен на цвят, а не обичайния син на Honda Type 2 coolant. Естествено, може да е сменян, но едва ли... И двамата нямат user / service manual, както и никаква история на колите. В такъв случай, някой би ли споделил VIN на Джаз 2, за да могат да се ориентират по него? Поздрави
  12. Здравейте, някой кара ли Honda Fit? Опитвам се да намеря инфо за следната кола: Fit, 1.4 i-vtec, 2012 година е регистрирана за първи път, внос от Япония, мотор L13A, CVT кутия Възникнаха следните въпроси: 1) Опитах да видя VIN номера и по него да търся инфо, но зад капачето в моторния отсек с надпис Frame Number ударих греда, там пише само GE61532534, а не обичайните 17 цифри.... Съответно и на всички места където пробвах да го въведа ми изписва Incorrect VIN.... . Някой има ли идея как да се допълнят липсващите цифри и въобще може ли да се стигне до пълен 17 цифрен номер? 2) Мотора е L13A, който е същия който се слага и на Jazz, нали? Стори ми се странен надписа i-vtec на мотора; Поздрави
  13. tanas4o_

    Нов в клуба на CRV

    @niksi Най-вероятно е така, само шлауха да е общ. Снимката е правена по време на монтаж на теглич и нямаше време за оглед на датчиците. А въпросните пластини за фиксиране на датчиците наистина ги няма, а се оказа и голям зор (поне за мен) да намеря алтернатива на тях. Така и не успях. А струват сигурно символична цена...
  14. tanas4o_

    Нов в клуба на CRV

    И 4те датчика отзад са на един кабел. На снимката се виждат двата централни датчика.
  15. След като пуснеш халогена завърти още малко и ще я пуснеш. Врътката няма да остане в същото положение, а ще се върне обратно. Пробвай и пиши резултата.
×