Jump to content

tanas4o_

Фен
  • Content Count

    242
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

50 Neutral

About tanas4o_

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/09/1979

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2012, АT, R20А2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

2924 profile views
  1. Още един глас за смяна (опресняване) на маслото в кутията. При мен се получава на около 30к пробег след опресняване. След смяна се нормализира.
  2. Супер неприятно и странно звучи, второ такова црв карам, вече почти 150к км общо и не ми се е случвало. Успех с ремонта.
  3. И аз мисля така, щом не може да излезе от къщата, бягай далече и не съжалявай въобще.
  4. Търси контакти на Дидо Чикирики и Дидо Myamoto, те могат да те ориентират.
  5. Погледни в сервизната книжка някъде към края. Там има таблица с цялата необходима информация - масла, филтри, верига и т. н.
  6. "творчество" твърдо. Това за волтметъра е идея, или пък цяло капаче от морга като това дето е до бутона за изключване на VSA.
  7. По спомен оригиналните с поръчка от Англия са около 30-тина лири. Говоря за предните. За задните има комплект на Фебест и цената беше добра. Аз карам с такива отзад вече 3 години.
  8. @Brum1 Какво имаш предвид като казваш че не стават монтажите? И двата си ги слагай аз и не забелязах нищо особено. Повече грижи имах с корозиралите отвори на шасито, където трябваше да се монтират болтовете на теглича. Поне тапички на отворите можеха да сложат хонда....
  9. Пак относно бургаската: Прави впечатление и нещо друго. ГИ се монтира с цел спестяване на разходи за гориво, като времето за "избиване" на стойността на уредбата зависи от пробега. От личен опит тази стойност е около 18-20 к км. Точно толкова колкото е написано и в обявата. Не виждам смисъл да сложиш ГИ и точно когато си "изплатил" инвестицията, да продадеш колата. Естествено, винаги може да има нещо специфично в личен план, което да налага продажбата. От техническа гледна точка и в дългосрочен план обаче, е неоправдано според мен. Аз бих разпитал продавача.
  10. По бургаската 100% е пипано по задните колела. Колата в момента е по-висока (поне на снимки) отколкото излиза от завода. Отделно, 200к е пробег при които се проверява / сменя веригата на мотора. И още нещо, 20-25к е препоръчителния пробег за проверка на клапани след монтаж на ГИ. Горното инфо е информативно. Последно:Ако решиш да я гледаш (валидно за всички тройки, а може би и не само тройки), развърти волана на място няколко пъти и се ослушай за шумове от кормилна та рейка. Оригинална не се пипа, а за читаво рециклиране в БГ не се е чувало досега. А им е слабо място на тия коли.
  11. По проверена информация от БТ, при бензина вътрешните карета са еднакви при ръчка и автомат. В този ред на мисли, като че ли е по-добре да се търси карв втора употреба от автомат, заради винаги плавния старт на автомата и очаквано по-малко износване. И аз минах през този филм, сложих ОЕМ, след 2 валидола.... Ако решиш ОЕМ, имай предвид че се продават без грес. Тя е в комплект с маншоните.......
  12. Продава се комплект от 4 гуми, DOT 3815. Остатъчен грайфер 6 мм. използвани са на CR-V 3. Състоянието може да бъде видяно от снимките. Цена 160 лв за комплекта. Намират се във Варна, ако е необходимо могат да се пратят по куриер. За контакт: 0885 16 16 03 / Атанас
  13. Здравей, Честно казано, и на мен не ми стана ясно защо по дяволите е необходим този модул, аз и затова не купих такъв. Имаше по едно време такива модули на Bosal, но след това започнаха да се продават само в комплект с теглича (поне в България) и не бяха толкова изгодни вече за покупка. Рових по темата преди доста време и намерих само откъслечна информация относно функциите на модула. По спомен: 1) изключва задния парктроник при включване на щекера на теглича; 2) имаше и нещо свързано със стабилността на колата при теглене на каравана, но не се сещам подробности; 3) извеждане на сигнализация при изгоряла светлина на ремаркето / караваната. Можеш да потърсиш схеми на модули на ECS, срещал съм из мрежата. Относно свързването и функциите, погледни на линка по-долу, ако не си го видял вече: http://catalogue.ecs-electronics.nl Доколкото знам, по can bus шина "не върви" информация относно състоянието на светлините и не би трябвало да има проблем със директното свързване на светлините. Относно липсващите снимки в предишната тема. доколкото знам е имало проблеми с форума преди време и доста снимки са се загубили. Ще се радвам ако споделиш инфо по темата, ако намериш такова. В прикачените файлове има малко обща информация. HN292BB User Guide.pdf HN292BB.pdf
  14. Кой е слагал теглича? Възможно е да има такъв модул, ако теглича е оригинален. Има куплунг за включване на такъв модул, разположен в багажника, зад десния страничен панел. Имам тема такава във форума, там можеш да видиш и снимки.
×
×
  • Create New...