Jump to content

tanas4o_

Фен
  • Мнения

    147
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

25 Neutral

Относно tanas4o_

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 9.10.1979

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2012, АT, R20А2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

1944 профилни разглеждания
  1. tanas4o_

    Антифриз за CRV 2.2i-cdti

    @Mimors Въпрос на личен избор!!!
  2. Здравейте, да размърдам малко темата.... Някой има ли идея откъде мога да се сдобия с планките, които фиксират сензорите от вътрешната страна на бронята? Има ги на снимките малко по-нагоре в темата. Вчера свалях бронята за да монтирам теглич и .... разбрах защо не работи единия сензор. ... Имало е много некадърна намеса и единия сензор е фиксиран със свинска опашка и някакъв силикон и разни други импровизации. Ще се слага нов сензор, то е ясно, но ми се иска да се фиксира като му е реда. Поздрави
  3. Pepur Без да се заяждам, скоро съвсем случайно попаднах в ebay на обява за продажба на сервизни книжки. Имаше избор на марки автомобили и цената варираше спрямо броя на печатите вътре.... Ориентировъчно 20-30 лири за брой. Определено беше неприятна изненада... Но го има и другото... Скоро продадох цр-в 3, бензин, ръчка, 10 годишно, на истински доказани 170к км. Работата с колите е като с жените....или имаш късмет, или не.... Поздрави
  4. Без опит с дизелова такава, но от прочетеното във форума, ниво на маслото над максимума може да означава грижи с dpf филтъра. Иначе изглежда със запазен интериор. Огледай състоянието на пластмасовите кръгли части по вратите вътре - често те се надраскват бързо. Имаш ли снимка на брояча на километрите на таблото - дето казваш, че е пресечен целия с линия някаква?
  5. @ note Би ли споделил дали след адаптацията на дросела споменатата вибрация на мотора изчезна? И при мен се наблюдава същата. Поздрави
  6. Като предишен собственик на преди фейслифтова ръчка и сега фейслифтов автомат, все бензини.... Броните и двете са различни - предната ясно видимо, при задната страничните панели вече са част от самата броня. Определено има разлика в обезшумяването - фейслифта е по-добре в това отношение. Автомат или ръчка - разликата в разхода съвсем не е литър нагоре за автомата. Мога да дам пример за Варна - ръчката, колкото и да я ръчкаш, в топло и студено и дори все на къси разстояния - разход по борд компютър най- много 14/100 и то пряко сили. Това е градски разход във Варна. Автомата под 16/100 - мисията почти невъзможна, без значение как е каран - леко и спокойно или газ/спирачка. Извън града разхода е почти идентичен - 8-9/100. Автомат или не - твърдо автомат, макар и с по-голям разход. Тръгването тип тролей, реакцията в режим kick-down, автономната работа на темпомата и .... отпочиналия ляв крак си струват разхода според мен. Споменатия разход е бензин. Проблема със съединителя на компресора на климатика би трябвало да е отстранен при фейслифта също. Сигурно има и още нещо което пропускам.....но на първо четене толкоз.
  7. tanas4o_

    Кора в багажника

    Здравей, за рафта в багажника можеш да следиш и е английския ebay. Например: https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Honda-CRV-CR-V-MK3-2006-2012-Rear-Middle-Shelf-Load-Cover-Parcel-Cargo/232984090797?hash=item363eef18ad:g:UjwAAOSwsRVb1k7m:rk:5:pf:0 Това специално е скъпичко, но с повече търпение ще излезе оферта. Аз успях така да се уредя с щора... От Англия дотук с куриер за около лира на килограм. Честно казано, не особено полезно нещо. Можеш да слагаш до 10 кг на него. (има табелка).
  8. Само за статистиката - предни прахоуловители - сменени веднъж за почти 10 години и 170к км. Сложих някакви алтернативни, не оригиналните.
  9. tanas4o_

    теглич CRV 3

    @ hondec Здравей, на предната кола слагах точно такъв теглич, автоматичен (демек де лесно свалящ се, а не закрепен с болтове). Самото слагане не е сложно, но трябва да се свали задната броня и теглича обхваща и куката за теглене. Минава над ауспуха и по спомен се закрепва и над него също. Теглича дойде окомплектован с каквото си трябва, може би само окабеляването изглеждаше малко менте, както и фирмата където ме насочиха за монтаж. Така и не ми стана ясно за какво е един куплунг, до който се стига като махнеш лявата странична пластмаса на багажника. В документацията се споменаваше като куплунг за свързване на теглич, но имаше нещо криминално в него - май бяха само 2 кабела в самия куплунг. Теглича пасва идеално на оригиналните отвори с вътрешна резба в рамата. Проблема при мен беше, че тези отвори не бяха затапени заводско и ги намерих пълни с мръсотия. Почистих ги колкото беше възможно и реших да прекарам резбите още веднъж с метчика. Не помня какъв размер беше точно, но се оказа нестандартен и докато намеря подходящ бая зор видях..... Ако реших да си го инсталираш сам, огледай болтовете и бъди готов с метчик, за да не губиш време. Аз моя теглич така и не го закачих за светлините. Ползвах теглича само за един захват за велосипеди, на които нямаше светлини. В това отношение не мога да помогна. В Ескадра бях гледал по едно време ел. инсталация на Босал, дето се продаваше отделно и не беше скъпа, но като проверих на място, се оказа че вече предлагали тази инсталация само ако си купиш и теглич, отделно не. И ударих греда. Сега и на мен ми предстои да слагам теглич на новото Цр-в и ако не мога да намеря втора употреба оригинален, ще сложа пак такъв. А,а - задната броня се реже малко. Реално се изрязва едно малко парченце около куката за теглене. Мисля, че имаше даже шаблон за рязане в комплекта. Аз си мислех, че ще стои грозно, ама не е така. Изглежда добре според мен. Надявам се, че съм бил полезен. Извън страната съм и нямам редовен добър достъп по Интернет, но ще следя темата и съм на линия за други въпроси, ако възникнат. Поздрави
  10. Здрасти, малко вероятно е да са карета според мен. Аз имах проблем с вътрешните карета преди време, но проблема беше много ясно изразена вибрация във волана, и то само в режим на ускорение. Най-ясно изразена около 90-100 км/ч скорост. Напъната на трета, вибрираше здраво. А иначе, при плавно ускорение, по не се усещаше. Колата беше с ръчна кутия, но на не много голям пробег - около 140к км, без ГИ. След смяна на каретата, нещата заспаха. Ако не се лъжа, колкото и странно да звучи, каретата на автомата и на ръчката са еднакви..... при положение, че решиш да пробваш с карета. Успех с диагностиката. Ще следя темата колкото мога, че аз отскоро съм с автомат, пък и газификация ще предстои вероятно.. Поздрави
  11. tanas4o_

    теглич CRV 3

    Здравей, на предишното ми CR-V си слагах аз теглича. При положение, че ауспуха на дясна и лява дирекция кола е на едно и също място, не би трябвало да има проблем. Слагал съм словенски мисля теглич, марката беше Galia, и захвата обикаляше ауспуха се сещам. Би трябвало да няма разлика.
  12. Можеш да погледнеш налягането в гумите. И при мен веднъж беше така. При смяната на зимните с летните, две момчета в гумаджийницата работиха по колата, единия пое лявата, а другия дясната страна. Единия видял 18-ки гуми и веднага го напомпил до 2.4, а другия отворил вратата и напомпил до 2.1, както е по стикера. Като излязох с колата беше така, дърпаше на една страна, не помня към по-меката или по-напомпената. Като ги изравних, всичко си дойде на мястото.
  13. @bbozhanov Благодаря за предложението. Определено беше опция и то съвсем не лоша. Но се наложи да взема бързо решение и натежа варианта Бултрако. Но важен е жеста, за което сърдечно благодаря. Та значи - рейката е отремонтирана и монтирана на колата. Определено има съществена разлика между предишното състояние и текущото. Въпросният шум, причина за ремонта, вече го няма. Волана се усеща някак по-стегнат. Усещането е далеч от това да въртиш хидравличен волан, но и много по-различно от преди. След завой волана се връща много повече към средно положение отпреди. Прави впечатление, че при движение по странично наклонен път, за да се поддържа движение напред, преди беше необходима корекция с волана около 10-15 градуса, а сега корекцията е далеч по-малка. Условията за ремонта са: - монтаж и демонтаж на рейката, с гаранция 1 година за извършената работа, поемана от Бултрако; - ремонт на самата рейка, извършена от външна за тях фирма, гаранция за ремонта 6 месеца, която се носи от външната фирма. Интересното е, че при рекламация, би следвало демонтаж, транспорт и монтаж да бъдат за сметка на Пловдиската фирма под-изпълнител, но това е само устно казано. Никъде го няма черно на бяло, както и едната година от Бултрако. Наложи се "конструктивен" диалог, след което се издаде "Техническо становище", което да удостоверява всичко казано дотук. За мен е "ОК". Наречете го педантичност или дребнавост, но според мен писмено оформени и подробни документи биха спестили евентуално доста нерви по-късно..... Ремонта тотал 540 лв. Колата беше в сервиза от понеделник до петък. Интересни моменти: 1) Ако си искате резултатите от реглажа, уточнете го като оставяте колата. 2) Частите, които де-факто се износват в тази рейка, се предлагат отделно. Тоест ако някои се чувства уверен в себе си да разкапсулова рейката и да си направи сам ремонта, може да го направи с оригинални части. Друг въпрос е дали алтернативните такива (изработени от специализирана фирма) биха изкарали повече.... Сложен въпрос! Не мога да отрека, че имаше диалог и разбиране от двете страни. Остава и самия ремонт да е сполучлив...
  14. @note съжалявам за много късния отговор! Части "Delphi" - 100 лв от вносител, смяна труд - 50 лв, реглаж на предницата след смяната - 25 лв. Иначе оригинални от Бултрако, само частите около 350 лв, с монтаж и реглаж при тях тотал сумата ще е над 500 лв. Монтажа им се плаща на час - около 65 лв, и реглажа е 66 лв. Надявам се, че съм бил полезен. Поздрави
  15. Комфортно ли е окачването.... ами колко да е комфортно, за един да, за друг може би не. Според мен лично усещане. Здраво ли е окачването? При мен за 85к км навъртяни от мен и жената, в резултат от една @№$%€€§ дупка - кормилни накрайници външен и вътрешен + биелета - всичко това отдясно. Отделно преди няколко дни се разтропа и кормилната рейка - не е много ясно дали е свързано с вече споменатата дупка или просто умора на механизма. За целия пробег на колата - 168к към момента, същата рейка е сменяна гаранционно в Бултрако при пробег 65к гаранционно. Не знам дали е здраво. При предната Хонда ситуацията беше сходна. Със сигурност оказва влияние и факта, че двамата шофьори (аз и жената) не сме фенове на агресивното каране.
×