Jump to content

tanas4o_

Фен
  • Content Count

    238
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

49 Neutral

About tanas4o_

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/09/1979

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2012, АT, R20А2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

2720 profile views
  1. Търси контакти на Дидо Чикирики и Дидо Myamoto, те могат да те ориентират.
  2. Погледни в сервизната книжка някъде към края. Там има таблица с цялата необходима информация - масла, филтри, верига и т. н.
  3. "творчество" твърдо. Това за волтметъра е идея, или пък цяло капаче от морга като това дето е до бутона за изключване на VSA.
  4. По спомен оригиналните с поръчка от Англия са около 30-тина лири. Говоря за предните. За задните има комплект на Фебест и цената беше добра. Аз карам с такива отзад вече 3 години.
  5. @Brum1 Какво имаш предвид като казваш че не стават монтажите? И двата си ги слагай аз и не забелязах нищо особено. Повече грижи имах с корозиралите отвори на шасито, където трябваше да се монтират болтовете на теглича. Поне тапички на отворите можеха да сложат хонда....
  6. Пак относно бургаската: Прави впечатление и нещо друго. ГИ се монтира с цел спестяване на разходи за гориво, като времето за "избиване" на стойността на уредбата зависи от пробега. От личен опит тази стойност е около 18-20 к км. Точно толкова колкото е написано и в обявата. Не виждам смисъл да сложиш ГИ и точно когато си "изплатил" инвестицията, да продадеш колата. Естествено, винаги може да има нещо специфично в личен план, което да налага продажбата. От техническа гледна точка и в дългосрочен план обаче, е неоправдано според мен. Аз бих разпитал продавача.
  7. По бургаската 100% е пипано по задните колела. Колата в момента е по-висока (поне на снимки) отколкото излиза от завода. Отделно, 200к е пробег при които се проверява / сменя веригата на мотора. И още нещо, 20-25к е препоръчителния пробег за проверка на клапани след монтаж на ГИ. Горното инфо е информативно. Последно:Ако решиш да я гледаш (валидно за всички тройки, а може би и не само тройки), развърти волана на място няколко пъти и се ослушай за шумове от кормилна та рейка. Оригинална не се пипа, а за читаво рециклиране в БГ не се е чувало досега. А им е слабо място на тия коли.
  8. По проверена информация от БТ, при бензина вътрешните карета са еднакви при ръчка и автомат. В този ред на мисли, като че ли е по-добре да се търси карв втора употреба от автомат, заради винаги плавния старт на автомата и очаквано по-малко износване. И аз минах през този филм, сложих ОЕМ, след 2 валидола.... Ако решиш ОЕМ, имай предвид че се продават без грес. Тя е в комплект с маншоните.......
  9. Продава се комплект от 4 гуми, DOT 3815. Остатъчен грайфер 6 мм. използвани са на CR-V 3. Състоянието може да бъде видяно от снимките. Цена 160 лв за комплекта. Намират се във Варна, ако е необходимо могат да се пратят по куриер. За контакт: 0885 16 16 03 / Атанас
  10. Здравей, Честно казано, и на мен не ми стана ясно защо по дяволите е необходим този модул, аз и затова не купих такъв. Имаше по едно време такива модули на Bosal, но след това започнаха да се продават само в комплект с теглича (поне в България) и не бяха толкова изгодни вече за покупка. Рових по темата преди доста време и намерих само откъслечна информация относно функциите на модула. По спомен: 1) изключва задния парктроник при включване на щекера на теглича; 2) имаше и нещо свързано със стабилността на колата при теглене на каравана, но не се сещам подробности; 3) извеждане на сигнализация при изгоряла светлина на ремаркето / караваната. Можеш да потърсиш схеми на модули на ECS, срещал съм из мрежата. Относно свързването и функциите, погледни на линка по-долу, ако не си го видял вече: http://catalogue.ecs-electronics.nl Доколкото знам, по can bus шина "не върви" информация относно състоянието на светлините и не би трябвало да има проблем със директното свързване на светлините. Относно липсващите снимки в предишната тема. доколкото знам е имало проблеми с форума преди време и доста снимки са се загубили. Ще се радвам ако споделиш инфо по темата, ако намериш такова. В прикачените файлове има малко обща информация. HN292BB User Guide.pdf HN292BB.pdf
  11. Кой е слагал теглича? Възможно е да има такъв модул, ако теглича е оригинален. Има куплунг за включване на такъв модул, разположен в багажника, зад десния страничен панел. Имам тема такава във форума, там можеш да видиш и снимки.
  12. Да завърша темата!!! Изпарителя е сменен гаранционно с нов, както и тройника, от който се наблюдаваше теч на антифриз. Не се чува вече шум след зареждане с газ. Проблема се счита за решен. Благодаря на всички включили се.
  13. Търси копче на вилата със символа "i", ако не се лъжа. Като го натискаш сменя инфото на таблото. Утре на светло мога да го проверя и да потвърдя.
  14. Снимки на редуктора. Консултацията е направена с монтажника в гаранционните сервиз. Продължавам да пиша в темата за да не остава тя "недовършена".
×
×
  • Create New...