Jump to content

tanas4o_

Фен
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

54 Neutral

About tanas4o_

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/09/1979

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2012, АT, R20А2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

3088 profile views
  1. Ползвам Романо OBD, последните 3 години и 75к км. Поставяно е в Русе при Маркони. Проблеми само с течове на антифриз от маркучите (надявам се да е решен вече) и веднъж от изпарителя. Нямам омаслител, емулатора за бензина е на Маркони. Бутилка тороидална, 49 л, но може да вземе и около 60 л ако не се лъжа. Довпръсква бензин 15% след 3500 оборота по мое желание, иначе първоначално беше след 4000 оборота. Просто я усещам слаба на газ във високите обороти. Ако те интересува нещо по конкретно, пиши.
  2. За самия теглич варианти много. Аз съм слагам два на галия, сръбски май бяха. Слагах си ги сам. А иначе за окабеляването - Импас 56 Варна. Търсиш Антон. Това е ако не смяташ да теглиш каравана и не ти трябва trailer assist функция. Защото ако ти трябва, не можеш да избягаш от едни 200 300 Евро за c2 модул. Има такъв за Bosal, но представителя за Варна гк продава само комплект с теглича.
  3. Не е лошо да се подготвиш и с подходящия метчик и да го прекараш в отворите за болтовете. Задължително ще има много мръсотия вътре. Слагам съм 2 теглича на такова црв и двата пъти резбите в отворите не бяха в добро състояние. Црв-то идва оригинално без тапи на тези отвори.
  4. Благодаря на включилите се. Реших проблема, намерих оригинални джанти с ЕТ50 от пред фейсово ЦРВ. Но споделената информация беше полезна за мен.
  5. Здравейте, имам въпрос относно ЕТ на джантите, а именно, джанти от Civic FN (7jx18, 5 x114.3, 60.1, ET 55), ще станат ли на ЦРВ 3 ? Единствената разлика, която виждам, е в ЕТ-то, оригиналните са ЕТ 50, а тези са ЕТ 55. Поправете ме ако греша, по-голямото ЕТ, в случая означава, че джантата е по-прибрана в калника. И въпроса за 100к лева е, дали някой ползва такива джанти?
  6. Още един глас за смяна (опресняване) на маслото в кутията. При мен се получава на около 30к пробег след опресняване. След смяна се нормализира.
  7. Супер неприятно и странно звучи, второ такова црв карам, вече почти 150к км общо и не ми се е случвало. Успех с ремонта.
  8. И аз мисля така, щом не може да излезе от къщата, бягай далече и не съжалявай въобще.
  9. Търси контакти на Дидо Чикирики и Дидо Myamoto, те могат да те ориентират.
  10. Погледни в сервизната книжка някъде към края. Там има таблица с цялата необходима информация - масла, филтри, верига и т. н.
  11. "творчество" твърдо. Това за волтметъра е идея, или пък цяло капаче от морга като това дето е до бутона за изключване на VSA.
  12. По спомен оригиналните с поръчка от Англия са около 30-тина лири. Говоря за предните. За задните има комплект на Фебест и цената беше добра. Аз карам с такива отзад вече 3 години.
  13. @Brum1 Какво имаш предвид като казваш че не стават монтажите? И двата си ги слагай аз и не забелязах нищо особено. Повече грижи имах с корозиралите отвори на шасито, където трябваше да се монтират болтовете на теглича. Поне тапички на отворите можеха да сложат хонда....
  14. Пак относно бургаската: Прави впечатление и нещо друго. ГИ се монтира с цел спестяване на разходи за гориво, като времето за "избиване" на стойността на уредбата зависи от пробега. От личен опит тази стойност е около 18-20 к км. Точно толкова колкото е написано и в обявата. Не виждам смисъл да сложиш ГИ и точно когато си "изплатил" инвестицията, да продадеш колата. Естествено, винаги може да има нещо специфично в личен план, което да налага продажбата. От техническа гледна точка и в дългосрочен план обаче, е неоправдано според мен. Аз бих разпитал продавача.
×
×
  • Create New...