Jump to content

tanas4o_

Фен
  • Content Count

    229
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

44 Neutral

About tanas4o_

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/09/1979

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2012, АT, R20А2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

2583 profile views
  1. Здравей, Честно казано, и на мен не ми стана ясно защо по дяволите е необходим този модул, аз и затова не купих такъв. Имаше по едно време такива модули на Bosal, но след това започнаха да се продават само в комплект с теглича (поне в България) и не бяха толкова изгодни вече за покупка. Рових по темата преди доста време и намерих само откъслечна информация относно функциите на модула. По спомен: 1) изключва задния парктроник при включване на щекера на теглича; 2) имаше и нещо свързано със стабилността на колата при теглене на каравана, но не се сещам подробности; 3) извеждане на сигнализация при изгоряла светлина на ремаркето / караваната. Можеш да потърсиш схеми на модули на ECS, срещал съм из мрежата. Относно свързването и функциите, погледни на линка по-долу, ако не си го видял вече: http://catalogue.ecs-electronics.nl Доколкото знам, по can bus шина "не върви" информация относно състоянието на светлините и не би трябвало да има проблем със директното свързване на светлините. Относно липсващите снимки в предишната тема. доколкото знам е имало проблеми с форума преди време и доста снимки са се загубили. Ще се радвам ако споделиш инфо по темата, ако намериш такова. В прикачените файлове има малко обща информация. HN292BB User Guide.pdf HN292BB.pdf
  2. Кой е слагал теглича? Възможно е да има такъв модул, ако теглича е оригинален. Има куплунг за включване на такъв модул, разположен в багажника, зад десния страничен панел. Имам тема такава във форума, там можеш да видиш и снимки.
  3. Да завърша темата!!! Изпарителя е сменен гаранционно с нов, както и тройника, от който се наблюдаваше теч на антифриз. Не се чува вече шум след зареждане с газ. Проблема се счита за решен. Благодаря на всички включили се.
  4. Търси копче на вилата със символа "i", ако не се лъжа. Като го натискаш сменя инфото на таблото. Утре на светло мога да го проверя и да потвърдя.
  5. Снимки на редуктора. Консултацията е направена с монтажника в гаранционните сервиз. Продължавам да пиша в темата за да не остава тя "недовършена".
  6. @Vancho моля виж приложената снимка с подробно описание на всички компоненти на системата. Да обновя ситуацията. Посети сервиза където инсталираха уредбата, нямат опит с подобен шум. Междувременно се появиха следи от антифриз по корпуса на редуктора, който ще се сменя или поправи с ремонтен комплект. След ремонта ще стане ясно дали той е бил виновникът за обсъждания шум. Относно течовете на антифриз, ще се подменят тройника и може би някои от маркучите към него. Ще споделя развитието на ситуацията. Благодаря на всички включили се досега.
  7. Не виждам нищо лошо в това да има раздел - "Потърси съвет от спец", или "Питай "Спеца", в която срещу символична сума, доказали се хора да отговарят на въпроси..... защото колкото и да искат да помогнат такива хора, това малко или много отнема от тяхното време, и предполагам пречи на основната им работа. Споменатото по-горе относно невъзможността на отговарящия да види и диагностицира на място трябва да се отчита от питащия. Доколко питащите ще се съобразят с дадените препоръки, си е тяхна работа и ОТГОВОРНОСТ. Репутацията на доказалите се хора е достатъчна гаранция за правотата на дадения от тях съвет. Не виждам нищо лошо и в това да има подобна сума за членство във форума, на годишна база примерно. Нямам идея колко струва издръжката на форума, но предполагам, че необходимата сума няма да е толкова голяма, с оглед на броя членове на форума. Нека админите да кажат една примерна сума, ако имат тази възможност. Не на последно място е и техническата възможност да се осъществи нещо такова. Относно практиката на колеги да пишат във произволни теми с цел трупане на брой мнения предполагам, без оглед на това дали се притежава засегнатия в запитването автомобил, или личен опит засягащ питането ..... за мен това не е коректна практика въобще.... но нека оставим питащия да прецени на доколко да вярва на казаното. Ще бъде много жалко, ако поредния разбиращ и можещ човек напусне форума - разбрах, че един такъв (Markony (Бранко)) вече не е редовен участник. От личен контакт мога да потвърдя какъв човек и специалист е той. @fenabg Иване, не те познавам лично, но съм получавал съвет от теб за възникнал проблем и мнението ти беше важно и полезно за мен. Според мен не е правилното решение да напуснеш форума, въпреки, че само ти знаеш колко силно е чувството ти на неудовлетворение когато се опитваш безвъзмездно да помогнеш на някой, а се случва почти обратното... Нека оставим питащите да преценят на кого колко може да се вярва, на база изградена репутация и доказана компетентност.
  8. @Vancho Тройника е метален, а маркучите са FARO, всички меки на допир. За сондата трябва да погледна...
  9. Благодаря на всички включили се. Проблема се разследва и може да се окаже и по-комплексен. От самия монтаж на ГИ боря течове на антифриз, течеше от тройника и от входа на изпарителя. Мина се през натягане на скобите, изрязване на малка част от края на маркучите и смяна на скобите... и все тече. За момента теч се наблюдава само от тройника. Връзката с темата е тази, че според колегите които се "бориха" с тези течове, единствената причина за теч, която те виждат е поддържане на по-високо от разчетното налягане в охладителната система и основния "заподозрян" е изпарителя (капачката на радиатора също, чакам да пристигне всеки момент нова оригинална и да я елиминирам като опция). Тезата е, че при натоварване на мотора изпарителя поддържа по-някакъв начин по-високо налягане на антифриза от разчетното за определен отрязък от време и това предизвиква течове. Не знам дали това е възможно, не знам също и какво има в изпарителя точно и как работи то ... . В тази връзка, днес закачих ГИ към лаптопа и на софтуера на Romano-то ми направи впечатление че индикацията за GAS pressure (маркирана на прикачената снимка) не винаги стой в белия сектор (между 11 и 13 часа, образно казано). В момент на форсиране на двигателя стрелката прескача този сектор и достига до стойност 1.7. Не знам дали има връзка въобще това, както и дали е нормално. По-знаещите могат да кажат. Отделно още едно питане: Ако наистина изпарителя е "виновник" за странния шум и евентуално теча на антифриз, при каране само на бензин не би трябвало да се наблюдава и теч, или се бъркам ??? Ще пиша при развитие или решение на проблема. Утре ми предстоят едни 500 км и ще направя тестове... Поздрави ПП. Направен е следния тест: непосредствено след като колата е обърнала на газ (обръща при 40 градуса температура), при развита капачка на радиатора не се усеща мирис на газ (тезата е за "пробив" в изпарителя и "надуване" оттам на антифриза.....
  10. Подобна практика има масово при дизелите на Волво, но при доста по-малка дозировка, няколко мили литра на литър по спомен. За пръв път чувам за такава практика тук.
  11. Здравейте, причината за темата е звука, който се чува откъм изпарителя според мен, при форсиране на двигателя, в самото начало на увеличаването на оборотите. Може да бъде чут от приложеното клип-че. Аз го оприличавам на свистене..... Колата е CR-V 3, R20A2, автомат, на истински 134к пробег. ГИ е Романо Антонио OBD, инсталирано преди 30к км, с абсолютно редовно сменяни филтри на всеки 300 моточаса. Използвани са само оригинални консумативи на марката. Към момента на "снимането" на клипа, остават около 70 часа до следваща смяна. Интересното е, че същия звук се чува след абсолютно всяко зареждане на газ, без значение от количеството заредена газ или от газ станцията. Обикновено няколко километра след зареждане шума изчезва, но от вчера се чува и при наполовина пълна бутилка (почти 200 км след последно зареждане). Определено наличието на шума е свързано с газовата уредба, защото при обръщане на бензин шума изчезва и обратно, при превключване на газ се чува отново. Имах съмнение за "препълване" на бутилката при зареждане или кофти качество газ, но съм пробвал на няколко бензиностанции, при празна бутилка и зареждане на половин бутилка. Шумът е винаги наличен, без значение колко и откъде съм заредил... Дори и при току що сменени филтри, шума е наличен. Това ми е първата кола на газ, и нямам база за сравнение, но "появяване" и "изчезване" на подобни шумове според мен не са нормални. Определено ще се ходи за диагностика на уредбата, но и всяко споделено мнение ще е полезно. Поздрави! VID_20200824_144227___.mp4
  12. Провери в coxmotors има комплекти от оригинални боя и лак от по няколко грама всеки и не са особено скъпи. За дребни корекции като твоята стават.
  13. Няма място за притеснение, моите са същите. Играят ли малко при включване и изключване на климатика?
  14. Още една добра дума за Ник газ, както е споменато в предните постове.
×
×
  • Create New...