Jump to content

CR-V21

Фен
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

CR-V21 last won the day on Януари 18 2021

CR-V21 had the most liked content!

Обществена Репутация

26 Neutral

Относно CR-V21

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте,ще монтирам комфорт модул за Ел стъклата и за целта ми трябва да открия плюса при команда за затваряне на всяко стъкло. Дотук добре,но след като разглобих вратата и започнах да търся плюсовете при команда затваряне,плюс излиза само на шофьорският прозорец. Някой да помогне с информация?
  2. Колега ,изобщо не в сложно,линка които ти е дал колегата е мои. Нито съм тапицер,нито автосервиз. Работя в строителството. Иска се само желание и търпение. Незнам тия от микрон доцев за какви два дена работа говорят и 400 лева !!!! като на мен ми отне един ден работа със сваляне и качване плюс ремонта. Пак казвам ,не съм професионалист в тази област.
  3. Да споделя резултати след манипулацията която реших да направя на моето ЦРВ. Бях си навил от доста време да си почистя дросела ,беше доста почернял което забелязах след годишно обслужване. Та купих си от бултрако гарнитура и се захванах. Демонтажа е елементарен,филтърна кутия и маркучи,две-три букси,водни съединения. Дросела се оказа доста по мръсен от колкото очаквах !!! Почистих го внимателно със чистител за дросели на мотул като бях много внимателен да не мокря електрониката. Монтажа също е елементарен като единствената особеност е че болтовете се затягат на 22nm. След манипулация дросела иска обучение,направих го с диагностичен уред на launch. Поста ми е предназначен към колегите които имат съмнения дали да го направят Плюсове след почистването: -педала на газта е доста по отзивчив и няма замисляне при подаване на газ -оборотите на празен ход се вдигнаха много леко което лично мен ме устройва -при пускане на компресора колата не губи от оборотите си на празен ход Надявам се да съм бил полезен с този пост !
  4. Ами то педала започна да потъва преди смяната на спирачна течност,реших да я сменя като бърз евтин вариант. Колата е внос и кой знае дали въобще някога е сменяна ! Замерих я с уред за измерване на наличие на вода в течноста,показа два процента което е на ръба за подмяната и а и не загубих много време и средства .
  5. Добър ден на всички,от около две години баща ми кара ЦРВ втора генерация,много здрава машина ! Но засега има два проблема които не успявам да разреша : 1,Проблем номер едно - след смяна на абс сензора колата продължава да набива грешка на преден ляв сензор. Според сервизното ръководство колата не чете от магнитната лента на лагера като при трета генерация,не чете и от гривна на полуоската като при първа генерация ! 2,Проблем номер две - педала на спирачката потъва при продъжителен натиск което ме води на мисълта,че най-вероятно е заминала спирачна помпа.Смених изцяло спирачната течност,но проблема си остана. В момента търся ремонтен комплект за помпата,но никъде не откривам. Нова помпа афтърмаркет май не е оферта,оригинална в хонда не си заслужава за толкова стар автомобил,втора ръка от катастрофирала също си е голямо тото. Търсих доста ремонтен комплект,но никъде не намирам !!!???
  6. Може колега, между кората и тавана има достатъчно място за да го смажеш. Аз при монтиран таван от там я досмазах!
  7. Възможно е. Не съм чел тези характеристики. Говоря от практика. Където и да съм ползвал WD ако е на открито винаги почва да трупа прах. Например ограничителите на вратите, наскоро ги сменях и първоначално им пръснах малко WD на новите, за 1 месец бяха насъбрали прах и мръсотия. Забърсах ги и пръснах със силиконов спрей, сега не виждам да трупат прах по тях...Не пречи да се пробва... Възможно е и не оспорвам,но в случая не е на открито и се надявам да съм направил правилния избор.
  8. Ако си от София мога да помогна лично!
  9. Да почистиш каналите няма да успееш, но да я смажеш е възможно. Аз лично използвах WD 40.
  10. Предполагам предната панорама е проблемната?
  11. Случайно намерих часта в ОЛХ, щипки има на много места. Аз лично пазарувам от aliexpress. Но ако на някои му се дава по левче за щипка ги има в тонекс на горубляне. Поръчал съм си 1000 броя щипки(миксирани) от китайците за 14 долара.
  12. Здравейте колеги,пускам темата за да помогна ако някой мисли да се заема с тази задача сам : Та от както съм взел хондата имах два проблема които не ме дразнеха чак толкова,но дойде време да ги разреша. Проблем едно: панорамния таван не работеше,а втория е проблем с радиото на колата.И двата проблема изискваха демонтаж на таванната кора . Ще се опитам да опиша стъпките и проблемети които срещнах при решаването на тези два проблема . За задачата ще са Ви нужни : права отевертка,кръстата отвертка,гидоре с вложка номер 10 и номер 14,пластмасови инструменти за демонтаж на корите. След като допуснах няколко грешки ще се опитам да Ви разкажа правилния начин според мен : - първо трябва да демонтирате задните панели които са на задното малко прозорче,те се държат само на щипки и болт номер 14 които държи колана. За да се махнат е нужно да разкачите и долния панел под него защото тои прехлупва горния .Снимка 9759. - след това се демонтират предните колонки които са само на щипки,там драми няма .Снимка 9756. -след това демонтирах дръжките на вратите,не са на болтове както е показано на повечето клипове в тубата.На щипки са ще се ориентирате. -след това махнах всички плафони,на по два винта са. ИСКАХ ДА КАЧА СНИМКИ НА ВСИЧКИ ДЕЙСТВИЯ,НО САЙТА НЕ МИ ПОЗВОЛЯВА. -след това демонтирах държачите на сенниците,там се натиска с една отверка и се върти за да изпаднат -след всички тези стъпки тавана е готов да падне,държи се на три щипки отпред,две в средата и две в края на колата. -цялата инсталация която минава отгоре е залепена с горещ силикон и някакъв вид изолираща лепенка -следва демонтаж на самия механизъм за панорамния таван,държи се на 4 болта отпред,два в средата,4 отзад и два винта които държат електромотора -в моя случай трябваше да се подмени едно безконечно колелце,почистване на канали и смазване и проблема с панорамата е решен -проблема с антената се оказа,че не е нужно да се демонтира тавана. Кабела за антената минава през цялата кола над тавана,но има два конектора които не се намират над тавана. Първия е зад пластмасата от шофьорската страна при малкото прозорче отзад,втория се намира под жабката. Като демонтирате пластмасата под жабката ще го видите. Проблема при мен беше там,откачих,почистих и сега радиото е чук ! -монтажа няма да го описвам,защото ако успеете да го демонтирате,ще успеете и да го сглобите.Заредете се с резервни щипки ако искате да я сглобите както трябва.При мен отидоха около 20/25 щипки.Надявам се да съм бил полезен на които им предстои тази не толкова приятна задача. За демонтажа може да се справите сами,но за монтажа на тавана Ви препоръчвам да си викнете помощник,аз се измъчих сам беше доста трудно и изнервящо. Ако нещо съм изпуснал може да питайте ! Желая хубава неделна вечер на всички !
  13. Здравейте колеги,изчетох цялата тема и търся човек за монтаж на тази мутимедия : https://www.erisin.com/products/erisin-es4299c-9-android-100-car-stereo-for-honda-cr-v-gps-wifi-4g-tpms-dvr-dab-dsp-carplay Проблемите които имам са сходни с на повчето колеги -управление от волана не работи -фабриен буфер не работи -задна камера не работи Предпочитам монтажа да е с преходни букси(ако е възможно) а не с рязане и запояване на кабели. Искам ако не остана доволен от китаеца да си върна оригиналната.От София съм . Колата е трета генерация с фабричната мултимедия. Оставям телефон за връзка за с мен защото не влизам често тук 0887617003(може да пишете и във вайбър)
  14. Търсих колега, но намерих само за хидравлични рейки.
×
×
  • Създай нов...