Jump to content

bbozhanov

Фен
  • Мнения

    124
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

34 Neutral

1 Последовател

Относно bbozhanov

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Април 12

Profile Information

  • Кара
    CR-V III, AT, R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравей колега! Имам хонда црв 3-та генерация и имам същият проблем като вашият с постоянно включени перки на радиатора и климатика . Може ли да ми дадете ваш телефон за връзка ? Ще се радвам ако можете да ми помогнете.

  2. bbozhanov

    спирачни дискове

    Абсолютно правилно! Медна съм имал предвид, но не знам защо съм писал графитна. Там се развива висока температура при продължителна или рязка/силна (от висока до ниска скорост) употреба на спирачките. Ако е обикновена смазката ще се опече... Правилно си го коригирал, благодаря за което.
  3. Здравей. Имам същия проблем с дебитомера като твоя но нямам нуцните познания като теб. Имам и същото цр в. Би ли ми помогнал да оправя настройките светна ми и VSA. Благодаря

  4. Продавам кормилна рейка за CR-V III. Свалена е от дизел 2008-ма година на 180к км. Без омасляване или проблеми. С накрайниците се продава. Сменена е заради съмнение за проблем с нея с такава от бензинова CR-V III 2010-та. Така че има съвместимост. Цена: 340 лева (с възможност за коментар). 0889410214 Борислав София, Младост Послепис: На купувача мога предложа сервиз, където е свалена тази рейка и сложена от бензиновия автомобил. 80 лева смяна, 40 лева масло (ако има нужда) и 55 лева реглаж на двата моста (за него мога и различен, по-евтин сервиз да предложа).
  5. Имам една проверено-читава рейка, подменена заради съмнение за проблем с нея. В крайна сметка се оказа, че не идва проблемът от нея, обаче на човека не му се занимаваше да си я връща и си остави онази, която купихме за теста. Ако имаш интерес да я закупиш ми пиши на ЛС, ще те уредя както с добра цена за рейката, така и за подмяната (плюс това, че вече хората от сервиза са го правили на точно 3-ка). Само може да се наложи да се разходиш до София за един ден, но цената ще го оправдае Не съм видял темата по-рано, иначе щях да се включа подобаващо. Сега може би е късно. Все пак пиши резултата.
  6. Здрасти! Няма нищо общо с моя проблем. Най-добре бе да си отвориш нова тема, за да не бъркаме тук четящите след теб. Първо провери дали моторът ти се движи и кой точно прави проблем от двата: шофьорският или пасажерският. Чети ето тук: http://omanual.ru/Honda/Civic-5D/8/090303.HTML
  7. Ами, колеги, всичко е точно вече с този климатик. Няма проблеми. Направих му профилактика. Вече е по спецификации количеството фреон (имаше малки загуби от предходната година), плюс му сложихме подходящ вискозитет (PAG 46) масло, което е препоръчваното за този автомобил. Готов съм за лятото. Можем да приключим темата. Отново благодаря на всички включили се!
  8. При 30мм подложки има по-голяма опасност за амортисьорите. Най-добре е 20мм. Не съм сигурен дали за 20мм трябва да се сменят болтовете, но за 15 не трябва. Въпреки това руснаците продават "стандартно" 20 и 30мм, така че би трябвало също да е поносимо. Не се безпокой ако са метални подложките, няма да има такова нещо като "триене". Карах така 1 година и проблеми не съм имал. Винаги можеш да си сложиш уплътняващо (не лепящо!) силиконче под и над подложките. Усилени пружини с +30мм на Eibach и подмяна на всички тампони е едно отлично и дългосрочно, но за сметка на това скъпо решение. Колата няма проблеми със стабилността.
  9. Подложките продадох преди около две седмици. Остават пружините и тях ги давам за 50 лева комплекта.
  10. Аз ти предлагам да се разходиш до Русе да видиш какъв хубав град е. Междувременно да вземеш да се обадиш на един Бранко там (О8935177О9) да ти свърши работа като хората и после да почерпиш за съвета
  11. @sttekata да не проваляме темата, обаче парен каша духа. Имам такъв опит 2 пъти със старата и 1 път с новата кола (за щастие професионално обрана, без следи от посегателство). Не ѝ робувам ни най-малко дори, просто знам каква занимавка е след това и гледам да избегна по всякакъв начин излишното внимание, за да си спестя последващите усилията: полиция; каско; автоморги за качествени "зелени" стъкла; некадърни хора, които ще го сложат това стъкло или ще трябва пак аз сам да го монтирам; нова "музика" с навигация или търсене като оригиналната и т.н. Аз давам един различен ъгъл, от който да се погледне. За хората в по-малките градове това не е такъв проблем, обаче за тези в София и с колите по улиците определено трябва да го вземат това предвид. Мое мнение и не ангажирам никого с него. Иначе има едно правило за пазарната стойност на автомобила, който караш и това, че не трябва да надвишава 6 нетни месечни възнаграждения. Когато се разминат в полза на вторите, тогава спира да ти пука за колата и започваш да мислиш само за усилията, които ще хвърлиш следствие на каквото да било.
  12. И при мен е така. Не го считам за проблем, който да се нуждае от решение/внимание. @Tokio е загатнал от къде идва. Добавяме малко газ (ксенон), също така и баласти/запалки и като съчетаем това как работят и си взаимодействат всички, ще разбереш, че има логика.
  13. Колеги, като слагате такива навигации с камера за задно виждане помислете и дали някой няма да има интерес да ги придобие насилствено от вашия автомобил Видях лично на POPAI и не изглежда зле, обаче 600 лева (с монтаж) и колата да спи на улицата за мен повишава риска доста много.
  14. Аз продавам такива подложки 2х10мм на страна, рязани на лазер. Това е най-евтиното решение на проблема. Иначе към 350 лева са само двете задни усилени пружини и се постига същия ефект с повдигането.
  15. А някой дали разполага с това и дали би искал да го сподели? https://www.ozon.ru/context/detail/id/30929472/
×