Jump to content

ibarnev

Фен
  • Мнения

    57
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ibarnev

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2.2 i-DTEC 2011
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Размери на джанти и гуми

    Sa6ko, супер са красиви ! Слагал ли си някакви втулки? Само от тук не мога да видя издадени ли са много или на равнището на гумата?
  2. Размери на джанти и гуми

    Тоест Emich , каквито и джанти ( съответно гуми) да взема, работата по следенето на налягането, няма да се обърка?
  3. Размери на джанти и гуми

    Имам въпрос относно смяната на гуми, а именно: сега карам с размер 225/60/18 и доколкото разбирам от бордовия компютър, се следи налягането на гумите - та, при положения че сега търся джанти 17” със съответните гуми, трябва ли нещо да внимавам, а именно - джантите да са със специални датчици или как?
  4. Ами явно нямаме фронтални, което е странно ... пък и “баба ми все с парктроници е карала” ! Мерси за отговорите!
  5. Всъщност, точно това не мога да преценя, защото тези дупчици може и да са от нещо друго, струват ми се доста ниско долу...но пък може и да са точно местата за фронталните датчици, ще изчакам и други да споделят опит. Благодаря за отговора!
  6. Здравейте, след като се сдобих със CRV III ген. установих че парктроника, никога не ми отчита доближаване до даден обект отпред. Отпред ляво и дясно, както отзад ляво дясно и център имам сигнализация, както звукова, така и визуална, но отпред център нямам. Предполагам, че това не е нормално, а както установих на предполагаемите места за датчици имам две дупки. Какви са стъпките които трябва да предприема, да се засилвам ли веднага, да купувам два датчика или трябва първо да се свали бронята и да се огледа и т.н Поздрави! Иначе колата е супер!
  7. Да,гумите ги взех чисто нови, даже ме е страх да кажа дали е точно трето или четвърто лято, но така или иначе едното не се брои, защото цялото го прекарах извън страната и съответно колата си стоеше в гаража. И така пиша със малко закъснение, но след като отидох в сервиза( не знам дали имам право да спомена, кой точно - но така или иначе аз винаги съм много доволен от тях) и след като не откриха нищо нередно в окачваане, лагери и др. и тъй като оставаше само един ден преди да тръгна ме посъветваха да отида на реглаж. Отидох на реглаж, настройка на сходимост преден и заден мост, разбира се че не бяха в нормите, но нищо фрапантно. Слава Богу болтовете не бяха клеясали и всичко се извърши по нормалния начин, и те ми казаха , че няма по ходовата част нищо проблемно и след като чисто психически се успокоих, че този звук наистина е от гумите на другия ден тръгнах към Черна Гора. И след два дни път стигнах до Херцег Нови - долу на Адриатика, от където ви пиша, впечатленията са че звука наистина е най-осезаем при 60км/ч осезаи след на по-висока скорост като че ли изтънява и направо изчезва или аз свикнах с него Благодаря ви колеги, засега колата се държи супер, през всичките тия завои и тежки изкачвания, натъпкана неимоверно с багаж и с температури които в Подгорица достигнаха 41 градуса. Даже съм изненадан от рахода, който ми даде 6/100 Наистина няма такава кола .... Поздрави
  8. Гумите ги карам трето лято( Semperit). Трудно ми е да кажа колко хил.км съм минал, но да кажем средния за сезона пробег. Тоест, от това което останових за гумите какъв е вашия конкретен съвет - ако звука е от гумите, трябва да се търси причината поради която се износва грайфера по този начин ? Благодаря ви! Ще ви пиша след като мина през сервиза, ако има някакво ново развитие ! Дай Боже положително, че ме чака дълго и продължително пътеествие в чужбина.
  9. 1 . Днес я вдигнах на крик и опитах да позавъртя колелата( задните, че даже и едното предно), но освен характерния съскаш звук от накладките по диска, нищо друго не се чуваше и при двете задни колела. За съжаление не е възможно на ръка да се завърти по-бързо колелото за да се изимитира реален ход - не мога да разбера, защо в предните постове, няколко човека ме съветваха да ги позавъртя на ръка. Ако е разбит лагера, когато леко позавъртиш ще се усети ли нещо ? 2. И друго - после отидох на гумаджия с идеята да разменя задни с предни гуми, Но той откри че неможе задните да ги сложи отпред поради видимо и осезаемо странно изяждане на грайфера - редуващи се равномерно по-високо и по-ниски части на грайфера и при двете задни гуми ???? И СЕГА ВЕЧЕ СЪМ В ШАХ - имам предвид , дали звука е точно от гумите - дали те са изядени по този начин, заради нещото което издава този звук
  10. Честно казано, вече не съм сигурен, че е точно в ляво , дали пък наистина не е заради маслото в задния диф....утре ще отида до сервиз, и ако майстора се навие на една обиколка с мен да го чуе... Аз не знам как вие лагер на колело, но тук звука е като постоянен прав тон, който си променя височината, при различната скорост!
  11. Нямам характерното разчекване, сходимоста изглежда нормално. Виж за гумите ( които са ми доста запазени) по принцип имам едно наум, смятам да ги поразменя , т.е задните да ги завъртя отпред, че боря някакво съвсем леко тресене( но това е друг проблем) и ще видя дали от тази смяна нещо се повлиява! Най-ме притеснява ако е лагер, но това как се разбира?
  12. Сменял съм го, да - честно казано не помня преди колко хиляди километра, но ще опитам тези няколко стъпки, които ми каза. Ако се нагрява - това знак за какво може да е, задържал спирачен апарат или нещо друго?
  13. Здравейте! От известно време ми прави впечатление, особено когато съм на гладък асфалт, че след като вдигна 60 и на горе започва едно звучене отзад от лявото колело ( това много ми напомня, когато съм се возил продължително с автобус има такъв подобен звук - тона не мога да определя ) Но въпроса ми е : трябва ли да ме притеснява и от какво може да бъде - лагер, нужда от смазване , дори си мислех за гума и т. н Благодаря ви! Всъщност следващата седмица ми предстои пътуване в чужбина и незнам дали е нещо спешно за оправяне!
  14. Бихте ли споделили опит кой как се справил с пренасянето на велосипеди....Идеята ми е как мога да превозвам например 3 велосипеда? Отзад ми се струва по-стабилно и безопасно. Трябва ли да махам резервната гума? Също така има ли такива, при които не се налага монтирането на теглич? Колата ми е CR-V II 2005 .
  15. Emicha, и аз имам въпрос относно раздвижването на спирачните апарати ( заради които между другото стават доста проблеми - от изброените по-горе, та до изкривяване на дискове). Може ли човек сам да извърши раздвижването или е задължително това да стане в сервиз! Сложна ли е процедурата?
×