-
Мнения
206 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
46 NeutralОтносно emonai
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Cr v lll 2.0 150к R20A2
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Погледни тампоните на дефиринциала.
-
Здравейте, за един приятел питам, дали някой е гледал тази Jazz: https://mobile.bg/11693241380222912 и ако да, имате ли мнение?
-
При мене има резервна гума и крик, а горе в дясно на багажника има и компресорче и спрей за лепене, предполагам, че и при тебе е било така, но са го по обрали. Резервната гума май беше патреица.
-
Подобен шум има и при мене, особено зимата, но по отношение на маслото, гарантирам, че никога не съм го оставял дори под средата на пръчката и го сменям на всеки седем хиляди.
-
Аз сложих подсилени айбах, и се изправи задницата и се вдигна, вярно скъпичко е, но лесно се сменят, няма нужда от майстори. Е, само трябва да вземеш от някой винтов калъп за свиване.
-
Има тема "парктроник", намери я с търсачката и я разгледай. Там сме качвали и снимки как се сваля и датчик и бронята. Успех!
-
Здравейте, монтирах теглич на колата, всичко механично пастна. От видиоклиповете бях останал с впечатление, че зад задната лява кора има нарочен куплунг за теглич със сигнал и за десния мигач. Да бе да, ама не. Свободният куплунг е само с две жици, а от куплунга за левият заден стоп имам 6 жила и като смятам: 1 габарит, 2 стоп, 3 мигач, 4 за мъгла, 5 маса, 6 задно скорост. Е не мислех да свалям и задната дясна кора да взема сигнал за десен мигач. А съм приготвил платка с релета, гледам има електронен модял за теглич, но са чудя за него от къде взимат сигнал за десен мигач?
-
Ето как се получи:
-
Да на задния десен амортисор има ухо, на което се хваща биолетка до сензор, който влияе на адаптивните фарове. Когато от зад колата е пълна -предницата се вдига, а фаровете се местят на долу. Така е и за ляво и дясно, но там влияе друг сензор с биалетка от пред.
-
Сагата с амортисьорите продължава! Бях ги взел предварително KYB уж от Japan. Оригиналните са ляв и десен. Дано разликата е само в ухото за биалетката на фаровете, защото новите ми са напълно еднакви. Проблема с това ухо мисля да го реша така: Но и долната подложка на пружинате е малко протрита. Ще ми се да я сменя, но не намирам в магазините, поне в България.
-
Благодаря Ви!
-
Явно, че са така, но за да излезе да го изправя ли, и след, като сменя нещата пак да го огъна?
-
Здравейте, реших да сменя задните пружини и амортесиорите, но като разкачих марквенсона не може да излезе от купето- държи го едно езиче при гайката на горният тампон. Не ми се вижда да е изправяно, а амортисьорите сигурно са сменяни до сега. Ето и снимка:
-
Здравейте, останал съм с впечатление, че се случва не рядко на нашите коли. Та има ли някой, да го е имал този проблем и да го е решил успешно. Аз го забелязах още като купих колата, но сега ми се струва повече, и ще трябва да я загрея достатъчно, че да видя нивото на маслото в скоростите.
-
На нов двигател, на тези коли дават 1L /10000 km. Аз карам с Mobil 5w30 FE, сменям го на 7000 и доливам около 300 до 400 ml. Приел съм го за нормално и не обръщам внимание на изявления, като "колко съм сипал , толкова вадя".