Jump to content

emonai

Фен
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Neutral

About emonai

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Cr v lll 2.0 150к R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте, тъкмо влязохме в клуба с джаза и вече сме в клуба с шум до трета предавка. Колата е 2009г. С i-shift скорости. Първо шумът го отдавах на зимните гуми, после реших, че са спирачни дискове, че като пипна спирачката и шумът излиза. Да бе да ама не. Като натисна спирачката и започва от малките скорости и от там шумът. Та някой сблъсквал ли се е с този проблем на тази кутия и къде е намерил решение. В Бултрако, като закарах колата още след покупката нищо не казаха по този проблем. Скоро имам час за реглаж на клапани /по препоръка на същия преглед/ . При Слави от motobox ще я карам, но като знам колко са трудни на време не знам дали ще се наемат да се занимават. Още не съм сменил маслото в скоростите, но май ще го оставя в колата да го сменят тогава. Някъде пишеше,че ръчките на jazz-а си били шумни, но радиото ми се струва слабичко за този шум, а иначе колата е кукличка много пазена и подържана. На 110к реални. Поне от Бултрако така ПРЕДПОЛОЖИХА!!!
  2. Здрасти, да попитам дали можеш да доставиш следните неща и съответно цена? 01 464 -SWA-000 01 465 -SWA-000 01 466- SWA-000 08L02-SWA-10004 ..2бр.
  3. Благодаря! Не разбирам забележката? Не завиждам на колегата, на който ще помогна за кола, в която за първи път влизам с много нови за мен неща. Например роботизирана трансмисия и табло, което не показва температурата на охлаждащата течност.Да ще потърся описание на автомобила и се надявам да си отговоря поне на елементарните въпроси. Като понатрупам опит сигурно и аз ще съм полезен на някой.
  4. Да явно, че днес отидохме да я купим и вече показваше -95 . Благодаря Ви, надявам се да Ви търся само за хубави неща!
  5. Появи се, като страница от менюто на борд. Компа. Като прехвърлях си излизат другите страници (временен разход и ТНТ.) Като загасим и запалим излиза и може да се смени с друга инфо.
  6. Ха, не очаквах, че това е температура, но мисля, че градусите на мотора ги показва на таблото постоянно, а не на бордовия комп. Аз пък не снимах цялото табло.
  7. Здравейте, скоро писах, че търся jazz- ка за жена ми. Попадна ми една 2009 г. На бордовия комп. Излиза следната аларма. Дали е нещо, което да ме притесни? И се чудя защо не са го изчистили? Далече съм от мисълта, че не е четена докато са я издокарвали за продажба. А и авто къщата не е от най- коректните като чета отзивите.
  8. Здравейте, дали някой има наблюдение за Кентавър по отношение колите, който продават. Днес гледах там една Jazz- ka за жена ми. Честно казано хвана ми окото до колкото можеше в подземния гараж. От долу изглеждаше добре, излъскана от вън и вътре. С четири еднакви гуми вярно не са маркови, но с еднакъв ДОТ. Маслото на щеката учудващо пресно (на цвят) На борд.компа снимах някаква сервизна аларма Продавача казва, че това е за подминато обслужване. А в гугъла яко негативни отзиви за тия търговци?
  9. Вътрешната кора е махната, труден беше достъпа до контрите на щипките. Още повече от долу, а и щипката, която си прибрал щипките няма начин само нея да я издърпаш. Явно начина е откопчава се фиксиращата и се плъзга кората назад. Както и да е дано сме полезни, за колегите днес ми идват щипките от бг клипа, после чакам вътрешната ръкохватка от тапицера и сглобявам!
  10. Там стой фиксатора, той излезе ли- плъзгане назад
  11. Точно така, научих го по трудния начин! Първо се вади лайсната от към предният калник, евентуално се рискуват горната и долна предни щипки след тях е фиксиращата, излезе ли тя лайсната се плъзга на зад (при полу отворена врата) щипките остават на вратата и после с леко завъртане излизат без проблем.
  12. Такаа. външните лайсни на вратите се държат от десетина щипки (копка щипка). Посъветваха ме да сваля кората за да натисна контрите на щипките за да не се строшат.. Свалих кората, но щипките са на зло место и трудно се достигат и двете контри, а в същото време да дърпаш лайсната, така че най големият опън да е на натиснатата щипка. Е не става, като съм махнал кората им пръснах по малко силикон спрей лубрикант уш да намаля съпротивлението и кората да излезе със щипките. НЕ стана! две щипки останаха на вратата, а другите се позастрошиха- коя едната контра, коя и двете. Като я свалих първото нещо, което ми хруна, че можеше да я хлъзна към задната врата и всички щипки ще останат на вратата и после една по една ще ги извадя. Не става- има една кръгла щипка, която не позвилява това да стане. А в съшност, дрънченето не е от счупени щипки, а от това, че има една двойно лепеща гумена лента, която е исъхнала и кората дрънчи от лувта м/у щипките. На другата предна врата ще играе силикона, че и щипките не са евтини и доста разкачане.
  13. В стария си има бая части и процесор, а в новия само две чипчета- операционни усилватели. Извода е, че за бутоните за стъклата става само със същият номер, въпреки, че буквата съвпада
  14. Здравейте, темата е от миналата година, но сега има развитие: До сега си действам с допълнителният бутон, който изкарах, и всичко е ок. Но свалих пак кората на вратата по друг повод и взех да пробвам бутонният модул, който ми дойде от Германия след като вече бях приключил. Та днес го включих и ...нищо не действа. Отворих го и няма как да става вижте сами
×
×
  • Create New...