Jump to content

emonai

Фен
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно emonai

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Cr v lll 2.0 150к R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здрасти, преведох по сметката, парички за поръчката.
  2. 9807B-561-BW- PLUG, SPARK (IZFR6K-11S) (NGK)- 4бр. около 154лв 4-те.  30520-RNA-A01- COIL COMP., PLUG HOLE -1бр около 135лв. 30522-RNA-A01- SEAL, PLUG HOLE-1бр около 5лв.  Това е поръчката ми, ще преведа 300лв. по банкова сметка и ще ти чукна, да не ровя сега по нощите в банката,
  3. Здравей, за първи път ще ползвам услугите Ти, така че ако има забележки ме корегирай! Интересуват ме следните части и цената им: 31110-RWK-004- BELT, ALTERNATOR -1бр 9807B-561-BW- PLUG, SPARK (IZFR6K-11S) (NGK)- 4бр. 30520-RNA-A01- COIL COMP., PLUG HOLE -1бр 30522-RNA-A01- SEAL, PLUG HOLE-1бр
  4. Здравей, да поръчам и аз. Линк: https://www.ato24.de/de/catalogsearch/result/?cat=0&q=+DPF+dual+pump+fluid Вид и кличество: Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L 2 туби по 1 литър Стойност на поръчката: (13.95+13.95)*0.95*1.9675 =52.20 Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Лично в ТЦ Бойла
  5. Когато е заминал предпазител номер 15 от кутията при мотора-също свети жълтата лейка. Това за протокола
  6. Жив и здрав да е Markony, то си личи, че много разбира нещата и е готин човек. Но не може да го занимаваме с разни дренбни неща плод на нашите капризи. А за Romano-то сигурно си прав, аз с моята газова за сега проблеми няамам и '' скъпата" е като самолет. Особено, като предишната ми кола беше зафира тоурер на фабричен метан.
  7. Да си използвам старата тема, за да попитам: Днес свалях клемите на акумолатора по други причини. После след вкарване кода на навигацията изкара текст, който беше нещо, като самодиагностика, но докато се усетим текста се смени, а не ми се вади пак акумолатора. Та питам как мога да стигна, до тоя текст без да рестартирам цялата система. Текста ми казваше, че предния лев сензор на парктроника е проблем-което си го знам, също, че не се открива антената / не я открива, защото съм я отвил, че с нея в гаража влизам, но ще излеза без нея/ И още няколко реда, но не смогнах да ги прочета. Дали е с комбинация от бутони или някакви други действия??? Търсих подобна тема, но не намерих. И още във връзка с антената, поръчах си от Китай перка на акула, дали навигацията ще работи адекватно с нея?
  8. Няма линк, по програмата ''направи си сам''! LED фарчетата ги купих от някаква железария, за смешни пари. Захранил съм ги от предпазител 15 от кутията при мотора. Сложих едно реле, на което използвам НЗ контакт и го управлявам от плюса към габаритите. След релето съм сложил стабилизатор LM7812 за да удължим живота на фарчетата. Има и неща, който не съм ги домислил и леко ме дразнят. Първо закрепването на фарчетета, което е със силикон и практически е неразглобяемо и второ където съм ги закрепил решетката ги насочва не точно на пред, а леко в страни. Има едни изисквания, към дневните светлини.1.да излъчват м/у 400 и 800 кандела - не знам дали го покривам. 2. външния ръб на фарчетата не трябва да са на повече от 400мм от външния ръб на колата 3. височината трябва да не е повече от 1300мм от земята. Там се включвам.
  9. Е щеше да е конщунство да не съм сложил превключвателите на ''auto'' и да чакам реакция. Не споменах, че на тъмно фаровете не се палят, а чистачките на auto, движат на бавен режим и при юлска жега. Благодаря все пак. Прав си да не ровичкам, ама се видях малко в свободно време и днеска и сложих лед фарчета за дневни светлини. Получи се много ефикасно, светват при запалване на колата, като светнат габаритите гаснат, а като загася колата ме изпращат една минута /това последното се получи случайно без да го планирам/ Та и ако фаровете се палят автоматично ще си стане като по книга. Руснаците дават грешки В2350,52 до57, но не знам с какво ги четът и трият, а в Бултрако не ми се ходи.
  10. Здравейте, като пообслужих мотора и купето се ориентирам към периферията. Не действа сензора за дъжд и светлина / аз си мислех, че са два отделни датчика, а скоро разбрах, че са в един корпус/ . Не че са ми много нужни, но ме дразни че не работят и то е така от както съм взел колата. Дали някой се е занимавал с това. И дали е софтоерен проблем или хардуерен.Разглеждах ел схемата в ''omanuel.ru/Honda/'', но не мога да стопля датчика за дъжд би трябвало да е порпоционален, че в описанието пише, че колко е по силен дъжда толкова чистачките са по бързи- и в такъв случай датчика ШИМ ли изпраща към контролера. От друга страна гледах снимки на отворен такъв модул в него влизат само три жици. Ако някой е чоплил там и има опит моля да сподели !
  11. Еми потвърди я де. Само, че от телефона отвори си личния телефон, виж където е изписал, че е намерил блутута на колата- пише Honda cr-v, пипни върху него/ ако си с тъч скрин/ и ще ти излезе клавиатура на телефона, където да зададеш кода, който си казал на колата. После те пита за името, повтаря го казваш " yes'' и тoва е . Скоро си сменях апарата, че се наложи да го декларирам на колата. Има неща, който и аз не ги проумявам: например, като набирам номер от телефона си, а съм в колата, блутута е сдвойл, заглушил е апарата ми, а не го чувам от колата. А не може всички набирания да ги правиш гласово през колата, че колата нещо не ми харесва акцента. Виж тея дето са запомнени в колата проблем няма. А и това, че не можеш да видиш кой те търси, което е тегаво.
  12. Направих го така, както го е описал qnkomu. Става,не знам, колко е коректно, но поне не светка алармата за гориво. За сметка на това се прави лесно. Благодаря!!!
  13. Не знам това дали е пробвано, което казваш? Да и аз си мислех за реле, но понеже не знам как работи бензиновата помпа в различните режими, за това мислех да го захраня с обратен контакт от клапана на изпарителя. А съпротивление за да няма голяма разлика при тестването от компа и да предизеикам грешка от рода на бърза загуба на гориво или нещо подобно. Но ако е пробвана твоята версия ще ми спести пускане на кабел от моторният отсек до сондата. И ако става само реле е хубаво да се сложи един диод паралелно на бобината съобразен с + и -.
  14. И естественно проблема с нивомера на бензина и алармата с бензинова колонка, която ми крие бордовия компютър и леко ме дразни. Попитах газаджийте за емулатор и техният отдговор ме отчая.... от тях като майстори, на който съм поверил ,,скъпата". А именно емулатора се поръчал индивидуално за всяка марка и модел, а освен това влошавал работата на колата. Аз от коли не разбирам, но с електроника се занимавам 35 години и мисля, че разсъждавам нормално: Като налея 10тина литра, и показанията се ресетват. Така, аз ако симулирам, че изменям нивото с N литри, примерно, когато колата е на бензин- това е, когато температурата на антифриза е под 32 градуса и после си гледам реалните показания на нивомера. Така би следвало всяка сутрин, когато колата е студена лъжа компа, че съм сипал N литри и после си имам инфо за реалното състояние на резервоара. Това ми скимва е така като вариант. Ако греша, който разбира от тези неща нека ме поправи. Но си викам как един разистор примерно паралелно или последователно на реостата на резервоара /зависи как се изменя съпротивлението при добавяне на безин-въпрос на три мерки/ ще влошавал работата на колата?
×