Jump to content

DAN_DAN

Фен
  • Мнения

    343
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

DAN_DAN last won the day on Януари 16

DAN_DAN had the most liked content!

Обществена Репутация

81 Neutral

Относно DAN_DAN

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 3.04.1971

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.2 i-DTEC, EX.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Varna

Последни посетители

1196 профилни разглеждания
  1. Направо ми изтекоха лигите. Той много арен Ве Танасе (както се казваше в една реклама, пък и нали днес е Атанасов Ден).
  2. Не ставаше въпрос за каското на автомобила, а за това дали има оригинална аларма или не. Ако в Германия са забранени е напълно нормално всички автомобили произведени за там да нямат заводска аларама. В този случай твоята констатация (гледна точка) е от камбанарията на катедралата в Кьолн. В същото време пък някой друг който наблюдава нещата от камбанарията на Свети Петър в Рим или Саграда Фанилия в Барселона, може да каже противоположното. Водим тази дискусия, за да разберем къде е истината. Факт е, че моята кола има такава аларма и няма причина да мисля, че не е заводска. Същата аларма имаше и предния ми автомобил, Акорд 7 фейслифт. И двете коли са от Италия. Та ако наистина колата е излязла от завода без аларма, то значи, че е монтирана от дилъра. Защото абсолютно всичко е като оригинално.
  3. В Германия може да са забранени, в други държави може да не са. Не е редно да се правят генерални изводи само от една гледна точка. Къде е истината и аз не знам.
  4. Не знам @ogi28b, може и да съм наивен оптимист, но аз вярвам в доброто у хората. Сигурен съм, че колегата @Кристиан много добре разбра къде му е грешката след като @JHM и @romborak му обясниха толкова изчерпателно. И в най-скоро време ще фокусира лампата във фара, за да не създава предпоставки за възникване на ПТП. Все пак вече е родител и би трябвало да е станал по-отговорен. Също съм и на мнение, че няма нищо лошо човек сам да си смени крушката на фара. Пък бил той и неспециалист. Как ще се научи иначе, вярно сега ще стане по трудния начин, ама това е натрупване на опит. Пък и се вижда, че човека има желание и не го е срам да пита.
  5. Това от клипа и снимката не са никакви сирени а живи клаксони. С едно малко уточнение, това не е щатният клаксон на колата който се намира в моторния отсек. А допълнително монтиран на труднодостъпно място допълнителен клаксон който да вдига гирултия при неправомерно отваряне на автомобила. Моята кола също има такава аларма. Когато заключа от бутона на ключа и след това пъхна ключа в ключалката, още докато завъртя да отключвам и аларната започва да свири като тази от клипа. Аз си мисля, че това е щатна аларма. Но някои колеги тук във форума твърдят, че това са допълнително слагани аларми от дилъра.
  6. Напълно те разбирам колега, аз ежедневно съм на волана и постоянно се сблъсквам с описаните от теб случаи. Но за да можем да изискваме от другите, първо самите ние трябва да сме изрядни.
  7. Съгласен съм с много от нещата които си споменал, но с това: Категорично не мога да се съглася. Моята философия е друга: Птичка по птичка пролет прави. Промяната трябва да започне от някъде, защо пионерите да не сме ние? Съгласен ли си?
  8. 55 W ксеноните са забранени. Не е хубаво да се дават такива съвети. Все пак не сме сами на пътя.
  9. DAN_DAN

    Смяна масло

    Или на 1 година, което настъпи първо.
  10. Отговор #40 в тази тема. Не съм го трил, то и да искам не мога. При мен излиза като последното мнение на първа страница от темата.
  11. В такъв случай остава само да го пробваш дали ще тръгне като се позатопли времето. Ако и тогава не иска, значи има проблем с управлението.
  12. Колега, не мисля, че имаш проблем. Напълно нормално е когато температурата е ниска термостата да не подава сигнал за включване на компресора. Виж дали се включва когато натиснеш бутона за обдухване на челното стъкло. Тогава дори и температурата да е много ниска, компресора се включва, за да изсуши въздуха.
  13. GeorgiD, Ако може да ти помогне при търсенето: TURBOCHARGER ASSY, OEM Number: 18900-RL0-G01 Това е номера на моята турбина, предполагам, че и твоята е същата. Подкрепям мнението на Митко Йотов, че ако има стържещ звук. То по-скоро той би идвал от триенето между ротора и "охлюва" а не от геометрията. Но тъй като си ходил в сервиз за който съм чел само хубави неща тук във форума. Най-вероятно са ти поставили точната диагноза, при което: Ако геометрията е блокирала, и ако в определени режими турбината не може да се разтоварва. То тогава би издавала странен звук, но не точно стържещ. В този случай е много голям шанса да минеш само с почистване и раздвижване на геометрията.
  14. DAN_DAN

    Предна броня

    Не се включих до сега, защото имам и други ангажименти и няма как да стоя постоянно на компютъра. Та по въпроса: Както е казал hahy, натискаш бутона и пръска. Другото което мога да кажа е, че не пръска постоянно докато е натиснат бутона, а прави само един импулс около 1 секунда. Ако искаш да пръснеш пак трябва да отпуснеш бутона и да го натиснеш отново и така още едно пръскане. Предполагам е направено така за пестене на течност, че те тия пръскалки са си доста лакоми. За да си измиеш фаровете по този начин трябва да са изпълнени три условия: 1. Течността в казанчето трябва да е над определено ниво, мисля, че над 50%, но не съм сигурен колко точно. Защото помпата е монтирана по на високо. Това е направено с цел да ти остане течност за стъклото. 2. Натискаш бутона или на всяко 40-то миене на стъклото автоматично прави по 1 миене на фаровете. Това съм го чел в рекламната брошура на автомобила. 3. Фаровете да са включени. За това последното не съм много сигурен, трябва да го изтествам, но няма да стане скоро. Ако някой друг може да провери да каже.
  15. DAN_DAN

    Предна броня

    Няма нужда да го вади, за разлика от седма генерация тук има отделен бутон за миене на фаровете и не пръска и там при всяко миене на предното стъкло при включени светлини. Е има едно изключение, пръска на фаровете веднъж на всяко четиридесето миене на стъклото. Само не знам дали този алгоритъм е обвързан с това дали фаровете са включени в този момент. Бутона за миене на фаровете се намира от ляво на волана над този за вклюване/изключване на парктроника, до бутона за изключване на VSA. До колкото си спомням пръскалките работят само при включени светлини, минимум къси. п.п. А защо пръскалките са така отделени от бронята? Всички които съм виждал до сега са плътно прилепнали.
×