Jump to content

DAN_DAN

Фен
  • Мнения

    312
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

67 Neutral

Относно DAN_DAN

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 3.04.1971

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.2 i-DTEC, EX.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Varna

Последни посетители

1128 профилни разглеждания
  1. Моята е дизелова, демек с 51 к.с. по малко от 2.4 бензин. Лично аз съм вдигал с нея 222 км/ч по показание на допълнително монтирана навигация в автомобила. Не мога да кажа в този момент колко е показвал щатния скоростомер на колата, защото бях съсредоточен върху пътя. Но при всички положения трябва да е повече от показанието на GPS-а. И за да няма повече "настръхнали" ще уточня, че действието се случи в Германия на участък от магистралата на който няма ограничение на скоростта. Просто карах в най лявата лента (от 3 + аварийна в посока) с около 200 км/ч. Когато много бързо ме настигна някакво AUDI и аз, за да не му се пречкам настъпах до ламарината. В момента в който се прибрах в средната лента горе-долу със същата тази скорост AUDI-то ме изпревари почти като спрял и само виждах как му се отдалечават стоповете. След това разбира се върнах газта. Трябва да уточня и още нещо, моята кола е седан с ръчна 6 степенна кутия. До колкото знам, на комбитата монтират малко по "бавни" диференциали. Това в комбинация с приплъзване в хидротрансформатора (ако не се е заключил Lock-Up-a) може да доведе до сработване на ограничителя на обороти на двигателя. Но от друга страна това изключва случая на автора на темата, защото той е достигнал едва до 4500 оборота и то на 4-та предавка. И тук възниква въпроса. Какво би станало ако премине на 5-та предавка. Дали ще ускори още малко или ще "умре" още по вече.
  2. Колега, би ли споделил с какви LED-ове си на дългите. Може и линк ако не е проблем. Благодаря предварително.
  3. Markony, Благодаря за точния и изчерпателен отговор. А пък аз си мислех, че скоросният индекс просто указава до каква максимална скорост може да се развие със съответната гума. Сега вече нещата са ясни. Потърсих на бързо информация в нета дали и тегловият индекс има подобно влияние върху поведението на гумите. Или просто указва до колко килограма може да носи съответната гума, но не намерих нищо. Във всички статии на които попаднах просто описват кой индекс какво означава. Във форума на BMW попаднах на много хубава статия за гуми и джанти която най вероятно е копирана от някъде. Но и тя не дава отговор на въпроса. Влияе ли тегловият индекс на поведението на гумите по начина по който влияе скоросният? Както го описа Markony по горе. Така, че ако някой може да каже ще съм му благодарен много (а може би и не само аз). В този ред на мисли сега имам дилема. За моя автомобил от Honda препоръчват гуми 225/50 R 17 98V, летните са ми такива и там драма няма. Другият препоръчителен размер е 215/60 R 16 95V, такива ще купувам за зимни. И тук възниква въпроса, да се придържам ли стриктно към препоръките на производителя и да купя гуми със скоростен индекс V (до 240 км/ч). Или да взема с индекс H (до 210 км/ч), които са по "бавни" и по "топли". Така или иначе нямам намерение да вдигам скорости близки до 200 км/ч та камо ли и отгоре и то особено през зимата. Та най разумно ми се струва да се вземе по "бавна" гума, но с по добро поведение въпреки препоръките на производителя. Ако някой мисли по друг начин нека да каже, защото може и да греша.
  4. Колега Markony, би ли обяснил по какъв начин скоростният индекс се отразява на поведението на една и съща зимна гума? Питам, защото не знам. А ми предстои покупка на 4 нови зимни гуми, и си мислех, че колкото е по голям скоростният индекс, толкова е по добре. Може би и индекса за натоварване и предпазния ринг за джантата също играят роля в поведението на гумите. Ако е така, моля да споделиш. И последно, но не на последно място. Ще се радвам да науча твоето мнение относно избора на размер на зимни гуми. Кои са по подходящи, високи и тясни или ниски и широки. Разбира се отговаряйки на препоръчителните размери за автомобила.
  5. Колега може би знаеш, че вече на пазара излезе ALPIN 6. Аз май "залитам" към тях, но все още не намирам никакви отзиви. Това разбира се е напълно логично, защото гумата е "съвсем прясна" и никой все още не я е изпробвал (аз може да съм първият). Лошото е, че и в официалните тестове не се споменава. И да те попитам какви са ти съображенията да сложиш по ниска зимна гума? Не е ли по добре зимните гуми да са с по високи бордове? Все пак през зимата пътните условия са по тежки и скоростта е по ниска и не е от такова значение да се гони голяма стабилност. А иначе аз мисля да сложа на моята 215/60/16, защото имам втори комплект джанти 16-ки и по този начин ще постигна малко по висок борд и малко по тясна гума, което за мен е по добър вариант за зимата.
  6. Здравейте колеги, Някой може ли да каже нещо за MICHELIN ALPIN 6, 215/60 R16 99H. Модела е съвсем нов и не очаквам отзиви от "първа ръка", но пък някой може да е чел ревюта или да е гледал сравнителни тестове. Единственото което успях да открия като информация беше от официалния сайт на Michelin. Благодаря предварително.
  7. Само да поправя колегата petko_z. Фабричната аларма не използва клаксона на колата а някакъв друг клаксон който е скрит в задния десен калник. Това важи за дизелов седан екзекютив. За комби и бензин нещата може да стоят по друг начин.
  8. Вярно, че не съм го уточнил. Ама нали коментираме проблемната рейка на Европейския Акорд.
  9. Пак го казвам. Няма никаква хидравлика в усилвателя на волана на 8-ма генерация Акорд.
  10. Всички Акорд 8 са с електрически усилвател на кормилната рейка.
  11. Следващият път когато сменям филтъра ще го направя така.
  12. Подкрепям мнението на колегата Tokio.
  13. Аз моя филтър сам си го сменям, няма нищо сложно. Първо се демонтира разпънката между бомбетата на мак-ферсоните. Развиват се по 3 гайки от всяка страна. След това се демонтира кутията с бушоните и релетата, която е точно над филтъра и се отмества леко встрани, както си е на кабелите. От там нататък всичко се открива. Разскача се изходящият горивен шланг и с описания в другата тема ключ се развива горната част на филтърното тяло. След подмяната на филтърния елемент и почистване на ваничката, по обратния ред се сглобява. Тъй като Акорд 8 има електрическа подкачваща помпа в резервоара, обезвъдушаването става много лесно. Оставя се изходния шланг разскачен и се дава на контакт за много кратко време, при което помпата напълва филтъра. За да не се оплеска всичко с нафта е добре тази операция да се направи с помощник. Единият да дава контакт, а другият да гледа отпред какво става и да държи някакъв съд в който да изтече горивото. Много е важно да не се върти стартера при тази операция. Закача се шланга, досглобява се всичко и палиш.
  14. Така е, потвърждавам го от личен опит.
  15. DAN_DAN

    Джанти

    Моята е executive и 16" алуминиеви стават. Мисля, че стоманени няма да станат.
×