Jump to content

max_3d_3

Фен
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Neutral

About max_3d_3

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CU1 2.0
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.lapichki.com

Recent Profile Visitors

2235 profile views
  1. Тези с навигацията се сверяват автоматично от ГПС стъпниците. Даже и сервизното меню има и дата.
  2. потенциометъра на педала на газта или някой АБС датчик.
  3. Това е системата за подмагане на влизането на скорости която Хонда имат. И при моя акорд е така, така беше и при седма генерация, която имах преди това
  4. За гласовите команди трябва да има две друхи копчета под тези за телефона.
  5. Здравейте, имам следното питане: колата ми е преди фаислифта - 2009. На фейслифта знам че има такава система. Днес случайно слънчевата светлина беше огряла тази част на таблото и видях два символа, които не светват при даване на контакт. Единия от тях е именно за налягането на гумите, другия за изключен страничен еарбек. Та въпросът е дали ако си сложа оригинални датчици за имерване на налягането на гумите в компютъра на колата може да се активира опцията показване когато има проблем с налягането?
  6. Съединител на компресора. Най-вероятно е за смяна. Този акорд страда от този проблем, заради неправишно изчисленият малък изпарител, който води до честото вкючване на компресоран което се осъществява чрез съединител
  7. Моята също от Швейцария 2009 Езекютив + допълнителни екстри. По VIN я проветих в официалното представителство в Швейцария и километрите излязоха реални. Гледай колега за износен съединител на климатика ( макарче трудно се хваща при тези температури на вън - лятото като е горещо е по-лесно). Ръжда на предния капак, където е скобата за ключалката, и ако е с ксенон кантарчетата на заден и преден ност за автоматично регулиране на фаровете. Другото е кормилна рейка. Това са основно храничните болежки на този модел. Иначе е чудесна кола.
  8. Сравни вредните емисии, които са посочени в сертификата с тези които са за Евро 5. И намен в началото ми казаха че е Евро 4, щото била от 2009 ама се оказа че по данните от сертификата отговаря на Евро 5. Ето тука са описани: http://kolalok.com/emisii/honda/accord.html
  9. Евро 5 е. Ако колата е регистрирана от първи собственик преди 09.2009 ще пише че е Евро 4. Тъй като стандарта Евро 5 влиза от сила тогава, и няма как да пише че е Евро 4. Но въпреки това двигателя покрива Евро 5. Просто се обаждаш в официално представителство на Хонда в БГ, от където ще ти изкарат сертификат за еко стандартите, които покрива колата и от там в КАТ да ти сменят талона.
  10. Здравей! Като цяло диспля е доста ярък, но понеже е по старичък като модел LCD има една не приятна особенност: за да си достигне максималната яркост му трябват няколко минути работа. Т.е ако тъкмо си запалил колата и включиш на задна в слънчев ден няма да видиш почти нищо. Също и ако не го ползваш докато караш ( след като запалиш и не избереш нищо следващите 30 сек, той изгасва) и понякое време ти се наложи да паркираш и ползваш задна, тогава се получава същото. Затова аз винаги си пускам информацията с радиото да седи на него. Просто на подсветката и е нужна няколко мин. работа за да достигне яркоста си.
  11. Не, почти не се усещаше кога се пуска компресора. Сега пак пичти не се усеща. На предната 7 ген дето я имах си тресеше. Преди да взема тази, дето я карам тествах една друга 2.0 още в гаранция и там си тресеше осезаемо.
  12. Ами добре е да погледнеш и под калника и под корите. Иначе аз невремето го реших с марля някакво водоустойчиво лепило и парченца от шкурка. Седем години изкара без да пропусне. Така и продадох колата. Дупката не беше малка и се оказа че е прогнило от некачествен ремонт.
×
×
  • Create New...