Jump to content

max_3d_3

Фен
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

max_3d_3 last won the day on Януари 8 2015

max_3d_3 had the most liked content!

Обществена Репутация

19 Neutral

Относно max_3d_3

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.lapichki.com

Profile Information

  • Кара
    CL 7 2.0
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Мисля, че беше Oxygen Sensor 2, но не съм сигурен. Иначе, да, пак имаше придърпване. Не всеки път, но на 6-7 ускорения, на едното придърпваше. След смяната на двете сонди, проблеми съм нямал.
  2. Ако е от ламбда сондата ще почнеш да го усещаш. Сменил съм и двете, защото даваха грешка. За първата обикновенно пише Oxygen Sensor. Реално не се усеща разлика във вървенето, докато не решиш да ускориш рязко и на по-високите обороти, отвреме на време, започне да придърпва неприятно.
  3. Едно уточнение! От Хонда дават този сензор да се калибрира най-точно, като се свали, без да се разкача от буксата и да се потопи в кофа с лед и вода и тогава, докато е в кофата да се извърши калибровката. Предполагам, че така ще се гарантира температура от 0 градуса. Но мисля, че и обикновен термометър с измерване на въздуха ще свърши работа.
  4. Преди фейслифта работи със сигурност ( тествал съм го ). След фейслифта също трябва да работи.
  5. Едно пояснение. От функцията за данните на сензорите се излиза с бутона Auto или като загаси двигателя.
  6. Две интересни функции за който не ги знае: 1. Как да си калибрираме сензора за външна температура, ако се съмняваме, че не показва точно: 1. Запалете двигателя. 2. Задръжте за 10 секунди reset/tip бутона на таблото. След което,на мястото външната температура, ще почнат да се въртят цифрите от -3 до +3 ( те показват с колко да увеличим или намалим текущатата температура). ( не пускайте бутона още) 3. Когато на се покаже отклонението което искте отпуснете бутона. Пример: Ако на вън е 5 градуса а на таблото показва 3, трябва да отпуснете бутона на цифрата 2. 2. Как да видим колко е вътрешната температура в купето или слънчевата радиация. 1. Загасете двигателя (Ако е пуснат) 2. Задръжте бутоните Auto и Dual наклиматроника. 3. Докато ги държите, запалете двигателя. След това може да пуснете бутоните. На дисплея вече не се вижда зададената температура от климатроника, а от ляво, където е температурата за водача примигват смяняйки се две числа. Първото показва номера на сензора, а второто показанието. Могат да се видят данните от 9 сензора, като смяната става с бутона за подгрев на задното стъкло. Ето описание кой номер кой сензор е и какво показание дава: Сензор 1 - Вътрешна температура - Показанието е в градуси по Целзии Сензор 2 - Външна температура - Показанието е в градуси по Целзии Сензор 3 - Слънчева радиация - Показанието е в kcal/m2.h 00 - тъмно, 04 - вътешно осветление, 10 - облачно, 65 - слънчево. Сензор 4 - Температура на антифриза - Показанието е в градуси по Целзии Сензор 5 - Evapolator Outlet Air Temperature Сензор 6 - Съотношението на топъл и студен въздух в проценти за водача ( по ниската стойност означава по-студен въздух, по-високата по-топъл) Сензор 7 - Съотношението на топъл и студен въздух в проценти за пътника Сензор 8 - Скороста в км/ч Сензор 9 - Vent Temperature Air Out Пример: Ако мигат 1 и 5 последователно означава че вътрешната температура е 5 градуса. Отрицателните температури не се показват със занак минус,а с букви и цифи - от А1 до А9 означава от -1 до -9 градуса по Целзии. От В0 до В9 означава от -10 до -19 градуса и така може да показва до -49 градуса което е Е9. Пример ако темпераурата е -22 градуса ще покаже С2.
  7. Смяна на стандартен с flip ключ

    От година го ползвам и съм много доволен.
  8. Смяна на стандартен с flip ключ

    Здравейте! Аз си взех точно такъв. Доволен съм. В началото е малко странно, но като свикнеш е доста удобно. Внимавайте като прехвъляте чипа от оригиналния ключ - на акорда е в стъклена капсула е и се чупи много лесно.
  9. Колега, имах същия проблем. В началото мислехме, че е в клапана ( който се намира в едно мъркуче ), за задържане на налягането. Но после проблема се оказа в уплътнението където спирачната помпа влиза в сервото. От там имах лек теч на спирачна течност и реших да си поръчам кмплекта бутало оригинално от бултрако ( пристига със всички необходими улътнения ). Сменихме го и сега нямам прблем. Колата седи по 2-3 дни без да е плаен и като натисна педала си е мек. Поне за две натискания налягане има.
  10. Изгорял SRS модул на Акорд 2.4

    Навремето, при сижика и намен ми светеше SRS-то и ми даваше грешка в модула. Проблема се оказа в акумулатора - беше за смяна. След смяната ан акумулатора, повече не светна и с и работеше нормално.
  11. Да ми е честит Акорда :)

    И при мен е така. Зимата не се чува пукането на съединителя, но лятото си пука. Мигача също.
  12. Няма да може да я форсира на място до червения сектор . Ограничена е до 4000 - 4500 оборота.
  13. За тези без бибидах, няма такова копче. Счели са че е достатъчна светлината от плафона разположен посредата на купето. Тези с шибидах имат, тъй като плафона които е на таван отзад е разположен доста по назад и светлината не е достатъчна да освети предната час.
×