Jump to content

Led

Фен
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Led

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer '08 2.4 EX, Accord '99 2.0i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1311 profile views
  1. Всички 2.4 са с 2 бутала на предните апарати. Задните също се различават от тези на 2.0 примерно
  2. Преди време проучвах точно този въпрос и не намерих друго решение, освен да сменя целия блок с предпазители до волана с такъв от кола с дрл + добавяне на няколко релета. По-добре се фокусирай върху допълнителен модул за дневни светлини
  3. Back Up Power-а позволява разговорът да продължи, след изключване от контакт. Едва ли повечето хора подозират за това, или би създало някакъв дискомфорт ако не работи по този начин. Поне на мен не. Понеже не ми се режеха кабели (и при мен са много къси - Accord8) и слагаха релета, отворих модула, срязах крачето на Pin 1 (Backup Power) между буксата и платката, капка тинол между Pin 1 и Pin 11 (съседни са на платката) и готово. Захранване само през ACC power. Работи си и не ми е прегарял предпазител.
  4. Само климатроника го има този сензор. Ако си с ръчно управление (трите въртока) е нормално да го няма.
  5. Точно този бутон да. С кратки натискания се превключва между външна температура-->Trip A-->Trip B. Продължителното задържане, нулира пробега.
  6. Да Точно това колега. А случайно бутона на таблото да ти прави проблеми? При мен сработваше трудно. Трябваше да натискам доста силно за да сработи. Така най-вероятно съм повредил спойката на температурния индикатор. Тя се намира точно над този бутон.
  7. Мога да потвърдя, че стрелката на температурата се оправя с презапояване изводите на индикатора към платката. Трябва ти мощен поялник 100W понеже тези изводите са доста дебели - сечение 1.5-2 квадрата. Достъпа до платката е лесен. Само сваляш внимателно задния капак. Контактите на крушките също са достъпни и могат да се почистят. Най-вероятно това им е проблема.
  8. За толкова пари, толкова ...Не хранете илюзии, че това ви рови в сервизната история.
  9. Поръчах този https://tashev-galving.com/product/047-UNR1055/klyuch-unior-avtoremonten-za-maslen-filtar-65x36-8-mm-1977-6 Продават и Honda OEM филтри. Безплатна доставка над 50 лева. Да споделя моя опит с този ключ. Идеално пасва на OEM филтрите, OC617, LS350. Много плътно в OP575. Малък е за W610/6.
  10. Привет, Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 6х1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: HONDA MANUAL TRANSMISSION FLUID 2x0.946L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-htc-protect-mb-325-0-concentrate.html Вид и количество:  RAVENOL HTC - PROTECT MB 325.0 CONCENTRATE 2х1.5L Стойност на поръчката: (6*4,95+2*13,95+2*7,95)*1,9675 = 145 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
  11. Провери дали 2те шайбите от позиция 34 на картинката са си по местата. Имах същия проблем заради една липсваща. Също така обърни внимание на: - Горна и Долна пластина на накладките са различни. Тази с вълнообразен профил трябва да е долу - Двата водача също са различни. Този който е запилен на 3 места трябва да е горе Поздрави
  12. Не съм я гледал лично, но от снимките си личи, че задните пружини са омекнали. Този проблем е характерен за модела, а в случая има и допълнителни предпоставки - газова бутилка, теглич, багажник на покрива
  13. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L + 2х1L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSO SAE 0W-30 1х5L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dot-4.html Вид и количество: RAVENOL DOT 4 2х1L Стойност на поръчката: (18,95+2*4,95+39,96+2*6,99)*0,95*1,9675 = 155 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер
  14. Колегата SilverCivic е прав за лампата. Тази за ABS гасне горе долу по същото време.За да не разглобяваш таблото, виж малката жълта букса точно зад радиото/климатроника на централната конзола(при мен са точно над пепелника).Ако тя е разкачена, или голямата букса към SRS модула, лампата просто няма как да загасне без манипулация по таблото.
  15. Джамбазите са махнали лампата от таблото да не те притеснява.При разкачени кабели, SRS лампата винаги свети.Най-вероятно самия SRS модул дава грешка както е при мен.Няма опасност да гръмне нещо без повод, ама ако се наложи...НЕЗНАМ.Между другото ми дава грешка само когато външната температура превиши 20 градуса.
×
×
  • Create New...