Jump to content

xaxo

Фен
  • Мнения

    320
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

68 Neutral

Относно xaxo

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 23.02.1983

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 8gen 1.8 i-VTEC EXecutive, R18A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2389 профилни разглеждания
  1. Не съм сигурен за EVAP и Purge valve. Аз до колкото знам ролята им е да подпомагат работата на двигателя, тогава когато компютъра прецени, че е необходимо, а именно при натоварване да "boost"-ва, но вместо да пръска още гориво, да използва така или иначе наличните пари от горивото, т.е. отново всичко е и с цел екология, иначе трябва да се изхвърлят някъде. Запалването на двигателя е може би най-разходоемкото действие при неговата работа, та в този ред на мисли, защо в един такъв момента да не бъде support-нат и от малко пари На мен материята за тримове и горене също ми е интересна, но нивото ми е аматьорско, та ще е добре ако получим 3то мнение, за да не се самозаблуждаваме двамата с теб.
  2. Как засече това с EVAP клапата? Според мен щом дългия трим не бие в някакви екстремуми, това означава че това което наблюдаваш с късия са някакви моментни положения, които не са съществени и не влияят, като цяло на работата на двигателя. По принцип, до колкото съм чел, казват че е оптимална работата, когато събрани двата трима дават стойност в диапазона +/- 5. Като цяло обаче, за мен закотвения на 0 LTFT мааалко буди подозрения. Чисто нова ли е колата? Трил ли си скоро адаптации по някакъв начин? Не, че е невъзможно, но ми е странно. Аз си направих следния експеримент с моята. На празен ход дългия позакваше в диапазона около 3,2-3,9, а късия сравнително добре го елиминираше с обратен знак. При рязко подаване на газ до към 2500 оборота обаче, първоначално и двата трима се изтреляха нагоре и общо показаха +25 (само за секунда), след което се върнаха обратно около 0-та (сумарно), при рязко смъкване на оборотите, същата история. Четох в нета и срещнах правдоподобни (за мен обяснения), а именно, че при рязко отваряне на дросела (рязка газ) навлиза голямо количество въздух, което първо трябва да мине през цялата система и чак след това бива измерено от сондиде за състоянето на сместа. Именно този първи "цикъл" казват че се отчитал като бедна смес и за това се наблюдавало моментното покачване на времената. Така ли е, не е ли така, не знам, но ми звучи логично. Друг ще каже, ами нали МАФ-а следи колко въздух влиза, защо дирекнтно неувеличава и горивото, предварително ... нямам идея. Мисълта ми е, да не би и ти да наблюдаваш подобни "пикове" при рязка промяна в състоянието на натоварване и да се шашкаш. Според мен, ако имаш стабилен idle и ако при постоянни натоварвания отчиташ добри времена, не е нужно да търсим под вола теле. Разбира се може и да греша
  3. С i-то превърташ докато изпише Trip A и после натискаш SEL и то превключва на В.
  4. Само с кликване се сменят. Първо трябва да идеш на Trip A показанието обаче.
  5. Ако е от инсталатора, тогава не би ли трябвало поне на бензин да отчита коректно? И ако ги инвертне, тогава няма ли да се получи обратното дългия да отива много на +, а късия да забива на дъното в минус-? Вероятно трябва да се завъртят, но повече изглежда като да се нуждае от настройка.
  6. На мен това не ми се струва нормално. Два сивика 8мици и един акорд не можеха да издържат 600 км без да занулят нивомера. Не знам твоята как успява, но да приемем че е така. Не знам къде е проблема, взимаш книжката която е към емулатора, отваряш и почваш да сверяваш връзките, няма друг начин. Нали си с Type H емулатора, това до колкото знам е важно за 8ците.
  7. Еее, много крайни заключения. Моя си работи точно както е описано в спецификацията му и каквито очаквания имах.
  8. Какво означава това, моя и след инсталацията си работеше Преди да го сложиш, но след инсталацията на ГИ за колко пробег падаше до 0 от пълен? the needle drops slowly to 2 notches above the reserve Точно това имам предвид, бавно си пада, но в никакъв случай не и нормално.
  9. Шах. Значи и преди инсталирането на емулатора, колата ми не е била наред Веднага след слагането на ГИ, дори и при градски пробег за около 100-150 км, пълен резервоар почти си "отиваше", а на извънградско можех да наблюдавам с просто око как стрелката пада. И това на моя и на още един сивик. Дано АЕВ, дето го е нямало да е бил виновен
  10. Извинявай, това имах предвид.
  11. Това си го виждал или чувал?
  12. И на мен ще ми е интересно да чуя, но това цитираното със сигурност не е така, няма как пълен резервоар ако отчита коректно да свърши за 100 км. А смея да твърдя, че моя си работеше 1:1 с това което беше описано в инструкциите как би работил/ресетвал емулатор на АЕВ.
  13. Аз бях с АЕВ 393h, такъв трябва да е за сивик 8 1,8. При пълен резервоар от центъра на софия до първия тунел на Хемус резервата светвеша и така докато не я угася във Варна. Сега 30 мин ли са били, колко, не знам. Сам си го връзвах по схемата му, понеже не намерих майстор на който да му се занимава.
×