Jump to content

xaxo

Фен
  • Мнения

    317
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

67 Neutral

Относно xaxo

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 23.02.1983

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 8gen 1.8 i-VTEC EXecutive, R18A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2298 профилни разглеждания
  1. С i-то превърташ докато изпише Trip A и после натискаш SEL и то превключва на В.
  2. Само с кликване се сменят. Първо трябва да идеш на Trip A показанието обаче.
  3. Странни тримове

    Ако е от инсталатора, тогава не би ли трябвало поне на бензин да отчита коректно? И ако ги инвертне, тогава няма ли да се получи обратното дългия да отива много на +, а късия да забива на дъното в минус-? Вероятно трябва да се завъртят, но повече изглежда като да се нуждае от настройка.
  4. На мен това не ми се струва нормално. Два сивика 8мици и един акорд не можеха да издържат 600 км без да занулят нивомера. Не знам твоята как успява, но да приемем че е така. Не знам къде е проблема, взимаш книжката която е към емулатора, отваряш и почваш да сверяваш връзките, няма друг начин. Нали си с Type H емулатора, това до колкото знам е важно за 8ците.
  5. Еее, много крайни заключения. Моя си работи точно както е описано в спецификацията му и каквито очаквания имах.
  6. Какво означава това, моя и след инсталацията си работеше Преди да го сложиш, но след инсталацията на ГИ за колко пробег падаше до 0 от пълен? the needle drops slowly to 2 notches above the reserve Точно това имам предвид, бавно си пада, но в никакъв случай не и нормално.
  7. Шах. Значи и преди инсталирането на емулатора, колата ми не е била наред Веднага след слагането на ГИ, дори и при градски пробег за около 100-150 км, пълен резервоар почти си "отиваше", а на извънградско можех да наблюдавам с просто око как стрелката пада. И това на моя и на още един сивик. Дано АЕВ, дето го е нямало да е бил виновен
  8. И на мен ще ми е интересно да чуя, но това цитираното със сигурност не е така, няма как пълен резервоар ако отчита коректно да свърши за 100 км. А смея да твърдя, че моя си работеше 1:1 с това което беше описано в инструкциите как би работил/ресетвал емулатор на АЕВ.
  9. Аз бях с АЕВ 393h, такъв трябва да е за сивик 8 1,8. При пълен резервоар от центъра на софия до първия тунел на Хемус резервата светвеша и така докато не я угася във Варна. Сега 30 мин ли са били, колко, не знам. Сам си го връзвах по схемата му, понеже не намерих майстор на който да му се занимава.
  10. А какво всъщност очакваш от този емулатор? Работата му е да ресетва (обикновенно след гасене на двигателя) и той го прави?? Получил си и бонус ресет в движение, къде му е грешката?
  11. За едно и също нещо говорим. Ресет след угасен двигател. Вързан си е както трябва емулатора.
×