Jump to content

xaxo

Фен
  • Мнения

    301
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

xaxo last won the day on Юли 1 2016

xaxo had the most liked content!

Обществена Репутация

65 Neutral

Относно xaxo

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 23.02.1983

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 8gen 1.8 i-VTEC EXecutive, R18A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Блокиране на хидравликата

    Не ви ли светят някакви индикации по таблото, макар и в жълто? Като чета симптомите ми прилича баш на проблем с EPS-а, който се проявява при по-студено време. http://www.civinfo.com/forum/showthread.php?t=48329 http://www.civinfo.com/forum/showthread.php?t=364545 Аз доколко четох, няма опасност ако колата стартира нормално, това да се случи в движение, поне няма такива репорти, но човеч трябва да си има едно на ум. Вижте в едната тема имаше линк за някакъв service re-call
  2. Съвместима е, без проблеми. А от къде да се купи, от където решиш - автоморги, ebay (търси я като civic 8 front girlle), cox motor-a и изобщо от където ти душа иска.
  3. Малко ремонти по климатичнта системата - подмяна на бобина, ролка и съединител на компресора + нов дехидратор + донапълване на системата с фреон = 260 лв.
  4. Колеги, докато си раглеждах колата отдолу, установих че имам едно движение на двете полуоски (навътре и навън), съответно придружено с чукане. Ходът на лявата и дясната е ориентировъчно еднакъв, движение (хлопане) в други посоки няма. Направих това клипче, ясно се чува какво става - https://www.dropbox.com/s/0dx2qk3kv9xlf07/20170808_152012.mp4?dl=0 Тук трябва да отбележа, че в движение по неравности или при завои (дори и пълни) няма абсолютно никакви шумове, чукания, хлопания и т.н. и не не съм ги пропуснал, просто няма такива. Та воден от последното и от факта, че хода на двете полуоски е еднакъв, се чудя това нещо нормално ли е? Ще ми бъде интересно ако друг с 8ца има възможност да провери при него.
  5. Wow, с тези постове ще откажете много бъдещи колеги. Вярно, че си дизел, но пък чак такава да е разликата.... Масло на скоростна кутия на 1,8 бензин при Бултрако - точно 45 лева, сега си гледам фактурата. Другото, 450 също ми се струва много, освен ако не те дерат с труда х3 или пък този горивен филтър при дизела не е 200 лв...
  6. G4 на LG, тествано е и със Samsung и Huawei.
  7. Аз съм с такова и няма проблеми. Работи безпроблемно, връзва се веднага, чете и трие уж грешки (уж, понеже за мое щастие до момента не ми е засичало нищо, но на други коли, различни от хонда, се справя безпроблемно), също така чете и около 15-20 сензора на живи данни, като под последното разбирам табчетата, за които изкарва моментна информация. Относно програмата, моето си дойде с диск, на който имаше инсталационни файлове, вкл и dashcommand-ера, ако не се бъркам, но така и не го използвах. Свалих си Torque Pro, има ги за безплатно сваляне из нета и когато има да правя нещо, я гледам с него. Едно "кофти" нещо при мен е, че по някакъв начин bluetootha-а ми се връзва едновременно с OBD и с HFT, и комуникацията става една идея по-бавна. Не знам как телефона се връзва с две устройства едновременно, но и за това си има решение, а и не ми е голяма болка.
  8. На мен ще ми е интересно да чуя предположението на Иво Ленков, понеже и при мен го има това нещо. Не е чак да тресе купето и да премигват фаровете, но съм го забелязал. Отделно, още един колега от форума беше със същите симптоми. Та станахме 3ма. Да не е пък нещо типично след газифициране на R18? Странно звучи, но знам ли... Иначе, също като колегата frizzante, никакви забележки. Само й се чудя кога да й отворя главата да проверя клапаните, че съм без масльонката. Скоро и аз ще направя направя 20 К на газ. Не усещам никакви симптоми, но пък не искам и да ги дочакам. Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk
  9. Колегите по-горе те насочиха правилно за поленовия филтър. Не е нужно изобщо да отваряш жабката, още повече да я разглобяваш. Виж видеото по-долу. https://youtu.be/aQQbjFGKz68 Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk
  10. Смяна на пера на чистачките

    Не е нищо сложно, действай както е показано на клипа:
  11. При мен (1,8 EX) не свети. Освен него не ми свети и бутона за рециркулация на въздуха в купето. Индикацията му за on/off работи, но самата икона не е осветена. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  12. При нисаните това индикира за DPF филтъра за твърди частици и автоматичната му процедура за изгарянето им / изчистването му. В книжката нищо ли не пише за иконата?
  13. Дисплей - проблем

    Моето мнение е, че проблема е в студените спойки. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  14. И таз добра Във всеки читав магазин за авточасти трябва да имат мини бушони. На мен ми трябваше един и нямах време да обикалям та си взех от Кауфланд някакъв сет с различни амперажи и съм сигурен, че ги продават все още. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
×