Jump to content

wwalker

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно wwalker

Contact Methods

  • Skype
    St_stanev164

Profile Information

  • Кара
    CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Стрелката стои на работна температура, не пада. Антифризът G12+ е бистър. Ако не е нормално, къде може да е проблема?
  2. Нормално ли е парното да духа топло само на затворена клапа за външния въздух?
  3. Благодарение на насоките тук днес го сменихме с майстора. Направих реална снимка къде е пробката за наливане. Маха се само акумулатора и стойката му. Кутията на филтъра не пречи. Развихме само за източване и наливане. Двете са имбусни с четиристен. Оставих го да се изтече половин час, преди да стегна пробката и налея. Налях както е по каталог 2.5л масло на Хонда за ръчни скорости, бистро и течно като вода. Не трябваше ли да се напълни до горе с това количество, че не съм развивал контролна пробка, а не протече от пробката за наливане?
  4. Този болт 22 на прикачената схема също ли държи кутията?
  5. Кутията на филтъра на какво се държи? Сам си сменях въздушния филтър и по ръководство опитах да сваля цялата кутия - охлабих скобата на маркуча към турбото и го извадих, разкачих буксата на дебитомера, развих болта отпред, който държи кутията, изкарах маркуча за входящия въздух към кутията. По ръководство кутията просто трябва вече да се изкара, но тя само леко поддава (достатъчно да се изкара и смени самия филтър) и не излиза.
  6. Може ли снимка от къде се налива маслото на ръчните скорости? Днес отидох за смяна. Смениха на диференциала, а на скоростите не откриха от къде се пълни кутията и се отказаха.
  7. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: Honda Manual Transmission Fluid 0.946 L - 3x0.946L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L - 2х0.946 L Стойност на поръчката: (3*13,95 €+ 2*13,95 €)*0,95*1,9675 = 130.37 лв. Начин на плащане: - парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез куриер Адрес и данни за доставка: - лично съобщение
  8. Автомобилът е с дизеловия двигател от първите N22A1, ако има значение. Притесняват ме 2 неща в поведението на колата свързано с натискането на педала на газта. Едното е, че при пускане на педала често изскърцва и в тази връзка дали и как се смазва? Второто е доста странно, а именно, че при съвсем леко натискане на педала на газта, един вид колкото да обере луфта, има приглушено похлопване откъм двигателя. При пуснат педал или натиснат няма такова.
  9. wwalker

    Фабрична аларма

    Не съм сигурен дали за CR-V 3 е същата, а само такива намирам в алиекспрес. Мисля че тази сега ще я докарам до прилично положение с една пластмасова или метална тръбичка с подходящите размери. Закачих на компресор маркуча към предните чистачки и от 6-7 атмосфери налягане след 10 мин работа падна на 0. Резултатът е приятно пулверизираща пръскалка от страната на шофьора и за съжалени другата не се отпуши. Не мога да си задържа пръста на първата при включен компресор, че да се отпуши и втората. Има ли лесен начин за демонтаж на пръскалките или поне до тройника, където се разклонява маркуча между двете пръскалки?
  10. wwalker

    Фабрична аларма

    Извинявам се, ако не съм се изразил добре - като писах по-горе "голямо благодаря" имах предвид, че след посочената процедура с 4 пъти контакт с натискане на копче и после още веднъж реши проблемът с дистанционното. Сега останаха детските проблеми дето изброих по-горе. Кората в багажника със сигурност не е оригинална и липсва въпросната метална машинка, която я прибира, както и закачането накрая. Дъската на средата е донякъде решение. Трябва да помисля как да я закачам да не пада след нея.
  11. wwalker

    Фабрична аларма

    Голямо благодаря! Имам и няколко други детски проблеми, за които бих искал да попитам: 1. Счупена е пластмасовата щипка, за която се захваща щеката на предния капак при прибрано положение и сега просто си ляга на маркуча с антифриза под нея. 2. Кората на багажника на средата ляга на дървена дъска, но след това увисва надолу - предполагам липсва нещо, което да я държи накрая? 3. Пръскалките на предното стъкло пръскат на 2-3 см пред себе си без да достигат до стъклото. Изброените типични ли са и имат ли лесно решение, намират ли се подобни джаджи по магазините или се обикаля моргите?
  12. wwalker

    Фабрична аларма

    Пробвах описаното - извадих и върнах батерията, натиснах едно от копчетата на около 10м от автомобила, отключих с ключа и след това пробвах да заключа с дистанционното и няма никаква реакция. Нито мигат светлини, нито реагират ключалките. Централното си работи като заключа с ключа, така че няма нещо не затворено. Да не би да има друга процедура по синхронизиране?
  13. Привет, Днес се сдобих с CR-V 2 и имам въпрос за фабричната аларма и съответно дистанционното. Смених батерийката на ключа и почна да мига при натискане на копчетата, но няма никакъв ефект върху автомобила. Въпросът ми е за какво са 3 копчета и къде може да е най-вероятно проблемът?
×