Jump to content

wwalker

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно wwalker

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    St_stanev164

Profile Information

  • Кара
    CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. На плочката на двигателят пише N22A1. Не знам пълната история на автомобила, иначе всички дизелови CR-V са фейслифтови. Първа регистрация е 2006, а по шаси излиза предната. Ако е сменен, което ме съмнява, е било много чисто - например кората отдолу е още с нитовете и пластмасовите рапидки. Няма постоянни шумове и тракане. Няколко пъти усещам като леки удари във волана, докато вися сутрин в задръстването на място. Може и да съм си въобразил или да е от нещо извън колата. Също понякога на цариградско на висока предавка и ниски обороти усещам някакво приглушено похлопване.
  2. Двигателят е N22A1, както съм писал и в първия пост. Кога и какви шумове трябва да се чуват при проблеми с веригата?
  3. Привет, Какви са симптомите за смяна на ангренажа? Моята е CR-V 2 фейса с N22A1 двигател и когато я купувах продавачът твърдеше, че ангренажа е сменен, но не съм сигурен. На 200 хиляди е.
  4. Пробвах с камък 17 и при даже лек натиск за навиване поскърцва отчетливо. Опитах и от другата страна и трябва доста силен натиск да приложа за да се чуе съвсем леко.
  5. Ясно, ще пробвам утре с гедорето.
  6. Скъсан тампон диагностицира ли се без да се свали амортисьора?
  7. Мисля че и на мен ми предстои смяна на преден-десен тампон на макферсъна. Чува се скърцане и потропване по слух точно от там. Преди време само на студена кола първите 1-2 минути, сега все по-дълго и дразнещо. Лесна ли е смяната и ако е за сервиз да ми пропоръчате в района на Света троица?
  8. Като за начало разгледай твоя дали е 3 пина, като на снимката, защото при мен например е 6, а съм чувал, че се ползва и на бензинови CR-V II. Какво ти пречи, да си купиш за проба котаец за 50 лв., преди да се хвърлиш на оригинал за хиляда или каквато там безумна цена са ти казали. На тези джаджи им се изтъркват пистите, така че аз лично от морга не бих взел, т.к. не му знаеш ресурса, ако е останал такъв.
  9. Стрелката стои на работна температура, не пада. Антифризът G12+ е бистър. Ако не е нормално, къде може да е проблема?
  10. Нормално ли е парното да духа топло само на затворена клапа за външния въздух?
  11. Благодарение на насоките тук днес го сменихме с майстора. Направих реална снимка къде е пробката за наливане. Маха се само акумулатора и стойката му. Кутията на филтъра не пречи. Развихме само за източване и наливане. Двете са имбусни с четиристен. Оставих го да се изтече половин час, преди да стегна пробката и налея. Налях както е по каталог 2.5л масло на Хонда за ръчни скорости, бистро и течно като вода. Не трябваше ли да се напълни до горе с това количество, че не съм развивал контролна пробка, а не протече от пробката за наливане?
  12. Този болт 22 на прикачената схема също ли държи кутията?
  13. Кутията на филтъра на какво се държи? Сам си сменях въздушния филтър и по ръководство опитах да сваля цялата кутия - охлабих скобата на маркуча към турбото и го извадих, разкачих буксата на дебитомера, развих болта отпред, който държи кутията, изкарах маркуча за входящия въздух към кутията. По ръководство кутията просто трябва вече да се изкара, но тя само леко поддава (достатъчно да се изкара и смени самия филтър) и не излиза.
  14. Може ли снимка от къде се налива маслото на ръчните скорости? Днес отидох за смяна. Смениха на диференциала, а на скоростите не откриха от къде се пълни кутията и се отказаха.
×