Jump to content

wwalker

Фен
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About wwalker

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    St_stanev164

Profile Information

  • Кара
    CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ако няма против колегата да не отварям нова тема и да попитам тук. Ако не съм се отключвал колата 2-3 дни първият път натискам компчето на дистанционното 5-6 пъти през няколко секунди, за сработи централното. Смених няколко батерии на дистанционното без промяна. Ако я отключвам всеки ден си работи от първия път.
  2. Този дизел не е на опел, а на фиат.
  3. Развиваш капачката на казанчето и от там изтегляш течност с 50 кубикова спринцовка. Оставяш разширителния съд отворен. Развиваш леко пробката на долната помпа и с подходящо маркуче изпразваш бавно през него спринцовката. Въздуха избълбуква в казанчето и си готов без да пипаш педала. Стягаш пробката и затваряш казанчето.
  4. Кои са тези бюджетни по 34 лева, дето държат повече?
  5. 20лв. ти излиза нов с транспорта от али-то.
  6. На плочката на двигателят пише N22A1. Не знам пълната история на автомобила, иначе всички дизелови CR-V са фейслифтови. Първа регистрация е 2006, а по шаси излиза предната. Ако е сменен, което ме съмнява, е било много чисто - например кората отдолу е още с нитовете и пластмасовите рапидки. Няма постоянни шумове и тракане. Няколко пъти усещам като леки удари във волана, докато вися сутрин в задръстването на място. Може и да съм си въобразил или да е от нещо извън колата. Също понякога на цариградско на висока предавка и ниски обороти усещам някакво приглушено похлопване.
  7. Двигателят е N22A1, както съм писал и в първия пост. Кога и какви шумове трябва да се чуват при проблеми с веригата?
  8. Привет, Какви са симптомите за смяна на ангренажа? Моята е CR-V 2 фейса с N22A1 двигател и когато я купувах продавачът твърдеше, че ангренажа е сменен, но не съм сигурен. На 200 хиляди е.
  9. Пробвах с камък 17 и при даже лек натиск за навиване поскърцва отчетливо. Опитах и от другата страна и трябва доста силен натиск да приложа за да се чуе съвсем леко.
  10. Ясно, ще пробвам утре с гедорето.
  11. Скъсан тампон диагностицира ли се без да се свали амортисьора?
  12. Мисля че и на мен ми предстои смяна на преден-десен тампон на макферсъна. Чува се скърцане и потропване по слух точно от там. Преди време само на студена кола първите 1-2 минути, сега все по-дълго и дразнещо. Лесна ли е смяната и ако е за сервиз да ми пропоръчате в района на Света троица?
  13. Като за начало разгледай твоя дали е 3 пина, като на снимката, защото при мен например е 6, а съм чувал, че се ползва и на бензинови CR-V II. Какво ти пречи, да си купиш за проба котаец за 50 лв., преди да се хвърлиш на оригинал за хиляда или каквато там безумна цена са ти казали. На тези джаджи им се изтъркват пистите, така че аз лично от морга не бих взел, т.к. не му знаеш ресурса, ако е останал такъв.
  14. Стрелката стои на работна температура, не пада. Антифризът G12+ е бистър. Ако не е нормално, къде може да е проблема?
  15. Нормално ли е парното да духа топло само на затворена клапа за външния въздух?
×