Jump to content

wwalker

Фен
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About wwalker

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    St_stanev164

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. След тази процедура спря да мига, благодаря. Мисля че не тръгва, може да е от температурата навън.
  2. След смяната на калниците започна да мига копчето за климатика. Мига постоянно и без да го натискам, ако съм пуснал да духа вентилатора. Съответно климатика не тръгва, а като му пусна диагностика през HDS си тръгва. Няма отчетени грешки. Идеи? Изпратено от моят M2007J22G с помощта на Tapatalk
  3. Смениха калниците и вратата в сервиз. При смяната старите подкалници се разпаднали и си поръчах нови с крепежи за тях. Помощ как да си сменя сам подкалниците?
  4. Нагънаха се ламарините отпред на калниците от двете страни и вратата на пъника до шофьора. Причината беше класическа, млад шофьор от съседния вход с баварче, който събра три коли на паркинга и моята посредата. Можете ли да препоръчате тенекеджии в района на Люлин или евентуално ако си ги купя от морга дали е голяма хамалогия смяната им, както и дали трябва да търся изрично да са от фейслифтова?
  5. Какви бяха симптомите на висящия лагер и това каре?
  6. Какви са отзивите след време? Видях че си го сменял в сервиз и се чудя не е ли проста смяната за пред блока. На пръв поглед от едната страна са 2 болта и от другата се навива.
  7. Аз пак да питам, как разбирате, че този тампон е за смяна?
  8. Какви са симптомите на този тампон?
  9. Имам лек теч от помпата на ABS-a и реших да я сменя. Изглежда прикапва като сработи. Не дава грешка, доливам по 20мл през няколко месеца. Взех си от морга помпата с компютъра. След смяната налага ли се някаква допълнителна процедура?
  10. Преди малко свалих педала на съединителя, но не успях да изкарам пластмасовата втулка. Оригинално залепена ли е? Изглежда абсолютно здрава. Има отпечатано само от бронзовото покритие на щифта, което почистих. Прецених, че трябва да повредя втулката за да я изкарам и след това при набиване на новата има същия риск. Гресирах доколкото е възможно, както и горната втулка, за която се държат 2 пружини и върнах педала.
  11. Изкарах шплента с по-силно дърпане с тънки, но яки клещи. Щифта при натиснат педал излезе почти сам. Сега проблемът е да изкарам въпросната пластмасова втулка, по възможност без да свалям целия педал, че не съм си взел гедорето по празниците. Мисля че самата вилка на помпата не освобождава докрай дупката, за да се извади, пък и е доста плътно набита втулката. Доколкото се вижда без да съм я свалил изглежда здрава, но по щифта ясно се вижда, че е търкал метал в метал на места. Монтирах обратно щифта, като го завъртях на 180 градуса, за да не контактува на същите износени места и засега е абсолютно тих. Освен като пак заскърца да се подготвя с гедоре и да демонтирам педала за смяна на пластмасата.
  12. Имам предвид, че шплента не знам как да изкарам.
  13. Как се маха щифта? Купих си втулката и не успях да го изкарам, като пробвах да го дръпна с клещи и не поддава.
  14. Как се маха щифта? Купих си втулката и не успях да го изкарам, като пробвах да го дръпна с клещи и не поддава.
  15. Не съм сигурен дали това че вадиш маркучите от изпарителя помага да изолираш евентуален проблем да смесва газ и бензин на сутринта. Преди с обикновените газови вечерта преди да оставиш колата се стягаше кранчето от бутилката и се остава колата да работи на газ докато свърши остатъчната газ и сама изгасне. За да елиминираш такъв проблем трябва да стегнеш кранчето от бутилката и да караш 2-3 дни само на бензин.
×
×
  • Create New...