Jump to content

Петър Киров

Фен
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Петър Киров

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2 2.2 i-CTDi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Силистра

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ще нодя и аз тези дни да я закачим и да видим какво ще покаже. Лошото е, че тук в Силистра няма сервиз, който да има точния софтуер.... И при мен като натисна съединителя веднага се оправят или като спра след секунда се нормализират. Наблюдавал съм я и като я пусна по инерция някой път падат и много бързи сами се нормализират, без да съм правил нищо. Колко струва този датчик на съединителя в който се съмняваш? Скъп ли е да се пробва със замяна?
  2. Колега я кажи какъв е този ластик и кое гърне държи? Къде се намира тази изолация и какво точно представлява, че и при мен сякаш липсва? Дайте някакъв линк ако може.
  3. Най вероятно кофти верига. Миналата година купих пълен комплект вериги FAI за 750 лв с отстъпката. Ползвам само масло Motul 0W30 C2. Сменя се под 10000 км. На няма и 5000 км след смяна пак взе да шуми, но елиминирахме веригата и набедихме лагер на вакуум помпата, но се оказа, че във вакуум помпата няма лагер и макар и малко да се е износила втулката, няма как да шуми от там. Като отворихме мотора се оказа, че веригата е разпъната. Сега поръчах оригинална и ще видим.... п.п. Според продавача във фирмата, от която е купена веригата в двигателя можело да има детонации и при палене или при гасене да имало обратен удар....Е не съм много в час, но това ми звучи нелепо....
  4. Колеги, малко лаишки въпрос....Може ли този проблем с оборотите да води до бързо разпъване на веригата?
  5. Отговор. Няма лагер вътре, а лагерува на втулка, която се е износила малко, но проблема ми с шума не е бил от нея, а от веригата, която сменях преди 5000 км...
  6. Тук в Силистра няма никой със специалиализиран софтуер на Honda...
  7. Здравейте. Днес занесох моята баба яга на майстор да чуе какво шуми от към ролките, но според техника шума идвал от лагер на вакуум помпата. Колата е Honda CR-V 2006, 2.2 ictdi. Сменяни са комплект вериги с всичките салтанати като зъбни колела и обтегачи преди 5000 км, така че от нея не е. Някой знае ли какъв е лагера или лагерите на тази вакуум помпа?
  8. Здравейте. Имам Honda CR-V 2.2 2006 г и от скоро ми протече от предната страна на шибедаха. Може ли някой запознат да ми каже има ли дренажен отвор и къде е, че аз нищо не видях?
  9. Здравейте, колего. И аз съм на същото дереже само, че при мен духа хладно от моята страна духалката. Питах един майстор и той директно ми каза, че климатроника бил на две зони, както и радиатрочето и със сигурност е запушено. Това така ли е? Според него нямало друг вариант, освен смяна на радиаторчето. Прочетох темата и едни казват, че става да се промие, други не става....Този метод с прерязването на тръбичките сигурен ли е, защото пак според майстора с който говорех изплювали тръбичките от маркуча, като се вдигне налягане, защото били гладки...нямали оребрение за маркуча един вид....Моля споделете как се държи при вас след модификацията. Предлагат ми и ново китайско радиаторче за 100 лв? Някой слагал ли е? Продавача ми прати тази схема с размерите. Ще може ли някой в час да провери и да ми каже дали е това, което търся?
  10. Здравейте. Днес забелязах, че като работи парното на топло дясната духалка и тези в средата на таблото духат топло, а лявата до шофьорската врата духа хладен въздух. Също ми се струва, че като насоча въздуха да духа само нагоре на стъклото, пак от дясната страна духа по топло и по силно, а от шофьорската по слабо и по хладен въздух....На какво може да се дължи това?
  11. Никой ли не е успял да открие какъв може да е въпросния датчик ли и аз не знам какво?
×
×
  • Create New...