Jump to content

батката

Фен
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

1 Follower

About батката

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда ЦРВ , пежо
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Проблема при мен е , че чистачките по някога се пускат сами и трият на сухо, като не могат да се спрат - спират след 10 завъртане. Случвало ми се е да спират и по средата на стъклото или в най-горно положение, също така и когато пръснеш на стъклото - то те не спират както обикновенно след 3 завъртане а когато си решат/ след 8-10 завъртане/. Също се е случвало да се пускат още при самото запалване и да трият на сухо също без да може ги контролираш. Ето това се случва !
  2. И в това ръководство не можах да открия къде е въпросното реле
  3. Здравейте колеги , ако някой може да ми каже къде се намира релето за интервала на чистачките на Хонда ЦРВ 3-та генерация , ще съм му благодарен? След изчетеното за проблема с чистачките при ЦРВ , стигнах до извода че проблема и при мен ще е от релето, но никъде не намерих схема или снимка къде се намира това реле. Благодаря предварително!!!!!
  4. Колеги , извинявам се че не съм писал за крайния резултат с проблема. Но в крайна сметка се оказа , че проблема е във вътрешните карета. Всички карета които бяха сложени не са качествени, след като занесох да се рециклират старите ОРИГИНАЛНИ карета и ги сменихме отново , то проблема изчезна. Така че при Хонда ЦРВ по добре да се сменят вътрешните карета само с оригинални или да се рециклират. Успех !!!!!
  5. Пише , че не е съвместимо с НАВИГАЦИЯ - но все пак, ако искаш, се посъветвай с някой майстор.
  6. Колега , обърна ли внимание на надписа най-долу ? Моля, обърнете внимание: 1) Автомобилното радио, трябва да бъдат оборудвани с CD чейнджър порта. 2) Не е съвместимо с навигация и XM Radio. 3) Този продукт не може да се контролира с помощта на бутоните на волана, тези бутони може просто да регулирате силата на звука. 4) Цвят на продукта може да варира от снимка. моля, приемете.
  7. Да и този задния е добре. Благодаря прочетох статията , но нямам луфт в тези щанги. Продължава търсенето на причината, незнам възможно ли е да има крива полуоска или ...... незнам.! Днес усетих слаба вибрация и от 60 до 90 км.
  8. Най силно се усеща от 30 до 45 км. - по някога и на по висока скорост но по - слабо. Днес проверихме и тампони на двиггателя - които се оказаха напълно здрави. Продължаваме с търсене на причината
  9. След сваляне на кардана и проба без него - тресенето си остана. Та с тази проба изолирахме вероятноста тресенето да е от диференциала или полуоски на задните колела. Следва проверка на тампони на двигател или скорости. Ужас......... Продължават мъките.
  10. Здравейте, днес след като минах през гумаджията ги свали и балансира се оказа, че при гумите всичко е наред и не са криви. Но тресенето се усеща отново и то най-вече при ускоряване. Та ме навежда мисълта за проблем или в задни карета, или диференциал. Но днес забелязах , че задния спирачен диск се износва неравномерно / накладката контактува само на половината диск / - възможно ли е да е и от него ?
  11. Здравейте, колеги. След смяната на вътрешните карета отново с нови - тресенето си остана, при набиране от 30 до 40 км/ч се усеща и след това изчезва. Съмнявам се да няма и друго каре, което да е разбито на задните полуоски или крива гума....
  12. Здравейте, колеги. Моля за помощ, защото днес, след като вкарах ЦРВ-то в сервиза за обслужване, тъй като го взех преди една седмица и усетих треперене при набиране. Предните собственици ми казаха, че са сменяли вътрешните карета. Да, наистина се оказа, че са ги сменяли с FEBEST, но пак се усеща някакъв луфт в тях. Та се оказа, че имат луфт в шлиците и след дълго обикаляне по магазините ми казаха, че марката на полуоската трябва да е същата като на карето, иначе ще има хлабина в шлиците. Ако някой е сменял тези карета, моля да сподели с каква марка ги е сменил, за да отговарят шлиците на полуоската с тези на чашката на карето, защото не ми се експериментира да купувам само карета, които няма да паснат - въпреки, че по каталог ги дават за ЦРВ 2005г дизел.
  13. Става въпрос за левия фар, благодаря на колегата за информацията и на сутринта ще има смяна.
  14. Здравейте, колеги. Сега, като се прибирах и ми изгоря късата светлина на единия фар, който е оригинален ксенон на ЦРВ. Та, ако някой е сменял, моля за информация дали е необходимо да се сваля бронята и фара, за да се смени крушката? Или може да се смени на място?
  15. Продавам Хонда ЦРВ 2007г. дизел в перфектно състояние . Платен данък, застраховка,автокаско,напълно обслужена.Цената не се коментира и е - 16 500лв.
×
×
  • Create New...